Raskaaksi 2019

Voikohan ne letrot sekottaa kierron ihan totaalisesti? Nyt on kp10 ja ovis testi on vieläkin ihan blankko :inpain: 2h oli rakossa mut toki aika laimeeta.. Tässä siis tän päivänen ja eilinen. Tummempi siis eiliseltä. Muniksissa on kyllä ollu tuntemuksia. Pelottaa vaan niin paljon että tämäkin kierto kusee.. Onneks huomenna se aukkari niin siellä ainakin selviää..

Jos oli nyt vaan laimeeta niin ei näytä hyvin. Eiliset viivat näyttävät lupaavilta:thumright kerro sit huomenna miten meni aukkarissa!
 
Tältä näytti aamulla kun 5 testasin ennen töihin lähtöä. Nyt kuitenkin aika kovaa migreeniä tai päänsärkyä ja pelkään, ettei tästä tule mitään vaan menee kesken :sad001

Raskaushormonit varmasti voi myös aiheuttaa päänsärkyä! Yritä saada mieltä rauhoitettua ❤️ Onko sulla muuten oireita?
 
Zarar_ mä kärsin migreeniä joltain rv7 asti ja hyvinkin paljon.. myös reuma paheni, sokerit ja paineet mut kaikki hyvin kuitenkin.

Kaikki raajat pystyssä ja mun mielestä tosi vahva sillä et ip pissa ja laimea
 
Joo mäki luin nyt et jotain tollasta. Aamulla ois kulunut se 36h ovitrellestä et koitan nyt luottaa siihen et ovis ois tapahtunut ja lääkäri osannut laskea et eilen oli hyvä päivä tehä inssi. Voihan se olla et mulla ois yöllä irronnut follit ja en oo tajunnut ja eikai aina ovis kipujakaan selkeitä oo:rolleyes: jestas tätä spekulointia


Joo voi tätä omaakin spekulointia, oon niin kyllästynyt jo siihen oman kehon tarkkaan tulkintaan :D välillä oikeen huvittaa :angelic: mutta jos sulla on ollut irrotuspiikki niin eiköhän se tepsi :)
 
Joo voi tätä omaakin spekulointia, oon niin kyllästynyt jo siihen oman kehon tarkkaan tulkintaan :D välillä oikeen huvittaa :angelic: mutta jos sulla on ollut irrotuspiikki niin eiköhän se tepsi :)

No sanopa muuta. Miehen ilme oli taas hmm erikoinen kun aloin paasaamaan sille heti töistä tultuaan tätä ja ihmettelin miksei oo ollu ovis kipuja:grin ihanku se tietäs näistä jutuista mitää
 
No sanopa muuta. Miehen ilme oli taas hmm erikoinen kun aloin paasaamaan sille heti töistä tultuaan tätä ja ihmettelin miksei oo ollu ovis kipuja:grin ihanku se tietäs näistä jutuista mitää

Tuttua :hilarious: onneks on tää mesta!
 
Sain tänään viestin että lääkäri on asettanut mut siihen hysteroskopiajonoon päiväkirurgialle. Kumpa koronan takia tulis nopeesti aika... Viestissä oli että soittavat ajan, just, että tässä sitten pitäis harmaan tulevaisuuteen sitten sellaistakin päivystää:rolleyes:

Tsemppiä piinapäiviin Jukkikselle ja Kosmokselle ja muillekin, jos jollain viel on sellaiset meneillään:happy:
 
Raskaushormonit varmasti voi myös aiheuttaa päänsärkyä! Yritä saada mieltä rauhoitettua ❤️ Onko sulla muuten oireita?

:Heartred

Mua ei niinkään haittaa et testit ei niin selviä, vaan tää migreenin tyyppinen särky :sorry:

Mutta mulla on ollut tänään muutenkin pitkä ja *aska päivä. Koulujuttuihin tuli pari ei toivottua muuttujaa, tän ip:n suunnitelmat ei onnistuneet, oon ihan hiton väsynyt, sähköt meni, ei saatu puhdasta pyykkiä, töissä tuntuu olevan vähän vaikea ilmapiiri, koulun ryhmätyö kusi ja ketuttaa :shifty:

Äh, voihan tää särky johtua myös esim. Väsymyksestä ja vuoronvaihdoista.
Joku muukin kommentoi et viivoihin ei ole ainoastaan uskomista. Olikohan Sinpura. Ja Jesbe siellä myös tsemppaili, kiitos teille kaikille :Heartred

Ei ole kauheasti oloja. Vessahätä, nälkä ja jano. Tää päänsärky myös, joka helpottaa levossa. Urtikaria ollut välillä hankala, mut ekaa kertaa vuosiin pystyin syömään vehnästä tehtyä lihapiirakkaa :shy: Sit rinnat aristaa ja turvottaa. Muuten ei oikein mitään. Digit tuli, katotaan millon uskallan niillä testata :nailbiting:
 
Uskoisinkohan jo :nailbiting:

Kyllä se viiva vahvistuu päivä päivältä ja päätä särkee jälleen, mut oiskohan hormonit :bag:
Onneksi on tän päivän jälkeen viikonloppu! :)
 

Liitteet

  • IMG_20200918_061617.jpg
    IMG_20200918_061617.jpg
    40 KB · Katsottu: 196
Uskoisinkohan jo :nailbiting:

Kyllä se viiva vahvistuu päivä päivältä ja päätä särkee jälleen, mut oiskohan hormonit :bag:
Onneksi on tän päivän jälkeen viikonloppu! :)

Onnea! :joyful: tosi hyvältä näyttää :)
 
Uskoisinkohan jo :nailbiting:

Kyllä se viiva vahvistuu päivä päivältä ja päätä särkee jälleen, mut oiskohan hormonit :bag:
Onneksi on tän päivän jälkeen viikonloppu! :)

Oi, vahvistuuhan ne! Mulla toki on kroonistunut migreeni muutenkin, mutta sanoisin silti et alkuraskaudesta kohtaukset oli pahempia (ja loppuraskaudesta varsin outoja), joten hormonit voi hyvin olla syynä :)
 
Täällä aamupissasta pysyvä pysyvä hymynaama. Päästään puuhaileen vasta miehen iltavuoron jälkeen kun on himassa puolenyön aikaan. Meneeköhän myöhäiseksi - toissayönä ehdittiin, joten jotkut mahkut toki niilläkin on hoitaa homma :sign17

On tää kyl niin bebasta et iltavuoroviikot aina väärään aikaan. Yleensä oon jo unessa kun se tulee himaan ja aamusta ei kerkee kun lapsen saa päikkäreillekin vasta kun mies on jo tekemässä lähtöä :shifty: no mut sentään ovuloin, se on aina plussaa :rolleyes:
 
Oi, vahvistuuhan ne! Mulla toki on kroonistunut migreeni muutenkin, mutta sanoisin silti et alkuraskaudesta kohtaukset oli pahempia (ja loppuraskaudesta varsin outoja), joten hormonit voi hyvin olla syynä :)

Okei! Kiva kun kerroit. Lääkäri tästä mulle aiemmin tosiaan jo mainitsikin, että voi myös pahentua hetkellisesti tai hävitä kokonaan :nailbiting:

Tässä oli muuten aamun testi kuivuneena eli musta on jo aika semihyvät viivat :hilarious:
 

Liitteet

  • IMG_20200918_073235.jpg
    IMG_20200918_073235.jpg
    12.3 KB · Katsottu: 155
Onnee vielä zarar_ ja toivottavasti ei paha migreeni. Mulla oli odotettavissa ja muutenki oon valittanut oloa. Tänään en oksentanut mut tuli sit hirvee flunssa ja tuntuu et keho räjähtää. Tiedän et oon helkkarin onnekas vaikka vähillä viikoilla mut kuitenki pitkällä ja turvotus laskenut mut maha näkyy kuitenki jo eli salata ei voi ja tuntuu inhalle valittaa kun eka valitti ettei tuu raskaaksi ja kun on niin ei ku kaikki mahdolliset oireet ja kivut.

Mutta, on hyvin poikaolo. Oon ihan varma että poika tulossa...tietty ei vielä tiedä mut kävin yöllä kurkkimassa kun tuli kovii kipui ja siellä hän on ja kasvaa kovaa vauhtia mun pikku ihmeeni. Anteeksi kun en oo ollut täällä aktiivinen mut koen että helpompi käydä näitä asioita ryhmässä missä tulevia äitejä tällä alueella ja onhan se kivaa.

Tsemppiä ihan kaikille ja ootan kaikkien plussia aina. Kiitos kun ootte jaksanut kuunnella :Heartred
 
Tuntuu että sydän lakkaa kohta lyömästä kun tuntuu niin pahalle ja epätietoselle..

Aukkarissa ei mennyt nestettä kumpaankaan munatorveen. :sad015 gyne sanoi että torvet voi jotenkin supistua eikä päästä nestettä sinne mutta tosiaan kumpaankaan ei mennyt ultran näytön mukaan mitään. Vittu. Oon kuitenkin ollut joulukuussa raskaana? Nytkö ne on tukossa? Tekis vaan mieli huutaa.. Kaikenlisäksi lääkäri tksta sanoi että voi olla että lähete tulee takaisin koska ei ole kkm jälkeen vielä vuotta täynnä..
 
Tuntuu että sydän lakkaa kohta lyömästä kun tuntuu niin pahalle ja epätietoselle..

Aukkarissa ei mennyt nestettä kumpaankaan munatorveen. :sad015 gyne sanoi että torvet voi jotenkin supistua eikä päästä nestettä sinne mutta tosiaan kumpaankaan ei mennyt ultran näytön mukaan mitään. Vittu. Oon kuitenkin ollut joulukuussa raskaana? Nytkö ne on tukossa? Tekis vaan mieli huutaa.. Kaikenlisäksi lääkäri tksta sanoi että voi olla että lähete tulee takaisin koska ei ole kkm jälkeen vielä vuotta täynnä..

Voi ei :sad001 sattuiko aukkari? Kuulemma jos tukossa niin sattuu kovasti. Onpa outo juttu. Toivottavasti lähete ei tule takaisin. Mitähän tuolle asialle nyt tehdään? Jos tukossa tosiaan molemmat? Onko sitten ivf vai pitäiskö tehdä uusiks aukkari sit julkisella? Voimia :Heartred jos tosiaan tukossa niin hyvä tietää, mut vaikea uskoa et ois molemmat yhtäkkiä tukossa..
 
Tuntuu että sydän lakkaa kohta lyömästä kun tuntuu niin pahalle ja epätietoselle..

Aukkarissa ei mennyt nestettä kumpaankaan munatorveen. :sad015 gyne sanoi että torvet voi jotenkin supistua eikä päästä nestettä sinne mutta tosiaan kumpaankaan ei mennyt ultran näytön mukaan mitään. Vittu. Oon kuitenkin ollut joulukuussa raskaana? Nytkö ne on tukossa? Tekis vaan mieli huutaa.. Kaikenlisäksi lääkäri tksta sanoi että voi olla että lähete tulee takaisin koska ei ole kkm jälkeen vielä vuotta täynnä..

Olitteko aukkarissa yksityisellä? Sinänsä nehän voi tehdä lähetteen kans sinne julkiselle, kun jos on heidän tutkimuksissaan löytynyt jokin ongelma, jolloin julkisen vuoden raja ei välttämättä päde. Siis jos toteavat et tuubat tukossa niin mitä sitä lisää odottelemaan..
 
Tuntuu että sydän lakkaa kohta lyömästä kun tuntuu niin pahalle ja epätietoselle..

Aukkarissa ei mennyt nestettä kumpaankaan munatorveen. :sad015 gyne sanoi että torvet voi jotenkin supistua eikä päästä nestettä sinne mutta tosiaan kumpaankaan ei mennyt ultran näytön mukaan mitään. Vittu. Oon kuitenkin ollut joulukuussa raskaana? Nytkö ne on tukossa? Tekis vaan mieli huutaa.. Kaikenlisäksi lääkäri tksta sanoi että voi olla että lähete tulee takaisin koska ei ole kkm jälkeen vielä vuotta täynnä..

Voi ei, uskon et on tosi kurja ja epätietonen olo. Musta tuntuu vaan oudolle et olis molemmat tuubat yhtäkkiä tukossa kun oot joulukuussa ollut raskaana. Jos ne tosiaan supistui kun meni nestettä. Mulla toiseen tuubaan ei saatu selvää virtausta aukkarissa, mutta gyne sanoi sillon et ei voi suoraan sanoa onko tukossa. Auttasko jos kävis uudestaan jossain vaiheessa aukkarissa ja kattois mikä tilanne sillon? Ja jois oliskin niin että olis tukossa niin ivf sillä ei oo väliä, mahdollisuuksia on :) tsemppiä kovasti ja halit:Heartred
 
Takaisin
Top