Raskaaksi 2019

Voisko joku tulla läpsimään mua naamaan ja sanomaan että jos on raskaana se hormoni ei lisäänny yhtään sen nopeemmin ja näy sen myötä testissä vaikka sitä hiton tikkua uittais about joka vessareissulla :hilarious:
en kestä itteeni aaaaa hngh
mikä kärsivällisyys :bag:
muita himotestaajia?

Olen kyllä :hilarious: mikähän dpo sulla nyt?
Kosmos kans, anna mennä vaan :)
Mähän odotan et pääsen testaa ovitrellen feikkiviivoja :wacky::hilarious:
 
Olen kyllä :hilarious: mikähän dpo sulla nyt?
Kosmos kans, anna mennä vaan :)
Mähän odotan et pääsen testaa ovitrellen feikkiviivoja :wacky::hilarious:

Ne RFSU:n testit on 25 herkkyydellä, mut miten mä muistelen että joku ois sanonut niiden näyttävän paremmin kun jotkut herkät testit? :pompus: Jos nyt siis ylipäätään mitään näkyy :hilarious:
 
No joo, siihen se täällä menee aina ovisviikolla kun kauheet suorituspaineet :dead: Naisen pakkopullan nyt saa ratkaistua ämpärillisellä liukkaria, mutta miehen stressiheppi? Pitää alkaa kohta viritellä jotain kahta jäätelötikkua ja ilmastointiteippiä :scratch

Kyllä tämä taitaa olla yllättävän yleistä! Ei ole ihan vierasta täälläkään. Kyllähän me kaikki miesten kanssa elävät tiedämme, ettei se aina onnistu, vaikka elokuvien yms. malli on, että mies pystyy aina.

Luulen, että meillä auttoi se, kun en tehnyt asiasta numeroa ja sanoin, että niillä edellisen kerran siittiöillä on täydet mahdollisuudet. Tai että on tässä vielä monta päivää aikaa. Ei ole kyllä onneksi ollut kuukausiin esteenä vauva-asialle.

On varmasti totta, että paras olisi kun ei ajattelisi itsekään koko ovulaatiota, eikä tiedottaisi siitä toisellekaan.
 
Mä tein perjantaina ovistestin tylsyyksissä ja ei oo ikään ollu niin vahvoja viivoja:grin rtestejä ei oo, ostan jos menkat myöhässä sit..

Mikäs dpo sulla on? Irroituspiikki näkyi mulla kyllä koko sen 10pv mitä ohjeessa varoiteltiin:hilarious: tuli testailtua r- ja ovistesteillä:hilarious:
 
Mikäs dpo sulla on? Irroituspiikki näkyi mulla kyllä koko sen 10pv mitä ohjeessa varoiteltiin:hilarious: tuli testailtua r- ja ovistesteillä:hilarious:

Dpo 5-6 nyt. Mähän en eka perjantaina ees muistanu et olin koko ovitrellen tuikannut tiistaina, ihmettelin plussaa ovistestissä ku inssi oli viime ke. Sit tajusin et ainiiih :grin:rolleyes:
 
Tänään en enää jaksanut oottaa postia, vaan laitoin Kaikussa kyssärin ja sain tietää aikataulun. Ovat kuulemma lähettäneet ohjeet postissa, mutta kannassa ei näy mitään kirjausta, eikä omapostiin oo tullu mitään. Synarela ja gonal-f reseptit on kirjotettu jo viikko sitte. Oon tässä aamun spekuloinu onko paperit hukkunu vai ei.
 
Muokattu viimeksi:
Meidän ivf aikataulusta:

6.4 ilmottauduin jonoon
6.8 suunnittelukäynti
Tässä välissä siirryttiin keskussairaalasta oysiin, meni muutama ylimääränen viikko siinä.
Viikolla 51 alkaa pitkä kaava, punktio viikolla 2.

Oi, mahtavaa että viimein on aikataulu selvillä:love7 pitkä aika silti jonoonasettumisen ja hoidon alkamisen välillä:nailbiting:
 
Oi, mahtavaa että viimein on aikataulu selvillä:love7 pitkä aika silti jonoonasettumisen ja hoidon alkamisen välillä:nailbiting:

On kyllä pitkä aika ja jotenki sairaan sekavaa ku en oo tavannu hoitavaa lääkäriä, enkä esim. tiiä miks tehän pitkä kaava. Tai voi olla, että kaikille pitkämatkasille tehän pitkä, kyläsairaalassa ei vaan sitä tiietty. Ei tiiä kun ei tiiä.
 
Olen kyllä :hilarious: mikähän dpo sulla nyt?
Kosmos kans, anna mennä vaan :)
Mähän odotan et pääsen testaa ovitrellen feikkiviivoja :wacky::hilarious:

No siis niinpä :hilarious:?
sain kaks eri ovisplussaa siks oon ihan pihalla
ei oo menkat ainakaa vielä ilmestyny, vika tero oli perjantaina, et no katsellaan.
Tottakai toivon ja kuvittelen että oisin raskaana mutta en usko:happy:
Kokoajan vaa odottaa joka vessareissulla et no nyt alko vuoto.
 
No siis niinpä :hilarious:?
sain kaks eri ovisplussaa siks oon ihan pihalla
ei oo menkat ainakaa vielä ilmestyny, vika tero oli perjantaina, et no katsellaan.
Tottakai toivon ja kuvittelen että oisin raskaana mutta en usko:happy:
Kokoajan vaa odottaa joka vessareissulla et no nyt alko vuoto.

Apua testit peliin!!!
 
Hei off topicia! Ootteko kattonu Ensitreffit alttarilla? Mitä tykkäätte pareista?

Oon katsonut, kyllä tykkään, jään jännällä odottamaan mitä tässä matkan varrella tapahtuu:hilarious: nyt on viel paha sanoa.

Tsiisus, oli taas meidän ivf-asia ollut meetingissä ja kyllä, fsh pistoksin ovulaatio induktiolla jatketaan varmaan harmaan hautaan saakka. Nyt tietty ensin odotellaan et mitä tähystyksessä paljastuu vai paljastuuko mitään. Perusteena yhä edelleen se, että vuotohäiriö seuraa alkionsiirroissa mukana. Siis mä en tajua, toiset ei saa inssejä vaik haluais ja me ei saada ivf-hoitoja vaikka haluttaisi:arghh:

Jotain positiivista, ivf-hoitoihin ei tällä hetkellä ole kuulemma jonoa. Mitä se sitten ikinä tarkoittaakaan. Varmaan aina vähän joutuu kuitenkin odottamaano_O ainakin sellainen olo noin muuten on jäänyt näistä hoidoista:hilarious: ollaanhan mekin oltu pian 10kk hoitokontaktissa, saldona 3 inssiä:hilarious:
 
Oon katsonut, kyllä tykkään, jään jännällä odottamaan mitä tässä matkan varrella tapahtuu:hilarious: nyt on viel paha sanoa.

Tsiisus, oli taas meidän ivf-asia ollut meetingissä ja kyllä, fsh pistoksin ovulaatio induktiolla jatketaan varmaan harmaan hautaan saakka. Nyt tietty ensin odotellaan et mitä tähystyksessä paljastuu vai paljastuuko mitään. Perusteena yhä edelleen se, että vuotohäiriö seuraa alkionsiirroissa mukana. Siis mä en tajua, toiset ei saa inssejä vaik haluais ja me ei saada ivf-hoitoja vaikka haluttaisi:arghh:

Jotain positiivista, ivf-hoitoihin ei tällä hetkellä ole kuulemma jonoa. Mitä se sitten ikinä tarkoittaakaan. Varmaan aina vähän joutuu kuitenkin odottamaano_O ainakin sellainen olo noin muuten on jäänyt näistä hoidoista:hilarious: ollaanhan mekin oltu pian 10kk hoitokontaktissa, saldona 3 inssiä:hilarious:

VMP! Sun varmaan kannattaisi pyytää että saisit kokeilla luteaalivaiheessa tukena myös estrogeeniä. Sitähän sulla ei oo kokeiltu?
 
VMP! Sun varmaan kannattaisi pyytää että saisit kokeilla luteaalivaiheessa tukena myös estrogeeniä. Sitähän sulla ei oo kokeiltu?

Ei olekaan. Onhan noita vaihtoehtoja mitä kokeilla. Nyt pyysin että hoitosuunnitelmaan kirjataan joku kohtuullinen määrä inssejä, jonka jälkeen sit siirrytään eteenpäin. Että vuodan ihan yhtä paljon lääkkeellisissä inssissä kun lääkkellisessä Pas-hoidossa, mutta onnistumisprosentit hoidoissa on kuitenkin ihan eri luokkaa, kun toisessa on jo puolet tästä lisääntymistieteestä suoritettu. Ai taivas että voi pientä ihmistä taas ottaa päähän tämä lisääntyminen:hungover:
 
No siis niinpä :hilarious:?
sain kaks eri ovisplussaa siks oon ihan pihalla
ei oo menkat ainakaa vielä ilmestyny, vika tero oli perjantaina, et no katsellaan.
Tottakai toivon ja kuvittelen että oisin raskaana mutta en usko:happy:
Kokoajan vaa odottaa joka vessareissulla et no nyt alko vuoto.

Hei ehdottomasti testejä kehiin :playful:
Mullahan oli olevinaan 2 o+ mut olikin tärppi käynyt :shy:
Täällä varattu 29.9 varhaisultra, jännittää niin et halkeen :nailbiting::nailbiting::nailbiting:
Neuvola 5.10 jos sinne asti selviän :nailbiting:
 
Takaisin
Top