Raskaaksi 2019

Eka vilkkuva hymynaama saatu, illalla vielä uusiks, kun viivat oli melkein saman vahvuiset. Yleensä vilkuttelee monta päivää, jos oon noilla testannut, mut voi olla et kun unohtui aamulla ottaa eilen niin näytti vaan tyhjää.

Testasiko zarar tänäänkin? Miltä viivat näyttää :)

Jann, mä pistin siinä 19.30 Olin aina sillon joko kotona tai sit iltavuorossa kahvitauolla:grin varmasti on hyvä 21-22 aikaan, kunhan vaan samaan aikaan pistää päivittäin

Kp7 ja koronatestipäivä :violent001

MITEN, siis MITEN voi ihminen, joka valelee itsensä käsidesillä ja poistuu kotoaan omalla autolla tasan tarkkaan työpaikalle omaan ylhäiseen yksinäisyyteensä tai kahdesti viikossa ruokakauppaan, ja joka vetää kaiken maailman vitamiinilisät aamuisin ja lenkkeilee kuulaassa syysilmassa tulla kipeeksi?! Ruumiini, miksi teet tämän minulle, annoin sinulle vihanneksenkin lounaalla :sad015

Mut joo, tämän lisäksi eilen tuli vauvauutisia ystäväpariskunnalta. Miehelle kirosin ajatusmaailmaani, miten pitäisi olla onnellinen (ja siis olenkin!) ja silti kateus puskee päälle. Mies sanoi näkevänsä asian niin, että kaikki on mahdollista. Tämän pariskunnan ensimmäistä tehtiin pitkään ja hartaasti ja tämä toinen oli nyt napannut heti kierukan poiston jälkeen. Siinä sitten oli parin tunnin automatkalla aikaa jutella muutenkin tästä meidän tilanteesta. Tämä miehen hyvän ystävän uudelleen isäksi tulo innosti miestä ja totesi, että töitä tehdään kirjaimellisesti perse ruvella juuri sitä varten, että mahdollisia hoitojakin on sitten varaa kustantaa.

Kivahan se on, että ajattelee kauaskantoisesti. Jotenkin vaan tuntuu, että tämä tiputteluongelma tulisi korjata ennen kaikkea. Ja joo, se alkoi tas loopista huolimatta :sad010 Tähän mies sanoi, että sitten hoidetaan vaivat järjestyksessä, niin kauan kun puhutaan kymmenistä tuhansista eikä sadoista :laughing002 Arvostan hänen asioihin perehtyneisyyttä...

Jahas, pyykit kuivumaan ja sitten antamaan yläreikää sairaanhoitajalle!

Nää piinapäivät on kyllä tuskaisia :wacky: Oon tuntenut aina alkion kiinnittymisen, niin tiedän että pettymys on valtava jos ei huomenna/lauantaina tule mitään tuntemuksia.. :sad001

Itse pistelen noin ysin maissa illalla. Ymmärtääkseni olennaista on, että suurin piirtein samaan aikaan pistää, mutta muuten ei ole väliä:) inssiä varten irrotuspiikille on sitten tietty kellonaika, jolloin pistettävä. Milloinkas sulla alkaa pistelyt?:)

Lauantaina alkaa :) kiitos kaikille vastauksista :)

Kauankohan pestyt siittiöt elää, stressaa kun ei oo ilmaantunut selkeitä oviskipuja ja inssi oli eilen klo 15. Ehtiiköhän ne simpat kuukahtaa ennenkun follit on irronnu..

Täytyy tulla hypettämään, että nyt on kyllä HUS:lta nopeaa toimintaa. Sovittiin lääkärin kanssa lähetteestä tiistaina ja sain just tekstiviestin että lokakuun alussa aika lisääntymislääketieteen pkl:lle. Mä kun luuliin et joudutaan ainakin vuoden vaihteeseen asti odottelemaan :woot:

Mitenhän mä nyt jatkan tästä? Naistenklinikalla loopatessa lääkäri sanoi, että soittavat jos tuloksissa on jotain joka vaatii jatkoja, muuten tulokset tulee luettavaksi Kantaan. Ja sit vaan niinku hyvät jatkot?

No mites nyt tosiaan kun tuo tiputtelu alkoi taas? Ymmärtääkseni hoitosuhde Naistenklinikalla nyt päättyi tohon loopiin. Eli sitkö vaan vuoden yrittämisen jälkeen omaan terveyskeskukseen?

Sorry, oon ihan pihalla näistä etenemishommista nyt kun ollaan tälleen välitilassa :sorry:

Onnea Zarar!!!! <3
Nipanderi, voi eikä!! :smiley-angry017 Ois saanu teilläkin se plussa pysyä, mutta ei muuta kuin uuteen yritykseen <3

Täällä kp5 ja ei mitään ihmeellistä päällä maan.
Alcyonen kirjoitusta lukiessa mietin väkisinkin, että onkohan mullakin jääny tuonne jotain, kun tiputteli menkkojen jälkeen viikon vielä. Täytyy nyt seurata tätä kiertoa, et miten käy kunhan vuoto loppuu.

Täällä iski migreeni ja kauheen huono olo. Ihan niin kun viimeksikin Keskenmenneessä.. Pelkään et meneeköhän nyt kesken et jäikin kemialliseksi. En jaksa jos tää oli tässä :sad001
Viiva oli ip pissasta tosi hailu.. Mut ei ollut kyl rakossa kun vaan hetken.

Katsotaan.. :bag:

Eka vilkkuva hymynaama saatu, illalla vielä uusiks, kun viivat oli melkein saman vahvuiset. Yleensä vilkuttelee monta päivää, jos oon noilla testannut, mut voi olla et kun unohtui aamulla ottaa eilen niin näytti vaan tyhjää.

Testasiko zarar tänäänkin? Miltä viivat näyttää :)

Tältä näytti aamulla kun 5 testasin ennen töihin lähtöä. Nyt kuitenkin aika kovaa migreeniä tai päänsärkyä ja pelkään, ettei tästä tule mitään vaan menee kesken :sad001

Liitteet

• IMG_20200917_044325.jpg
    IMG_20200917_044325.jpg
    6.7 KB · Katsottu: 196
Tältä näytti aamulla kun 5 testasin ennen töihin lähtöä. Nyt kuitenkin aika kovaa migreeniä tai päänsärkyä ja pelkään, ettei tästä tule mitään vaan menee kesken :sad001

En muista oliko täällä vai missä ketjussa foorumilla, kun monilla ollut niin, että viivoihin ei oo pitäny luottaa, sitte ollenkaan. Et arvot on voinu olla vaikka miten suuret ja silti ei viiva vahvistu ja raskaus edennyt silti aivan normaalisti, et ite luottaisin veritestiin enemmän ku masentaisin itteni noilla tikuilla, tsemppiä toivottavasti kaikki on hyvin :Heartpink

En oo varma oliko enemmänkin, mutta 1-2 vrk ainakin.

Joo mäki luin nyt et jotain tollasta. Aamulla ois kulunut se 36h ovitrellestä et koitan nyt luottaa siihen et ovis ois tapahtunut ja lääkäri osannut laskea et eilen oli hyvä päivä tehä inssi. Voihan se olla et mulla ois yöllä irronnut follit ja en oo tajunnut ja eikai aina ovis kipujakaan selkeitä oo:rolleyes: jestas tätä spekulointia

Joo mäki luin nyt et jotain tollasta. Aamulla ois kulunut se 36h ovitrellestä et koitan nyt luottaa siihen et ovis ois tapahtunut ja lääkäri osannut laskea et eilen oli hyvä päivä tehä inssi. Voihan se olla et mulla ois yöllä irronnut follit ja en oo tajunnut ja eikai aina ovis kipujakaan selkeitä oo:rolleyes: jestas tätä spekulointia

Joo ei sitä todellakaan aina tunne :)

Voikohan ne letrot sekottaa kierron ihan totaalisesti? Nyt on kp10 ja ovis testi on vieläkin ihan blankko :inpain: 2h oli rakossa mut toki aika laimeeta.. Tässä siis tän päivänen ja eilinen. Tummempi siis eiliseltä. Muniksissa on kyllä ollu tuntemuksia. Pelottaa vaan niin paljon että tämäkin kierto kusee.. Onneks huomenna se aukkari niin siellä ainakin selviää..

Liitteet

• IMG_20200828_141722.jpg
    IMG_20200828_141722.jpg
    16.1 KB · Katsottu: 128
  • 16003505774211148058579647724993.jpg
    16003505774211148058579647724993.jpg
    20.8 KB · Katsottu: 125
Takaisin