Raskaaksi 2019

Aa,okei!
Mä itse saan useimmiten sen ns. Kunnon plussan liuskoilla vasta samana päivänä kun on ovis, digillä taas päivää aiemmin.
Mulla pco tekee et ovistesti oli aina + mut nyt ku terolutin aloitin niin ei enää ollut mut nyt sit tämän mikälie jutun takia kroppa iha sekasin.. Mut ovis plus taas tänään oikein kirkuva mut sit rfsun testi jo nega eli ei tämä oo voinu olla kemiallinen. Kai mun vuoto olis jo alkanut. Taidan tulkin puoleen kääntyä ku en ihan kaikesta espanjan lääkäri sanastosta ymmärrä
 
Täällä hiljaiseloa menkat tuli ja pikkuhiljaa poistumassa.. päälle vielä vuosisadan flunssa kera 39 asteen kuumeen. Toki nyt muutenkin miettinyt että jos tätä vähän vähentäis kun tulee vaan aina mietittyä liikaa mitä jos oisinkin ja sit pettyy jälleen.. Välillä sitä miettii että miks tämänkin pitää olla näin hankalaa..:banghead: mutta onnea muille kenellä plussat on tullut
 
Täällä sen verran vahvistunut että uskaltanen siirtyä takavasemmalle, mutta seurailen täällä vielä :Heartred Kaikille supertsempit ja plussatuulia !! :love017
 

Liitteet

  • 11585580-8B59-4C4B-832E-BD35D329C294.jpeg
    11585580-8B59-4C4B-832E-BD35D329C294.jpeg
    7.8 KB · Katsottu: 203
Jesbe: Voi kun tulisi selvyys! o_O
Oletpa rohkea kun ammattisanastoa yrität ymmärtää vieraalla kielellä ja vielä näin tärkeässä asiassa! Kun mulla ainakin oli jopa suomeksi vaikea ymmärtää kaikkea mitä gyne sanoi vaikka muuten ymmärtämisessä pitäis olla mitään vikaa :P kaiketi :wink .
Voi kun teilläkin tärppäisi tiukasti pian!
 
Joo eli nestettä kohdussa, limis 10mm ovulaatio tapahtunut. Ei voi olla kemiallinen Sitten myös oikea ovario jotakin ilmeisesti keltarauhanen kyseessä ja sit paljon mitä en ymmärrä mut vasemmalla 2 follikkelia tai kystaa Eli hän sanoo kemiallinen raskaus, silti mikään muu kuin testit ei tue tuota. No, ootan tässä nyt jos vuoto alkais ei muuta ku valkkaria lorisee kuin viimeistä päivää ja mahan kaikki nippaillut on ohi. Ei mitään eikä rintojen arkuutta. Liekö sitten ovis oireet ja tulehdus yhdessä ne kivut aiheuttaneet Who knows. Nyt jää nähtäväksi millon menkat suvaitsee saapua
 
Täällä ei mitään erikoista. Eilen ja tänään tutustuin oman alueen äiteihin ja sain kaksi uutta ystävää.
Hirvee väsymys kuluneen viikon vuoksi, mutta onneksi menkat alkaa olla ohi, joten pääsee taas
yrittämään :joyful:

Tsemppiä jälleen tasapuolisesti kaikille ja toivotaan nyt kovasti plussatuulia jokaiselle :woot:
 
Olisko kyse siitä että ovis on ollut? Keltarauhanen vissiin näkyy kun ovis on tapahtunut.

Onpa mulla kovat oviskivut. Ja muutenkin tosi selkeetoireet verrattuna esim. Viime kiertoon. Ja nyt ei voi edes hyödyntää :shifty:

Mä uskon että ovulaatio ja megalomaaninen, mut sit ku tuli toi tulehdus niin en tiedä sit tuliko se hyödynnettyä sit lainkaan Mut outo et niin paha tulehdus tuli, mulla on usein hiiva mut siis ei ikinä näin paha joka tietysti herättää pienii toivon kipinöitä ku viluinen olo edelleen jatkuu ja rinnat on sellaset et kainalot edelleen kipeet ja nännit on leveet ja verisuonii näkyy ihan nännissä jo.. Siis toodella pinnassa. Joskus ollu mut ei ihan näin.. Katsotaan tää viikko ja sitte meen lekuriin jos ei tulehdus lähde..

Harmi ettei voinu hyödyntää, millasii kipui sul oli? Mulla sattu sen viikon ajan nippaili sun muuta ja ny se laantui eli pientä menkkamaista jomottamista ei muuta. Väsymys ja öisin heräillyt nyt tosi paljon.. Kauhea oo kroppa sekasi ni mielikin on jo paineilla mut jostakin syystä oon tosi rauhallinen ja iisi etten kauheasti sure tms.. Oon vaan lunki. Onneksi progesteroni aiheuttaa sitä mut nyt en siis syö teroja et oma keltarauhanen ilmeisesti toimii. Jos olis niin et oli se ovis ni nyt olis dpo8/9. En aio testata.. Siis vähään aikaan
 
Typerä kysymys.

Tein aamulla kp26(/28-30)/dpo12 (jos ovis siis pitää paikkansa, ei tikutettu) Sofin liuskan. Se antaa välillä puhtaasti viivanpaikkoja, joten kun katsoin että alkoi taas tekemään, en jäänyt sen enempiä katselemaan ja liuskan olemassaolo unohtui. Kolmen tunnin päästä olin taas menossa pissalle ja huomasin pöydälle jääneestä liuskasta, että tuohon viivanpaikkaan oli tullu ihan selkeää punaista väriä. Mutta - se punaisen hailakka väri on tavallaan vain viivanpaikan oikeassa reunassa, ihan kuin kynällä piirretty. Heti huomasin punartavan sävyn ja melko hyvin kuvaankin tarttui. Tein sitten siitä innostuneena toisen testin, joka oli puhdas nega.

Onko kellään tuollaisesta mitään kokemusta? Liuska tosiaan unohtui ennen kuin kerkesi edes 5 minuuttia mennä, joten en osaa sanoa missä ajassa punertavan hailakka väri tuli. Viivanpaikkoja ja (kuviteltuja) haamuja olen elämäni aikana nähnyt, mutta en ikinä tällaista :wideyed:

Tässä kuva, alempi aamuinen testi ja ylempi se myöhäisempi.
 
Muokattu viimeksi:
Täällä kärsitään tylsää. Odottelen ukkoa kotiutuvaksi, neljä piiitkää päivää vielä! Alkaakin jo olla kova kaipuu näin kuukauden jälkeen. Huomenna alkaa ovistikuttelut.

Tsempit kaikille oman kierron vaiheisiin:) toivotaan plussa aaltoja ryhmään ja ryntäystä joulukuisiin:wink hauskat viikonloput!
 
Nii ja paripäivää sitte tuli pyyhkiessä vähän (kerran) vaaleanpunasta/rusehtavaa valkkaria ja luulin että menkat alkaa mutta ei sitten alkanutkaan:wideyed: ja nännit ollut muutaman päivän ihan hirveen kipeet
 
Nii ja paripäivää sitte tuli pyyhkiessä vähän (kerran) vaaleanpunasta/rusehtavaa valkkaria ja luulin että menkat alkaa mutta ei sitten alkanutkaan:wideyed: ja nännit ollut muutaman päivän ihan hirveen kipeet

Jos kiinnittymisvuotoa niin siitä Kait 4 pv niin voi testis näkyy
 
Mulla noi kainalot on kipeet en tiedä ihan ku sillon ku rinnat alko kasvaa aikoinaan, mies kokeili otsaa ja sano et on kuumat posket ja otsa ja tissit. Oireilu pientä, ei kummempia nyt ja mietin lähinnä et jos oliski ollu ovis.

NewMoon mulla kans joku hetken kestää sillon ku se irtoo mut se oli just ovismaista kipuu 8 pv sitte ku isä oli viel täällä ja nyt tällä viikolla oli vielä kiristelyä mut se oli varmasti toi tulehdus. Ja päätin et jos viikon päästä ei tuu menkat niin testaan clearbluen ja oli tulos mikä vain niin meen lääkäriin ku ei oo loppuu tolle närästykselle, ajottainen etominen ja oudot vihlasut esim ku nousee ylös. Oviksen aikana aina huimaa ja sitäkin oli viime viikolla . Huoh ku nyt sais vaan selkeyden niin olisin onnellinen
 
Takaisin
Top