Raskaaksi 2019

Hei otitko särkylääkettä kun oli pää kipee pistoksista? Mulla nyt jo pää kipee, ehkä otan vähän panadolia.. mut kiva jos joutuu monta päivää syömään gonalin takia..

En ottanu kun yritin sinnitellä vaan.. Keskiviikkona illalla inssin jälkeen mulla iski ihan jäätävä hedari, entiiä oisko johtunu ovitrellestä vai stressi. Meni sit nukkumalla ohi.
 
Tuntuu että sydän lakkaa kohta lyömästä kun tuntuu niin pahalle ja epätietoselle..

Aukkarissa ei mennyt nestettä kumpaankaan munatorveen. :sad015 gyne sanoi että torvet voi jotenkin supistua eikä päästä nestettä sinne mutta tosiaan kumpaankaan ei mennyt ultran näytön mukaan mitään. Vittu. Oon kuitenkin ollut joulukuussa raskaana? Nytkö ne on tukossa? Tekis vaan mieli huutaa.. Kaikenlisäksi lääkäri tksta sanoi että voi olla että lähete tulee takaisin koska ei ole kkm jälkeen vielä vuotta täynnä..

Halit Sofia :Heartred

Jos on noin kurja juttu taustalla, niin en jaksa mitenkään uskoa, että tulee takaisin lähete. Tuossahan on jo selkeää syytä taustalla ja niin kun muutkin on jo sanoneet, niin se plussa on vielä mahdollinen hoidoilla, jos ei muulla :Heartred
 
Voi ei :sad001 sattuiko aukkari? Kuulemma jos tukossa niin sattuu kovasti. Onpa outo juttu. Toivottavasti lähete ei tule takaisin. Mitähän tuolle asialle nyt tehdään? Jos tukossa tosiaan molemmat? Onko sitten ivf vai pitäiskö tehdä uusiks aukkari sit julkisella? Voimia :Heartred jos tosiaan tukossa niin hyvä tietää, mut vaikea uskoa et ois molemmat yhtäkkiä tukossa..



No sattui se jossain vaiheessa.. Ei mitenkään överisti mutta kyllä tuskailin siinä.. Mutta ei kumpaankaan tuubaan näyttänyt neste menevän eikä nyt siihen sit saatu vastausta.. Vaan pahamieli ja 300e köyhempänä.. :sad001 varmaan ainakin uusiksi aukkari.. Ajattelin soittaa polille suoraan ja kertoa tämän lisäksi koska tämähän ei siinä lähetteessä lue.. Toisaalta en tiedä oonko valmis edes hyppään mihinkään ivf hoitoihin suoraan.. Kuulostaa vaan niin käsittämättömältä että ne ois kummatkin tukossa kun oon ollu joulukuussa raskaana..
 
Voi ei, uskon et on tosi kurja ja epätietonen olo. Musta tuntuu vaan oudolle et olis molemmat tuubat yhtäkkiä tukossa kun oot joulukuussa ollut raskaana. Jos ne tosiaan supistui kun meni nestettä. Mulla toiseen tuubaan ei saatu selvää virtausta aukkarissa, mutta gyne sanoi sillon et ei voi suoraan sanoa onko tukossa. Auttasko jos kävis uudestaan jossain vaiheessa aukkarissa ja kattois mikä tilanne sillon? Ja jois oliskin niin että olis tukossa niin ivf sillä ei oo väliä, mahdollisuuksia on :) tsemppiä kovasti ja halit:Heartred



Mustakin tuntuu hölmöltä että ois nyt yhtäkkiä tukossa mutta eihän sitä tiedä.. Tuntuu ettei se gynekään osannut sanoa mitään. Sanoi vaan että odotellaan 6kk ja sit tehdään tutkimus mahdollisesti uudestaan. No en minä ainakaan jaksa 6kk vaan odotella jos kummatkin tuubat ois oikeesti tukossa... :arghh:
 
Halit Sofia :Heartred

Jos on noin kurja juttu taustalla, niin en jaksa mitenkään uskoa, että tulee takaisin lähete. Tuossahan on jo selkeää syytä taustalla ja niin kun muutkin on jo sanoneet, niin se plussa on vielä mahdollinen hoidoilla, jos ei muulla :Heartred



Tämä tutkimuksen tulos ei siis mennyt lähetteen mukana. Lähete lähti eilen ja tutkimus oli tänään yksityisellä. Soitan sitten polille itse ja kerron vielä tälläsen seikan..
 
Kuinkahan nopeesti keltsi alkaa tuntumaan oviksen jälkeen? Tuntuu välillä just semmosta jomotusta mahassa, tuskin se oviskaan on vasta nyt kun ei oo yhtään limaa ja irrotuspiikistä 48h :think005 tissit kipeyty eilen, sattuu suihkussa pisarat sikana. Oletan et se ainakin johtuu ovitrellesta
 
Mustakin tuntuu hölmöltä että ois nyt yhtäkkiä tukossa mutta eihän sitä tiedä.. Tuntuu ettei se gynekään osannut sanoa mitään. Sanoi vaan että odotellaan 6kk ja sit tehdään tutkimus mahdollisesti uudestaan. No en minä ainakaan jaksa 6kk vaan odotella jos kummatkin tuubat ois oikeesti tukossa... :arghh:

Onko sulta katottu sukupuolitaudit, klamydia esim voi tukkia tuubat valitettavasti. En tarkoita tätä nyt niin että olet saastainen, mene testeihin :hilarious: Vaan ihan että jos onkin kummatkin tukossa niin se voisi olla mahdollinen aiheuttaja. Toivottavasti kuitenkin olisi edes toinen auki! Oon tosi pahoillani että sait noin kurjia uutisia :/
 
Sofia, rutistus täältä kurjiin uutisiin:Heartred

Kysyin ilmoittaidunko lokakuussa hoito kierroksella. Vastaus oli ei. Ensin tähystys. Jono ei kuulemma ole "kovin" pitkä, mitä ikinä se tarkoittaakaan:rolleyes: näinköhän tässä tulee hetkeen mitään etenemistä missään asiassa....
 
Onko sulta katottu sukupuolitaudit, klamydia esim voi tukkia tuubat valitettavasti. En tarkoita tätä nyt niin että olet saastainen, mene testeihin :hilarious: Vaan ihan että jos onkin kummatkin tukossa niin se voisi olla mahdollinen aiheuttaja. Toivottavasti kuitenkin olisi edes toinen auki! Oon tosi pahoillani että sait noin kurjia uutisia :/



Juuri pari viikkoo sitten otettiin klamydia testi ja oli negatiivinen.. En tiedä miten ne nyt ois puolessavuodessa mennyt sit yhtäkkiä kiinni vai onko sielä niin pieni rako että munasolu eksyy sieltä pihalle kerran vuodessa...
 
Kuinkahan nopeesti keltsi alkaa tuntumaan oviksen jälkeen? Tuntuu välillä just semmosta jomotusta mahassa, tuskin se oviskaan on vasta nyt kun ei oo yhtään limaa ja irrotuspiikistä 48h :think005 tissit kipeyty eilen, sattuu suihkussa pisarat sikana. Oletan et se ainakin johtuu ovitrellesta


Mulla on aina oviksen jälkeen nännit välillä niin kipeet että suihkussa sattuu kans pisarat!
 
Ja kiitos ihan valtavasti tsempeistä.. En tiedä mitä tekisin ilman teitä! :3some

Tultiin kiireellä mökille ja vedän lisää särkylääkettä kun tuntuu että joku vääntää oikeeta munasarjaa :wacky: onko teillä ollut kipuja toimenpiteen jälkeen? Lääkäri höpötti jotain että ne tukokset voi vielä hitaasti avautua toimenpiteen jälkeen??
 
Ja kiitos ihan valtavasti tsempeistä.. En tiedä mitä tekisin ilman teitä! :3some

Tultiin kiireellä mökille ja vedän lisää särkylääkettä kun tuntuu että joku vääntää oikeeta munasarjaa :wacky: onko teillä ollut kipuja toimenpiteen jälkeen? Lääkäri höpötti jotain että ne tukokset voi vielä hitaasti avautua toimenpiteen jälkeen??

Joo saattaa sattua kylkeen/olkapäähän? Tai alamahaan..mulla tais pistää olkapäähän, vai kylkeen pari päivää :scratch
 
Ja kiitos ihan valtavasti tsempeistä.. En tiedä mitä tekisin ilman teitä! :3some

Tultiin kiireellä mökille ja vedän lisää särkylääkettä kun tuntuu että joku vääntää oikeeta munasarjaa :wacky: onko teillä ollut kipuja toimenpiteen jälkeen? Lääkäri höpötti jotain että ne tukokset voi vielä hitaasti avautua toimenpiteen jälkeen??

Mulla tuli sen jälkee maha tosi kipeeks ja mikää ei pysyny sisällä, hyh
 
Uuu, olinkin saanut oma postiin jo tähystysajan. 12.10. Pitää tosin soittaa ja siirtää sitä eteenpäin, kun pitäis olla menkat just tuolloin. Ei tässä nyt välttämättä menekään kun yks kierto tän takia harakoille:angelic::woot:
 
Uuu, olinkin saanut oma postiin jo tähystysajan. 12.10. Pitää tosin soittaa ja siirtää sitä eteenpäin, kun pitäis olla menkat just tuolloin. Ei tässä nyt välttämättä menekään kun yks kierto tän takia harakoille:angelic::woot:

Jee hyvä että asiat edistyy suht nopeasti :happy: onko häät vielä tässä kuussa? :love7
 
Kirjoitin tänne kevällä muistaakseni kerran. Se jäi silloin siihen joten aloitan alusta kun kaipaan kuitenkin vertaistukea ja neuvoja.
Yrittämällä yritetty on 7.2019 alkaen ja siitä lähtien olen myös seurannut teidän matkaa. Olette kyllä niin ihania ja rohkeita naisia! :Heartbigred
Maaliskuussa kävin yksityisellä gynellä, hänen mukaan kaikki näyttäis olevan kunnossa ja miehen simppatestikin ihan hyvä. Saimme lähetteen naistentautien polille, missä tänään oli ensikäynti. Mies käskettiin ottaa mukaan. Kun kysäili mitä siellä tapahtuu, sanoin, että varmaan kysytään kysymyksiä ja täytetään papereita ja hän saa lähteä ilmeisesti ulos niin kauan kun mua tutkitaan. No ei mennyt näin. Hän parka joutui istumaan siinä vieressä. :pale:hilarious:Onko tämä ihan tavallista? Teki se kyllä hyvää kun ei ole enää kehdannut valittaa että joutui lähtemään töistä ja miksi hänen pitäis tulla jne. Oudon kiltti on. :hilarious:
Tänään oli kp 17 ja lääkärin mukaan ovis oli jo ollut. Mä vähän epäilen sitä kun mulla usein ovis vasta kp19 ja ei ole ollut minkäänlaisia tuntemuksia. Pari päivä sitten ovistesti oli nega ja tänään aamulla ehkä pikkasen vielä vaaleampi mutta ei kuitenkin täysin blanco kuten oviksen jälkeen yleensä. Mittasin lämpöäkin ja illalla 36.2 vain. Eihän lapsettomuuden erikoistunut gyne voi olla väärässä? Sain terolutit tukemaan luteaalia ja pelkään, että jos aloitan ne tänään, kuten ohjessa, voin estää oviksen. :banghead:
Ehkä mä nyt kuitenkin uskallan aloittaa ne. Jos tämä kierto mene pieleen sitten seuraavassa seuraan lämpöjä ja testailen ahkerammin. Saan ilmoittaudua aukkarinkin silloin jos on aikoja.:nailbiting:

Tsemppiä!
 
Takaisin
Top