Raskaaksi 2019

Tervetuloa! Meidän ensikäynnillä, mies olisi saanut lähteä, mutta jäi kuitenkin, en pakottanut ulos. Hän jutteli sillä aikaa hoitajan kanssa, kun lääkäri tutki mut.
Jos et nyt testannut 1-2 krt päivässä ovista, niin hyvin saattoi mennä jo. Ei uskoisi tosiaan että lääkäri olisi väärässä, mutta ensi kierrossa sitten olet tarkempi :) kuinka pitkä kiertosi yleensä on?

Kirahvi pahoittelut :Heartred monesko inssi tämä oli ja mitä seuraavaksi? Ei sitä tiedä milloin se plussa yllättää :Heartblue

En testannut edes joka päivä, että kyllä se voi hyvin olla jo mennyt. Kierto 25-31 päivä ja luteaali 10-12 joka lääkärin mukaan tarkoittaa, että kunnon keltarauhasta ei kehityy. :banghead:
 
Juuh, viikon päästä on:happy: melkeen kaikki alkaa olla reilassa asian tiimoilta. Perjantaina kokeilin pukua ja mahtui onneksi päälle:hilarious:

Tsempit Lumille. Meillä mies istui oven ulkopuolella ultran ajan, lääkäri antoi vaihtoehdoksi:hilarious: on nähnyt kun mä synnytän, joten yks ultra tuskin olis sitä järkyttänyt:hilarious:. Ei ukko kyllä oo kauheesti mistään valittanut. On se maininnut, et polin (runkkaus)huone on aika jäätävä, mut muuten ihan kiltisti osallistunut omaan osuuteensa:hilarious:

Kiitos! En olekaan enää varma jos mies halus itse jäädä katsomaan. Kävin vessassa ja en olis kuullut jos siltä kysyttiin. Jotenkin vain mietin että voi raukka sille ei annettu mahdolisuutta poistua. :hilarious: ja mä ostin sille vielä kaljacasen kiitokseksi :shifty:
Testinäytteen mies sai antaa kotona ja mä vein sen polille. En halua edes miettiä miten mä saan sen sinne huoneeseen. :hilarious:
 
Mua en ensikäynnillä ultrattu kun olin puoli vuotta aiemmin käynyt gynellä, mutta aukkarissa ja ivf suunnittelussa mies oli mukana, eikä lääkäri ehdottanut että menis muualle oottamaan. Haastattelin häntä tässä ja sano ettei kokenut mitenkään ikävänä sitä tilannetta eikä ois menny käytävään oottamaan.

Meillä se taisi olla pieni shokki miehelle mutta kyllä ihan hyödyllinen. On se lapsettomuus kuitenkin yhteinen ongelma vaikka hoidot kohtistuu usein naisiin.
 
En testannut edes joka päivä, että kyllä se voi hyvin olla jo mennyt. Kierto 25-31 päivä ja luteaali 10-12 joka lääkärin mukaan tarkoittaa, että kunnon keltarauhasta ei kehityy. :banghead:

Toisaalta, jos huono keltsi on ainut syy lapsettomuuteen, se on helppo korjata :)
Meillä mies hoitaa näytteen kotona ja vie polille, inssipäivinäkin. Toki näyte pitää tunnissa Saada polille. Myös nainen saisi viedä näytteen.
 
Toisaalta, jos huono keltsi on ainut syy lapsettomuuteen, se on helppo korjata :)
Meillä mies hoitaa näytteen kotona ja vie polille, inssipäivinäkin. Toki näyte pitää tunnissa Saada polille. Myös nainen saisi viedä näytteen.

Miten sun pistelyt on muuten mennyt? :) Milloin sulla on vasteultra?
 
Miten sun pistelyt on muuten mennyt? :) Milloin sulla on vasteultra?

Eka pistely oli sähläystä, toka tais mennä hyvin :) perjantaina verikoe ja ultraus. Toiv ei ole liikaa folleja ja pelkään että ovis tulee lauantaina :nailbiting:
 
Kp11 ja panostressi päällä. Lupaan, että tulee ruumiita, jos tuo ukko ei saa itteensä niskasta kiinni :smiley-angry026 Olipas rumasti sanottu, mutta todettu on, että pyhän hengen kosketuksesta ei tule raskaaksi! (ainakaan kovin suurella prosentuaalisella osuudella...) Mulle on ihan sama, vaikka ajattelis naapurin Marjattaa, kunhan sais nyt pari kertaa tälle viikolle edes hommat hoidettua :smiley-angelic001

Mut hei! So far, so good, jotain hyvääkin! En tiputtele. Lupaan, et jos tää tiputtelemattomuus jatkuu vaikka parikin kiertoa, niin juoksen Naistenklinikalle antamaan kielarin sille mut korjanneelle lääkärille :smiley-bounce016
 
Kp11 ja panostressi päällä. Lupaan, että tulee ruumiita, jos tuo ukko ei saa itteensä niskasta kiinni :smiley-angry026 Olipas rumasti sanottu, mutta todettu on, että pyhän hengen kosketuksesta ei tule raskaaksi! (ainakaan kovin suurella prosentuaalisella osuudella...) Mulle on ihan sama, vaikka ajattelis naapurin Marjattaa, kunhan sais nyt pari kertaa tälle viikolle edes hommat hoidettua :smiley-angelic001

Mut hei! So far, so good, jotain hyvääkin! En tiputtele. Lupaan, et jos tää tiputtelemattomuus jatkuu vaikka parikin kiertoa, niin juoksen Naistenklinikalle antamaan kielarin sille mut korjanneelle lääkärille :smiley-bounce016

Kiitos päivän nauruista, sulla on hauska tyyli kirjoittaa :joyful:

Onks kellekkään muulle tullut cybersex ehdotuksia inboxiin? Mulle tuli joltain rekisteröimättömältä käyttäjältä :dead: Kiva jos täällä alkaa pyöriä jotkut virukset, siinä oli joku linkki myös..
 
Kiitos päivän nauruista, sulla on hauska tyyli kirjoittaa :joyful:

Onks kellekkään muulle tullut cybersex ehdotuksia inboxiin? Mulle tuli joltain rekisteröimättömältä käyttäjältä :dead: Kiva jos täällä alkaa pyöriä jotkut virukset, siinä oli joku linkki myös..

Joo siis mulle just tuli! Tai siis jotain itsetyydytysvideoita ehdotettiin o_O tein ilmoituksen siitä.
 
Kiitos päivän nauruista, sulla on hauska tyyli kirjoittaa :joyful:

Onks kellekkään muulle tullut cybersex ehdotuksia inboxiin? Mulle tuli joltain rekisteröimättömältä käyttäjältä :dead: Kiva jos täällä alkaa pyöriä jotkut virukset, siinä oli joku linkki myös..

Joo mulle tuli kans tänään. Poistin sen samantien
 
Kp11 ja panostressi päällä. Lupaan, että tulee ruumiita, jos tuo ukko ei saa itteensä niskasta kiinni :smiley-angry026 Olipas rumasti sanottu, mutta todettu on, että pyhän hengen kosketuksesta ei tule raskaaksi! (ainakaan kovin suurella prosentuaalisella osuudella...) Mulle on ihan sama, vaikka ajattelis naapurin Marjattaa, kunhan sais nyt pari kertaa tälle viikolle edes hommat hoidettua :smiley-angelic001

Mut hei! So far, so good, jotain hyvääkin! En tiputtele. Lupaan, et jos tää tiputtelemattomuus jatkuu vaikka parikin kiertoa, niin juoksen Naistenklinikalle antamaan kielarin sille mut korjanneelle lääkärille :smiley-bounce016

Joo oot kyl ihana :hilarious: ja ihanaa ettei tiputtele!

Ei oo mulle tullu ehotuksia!
 
Tonni:hilarious:

Ei ollu mullakaan mitään itsetyydytysvideoita tullut. Jotain pitcoineihin liittyvää se oli, en kattonut, poistin vaan heti:bored:

Sain nyt siirrettyä sen tähystysajan 19.10:dance011 meen just ennen töitä, ni ei tarvii tehä sit tuntejakaan takas:happy: täällä alkaa olee mekat ohi. Nyt sit ainakin pari kiertoa luomua:bag: ei siis odotuksia minkään suhteen. Pitääkin nyt laittaa viestiä taas kaikuun, et mitä nyt tän tähystyksen jälkeen. Jos ivf, ni voisko meidät jo iskeä jonoon odottamaan sitä:angelic:
 
Yksityinen gyne kuka teki aukkarin soitteli tänään kun laitoin piruuttani palautetta. Oli vielä sitä mieltä että joko johtimet on tukossa tai munajohtimien päät on supistunut. Laittoi sitten mun pyynnöstä vielä lähetteen hoitoihin tällä diagnoosilla. Miehen kanssa puhuttiin että ensikuussa mennään vielä toiselle gynelle tekemään tutkimus että ollaan varmoja tuloksesta. Gyne epäili että kkm jälkeen ois joku tukinnu röörit tai sitten siellä on auki sen verran että siittiö pääsee läpi mutta kohdun ulkoiseen on paljon isompi riski. Oon jotenkin ihan sanaton. Enkö voi enään saada luomuna lapsia? Käsittelen vain asiaa että meidän ainoa mahku yhteiseen pienokaisen saattaa olla vain ivf
:smiley-angry017 tämän kunniaksi sitten vielä en saanut hakemaani työpaikkaa.. Noh tänään edes ovis plus vaikka eipä se mitään hyödytä jos röörit on tukossa.
 

Liitteet

  • 16006923524178483036191241139134.jpg
    16006923524178483036191241139134.jpg
    23.9 KB · Katsottu: 129
Kirjoitin tänne kevällä muistaakseni kerran. Se jäi silloin siihen joten aloitan alusta kun kaipaan kuitenkin vertaistukea ja neuvoja.
Yrittämällä yritetty on 7.2019 alkaen ja siitä lähtien olen myös seurannut teidän matkaa. Olette kyllä niin ihania ja rohkeita naisia! :Heartbigred
Maaliskuussa kävin yksityisellä gynellä, hänen mukaan kaikki näyttäis olevan kunnossa ja miehen simppatestikin ihan hyvä. Saimme lähetteen naistentautien polille, missä tänään oli ensikäynti. Mies käskettiin ottaa mukaan. Kun kysäili mitä siellä tapahtuu, sanoin, että varmaan kysytään kysymyksiä ja täytetään papereita ja hän saa lähteä ilmeisesti ulos niin kauan kun mua tutkitaan. No ei mennyt näin. Hän parka joutui istumaan siinä vieressä. :pale:hilarious:Onko tämä ihan tavallista? Teki se kyllä hyvää kun ei ole enää kehdannut valittaa että joutui lähtemään töistä ja miksi hänen pitäis tulla jne. Oudon kiltti on. :hilarious:
Tänään oli kp 17 ja lääkärin mukaan ovis oli jo ollut. Mä vähän epäilen sitä kun mulla usein ovis vasta kp19 ja ei ole ollut minkäänlaisia tuntemuksia. Pari päivä sitten ovistesti oli nega ja tänään aamulla ehkä pikkasen vielä vaaleampi mutta ei kuitenkin täysin blanco kuten oviksen jälkeen yleensä. Mittasin lämpöäkin ja illalla 36.2 vain. Eihän lapsettomuuden erikoistunut gyne voi olla väärässä? Sain terolutit tukemaan luteaalia ja pelkään, että jos aloitan ne tänään, kuten ohjessa, voin estää oviksen. :banghead:
Ehkä mä nyt kuitenkin uskallan aloittaa ne. Jos tämä kierto mene pieleen sitten seuraavassa seuraan lämpöjä ja testailen ahkerammin. Saan ilmoittaudua aukkarinkin silloin jos on aikoja.:nailbiting:

Tsemppiä!

:welcome
 
Mulle tuli kans jotain ihan ihme videoita linkitettynä, en avannut vaan poistin kaikki ja ilmoitin yp :grin

Sofia :Heartred
Jospa teidän tilanteeseen selkeys vielä tulisi. Tuntuu kyllä hullulta, jos molemmat on ihan jumissa :sad001 Mut onneksi on hoidot :Heartpink

Plussaa teille kaikille toivon, ihan liian pitkään on tässä ryhmässä odottanut kaikki omaa vuoroaan :Heartred

Mulla tää raskaus on poistanut mm. Vehnälle reagoinnin ja nyt en vissiin muuta tekiskään kun söis rieskaa :hilarious: täällä on aika kovaa väsymystä ja meinasin sitä varhaisultraakin varailla :bag:Muuten ei kummosempia, ei edes pahoinvointia. Paitsi banaanista alan kakomaan :hilarious:
 
Täähän oli vähän plus miinus nolla. Miehen sain kellistettyä, mutta toosa tuhruttaa :shifty:

Fuuuuuuck it, sillä mennään mitä on annettu :finger: Ja on tällä tiputtelijalla se yksi kemiallinen saatu aikaiseksi sentään, että ei ehkä ihan toivotonta.
 
Tonni:hilarious:

Ei ollu mullakaan mitään itsetyydytysvideoita tullut. Jotain pitcoineihin liittyvää se oli, en kattonut, poistin vaan heti:bored:

Sain nyt siirrettyä sen tähystysajan 19.10:dance011 meen just ennen töitä, ni ei tarvii tehä sit tuntejakaan takas:happy: täällä alkaa olee mekat ohi. Nyt sit ainakin pari kiertoa luomua:bag: ei siis odotuksia minkään suhteen. Pitääkin nyt laittaa viestiä taas kaikuun, et mitä nyt tän tähystyksen jälkeen. Jos ivf, ni voisko meidät jo iskeä jonoon odottamaan sitä:angelic:


Mietinkin sua tänään ja että joko tiedät mitenkä jatkot. :) kerro sit kun tiedät! Onkohan ivf jonot kauheen pitkät nyt koronan takia? Mulla ei oo mitään hajua paljonko ne yleensä on..
 
Kp11 ja panostressi päällä. Lupaan, että tulee ruumiita, jos tuo ukko ei saa itteensä niskasta kiinni :smiley-angry026 Olipas rumasti sanottu, mutta todettu on, että pyhän hengen kosketuksesta ei tule raskaaksi! (ainakaan kovin suurella prosentuaalisella osuudella...) Mulle on ihan sama, vaikka ajattelis naapurin Marjattaa, kunhan sais nyt pari kertaa tälle viikolle edes hommat hoidettua :smiley-angelic001

Mut hei! So far, so good, jotain hyvääkin! En tiputtele. Lupaan, et jos tää tiputtelemattomuus jatkuu vaikka parikin kiertoa, niin juoksen Naistenklinikalle antamaan kielarin sille mut korjanneelle lääkärille :smiley-bounce016






Musta tuntuu että mä joudun jo ajatteleen sitä naapurin marjattaa! :laughing002koska on kyllä paneminen menny tässä kierrossa ihan pakkopullaks :smiley-angelic006
 
Mietinkin sua tänään ja että joko tiedät mitenkä jatkot. :) kerro sit kun tiedät! Onkohan ivf jonot kauheen pitkät nyt koronan takia? Mulla ei oo mitään hajua paljonko ne yleensä on..

Jotain 3-6kk suunnittelukäyntiin..
 
Takaisin
Top