Raskaaksi 2019

Lumi, tervetuloa mukaan:)

Nipanderi, mahtavaa että sait ajan noin pian ja asiat etenevät

Tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin!

Testasin eilen puhtaan negan:sad001 virallinen testipäivä on ensi perjantaina, mutta kyllä nyt jotain olisi nähtävissä jos jotain olisi tapahtuakseen. Kaksi viikkoa inssistä kuitenkin jo on. Kyllä se tässä nyt on hyväksyttävä, että ei meille kevyillä hoidoilla lasta tule.
 
Kirjoitin tänne kevällä muistaakseni kerran. Se jäi silloin siihen joten aloitan alusta kun kaipaan kuitenkin vertaistukea ja neuvoja.
Yrittämällä yritetty on 7.2019 alkaen ja siitä lähtien olen myös seurannut teidän matkaa. Olette kyllä niin ihania ja rohkeita naisia! :Heartbigred
Maaliskuussa kävin yksityisellä gynellä, hänen mukaan kaikki näyttäis olevan kunnossa ja miehen simppatestikin ihan hyvä. Saimme lähetteen naistentautien polille, missä tänään oli ensikäynti. Mies käskettiin ottaa mukaan. Kun kysäili mitä siellä tapahtuu, sanoin, että varmaan kysytään kysymyksiä ja täytetään papereita ja hän saa lähteä ilmeisesti ulos niin kauan kun mua tutkitaan. No ei mennyt näin. Hän parka joutui istumaan siinä vieressä. :pale:hilarious:Onko tämä ihan tavallista? Teki se kyllä hyvää kun ei ole enää kehdannut valittaa että joutui lähtemään töistä ja miksi hänen pitäis tulla jne. Oudon kiltti on. :hilarious:
Tänään oli kp 17 ja lääkärin mukaan ovis oli jo ollut. Mä vähän epäilen sitä kun mulla usein ovis vasta kp19 ja ei ole ollut minkäänlaisia tuntemuksia. Pari päivä sitten ovistesti oli nega ja tänään aamulla ehkä pikkasen vielä vaaleampi mutta ei kuitenkin täysin blanco kuten oviksen jälkeen yleensä. Mittasin lämpöäkin ja illalla 36.2 vain. Eihän lapsettomuuden erikoistunut gyne voi olla väärässä? Sain terolutit tukemaan luteaalia ja pelkään, että jos aloitan ne tänään, kuten ohjessa, voin estää oviksen. :banghead:
Ehkä mä nyt kuitenkin uskallan aloittaa ne. Jos tämä kierto mene pieleen sitten seuraavassa seuraan lämpöjä ja testailen ahkerammin. Saan ilmoittaudua aukkarinkin silloin jos on aikoja.:nailbiting:

Tsemppiä!

Tervetuloa! Meidän ensikäynnillä, mies olisi saanut lähteä, mutta jäi kuitenkin, en pakottanut ulos. Hän jutteli sillä aikaa hoitajan kanssa, kun lääkäri tutki mut.
Jos et nyt testannut 1-2 krt päivässä ovista, niin hyvin saattoi mennä jo. Ei uskoisi tosiaan että lääkäri olisi väärässä, mutta ensi kierrossa sitten olet tarkempi :) kuinka pitkä kiertosi yleensä on?

Kirahvi pahoittelut :Heartred monesko inssi tämä oli ja mitä seuraavaksi? Ei sitä tiedä milloin se plussa yllättää :Heartblue
 
Urgh. Aurinko paistaa pihalla, muttei pään sisällä. Hienosti tuntuu kasvukivut oikeassa muniksessa vaikka eletään vasta kp9! Jokin noita oviksia on nyt aikaistanut :bookworm: Tai no, en mene vannomaan jos nyt sit taas tuleekin vasta joskus kp26...

Millähän sitä nyt sitten uskaltaisi sekstailemaan? Loopista tuli eilen se kolme viikkoa, mutta torstaina tiputteli ja kun en tiedä mikä :arghh: Pelkään niin, että ens viikonlopun mahdollinen ovis menis sit harakoille jos nyt tällä viikolla onnistuis vielä saamaan jonkun tulehduksen :dead: Tai jos se ei ookaan parantunut ja aiheutetaan joku kaamee häränkurkkuverenvuoto ja joudutaan taas polttaan suonia jajajajaja
 
Jee hyvä että asiat edistyy suht nopeasti :happy: onko häät vielä tässä kuussa? :love7

Juuh, viikon päästä on:happy: melkeen kaikki alkaa olla reilassa asian tiimoilta. Perjantaina kokeilin pukua ja mahtui onneksi päälle:hilarious:

Tsempit Lumille. Meillä mies istui oven ulkopuolella ultran ajan, lääkäri antoi vaihtoehdoksi:hilarious: on nähnyt kun mä synnytän, joten yks ultra tuskin olis sitä järkyttänyt:hilarious:. Ei ukko kyllä oo kauheesti mistään valittanut. On se maininnut, et polin (runkkaus)huone on aika jäätävä, mut muuten ihan kiltisti osallistunut omaan osuuteensa:hilarious:
 
Pahoittelut negasta Sininen Kirahvi:sorry:

Täällä vieläkin oikee munasarja ihan hellänä.. Mökillä on vaan Buranaa enkä uskalla nyt riskeerata ovista. :nailbiting: tekis mieli laittaa palautetta sinne klinikalle että mikseivät kokeilleet aukkari vähemmällä määrällä nestettä? Oon muutenkin tosi pienikokoinen että ei se kohtu tai johtimet varmaan ihan kauheen isoja muutenkaan oo:hilarious: jos se nyt edes vaikuttaa :hilarious: aika epätodellinen fiilis. Välillä ihan positiivisella mielellä että ehkä gyne ei vaan sit osannu hommaansa kunnolla tai sitten mun tuubat on menny puolessa vuodessa tukkoon..
 
Tervetuloa! Meidän ensikäynnillä, mies olisi saanut lähteä, mutta jäi kuitenkin, en pakottanut ulos. Hän jutteli sillä aikaa hoitajan kanssa, kun lääkäri tutki mut.
Jos et nyt testannut 1-2 krt päivässä ovista, niin hyvin saattoi mennä jo. Ei uskoisi tosiaan että lääkäri olisi väärässä, mutta ensi kierrossa sitten olet tarkempi :) kuinka pitkä kiertosi yleensä on?

Kirahvi pahoittelut :Heartred monesko inssi tämä oli ja mitä seuraavaksi? Ei sitä tiedä milloin se plussa yllättää :Heartblue

Kiitos:Heartred. Eka ja vika inssi kyseessä. Olen jaksanut olla toiveikas, mutta olo on vahvasti semmoinen, että raskautuminen ei onnistu ilman ivf/icsi. Toki aina pitää vähän jaksaa toivoa ihmettä.

Onneksi sentään nykypäivänä on tarjolla näitä hoitoja. Ja enemmän toivoa❤️
 
Kirjoitin tänne kevällä muistaakseni kerran. Se jäi silloin siihen joten aloitan alusta kun kaipaan kuitenkin vertaistukea ja neuvoja.
Yrittämällä yritetty on 7.2019 alkaen ja siitä lähtien olen myös seurannut teidän matkaa. Olette kyllä niin ihania ja rohkeita naisia! :Heartbigred
Maaliskuussa kävin yksityisellä gynellä, hänen mukaan kaikki näyttäis olevan kunnossa ja miehen simppatestikin ihan hyvä. Saimme lähetteen naistentautien polille, missä tänään oli ensikäynti. Mies käskettiin ottaa mukaan. Kun kysäili mitä siellä tapahtuu, sanoin, että varmaan kysytään kysymyksiä ja täytetään papereita ja hän saa lähteä ilmeisesti ulos niin kauan kun mua tutkitaan. No ei mennyt näin. Hän parka joutui istumaan siinä vieressä. :pale:hilarious:Onko tämä ihan tavallista? Teki se kyllä hyvää kun ei ole enää kehdannut valittaa että joutui lähtemään töistä ja miksi hänen pitäis tulla jne. Oudon kiltti on. :hilarious:
Tänään oli kp 17 ja lääkärin mukaan ovis oli jo ollut. Mä vähän epäilen sitä kun mulla usein ovis vasta kp19 ja ei ole ollut minkäänlaisia tuntemuksia. Pari päivä sitten ovistesti oli nega ja tänään aamulla ehkä pikkasen vielä vaaleampi mutta ei kuitenkin täysin blanco kuten oviksen jälkeen yleensä. Mittasin lämpöäkin ja illalla 36.2 vain. Eihän lapsettomuuden erikoistunut gyne voi olla väärässä? Sain terolutit tukemaan luteaalia ja pelkään, että jos aloitan ne tänään, kuten ohjessa, voin estää oviksen. :banghead:
Ehkä mä nyt kuitenkin uskallan aloittaa ne. Jos tämä kierto mene pieleen sitten seuraavassa seuraan lämpöjä ja testailen ahkerammin. Saan ilmoittaudua aukkarinkin silloin jos on aikoja.:nailbiting:

Tsemppiä!

Mua en ensikäynnillä ultrattu kun olin puoli vuotta aiemmin käynyt gynellä, mutta aukkarissa ja ivf suunnittelussa mies oli mukana, eikä lääkäri ehdottanut että menis muualle oottamaan. Haastattelin häntä tässä ja sano ettei kokenut mitenkään ikävänä sitä tilannetta eikä ois menny käytävään oottamaan.
 
Pahoittelut negasta Sininen Kirahvi:sorry:

Täällä vieläkin oikee munasarja ihan hellänä.. Mökillä on vaan Buranaa enkä uskalla nyt riskeerata ovista. :nailbiting: tekis mieli laittaa palautetta sinne klinikalle että mikseivät kokeilleet aukkari vähemmällä määrällä nestettä? Oon muutenkin tosi pienikokoinen että ei se kohtu tai johtimet varmaan ihan kauheen isoja muutenkaan oo:hilarious: jos se nyt edes vaikuttaa :hilarious: aika epätodellinen fiilis. Välillä ihan positiivisella mielellä että ehkä gyne ei vaan sit osannu hommaansa kunnolla tai sitten mun tuubat on menny puolessa vuodessa tukkoon..

kiitos❤️ Pahoittelut Sofia, että aukkari oli huono kokemus. Toivottavasti olo paranee pian. Kannattaa ihmeessä laittaa palautetta, jos siltä tuntuu. Kuulostaa kyllä oudolta, jos puolessa vuodessa tukkeutuisi. Yksi selittävä tekijä voisi olla, jos on ollut infektioita tällä välillä? Mulle tehtiin aukkari toisella hoitokierroksella, kun oli ollut kova infektio välissä.
 
Mul on ollu paripäivää rinnat ja erityisesti nännit niin kipeät että ei oo hitto ikinä ollu ja mulla on iha normia et semi "usein" on rinnat kipeet kun ovat aika isot MUT TÄÄ ON JOTAIN IHAN KAMALAA menetän mun järjen jos tää ei oo raskaudesta vaan tulevista menkoista :hilarious:
 
Apuaaa irrrotin peukun ennen ku otin neulan ihosta :smiley-angry017 ei kylläkään tullut verta lääkkeeseen..tai en näe ainakaan.. voikohan sitä vielä käyttää..ja hukkaankin heitin vähän ainetta ku yritin kuplia saada pois..
 
Ja viel semmosta, et mitähän mokasin, kun laitoin 25 yksikköä, jotta sais kuplat pois..mut pysäytinkin se puolessa välissä ja laitoin nollaan annostelusta :hilarious: ja sitten 50 ja pistin sen itseeni. Tulikohan nyt liikaa vai mitähän tein :wacky: voi apua näköjään hieman jännitin. Ehkä huomenna paremmalla menestyksellä. Eikä siellä näy mitään väriä, eli tuskin verta meni lääkkeeseen. Toivotaan, että tosta riittää vielä torstaiksi, pe täytyy varmaan ostaa uusi, jos pitää jatkaa piikittelyä.
 
Apuaaa irrrotin peukun ennen ku otin neulan ihosta :smiley-angry017 ei kylläkään tullut verta lääkkeeseen..tai en näe ainakaan.. voikohan sitä vielä käyttää..ja hukkaankin heitin vähän ainetta ku yritin kuplia saada pois..

Mulla meinas kans käydä noin, jotenkin yllättävän vaikeeta painaa siitä kynästä niin et samalla näkee et varmasti annostus on mennyt. En usko et se on pilalle mennyt, lukeeko niissä ohjeissa mitään jos käy noin?
 
Mulla meinas kans käydä noin, jotenkin yllättävän vaikeeta painaa siitä kynästä niin et samalla näkee et varmasti annostus on mennyt. En usko et se on pilalle mennyt, lukeeko niissä ohjeissa mitään jos käy noin?

Lukee, jos lääke kynässä värjäytyy verestä, ei saa enää käyttää. Mutta en näe siellä mitään väriä.
 
kiitos❤️ Pahoittelut Sofia, että aukkari oli huono kokemus. Toivottavasti olo paranee pian. Kannattaa ihmeessä laittaa palautetta, jos siltä tuntuu. Kuulostaa kyllä oudolta, jos puolessa vuodessa tukkeutuisi. Yksi selittävä tekijä voisi olla, jos on ollut infektioita tällä välillä? Mulle tehtiin aukkari toisella hoitokierroksella, kun oli ollut kova infektio välissä.


No sepä mutta kun ei oo ollut mitään infektioo raskauden ja yrityksen aikana. Vaikka kohtu ei keskenmenon jälkeen tyhjentynyt kunnolla niin olin niin ajoissa liikenteessä että kohtu imettiin tyhjäksi, ja tähänkin sain vaan varmuuden vuoksi Ab vaikka tulehdusta ei ollut..

Aukkarin tehnyt gyne oli kyllä aika huolettomalla mielellä eikä varmaan ymmärtänyt kuinka kauheen olon mulle tulos toi. Jos mun mielestä olis ollut oikeen kunnollinen asiakaspalvelija niin ois sanonut ehkä että yritetään uudestaan pienemmän nesteen kera eikä vaan todeta että no neste ei virrannut, yrittäkää vielä 6kk koska oot niin nuori ja oot ollu raskaana ja tehdään tutkimus sit uusiksi. Iha kun tässä oltaiskin niin rennoin ottein :finger::hilarious:
 
Mua en ensikäynnillä ultrattu kun olin puoli vuotta aiemmin käynyt gynellä, mutta aukkarissa ja ivf suunnittelussa mies oli mukana, eikä lääkäri ehdottanut että menis muualle oottamaan. Haastattelin häntä tässä ja sano ettei kokenut mitenkään ikävänä sitä tilannetta eikä ois menny käytävään oottamaan.



Mä laitoin miehen käytävälle aukkarin ajaksi, hän sanoi että ihan miten mulle on mukavinta ja sanoin vaan että odota käytävässä. :hilarious:
 
kiitos❤️ Pahoittelut Sofia, että aukkari oli huono kokemus. Toivottavasti olo paranee pian. Kannattaa ihmeessä laittaa palautetta, jos siltä tuntuu. Kuulostaa kyllä oudolta, jos puolessa vuodessa tukkeutuisi. Yksi selittävä tekijä voisi olla, jos on ollut infektioita tällä välillä? Mulle tehtiin aukkari toisella hoitokierroksella, kun oli ollut kova infektio välissä.

Lasketaanko hiivatulehdus semmoiseksi, joka voisi tukkia putket? Ei varmaan, muuten melkein kaikilla ois tukossa :scratch
 
[/QUOTE]
Lasketaanko hiivatulehdus semmoiseksi, joka voisi tukkia putket? Ei varmaan, muuten melkein kaikilla ois tukossa :scratch


Mutta tämäkin on niin yksilöllistä kuinka ne menee tukkoon. Jollain voi esim mennä parin kk sairastetun klamydian takia, mutta en oo kuullut kavereilta ketkä sitä on sairastanut että olis lapsettomuutta. Päin vastoin, mun kaks kaveria on sairastanut klamydian, mutta on tullut raskaaksi yk1.. o_O miehen äiti oli eilen ihana kun kerroin sille niin se oli sillain että pyhpah sun piuhat mitään tukossa oo!
 
utta tämäkin on niin yksilöllistä kuinka ne menee tukkoon. Jollain voi esim mennä parin kk sairastetun klamydian takia, mutta en oo kuullut kavereilta ketkä sitä on sairastanut että olis lapsettomuutta. Päinvastoin, mun kaks kaveria on sairastanut klamydian, mutta on tullut raskaaksi yk1.. o_O miehen äiti oli eilen ihana kun kerroin sille niin se oli sillain että pyhpah sun piuhat mitään tukossa oo!

Mullakin on ollut klamydia ja ihan auki kummatkin putket! Vaatii vissiin useamman vuoden infektion kantamista että menee tukkoon.
 
Takaisin
Top