Raskaaksi 2019

Huhhu kuinka masentavaa anteeks ny vaan.. :arghh: eli jos mun röörit on tukossa niin se on sellanen 6-9kk pelkkää odottelua.. :meh:

Siks oon miettinyt sitä yksityistäkin..mut joo..:sorry: ei kiva..kaikkialla muualla kuin HUS niin vähän nopeempaa kylläkin :)
 
Siks oon miettinyt sitä yksityistäkin..mut joo..:sorry: ei kiva..kaikkialla muualla kuin HUS niin vähän nopeempaa kylläkin :)


Ohan se tosi hintavaa.. Mutta raastavaa myös vaan odottaa.. Me mennään hoitoin tayssiin.. Ei mitään hajuan niiden jonoista tai mistään muustakaan.. En tiedä pitäiskö se aukkari käydä vielä jollain muulla gynellä tekemässä.. En kyllä jaksa uskoa ettei se gyne ovumialla ois asiaansa osannu..
 
Ohan se tosi hintavaa.. Mutta raastavaa myös vaan odottaa.. Me mennään hoitoin tayssiin.. Ei mitään hajuan niiden jonoista tai mistään muustakaan.. En tiedä pitäiskö se aukkari käydä vielä jollain muulla gynellä tekemässä.. En kyllä jaksa uskoa ettei se gyne ovumialla ois asiaansa osannu..

Jotkut lähtee HUS taysiin koska siellä lyhyemmät jonot.
Kyllä se varmaan on osannut, mutta sun johtimet voi kai käyttäytyä erilailla eri kerralla? En oo varma tästä :bag:
 
Musta tuntuu että mä joudun jo ajatteleen sitä naapurin marjattaa! :laughing002koska on kyllä paneminen menny tässä kierrossa ihan pakkopullaks :smiley-angelic006

No joo, siihen se täällä menee aina ovisviikolla kun kauheet suorituspaineet :dead: Naisen pakkopullan nyt saa ratkaistua ämpärillisellä liukkaria, mutta miehen stressiheppi? Pitää alkaa kohta viritellä jotain kahta jäätelötikkua ja ilmastointiteippiä :scratch
 
Joo onhan tää aika odotuksen täyteistä tämä odotuksen odotus:hilarious: sen takia vähän vinkkasin sinne, että voitais hyvin jonottaa tässä samalla kun kumminkin menee kiertoja ohi tän tähystys homman takia. Mut saas nähdä. Ei mulla oo hajuakaan mitkä tyksin ivf jonot on, mut veikkaan et jotain jonoa on. Keväällä kaveri sai kyl tosi nopeesti suunnitteluajan pas:ia varten, mut raskautukin sit heti luomuna:p
 
No joo, siihen se täällä menee aina ovisviikolla kun kauheet suorituspaineet :dead: Naisen pakkopullan nyt saa ratkaistua ämpärillisellä liukkaria, mutta miehen stressiheppi? Pitää alkaa kohta viritellä jotain kahta jäätelötikkua ja ilmastointiteippiä :scratch

En mä koskaan erikseen ilmoita millon on ns. Panopäivät, niin välttyy suuremmilta suorituspaineita. Pidän vaan huolen että tasaisesti on seksiä siinä tietämillä... Toki mulla on vuodotonta vaan se ovis viikko, millon nyt muutenkaan mitään voi harrastaa ilman että paikat näyttää teurasmaalta, niin eihän se tietenkään miehelle mikään yllätys ole, millon se ovis on:hilarious:
 
Juu täälläkin jätän tarkat pv:t kertomatta, lähinnä vaan et ovis lähenee. Mies ottais stressiä heti jos sanon, et tänään on o+, sanon sit jäljestäpäin jos ees sanon. Oon myös lopettanut omalta kohdalta ns pakkoseksin - mikään ei oo masentavampaa kuin miettiä vaan "tulis nyt jo, niin pääsen tekeen jotain muuta".. nyt muutaman kierron tullut jopa enemmän puuhailtua, kun antaa itsensä keskittyä vaan siihen seksiin seksinä, eikä ns lisääntymisyrityksenä.

Eli eka odotetaan ensikäynnille se about 3kk,sit suunnittelukäynnille 3-6kk? :nailbiting::nailbiting::nailbiting:

Me saatiin kyl ensikäynti aika lähetteestä kaksi päivää myöhemmin, ja itse aika on alle 1kk lähetteen saapumisesta (hus). Mut siitä eteenpäin en sit tiiä, simppatestit ja labrat ennen sinne menoa, aukkari varmaan sen jälkeen.
 
Keski-suomessa kai ennen koronaa ollut pari kk jono, mut nyt tuolla yksityisellä arvioi et varmaa 3-4 kk koronan takia.. Ja nii vissiin puhu siitä ivf jonosta kun meillä ne alku lätinät on hoidettu ja inssejä yksityisellä. Varmaan kokeillaan se neljäs inssi vielä loppuvuodesta yksityisellä kerta se on täällä sallittua ja samalla jonotetaan ivf. Nyt on 5 päivää inssistä ja nega olo jo nyt. Tai eikai tässä vaiheessa vielä vois mitään "oireita" olla mutta suojelen omaa mieltä.
 
Keski-suomessa kai ennen koronaa ollut pari kk jono, mut nyt tuolla yksityisellä arvioi et varmaa 3-4 kk koronan takia.. Ja nii vissiin puhu siitä ivf jonosta kun meillä ne alku lätinät on hoidettu ja inssejä yksityisellä. Varmaan kokeillaan se neljäs inssi vielä loppuvuodesta yksityisellä kerta se on täällä sallittua ja samalla jonotetaan ivf. Nyt on 5 päivää inssistä ja nega olo jo nyt. Tai eikai tässä vaiheessa vielä vois mitään "oireita" olla mutta suojelen omaa mieltä.

Ymmärrän, mulla tulee varmasti sama olo. Mutta toivotaan plussaa! Onko sul nyt luget käytössä? Onko niistä tullut mahd oireita?
 
Ymmärrän, mulla tulee varmasti sama olo. Mutta toivotaan plussaa! Onko sul nyt luget käytössä? Onko niistä tullut mahd oireita?

Joo on, ja ainut oikeestaan tissikipu. Mut se mulla tulee muutenki normaalisti heti oviksen jälkee, paitsi nyt on kyllä astetta herkemmät hinkit:eek::grin
 
Voisko joku tulla läpsimään mua naamaan ja sanomaan että jos on raskaana se hormoni ei lisäänny yhtään sen nopeemmin ja näy sen myötä testissä vaikka sitä hiton tikkua uittais about joka vessareissulla :hilarious:
en kestä itteeni aaaaa hngh
mikä kärsivällisyys :bag:
muita himotestaajia?
 
Yksityinen gyne kuka teki aukkarin soitteli tänään kun laitoin piruuttani palautetta. Oli vielä sitä mieltä että joko johtimet on tukossa tai munajohtimien päät on supistunut. Laittoi sitten mun pyynnöstä vielä lähetteen hoitoihin tällä diagnoosilla. Miehen kanssa puhuttiin että ensikuussa mennään vielä toiselle gynelle tekemään tutkimus että ollaan varmoja tuloksesta. Gyne epäili että kkm jälkeen ois joku tukinnu röörit tai sitten siellä on auki sen verran että siittiö pääsee läpi mutta kohdun ulkoiseen on paljon isompi riski. Oon jotenkin ihan sanaton. Enkö voi enään saada luomuna lapsia? Käsittelen vain asiaa että meidän ainoa mahku yhteiseen pienokaisen saattaa olla vain ivf
:smiley-angry017 tämän kunniaksi sitten vielä en saanut hakemaani työpaikkaa.. Noh tänään edes ovis plus vaikka eipä se mitään hyödytä jos röörit on tukossa.

Suositteliko hän yrittämään puoli vuotta luomuna vaikka on sitä mieltä että johtimet on tukossa? :violent001
Kannattaa kyllä ehdottomasti tehdä uusi aukkari muualla, ei vaikuta kovin ammattitaitoiselta lääkäriltä...
 
Voisko joku tulla läpsimään mua naamaan ja sanomaan että jos on raskaana se hormoni ei lisäänny yhtään sen nopeemmin ja näy sen myötä testissä vaikka sitä hiton tikkua uittais about joka vessareissulla :hilarious:
en kestä itteeni aaaaa hngh
mikä kärsivällisyys :bag:
muita himotestaajia?

Mua polttelee testit myös kaapissa.. En tiiä millon testaisin. Perjantaina näkyis varmaan jo jotain jos on näkyäkseen, oisko hullua testata torstaina? :grin
 
Takaisin
Top