Raskaaksi 2019

Oma avautuminen.

Nyt tuli postissa tulokset kotiin miehen simpoista. Tänään kp9 ja perjantaina sit aukiolotutkimukseen. Pitäis alkaa nyt tikuttaa ovista. Jännittää sikana. Joo olisin voinu odottaa.. Eihän tää oo kun "vasta" yk7 kkm jälkeen.. Huomenna soittoaika lääkärille ja ehkä vihdoin saadaan sitten lähete vetämään.

Oma avautuminen.

Nyt tuli postissa tulokset kotiin miehen simpoista. Tänään kp9 ja perjantaina sit aukiolotutkimukseen. Pitäis alkaa nyt tikuttaa ovista. Jännittää sikana. Joo olisin voinu odottaa.. Eihän tää oo kun "vasta" yk7 kkm jälkeen.. Huomenna soittoaika lääkärille ja ehkä vihdoin saadaan sitten lähete vetämään.

Tsemppiä aukkariin! Hyvin se menee :)
Mun mielestä näissä asioissa jokainen etenee sen mukaan mikä hyvältä ja oikeelta tuntuu. Meilläkin oli himpun alle vuosi yritystä kun hakeuduttiin tutkimuksiin ja taisin käydä puolen vuoden kohalla toisella gynella tsekkaamassa omat paikat.

Ihana kun lääkärikin jännittää teidän puolesta :hilarious: apua muakin Alko jännittää! Oliko sun miehellä jotain lääkitystä vai söikö se vaan vitamiineja kun tulokset oli parantunut? Oliko kauan pidättäytynyt nyt tähän inssiin?

Se on syönyt nyt keväästä asti sermatrop alfa vitamiinia ja sit alkoa vähentänyt. Luulen et toi vitamiini on auttanut, kun sen mällin koostumuskin on nykyään erilaista (sori tmi) :angelic: ja viimeksi su talleteltiin ja tänään aamusta oli miehen aika, eli n. 2,5vrk tuli pidättäytymistä

Ehdoton minimi 30, hoitoihin jos menossa suositus minimi 60, muttei ehdoton sanoi eilen lääkäri. Mulla noussut siis arvosta 12 yli neljäänkymppiin kesän aikana. Parin kk päästä varmaan käyn taas otattaa labrat että jatkuuko nousu :) Edit: tosin olen kyllä kuullut että julkisella eivät välttämättä edes tutki ferrejä, joten oletan lääkäristä riippuvaksi tämän "ehdottoman".

Riippuu kyl niin varmaan lääkäristä ja ehkä muistakin tekijöistä miten "tosissaan" ottavat sen ferrin. Vaikka oltiin Helsingin arvostetulla yksityisellä klinikalla mulle ei kertaakaan puhuttu ferritiinin mittaamisesta yms mitään. Mittasin sen itse puhdin kautta viime joulukuussa ja arvo oli "vaan" ~32. Husissa julkisella sanoivat ihan normaali arvoksi, yksityiselle kun mentiin takaisin en muistaakseni sanonut siitä mitään. Ite kuitenkin ehdin ennen ivf-hoitoa 2-3 kk syömään joka toinen pv 100mg rautaa mutta en ikinä mitannut ferriä toista kertaa..

Jukkikselle isot tsempit piinapäiviin. Toivotaan, ettei jatkoa tarvitse enää miettiä:Heartred

Oma napa, tänään lääkäri viimein oli kysellyt loppukierron kuulumisia multa. Ehkä joku toivo siis saada jonkin sortin vastaus jatkosta vielä tällä viikolla. Selvästi mun asia ei ole kiireellisyysjärjestyksessä kovin korkealla. Periaatteessa ymmärrän, vastahan mulla on uusi kierto käynnistynytkin ja pidetään väliä, mutta kyllä sitä silti haluais tietää mitä seuraavaksi tuleman pitää...

Ja tosiaan pakko lisätä toi meidän lääkäri on ihan huippu. Sanoi heti alussa et: "Jee, nyt oli paras näyte tähän mennessä! Hyvä, *miehen nimi* hyvin tehty:grin:grin

Se on syönyt nyt keväästä asti sermatrop alfa vitamiinia ja sit alkoa vähentänyt. Luulen et toi vitamiini on auttanut, kun sen mällin koostumuskin on nykyään erilaista (sori tmi) :angelic: ja viimeksi su talleteltiin ja tänään aamusta oli miehen aika, eli n. 2,5vrk tuli pidättäytymistä

Eipä muuten oo tullu mieleen seurata mällin koostumusta :hilarious: ja ihan se totta että se Alko ja rööki oikeasti siittiöihinkin vaikuttaa.. Mun miehellä on vielä vähän ylipainoo lisäksi.. Kuhan se mies söis edes noita normi vitamiineja niin ois jees mut kun se unohtaa nekin :sorry::shifty:

Jukkikselle isot tsempit piinapäiviin. Toivotaan, ettei jatkoa tarvitse enää miettiä:Heartred

Oma napa, tänään lääkäri viimein oli kysellyt loppukierron kuulumisia multa. Ehkä joku toivo siis saada jonkin sortin vastaus jatkosta vielä tällä viikolla. Selvästi mun asia ei ole kiireellisyysjärjestyksessä kovin korkealla. Periaatteessa ymmärrän, vastahan mulla on uusi kierto käynnistynytkin ja pidetään väliä, mutta kyllä sitä silti haluais tietää mitä seuraavaksi tuleman pitää...

Anteeksi en nyt muista mutta oliko teillä vielä yksi inssi ja mitkä oli sun toiveet? Siirtyä ivf? :) toivottavasti vastaavat pian niin tietää mitä odottaa tulevalta!

Eipä muuten oo tullu mieleen seurata mällin koostumusta :hilarious: ja ihan se totta että se Alko ja rööki oikeasti siittiöihinkin vaikuttaa.. Mun miehellä on vielä vähän ylipainoo lisäksi.. Kuhan se mies söis edes noita normi vitamiineja niin ois jees mut kun se unohtaa nekin :sorry::shifty:

Mä oon laittanut illalla sille keittiönpöydälle valmiiks aamuks kun tuskimpa muistais muuten ottaa:rolleyes:

Anteeksi en nyt muista mutta oliko teillä vielä yksi inssi ja mitkä oli sun toiveet? Siirtyä ivf? :) toivottavasti vastaavat pian niin tietää mitä odottaa tulevalta!

Niin, se on vähän auki. Lääkäri ei haluais siirtyä ivf, kun mun vuotohomma on niin epäselvä, enkä mä haluais jatkaa enää insseillä. Jää nähtäväksi, mitä ehdottavat

Mä oon laittanut illalla sille keittiönpöydälle valmiiks aamuks kun tuskimpa muistais muuten ottaa:rolleyes:

Mä laitoin foolihappo vähän aikaa sit hänen vessaansa :grin välillä kysyn muistiko ottaa :p
Jee nyt on teillä hyvät lähtökohdat :Heartred toivotaan että plussa tulee!

Niin, se on vähän auki. Lääkäri ei haluais siirtyä ivf, kun mun vuotohomma on niin epäselvä, enkä mä haluais jatkaa enää insseillä. Jää nähtäväksi, mitä ehdottavat

Mä taas jotenkin ajattelen että ivf kannattaisi ja testata alkionsiirrot lääkkeellisiin kiertoihin. Mutta mä en oo lääkäri, maalaisjärki ja kokemus puhuu tässä :joyful:

Pitäisköhän meilläkin miehellä ottaa käyttöön toi Sermatrop. Ihan uusi valmiste itselle:rolleyes: kauanko miehesi on sitä syönyt?

Meillä tää lääkkeiden/vitamiinejen syönnin muistuttelu menee toisin päin. En siis meinaa muistaa syödä lääkkeitä, vaikka mulla on ihan päivittäiset lääkkeet ja nyt uutena juttuna vielä et aamuin illoin :grin tän hataran pääni kanssa karsastan oviksenkin tikuttamista, kun mä saatan mennä vessaan ajatuksella ottaa pissa talteen/puikko alle - ja paskat, tänäänkin muistin asian vasta vessasta poistuessa :facepalm:

Pitäisköhän meilläkin miehellä ottaa käyttöön toi Sermatrop. Ihan uusi valmiste itselle:rolleyes: kauanko miehesi on sitä syönyt?

Oisko toukokuusta asti. Aika hintavaahan se on mut tässä konkurssissa se on ihan sama:grin ja ainakin tuolla meidän klinikalla lääkäri sanoi et varmasti on vitamiinikuurilla ollut apua kun parantunut näyte

Oisko toukokuusta asti. Aika hintavaahan se on mut tässä konkurssissa se on ihan sama:grin ja ainakin tuolla meidän klinikalla lääkäri sanoi et varmasti on vitamiinikuurilla ollut apua kun parantunut näyte

Toihan kuulostaa hyvältä! Täytyypä tsekata toi ja varmaan laittaa tilaukseen. Eipä tosiaan tässä vaiheessa enää tunnu missään jotkut satkut päälle:joyful: Mahtavaa jos sillä sais parempia tuloksia! Ihan huippua, että siitä on ollut apua.

Pistelijät, ootteko minuutilleen pistänyt joka päivä samaan aikaan? Jukkis mihin aikaan illalla pistit? Nipa pistelikin aamuisin. Oliko muita iltapistelijöitä? Ohjeistus husilla klo 20 pistää, mut mun meno ekana pistospäivänä loppuu vasta klo 21. Ehkäpä klo 21.30 aikaisintaan pääsen pistelemään. Eikä siis varmasti haittaa jos klo 21-22 vasta pistelee, kunhan jo pohdiskelen tulevaa innolla :happy:

Anteeksi et postailen näitä testikuvia, lupaan rajoittaa jatkossa, sillä tiedän et voi aiheuttaa osalle mielipahaa :sad001

Mut kyllä tää viiva on jatkanut vahvistumista, nyt kp 40 ja aamulla testiin tuli viiva heti kun sen kastoi :shy: ovis oli tosiaan myöhässä. Ehkä tää vois onnistua, mä niin toivon :smiley-angelic001

Ei oo mitään syytä pyytää anteeks, maailman ihanin asia, ansaittu onnellisuus :Heartred

Pistelijät, ootteko minuutilleen pistänyt joka päivä samaan aikaan? Jukkis mihin aikaan illalla pistit? Nipa pistelikin aamuisin. Oliko muita iltapistelijöitä? Ohjeistus husilla klo 20 pistää, mut mun meno ekana pistospäivänä loppuu vasta klo 21. Ehkäpä klo 21.30 aikaisintaan pääsen pistelemään. Eikä siis varmasti haittaa jos klo 21-22 vasta pistelee, kunhan jo pohdiskelen tulevaa innolla :happy:

Mä pistin aina joskus kuuden maissa :)

Itse pistelen noin ysin maissa illalla. Ymmärtääkseni olennaista on, että suurin piirtein samaan aikaan pistää, mutta muuten ei ole väliä:) inssiä varten irrotuspiikille on sitten tietty kellonaika, jolloin pistettävä. Milloinkas sulla alkaa pistelyt?:)

Takaisin