Kirjoitin tänne kevällä muistaakseni kerran. Se jäi silloin siihen joten aloitan alusta kun kaipaan kuitenkin vertaistukea ja neuvoja.
Yrittämällä yritetty on 7.2019 alkaen ja siitä lähtien olen myös seurannut teidän matkaa. Olette kyllä niin ihania ja rohkeita naisia!
Maaliskuussa kävin yksityisellä gynellä, hänen mukaan kaikki näyttäis olevan kunnossa ja miehen simppatestikin ihan hyvä. Saimme lähetteen naistentautien polille, missä tänään oli ensikäynti. Mies käskettiin ottaa mukaan. Kun kysäili mitä siellä tapahtuu, sanoin, että varmaan kysytään kysymyksiä ja täytetään papereita ja hän saa lähteä ilmeisesti ulos niin kauan kun mua tutkitaan. No ei mennyt näin. Hän parka joutui istumaan siinä vieressä.
Onko tämä ihan tavallista? Teki se kyllä hyvää kun ei ole enää kehdannut valittaa että joutui lähtemään töistä ja miksi hänen pitäis tulla jne. Oudon kiltti on.
Tänään oli kp 17 ja lääkärin mukaan ovis oli jo ollut. Mä vähän epäilen sitä kun mulla usein ovis vasta kp19 ja ei ole ollut minkäänlaisia tuntemuksia. Pari päivä sitten ovistesti oli nega ja tänään aamulla ehkä pikkasen vielä vaaleampi mutta ei kuitenkin täysin blanco kuten oviksen jälkeen yleensä. Mittasin lämpöäkin ja illalla 36.2 vain. Eihän lapsettomuuden erikoistunut gyne voi olla väärässä? Sain terolutit tukemaan luteaalia ja pelkään, että jos aloitan ne tänään, kuten ohjessa, voin estää oviksen. :banghead:
Ehkä mä nyt kuitenkin uskallan aloittaa ne. Jos tämä kierto mene pieleen sitten seuraavassa seuraan lämpöjä ja testailen ahkerammin. Saan ilmoittaudua aukkarinkin silloin jos on aikoja.
Tsemppiä!