Raskaaksi 2019

Onko täällä muuten kukaan ollut omatoimiaktiivi ja tilannut vaikka tuolta Puhti -palvelun kautta verikokeita? :hungry: Alan epätoivoiseksi ja meen taas KUN periaatteella. Kun tiputtelu alkaa taas, meinasin, että otattaisin ferrit, raudan ja estrogeenin :happy3 Hb mulla on aina ollut hyvä, viimeksi yli, 161...

Onko täällä muuten kukaan ollut omatoimiaktiivi ja tilannut vaikka tuolta Puhti -palvelun kautta verikokeita? :hungry: Alan epätoivoiseksi ja meen taas KUN periaatteella. Kun tiputtelu alkaa taas, meinasin, että otattaisin ferrit, raudan ja estrogeenin :happy3 Hb mulla on aina ollut hyvä, viimeksi yli, 161...

Mä oon ottanu ferritiiniä ja jotain muita vitskuja :)

Mä oon ferritiinin ja d vitamiinin käyny sillon tällöin mittaamassa. Pitäs toi ferri käydäkin lähiaikoina taas tsekkaamassa

Hei HUS:lla olijat, oliks tosiaan niin että sai olla yksityisellä hoidossa samaan aikaan kun HUS:n jonossa tutkimuksiin? Meilä siis OI hoidot vaan ajatuksena vielä tässä vaiheessa, mut mietin vaan kun tänään felicitakselta lääkäri soittelee taas labroja ja mietitään jatkoja.

Hei HUS:lla olijat, oliks tosiaan niin että sai olla yksityisellä hoidossa samaan aikaan kun HUS:n jonossa tutkimuksiin? Meilä siis OI hoidot vaan ajatuksena vielä tässä vaiheessa, mut mietin vaan kun tänään felicitakselta lääkäri soittelee taas labroja ja mietitään jatkoja.

Saa olla!

Joo kp5 alkaa pistäminen.

Oon Synlabilla ottanut ferritiinin ja tsh.

Täällä nyt kuitenkin se kp1. Kävi aamulla selväksi, joten en edes testannut.

Toisaalta nyt pääsee taas yrittämään uuteen kiertoon. Tällä kertaa meillä on pre-seed -liukkaria. :wink

Omituinen kiero ja omituiset oireet kertakaikkisesti. Tilanne on nyt selkeämpi, vaikka olihan se pettymys. Mielelläni olisin tullut zararin kanssa toukokuisiin.

Sympatiat kp1:stä onnenomena!

Gaah, lääkäri soitti ja yritin samaan aikaan saada lapselle harhautus piirettyä taustalle. Meni koko puhelu vähän harakoille kun ajatus ei kulkenut, mut sen verran nyt saatiin sovittua et ainakin lähetteen kirjoittaa. Katsotaan kauan jono on ja ilmeisesti voin sit soitella kait. Tälläsen takia pitäisi aina sopia tarkka soittoaika eikä sillain, et jossain vaiheessa päivää :meh:

Tilasin RFSU:n liuskatestejä, kun tuntuu että Pregcheckin testeistä on monella ollut huonoja kokemuksia. En oo ite käyttänyt ikinä RFSU:n testejä, mutta kai ne on ihan ok. Sofin liuskoja on myös muutama kaapissa. Ja 2 viikkoa pitäis malttaa odottaa :hilarious:

Täällä nyt kuitenkin se kp1. Kävi aamulla selväksi, joten en edes testannut.

Toisaalta nyt pääsee taas yrittämään uuteen kiertoon. Tällä kertaa meillä on pre-seed -liukkaria. :wink

Omituinen kiero ja omituiset oireet kertakaikkisesti. Tilanne on nyt selkeämpi, vaikka olihan se pettymys. Mielelläni olisin tullut zararin kanssa toukokuisiin.

Pahoitteluni Omppu :Heartred:sorry:

Olisin niin mielelläni kaverin tuonne huolinut. Mut jospas ensi kierto olisi teidän! :smiley-angelic003

Aikamoiset menkkakivut :scratch aina rupee pelottaa et liittyy endoon tai jotain..

Oli pari tuntia omaa aikaa, niin kerkesin katsoa pari jaksoa ensitreffit alttarilla. Ihan posket kipeät kun tuli hymyiltyä niin paljon:hilarious: jotenkin noi noiden hääpäivä on tosi liikuttavia ja sit ne osaa sanoa jotenkin kauheen ihania asioita toisista:Heartred jännällä jään odottamaan tulevia jaksoja, kun alkaa pöly laskeutua:angelic::hilarious:

Oli pari tuntia omaa aikaa, niin kerkesin katsoa pari jaksoa ensitreffit alttarilla. Ihan posket kipeät kun tuli hymyiltyä niin paljon:hilarious: jotenkin noi noiden hääpäivä on tosi liikuttavia ja sit ne osaa sanoa jotenkin kauheen ihania asioita toisista:Heartred jännällä jään odottamaan tulevia jaksoja, kun alkaa pöly laskeutua:angelic::hilarious:

Joo on liikuttavaa :Heartpink mut odotan kyl enemmän tulevia jaksoja, ku alkaa tapahtuu, arki iskee tajuntaan:grin

Ovitrelle oli jotenkin kivempi pistää kun gonal. Sain paremman otteen koko kynästä:happy:

Mä aattelin torstaina kun on vapaapäivä ja vissiin myrskyä luvattu niin kattoa noi kaikki ensitreffit jaksot mitä tullu, en oo vielä ehtinyt kattoa. Sit vois muutenkin olla koko sadepäivän sohvalla:rolleyes:

Aikamoiset menkkakivut :scratch aina rupee pelottaa et liittyy endoon tai jotain..

Tai aivan todella varhainen keskenmeno? :bookworm: :sad001

Lisäys : toivottavasti tämä ei ollut sammakko... Tarkoitan että toivon ettei mitään sellaista pysyvää kuten endometrioosi.

Mä odottelen digejä saapuviksi, täällä niin hidas posti et en tiedä tuleeko edes loppuviikoksi, i hope so :bag:
Jännittää vieläkin, jotenkin niin herkästi alan ajattelemaan, että menee varmaan kesken :facepalm:

Äh, yritän asennoitua posilla, koska en halua tuhlata aikaa murehtimiseen, varsinkin jos ilo jää lyhyeksi. Niin jännittäviä aikoja eletään.. :wideyed:

Tänään etonut välillä mut ei pahasti. Ei tee mieli syödä muuta kun vaan leipää ja kunnon ruokaa. Päätä välillä vähän vihlonut ja väsymys aivan kauheeta. Rinnat aika kipeenä. Aika herkäksi on mielikin mennyt, kun tänään kun sain tietää ettei kaikki koulujutut onnistu, niin hyvä etten alkanut töissä itkemään, wtf :hilarious:

Katsellaan miten tää tästä etenee :nailbiting:

Muille superpaljon tsemppiä omiin tilanteisiin :Heartred Nyt plussaatte perässä, pliis :smiley-angelic001

Takaisin