Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pikkasen pinkkiä kun kokeilin sormella ja kaikki muut merkit löytyy, jokohan kehtais laittaa et menkat alko??
Kamalaa kun pitää pelätä että ei mahdu hoitoon mä varmaan laittaisinkin jo että menkat Alko
Mutta tarinan jatkoa ei meille kerrota, vai...
Hetkinen millon siis pistät irrotuspiikin?
Mulla lämmötkin tippuneet, et ehkä jo huomenna menkat. Mahtuispa hoitoon
Tänään pistän. Kysyin vielä uudestaan lääkäriltä et varmastiko tänään jos huomenna inssi, mut ilmeisesti toimivat tuolla näin olin ajatellut et se ois pistetty eilen ja sit siitä 2pv päästä inssi
Mäki haluisin tolla aikataululla, kun irtos ainakin viimeks niin nopeesti. Saa nähä kaatuuko tää nyt siihen että sanoin etten ole ollut flunssassa 2vkoon mutta näkyyhän mun koronan testitulos omakannassa..eikä vieläkään kunnon vuoto mutta kivut hirveet..
Osaako kukaan sanoa estääkö kysta ovulaation? Oon tässä miettinyt kaikkia mahdollisia tuntemuksia ja jännittää jos se on kysta että meneekö kierto nyt päin p:tä
Mulla tais ekassa inssissä olla pregnyl ja en muista yhtää millon se pistettiin. Mut ei ollu sitä 36h siinäkään, eikä ollu irronnut inssiin mentäessä. Ihan peestä tää flunssa ja korona aika, sano jos kysyvät et oli maha kipeä/sekaisin niin menit testiin. Ei saa kaatua, pakko sun on päästä inssiin! Eiks sullaki ollu välikierto tässä nyt?
Mulla oli tässä inssissä niin, että pistin su illalla ovitrellen ja ma 11 inssi. Jotain yritti tapahtua, että ei jääny ajoituksesta kiinni
Pessimisti ei pety
Tonni tätä tää on tää vaippahousut elämä mutta toivottavasti sulla ei kohta oo enää tätä ongelmaa olis ne varmaan soitellut jos epäilisivät jotain vakavaa?
Okei! Mulla on merkattu et 19.30 tänään ovitrelle ja huomenna klo 15 inssi. Mikä vointi sulla on nyt?
Mulla ei ollut mitään noin tarkkaa infoa, sanottiin vaan että pistä sunnuntaina, ni ite sit päätin että pistin vasta illalla tässä tää, vouto käynnissä. Viime hetken häävalmistelut käynnissä. Eilen kävin koemeikissä ja kampauksessa ei tässä nyt ehdi murehtiakaan toivottavasti ne vaan ottais mun tiedusteluhin tässä jossain kohtaa kantaa.