Raskaaksi 2019

Typerä kysymys.

Tein aamulla kp26(/28-30)/dpo12 (jos ovis siis pitää paikkansa, ei tikutettu) Sofin liuskan. Se antaa välillä puhtaasti viivanpaikkoja, joten kun katsoin että alkoi taas tekemään, en jäänyt sen enempiä katselemaan ja liuskan olemassaolo unohtui. Kolmen tunnin päästä olin taas menossa pissalle ja huomasin pöydälle jääneestä liuskasta, että tuohon viivanpaikkaan oli tullu ihan selkeää punaista väriä. Mutta - se punaisen hailakka väri on tavallaan vain viivanpaikan oikeassa reunassa, ihan kuin kynällä piirretty. Heti huomasin punartavan sävyn ja melko hyvin kuvaankin tarttui. Tein sitten siitä innostuneena toisen testin, joka oli puhdas nega.

Onko kellään tuollaisesta mitään kokemusta? Liuska tosiaan unohtui ennen kuin kerkesi edes 5 minuuttia mennä, joten en osaa sanoa missä ajassa punertavan hailakka väri tuli. Viivanpaikkoja ja (kuviteltuja) haamuja olen elämäni aikana nähnyt, mutta en ikinä tällaista :wideyed:

Tässä kuva, alempi aamuinen testi ja ylempi se myöhäisempi.

Ei oo henkilökohtaisesti kokemusta mut tee huomenna aamulla uus ja katso jos siihen tulis väriä. Toivottavasti tulee :Heartred
 
Earl, kaikesta siemennyksestä on hyötyä, kun näistä puuhista on kysymys:)) mutta lähtökohtaisesti kumminkin parhaimmat tsäänsit on et kun ovis plussan aikaan pupuilee, niin pitäis olla siimahäntiä asemissa the hetkenä:)

Jesbelle tsempit, kovin sekava tilanne, kumpa tulis joku selvyys siihen:Heartred

Ja plussaonnea kaikille!
 
Mä kanssa oon tätä miettiny, että Jesbe jaksaa vastailla, tsampata ja onnitella vaikka olisi itse juuri saanut huonoja uutisia. Respect :notworthy

Minä oon täällä tsemppaamassa muita ja oon aina iloinen kun kuulen plussauutisia sun muuta.. Sitä samaa mun itkua ootte tekin kuunnelleet ja kiitos suuri kaikille :Heartred
 
Eilen juhlin sitä iltaista lämpöjen tippumista mut tänään oli taas 37 lämmöt eli sahas vähäksi aikaa alas ja taas nousuun. Joskus on niin vaikee olla nainen ja just ku vähän pääsi kärryille et mikä kp yms niin meni sekasin.

Ihmeen onnellinen olo koko ajan vaikk syytä ehkä olis itkeä tai olla masentunut mut jokin mun sisällä huutaa et kaikki kääntyy vielä hyväksi .. Kyllähän se rankka on ku kaverit kaikki raskautunu ja koko ajan vauvamahoja tulee vastaan.. Mut kyl se meillekin tulee ja onneksi asun maassa missä ei oo paukkupakkaset jos ens kierto onnistaa.

Aamulla itkin miehelle et kauhea miten mä pääsen rappuset alas loppuraskauden aikana ja sit yhtäkkiä aloin pelkään että miten se synnytys menee.

Earl: meil on yleensä aina siimahännät asemissa, toisin kuin nyt ku tulehdus mut muutoin kannattaa aktiivisella seksielämäl jos mahdollista niin pitää huoli et aina olis parin päivän välein ainakin...
 
Nyt on ekat menkat kaavinnan jälkeen ohi. Hieman runsaammat oli ja kesti päivän pidempään tiputellen eilen jotain. Tosin nyt pelkään tulehdusta , liike ja tärinäarka kohtu ja ovikset ollu nyt jo useemman päivän.
 
O-ou, tän päivän ovistesti oli jo aika tumma, ei onneks kumminkaan plussa viel. Toivottavasti vaan sahailis. Flo ennustaa viikon päähän, ukko tulee kotiin keskiviikkona. Kunhan ei nyt ennen sitä tulis...
 
Eilen tein päivällä apteekin ultratestin ja tänään aamulla samanlaisen ja myöhemmin rupesin niitä tarkemmin syynäämään niin huomasin että läpivalaistessa näkyy selvä vaaleanpunainen viiva:wideyed: tietääkö joku näkyykö näissä aina tällänen?
 

Liitteet

  • IMG_20190317_140724.jpg
    IMG_20190317_140724.jpg
    19.3 KB · Katsottu: 209
Tässä eilinen tuoreempana ilman läpivalaistusta

Muoks* jonka siis luin negaksi
 

Liitteet

  • IMG_20190316_130322.jpg
    IMG_20190316_130322.jpg
    8.2 KB · Katsottu: 201
Näkyykö läpivalaistuna viivanpaikka? En kyllä yhtään osaa sanoa tuosta.
Aikahan sen sit näyttää, onko plussan alkua. Toivotaan että on! Tsempit!

Tätä juuri mietinkin että näkyykö vain läpi viivanpaikka vaikka kyllä näyttää värilliseltä, mutta luulen että kyseessä silti "viivanpaikka"
 
Moikka tänne! Tulin kyselemään kuulumisia, oon aina välillä täällä seuraillut ja nyt en enää löytänyt Stellamomia? Missä meet ja mitä kuuluu? Ja muut vanhat piinailukaverit täältä?

Mä ajattelin tulla kertomaan kun silloin pyydettiin että tulisin kertomaan kuulumisia kun oon pidemmällä niin tosiaan eka kolmannes on jo ohi ja kaikki hyvin täällä. Nyt viikko 14 menossa. Pieni varovainen tyttövaraus ollaan saatu. Mutta sehän ei varmaa vielä ole. :rolleyes:
 
Eilen tein päivällä apteekin ultratestin ja tänään aamulla samanlaisen ja myöhemmin rupesin niitä tarkemmin syynäämään niin huomasin että läpivalaistessa näkyy selvä vaaleanpunainen viiva:wideyed: tietääkö joku näkyykö näissä aina tällänen?
Mulla oli ekat kaksi testiä noita ultria ja luulin silloin negoiksi kunnes parin tunnin jälkeen kurkkasin valolla ja läpivalaisulla selkee vaaleanpunainen viiva. Ja enhän mä niitä meinannut uskoa ennenkun se viiva alkoi näkymään ilman valoakin. Ja ne tuli joskus dpo10 :)
 
Mulla oli ekat kaksi testiä noita ultria ja luulin silloin negoiksi kunnes parin tunnin jälkeen kurkkasin valolla ja läpivalaisulla selkee vaaleanpunainen viiva. Ja enhän mä niitä meinannut uskoa ennenkun se viiva alkoi näkymään ilman valoakin. Ja ne tuli joskus dpo10 :)


No hui, nyt tuli pieni jännitys:grin

Ja hienoa että siellä kaikki hyvin:Heartred
 
Nii joo ja oon kyllä ite ennenki tehny näitä testejä ennenkin enkä kyllä muistas että olis ikinä läpivalaistessa näkynyt mitään:eek: siksi kummastuinkin näitä mutta kun ei oikeen erota viivaa ilman läpivalaistusta niin mietin voiko olla "oikea" viiva.:grin mutta selkeesti punertava on (kuvassa ei näy). Toivottavasti nyt tummuisi vaan:happy:
 
Takaisin
Top