Sofia2016m
Asioista perillä oleva
Eka pistely oli sähläystä, toka tais mennä hyvin :) perjantaina verikoe ja ultraus. Toiv ei ole liikaa folleja ja pelkään että ovis tulee lauantaina
Uuu nappaat sääkin nyt ne kaksoset matkaan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eka pistely oli sähläystä, toka tais mennä hyvin :) perjantaina verikoe ja ultraus. Toiv ei ole liikaa folleja ja pelkään että ovis tulee lauantaina
Uuu nappaat sääkin nyt ne kaksoset matkaan
Jotain 3-6kk suunnittelukäyntiin..
Ihan yks ois parasta
Eli eka odotetaan ensikäynnille se about 3kk,sit suunnittelukäynnille 3-6kk?
Vissii joo inssien jälkeen mäkin oon ivf jonossa 3-6kk
Huhhu kuinka masentavaa anteeks ny vaan.. :arghh: eli jos mun röörit on tukossa niin se on sellanen 6-9kk pelkkää odottelua..
Siks oon miettinyt sitä yksityistäkin..mut joo.. ei kiva..kaikkialla muualla kuin HUS niin vähän nopeempaa kylläkin :)
Ohan se tosi hintavaa.. Mutta raastavaa myös vaan odottaa.. Me mennään hoitoin tayssiin.. Ei mitään hajuan niiden jonoista tai mistään muustakaan.. En tiedä pitäiskö se aukkari käydä vielä jollain muulla gynellä tekemässä.. En kyllä jaksa uskoa ettei se gyne ovumialla ois asiaansa osannu..
Musta tuntuu että mä joudun jo ajatteleen sitä naapurin marjattaa! koska on kyllä paneminen menny tässä kierrossa ihan pakkopullaks
No joo, siihen se täällä menee aina ovisviikolla kun kauheet suorituspaineet Naisen pakkopullan nyt saa ratkaistua ämpärillisellä liukkaria, mutta miehen stressiheppi? Pitää alkaa kohta viritellä jotain kahta jäätelötikkua ja ilmastointiteippiä
Eli eka odotetaan ensikäynnille se about 3kk,sit suunnittelukäynnille 3-6kk?
Keski-suomessa kai ennen koronaa ollut pari kk jono, mut nyt tuolla yksityisellä arvioi et varmaa 3-4 kk koronan takia.. Ja nii vissiin puhu siitä ivf jonosta kun meillä ne alku lätinät on hoidettu ja inssejä yksityisellä. Varmaan kokeillaan se neljäs inssi vielä loppuvuodesta yksityisellä kerta se on täällä sallittua ja samalla jonotetaan ivf. Nyt on 5 päivää inssistä ja nega olo jo nyt. Tai eikai tässä vaiheessa vielä vois mitään "oireita" olla mutta suojelen omaa mieltä.
Ymmärrän, mulla tulee varmasti sama olo. Mutta toivotaan plussaa! Onko sul nyt luget käytössä? Onko niistä tullut mahd oireita?
Yksityinen gyne kuka teki aukkarin soitteli tänään kun laitoin piruuttani palautetta. Oli vielä sitä mieltä että joko johtimet on tukossa tai munajohtimien päät on supistunut. Laittoi sitten mun pyynnöstä vielä lähetteen hoitoihin tällä diagnoosilla. Miehen kanssa puhuttiin että ensikuussa mennään vielä toiselle gynelle tekemään tutkimus että ollaan varmoja tuloksesta. Gyne epäili että kkm jälkeen ois joku tukinnu röörit tai sitten siellä on auki sen verran että siittiö pääsee läpi mutta kohdun ulkoiseen on paljon isompi riski. Oon jotenkin ihan sanaton. Enkö voi enään saada luomuna lapsia? Käsittelen vain asiaa että meidän ainoa mahku yhteiseen pienokaisen saattaa olla vain ivf
tämän kunniaksi sitten vielä en saanut hakemaani työpaikkaa.. Noh tänään edes ovis plus vaikka eipä se mitään hyödytä jos röörit on tukossa.
Voisko joku tulla läpsimään mua naamaan ja sanomaan että jos on raskaana se hormoni ei lisäänny yhtään sen nopeemmin ja näy sen myötä testissä vaikka sitä hiton tikkua uittais about joka vessareissulla
en kestä itteeni aaaaa hngh
mikä kärsivällisyys :bag:
muita himotestaajia?