Raskaaksi 2019

Tai aivan todella varhainen keskenmeno? :bookworm: :sad001

Lisäys : toivottavasti tämä ei ollut sammakko... Tarkoitan että toivon ettei mitään sellaista pysyvää kuten endometrioosi.

Ei, kyllä tämmösiä kipuja on lähes aina..huomenna tuskin tuntuu enää mitään.

Zarar hyvin se menee :Heartred

Toivoin, että mies olisi mun tukena lauantaina, mutta hän haluis lähtee dokaa..tai siis ainakin muutamat juomaan. En haluis että se juo nyt pariin viikkoon tippaakaan, ja että hän olisi samaa mieltä ja oltais yhdessä tässä asiassa.. ei näe että parissa oluessa haittaa..mutta onko se oikein että minä pistelen neulalla itseeni hormoneita ja hän lähtee juomaan?!:mad:

Mä odottelen digejä saapuviksi, täällä niin hidas posti et en tiedä tuleeko edes loppuviikoksi, i hope so :bag:
Jännittää vieläkin, jotenkin niin herkästi alan ajattelemaan, että menee varmaan kesken :facepalm:

Äh, yritän asennoitua posilla, koska en halua tuhlata aikaa murehtimiseen, varsinkin jos ilo jää lyhyeksi. Niin jännittäviä aikoja eletään.. :wideyed:

Tänään etonut välillä mut ei pahasti. Ei tee mieli syödä muuta kun vaan leipää ja kunnon ruokaa. Päätä välillä vähän vihlonut ja väsymys aivan kauheeta. Rinnat aika kipeenä. Aika herkäksi on mielikin mennyt, kun tänään kun sain tietää ettei kaikki koulujutut onnistu, niin hyvä etten alkanut töissä itkemään, wtf :hilarious:

Katsellaan miten tää tästä etenee :nailbiting:

Muille superpaljon tsemppiä omiin tilanteisiin :Heartred Nyt plussaatte perässä, pliis :smiley-angelic001

Nauti, zazar! Nauti riippumatta siitä, kumpi on lopputulos, ja luota, luota, luota siihen, että on täydet mahdollisuudet käydä hyvin! :Heartbigred Nyt on sinun vuorosi nauttia. Elät unelmaasi juuri nyt.

Minulla meni aika monta vuotta, että löysin mieheni, olin siis sinkkuna tosi pitkään, välillä tyytyväsenä ja välillä vähemmän. Kun se tasapainoinen ja onnellinen suhde sitten löytyi, onnea varjosti vähän se, että joillakin kavereilla oli juuri tullut ero tai parisuhteessa meni huonosti. Mutta sitten ajattelin, että nyt on minun vuoroni olla onnellinen. Toisille se onni tulee joskus toiste. Niin tässä vauva-asiassakin. :dummy:

Ps. Ja jos tulee se pahoinvointi ja väsymys, on lupa myös murjottaa ja olla nauttimatta, vaikka miten olisi pitkään ja hartaasti vauvaa toivonut.

Muoks. Ja tämä sama palopuhe Kosmokselle. :Heartred

Muokattu viimeksi:

Toivoin, että mies olisi mun tukena lauantaina, mutta hän haluis lähtee dokaa..tai siis ainakin muutamat juomaan. En haluis että se juo nyt pariin viikkoon tippaakaan, ja että hän olisi samaa mieltä ja oltais yhdessä tässä asiassa.. ei näe että parissa oluessa haittaa..mutta onko se oikein että minä pistelen neulalla itseeni hormoneita ja hän lähtee juomaan?!:mad:

Voi tuo on kyllä kurja tilanne. :Heartbigred Tsemppiä. Jospa yön yli nukkuminen ja keskustelu auttaisi, mies siis tajuaisi sinun näkökulman. Itsekin toivoisin mieheni tekevän jotain muuta poikien iltana, esim. menisi ajamaan karttinkia tms. mukavaa.

Voi tuo on kyllä kurja tilanne. :Heartbigred Tsemppiä. Jospa yön yli nukkuminen ja keskustelu auttaisi, mies siis tajuaisi sinun näkökulman. Itsekin toivoisin mieheni tekevän jotain muuta poikien iltana, esim. menisi ajamaan karttinkia tms. mukavaa.

Kyllä hän jo sanoi ettei menisi, mutta mulle jää olo että mielummin olisi siellä. Ja ehkä sitten meneekin kuitenkin..ja ehkei joku 2-3 olutta haittaa, mutta en tiedä jäisikö se siihen.

Ymmärrän pointin. Ollaan käyty saman tyylisiä keskusteluja oman ukon kanssa tupakoinnista. Tänään hän viimein oli hankkinut nikotiinisuihkeet ja on ollut polttamatta. Tuli hyvä mieli siitä, että toinenkin panostaa jotenkin, vaik tuskin tää meidän homma nyt siitä kiinni onkaan:love7

Ei miesten oo välttämättä niin helppo tajuta näitä asioita ennen kun niistä sit puhuu... Tai sit kyse on vaan tästä omasta miehestä, et se ei tajua, ennen kun ratapaalusta vääntämällä:hilarious:

Ymmärrän pointin. Ollaan käyty saman tyylisiä keskusteluja oman ukon kanssa tupakoinnista. Tänään hän viimein oli hankkinut nikotiinisuihkeet ja on ollut polttamatta. Tuli hyvä mieli siitä, että toinenkin panostaa jotenkin, vaik tuskin tää meidän homma nyt siitä kiinni onkaan:love7

Ei miesten oo välttämättä niin helppo tajuta näitä asioita ennen kun niistä sit puhuu... Tai sit kyse on vaan tästä omasta miehestä, et se ei tajua, ennen kun ratapaalusta vääntämällä:hilarious:

Ei ne vaan tajuu :hilarious:

Onko täällä muuten kukaan ollut omatoimiaktiivi ja tilannut vaikka tuolta Puhti -palvelun kautta verikokeita? :hungry: Alan epätoivoiseksi ja meen taas KUN periaatteella. Kun tiputtelu alkaa taas, meinasin, että otattaisin ferrit, raudan ja estrogeenin :happy3 Hb mulla on aina ollut hyvä, viimeksi yli, 161...

Mulla oli just Hb 140 muistaakseni ja ferrit oli 80 :) oli ferrit noussu alle vuodessa 60 tuohon 80 vaikka en oo mitenkään yrittämällä yrittänyt. Mikä sen ferrin pitäis olla raskautta haluavalle?

Munkaan mies ei tajunnut kyllä yhtään mun pointtia kun pistokset alko. Oisin halunnut yhdessä tutustua niihin ja yhdessä pistää, mutta se rupes jotain änkyröimään tyylillä "eikai se nyt paljoa voi sattua" Ei ollu kyse siitä että sattuuko se, vaan että yhdessä koetaan tämäkin vaihe. No kyllä se sit pari kertaa tiiraili silmä kovana kun pistin:rolleyes::grin

Mä toivoin myös mieheltä juomattomuutta tän hoitokierron ajaksi varsinkin kun simpoissa on ollut sitä alentumaa.. Sen ymmärti kyllä, vaikkakin aluksi siitäkin änkyröi vähän:stop:

Tähän keskusteluun munkin pakko sanoa että oon ite ollu nyt kohta 3 viikkoa juomatta alkoo tippaakaan ja ilman tupakkaa kohta viikon. Noh mies ryyppäs viikonloppuna ja on polttanut entiseen malliin.. Voitte kuvitella että vähän avauduin asiasta. Ei oo vaan mun projekti tää vauva juttu, siihen tarvitaan aina kaks.:hilarious: mies lupas lopettaa mutta vaihtaa tupakan aluks nuuskaan.. En tiä onko se yhtään sen parempi mutta ainakin jos sen avulla pystyy pikkuhiljaa lopettaa niin hyvä. Olisitte kuullu paljon se oikeen kieriskeli siinä onnessa kun mälli oli kunnossa :troll: kuulosti just siltä että vika on vaan muassa että vaikka hän kuinka polttaa, juo ja on stressaantunut niin mälli on kyllä silti teräs ainetta. :hilarious::laughing021

Me kun tavattiin miehen kanssa 4v sitten niin molemmat poltettiin, mies siirtyi nuuskaan jossain vaiheessa kun halusi röökistä eroon ja nyt se käyttää sitä tosi harvoin. :hilarious: varmaan saanut tarpeekseen mun natkuttamisesta liittyen niihin samperin pusseihin ja purnukoihin levällään ympäri asuntoa

Mulla oli just Hb 140 muistaakseni ja ferrit oli 80 :) oli ferrit noussu alle vuodessa 60 tuohon 80 vaikka en oo mitenkään yrittämällä yrittänyt. Mikä sen ferrin pitäis olla raskautta haluavalle?

Olikohan se et vähintään 50 olis hyvä ja siitä ylöspäin

Anteeksi et postailen näitä testikuvia, lupaan rajoittaa jatkossa, sillä tiedän et voi aiheuttaa osalle mielipahaa :sad001

Mut kyllä tää viiva on jatkanut vahvistumista, nyt kp 40 ja aamulla testiin tuli viiva heti kun sen kastoi :shy: ovis oli tosiaan myöhässä. Ehkä tää vois onnistua, mä niin toivon :smiley-angelic001

Liitteet

• IMG_20200916_051123.jpg
    IMG_20200916_051123.jpg
    6.5 KB · Katsottu: 144
Zarar onnea ja halusin sanoo että mun km tausta kummitteli ja nyt kun rv14+5 meneillään niin on tosi kurja olo ku mulla tuli kaikki mahdolliset oireet ja hiton oksentelu. Kuitenkin nautin kun maha pyöristyy ja nyt rinnat lähti mukaan. Olo helpottaa jo vähän mut verensokeri ei hyvä sitä hoidetaan mut ultrassa näkyy pikkuinen ja kasvaa.. tää todella haluu ilmeisesti tulla maailmaan

Hyvin kaikki menee ja nauti <3 (niin mäkin tän oksentelun välissä) hormonit ei oikein tässä raskaudessa pysy tasaisena... itkua väännän ja näin enkä tahdo valittaa mut saanu nähdä vaivaa että kykenee olemaan

Paljon tsemppiä kaikille

Ehdoton minimi 30, hoitoihin jos menossa suositus minimi 60, muttei ehdoton sanoi eilen lääkäri. Mulla noussut siis arvosta 12 yli neljäänkymppiin kesän aikana. Parin kk päästä varmaan käyn taas otattaa labrat että jatkuuko nousu :) Edit: tosin olen kyllä kuullut että julkisella eivät välttämättä edes tutki ferrejä, joten oletan lääkäristä riippuvaksi tämän "ehdottoman".

Anteeksi et postailen näitä testikuvia, lupaan rajoittaa jatkossa, sillä tiedän et voi aiheuttaa osalle mielipahaa :sad001

Mut kyllä tää viiva on jatkanut vahvistumista, nyt kp 40 ja aamulla testiin tuli viiva heti kun sen kastoi :shy: ovis oli tosiaan myöhässä. Ehkä tää vois onnistua, mä niin toivon :smiley-angelic001
No kyllä vahvistuu onnea :cheers

Avautumista, pahoittelut..

Inssistä tultu. Miehen näyte oli paras tähän mennessä, en kysellyt speksejä sen enempää. Sanoi vaan että inseminaatiota ajatellen oikein hyvät lukemat. Follit olivat n. 20mm, siellä edelleen möllöttivät. Limakalvo "oikein hyvä. "

Kovin positiivisen oloinen oli lääkäri ja sanoi että on nyt hänelle itselle todella jännitysmomentit:grin tää oli tosiaan meidän kolmas inssi, jatkosta puhuimme sen verran että jos tästä negaa niin voi laittaa lähettee julkiselle vetämään ivf jonoon ja sillä välin halutessamme voidaan yksityisellä tehdä neljäs inssi. Tai jäämme yksityiselle hoitoihin ja tekisimme vielä sen yhden inssin ja sitten ivf siellä. Miehen simpat olivat parantuneet ja pesun jälkeinen tulos hyvä kun vertaa kevääseen niin sen takia vissiin puoltaa neljättä inssiä. Nyt sit vaan jännäillään pari vkoa ja mietitään seuraavaa askelta sitten :)

Inssistä tultu. Miehen näyte oli paras tähän mennessä, en kysellyt speksejä sen enempää. Sanoi vaan että inseminaatiota ajatellen oikein hyvät lukemat. Follit olivat n. 20mm, siellä edelleen möllöttivät. Limakalvo "oikein hyvä. "

Kovin positiivisen oloinen oli lääkäri ja sanoi että on nyt hänelle itselle todella jännitysmomentit:grin tää oli tosiaan meidän kolmas inssi, jatkosta puhuimme sen verran että jos tästä negaa niin voi laittaa lähettee julkiselle vetämään ivf jonoon ja sillä välin halutessamme voidaan yksityisellä tehdä neljäs inssi. Tai jäämme yksityiselle hoitoihin ja tekisimme vielä sen yhden inssin ja sitten ivf siellä. Miehen simpat olivat parantuneet ja pesun jälkeinen tulos hyvä kun vertaa kevääseen niin sen takia vissiin puoltaa neljättä inssiä. Nyt sit vaan jännäillään pari vkoa ja mietitään seuraavaa askelta sitten :)

Ihana kun lääkärikin jännittää teidän puolesta :hilarious: apua muakin Alko jännittää! Oliko sun miehellä jotain lääkitystä vai söikö se vaan vitamiineja kun tulokset oli parantunut? Oliko kauan pidättäytynyt nyt tähän inssiin?

Voi ihanaa, että teille meni inssissä kaikki nappiin:) toivottavasti ei tarvii enää miettiä jatkoja tämän kierron jälkeen

Takaisin