Raskaaksi 2019

Ultrasta kotiuduttu, oikealta eli auki olevalta puolelta on irtoamassa kaksi follia :Heartred limakalvon paksuus 11,6. Varattiin ke inssi. Nyt tässä tuumailen että pitäiskö tänään vielä talletella, miehellä aika keskiviikko aamuna. Tulisi 1,5vrk about pidättäytymistä. Jos ei niin sit tulis 2,5vrk kun eilen illalla touhuttiin:laughing002

No nyt! Kaksoset :hilarious:

Mullakaan ei vielä menkkoja ja tissit epätavallisen kipeät. Mutta iho huononee ja pää oli tappokipeä tänään, eli eiköhän ne menkat ala huomenna tai keskiviikkona!
Ehkä Ompulla parempi onni :)

Älä lue jos et halua kuulla pervoa huumoria :angelic:

Sekotin äskön maca jauhetta veteen ja olin miehelle sillain "hyhhy hyi *elvetti tulee oksennus jos tän juon"
Mies ei ymmärtänyt ja oli sillai mikä tässä ny on vikana!?
Menimpä sanoon että jos juot sen niin saat kakkosta.. (lue meillä on tosi pervoa huumorintaju molemmilla"
Mies joi sen mitään ongelmia samalla sekunnilla :hilarious:

Mullakaan ei vielä menkkoja ja tissit epätavallisen kipeät. Mutta iho huononee ja pää oli tappokipeä tänään, eli eiköhän ne menkat ala huomenna tai keskiviikkona!
Ehkä Ompulla parempi onni :)
Mä haluun uskoo et plussaat :Heartpink

Siis tästä mun piti aikasemmin kirjottaa et tosi vaikee kuvitella et ne testit viel joskus muuttuis plussaks siis tiiättekö ku kattonu niin paljon negoja tai jotai "feikkihaamuja" ja viivanpaikkoja nii vaikee kuvitella et joskus sais sen oikeen plussan tai et viiva vahvistuis semmoseks. Kellään samoja fiiliksiä?
sitku vois testaa nii pelottaa vaa aina nähä se sama nega.

Siis tästä mun piti aikasemmin kirjottaa et tosi vaikee kuvitella et ne testit viel joskus muuttuis plussaks siis tiiättekö ku kattonu niin paljon negoja tai jotai "feikkihaamuja" ja viivanpaikkoja nii vaikee kuvitella et joskus sais sen oikeen plussan tai et viiva vahvistuis semmoseks. Kellään samoja fiiliksiä?

Tän takia musta tuntuu että en halua enää testailla. Sanon sen melkein joka kierrossa ja silti testaan sen negan..

No en varmasti plussaa mut kiitos toivosta :)
Joo en edes pysty muistaa että 18kk sitten plussasin...saatikka uskoa että se vielä joskus tapahtuisi...niin epäuskoista.. nyt on jo dpo15 eikä eilen ollut plussaa, eikä myöhäisempi ovis ole mahdollinen, tai siis ainakaan tärppi sellaisesta, koska oviksesta meni yli viikko seuraavaan seksiin, koska hiiva ja flunssa...varmaan aamulla maha kipee ja alkaa tiputtelee! Tai ke viimeistään

Älä lue jos et halua kuulla pervoa huumoria :angelic:

Sekotin äskön maca jauhetta veteen ja olin miehelle sillain "hyhhy hyi *elvetti tulee oksennus jos tän juon"
Mies ei ymmärtänyt ja oli sillai mikä tässä ny on vikana!?
Menimpä sanoon että jos juot sen niin saat kakkosta.. (lue meillä on tosi pervoa huumorintaju molemmilla"
Mies joi sen mitään ongelmia samalla sekunnilla :hilarious:

:laughing025 Mutta tarinan jatkoa ei meille kerrota, vai...:laughing021

Joo todellakin samoja tuntemuksia! Ite en oo koskaan saanu viivanpaikkaa/haamuakaan testeihin. Aina ihan blancoja. Siks en oo testannut piiitkiin aikoihin, vielä kun mun kierto on aika tarkka niin ei ne menkat ikinä oo myöhässäkään:bored:

Semmonen onni jos tän pessimistisen eukon elämässä tapahtuis niin en ees tiiä:eek: ei uskalla ees ajatella:Heartred

Hetkinen millon siis pistät irrotuspiikin?

Mulla lämmötkin tippuneet, et ehkä jo huomenna menkat. Mahtuispa hoitoon :smiley-angelic001

No kyllä samaistun tähän! Todellakaan en aiemmin ole viivanpaikkaa kummempia testeihin saanut ja nyt kun siellä on ihan oikea viiva, jossa väriä niin ei vaan pysty käsittämään, että miten se on mahdollista. :hilarious::eek:

Tänään soitin muuten neuvolaan, ihan siksi et jos menee kesken, niin se on sitten kirjattuna johonkin. Reilun kolmen viikon päästä eka aika, jos sinne edes päästään. Todella epäuskoinen on olo, en varmaan usko ennen kun nään ite mitä siellä kasvaa. :nailbiting:
Niin ja neuvolasta sanottiin, että perussairauden hoito ja seuranta tapahtuu koko raskauden ajan ihopkl. kautta, neuvola ei ota lainkaan kantaa lääkitykseen, mikä liittyy tähän urtikariaan, mutta raskauden seuranta ja hoito sitten neuvolasta käsin. :hilarious: Laitoin tietysti ihopkl. vielä viestiä tilanteesta ja neuvolan kannasta ja kerran kiellon päälle vielä varmistan näitä lääkkeitä. :shy:

Mutta sen verran voinnista, että vähän jo etoo :wtf: maha ollut aika outo, mut toistaiseksi kaikki pysynyt sisällä. Iho on mulla paljon sileämpi naamasta kun normaalisti, ei aknea eikä hiukset rasvoitu juuri lainkaan :wideyed: Urtikaria kyllä mellastaa, kutian jo nyt ja pieniä paukamia on taas alkanut esiintyä. Vaikuttaa siis siltä, että tää urtikaria riehaantuikin tästä plussasta, jännittävää :nailbiting:

Kiitos vielä ihan jokaiselle onnen toivotuksista :Heartred:notworthy
Ootte huippuja, haluisin et jokainen teistä olis nyt heti raskaana, ihan liian pitkään on tässä ryhmässä muutenkin jouduttu odottelemaan! :arghh: :Heartpink
Mut kavereita toukokuisiin kaivataan, vielä en taida kyllä sinne uskaltaa siirtyä :shy:

No kyllä samaistun tähän! Todellakaan en aiemmin ole viivanpaikkaa kummempia testeihin saanut ja nyt kun siellä on ihan oikea viiva, jossa väriä niin ei vaan pysty käsittämään, että miten se on mahdollista. :hilarious::eek:

Tänään soitin muuten neuvolaan, ihan siksi et jos menee kesken, niin se on sitten kirjattuna johonkin. Reilun kolmen viikon päästä eka aika, jos sinne edes päästään. Todella epäuskoinen on olo, en varmaan usko ennen kun nään ite mitä siellä kasvaa. :nailbiting:
Niin ja neuvolasta sanottiin, että perussairauden hoito ja seuranta tapahtuu koko raskauden ajan ihopkl. kautta, neuvola ei ota lainkaan kantaa lääkitykseen, mikä liittyy tähän urtikariaan, mutta raskauden seuranta ja hoito sitten neuvolasta käsin. :hilarious: Laitoin tietysti ihopkl. vielä viestiä tilanteesta ja neuvolan kannasta ja kerran kiellon päälle vielä varmistan näitä lääkkeitä. :shy:

Mutta sen verran voinnista, että vähän jo etoo :wtf: maha ollut aika outo, mut toistaiseksi kaikki pysynyt sisällä. Iho on mulla paljon sileämpi naamasta kun normaalisti, ei aknea eikä hiukset rasvoitu juuri lainkaan :wideyed: Urtikaria kyllä mellastaa, kutian jo nyt ja pieniä paukamia on taas alkanut esiintyä. Vaikuttaa siis siltä, että tää urtikaria riehaantuikin tästä plussasta, jännittävää :nailbiting:

Kiitos vielä ihan jokaiselle onnen toivotuksista :Heartred:notworthy
Ootte huippuja, haluisin et jokainen teistä olis nyt heti raskaana, ihan liian pitkään on tässä ryhmässä muutenkin jouduttu odottelemaan! :arghh: :Heartpink
Mut kavereita toukokuisiin kaivataan, vielä en taida kyllä sinne uskaltaa siirtyä :shy:

Onnea zarar_ :Heartred Nyt vain uskoa raskauden pysyvyyteen! Ihmeitä tapahtuu :Heartbigred:Heartred

Onnea zarar_ :Heartred Nyt vain uskoa raskauden pysyvyyteen! Ihmeitä tapahtuu :Heartbigred:Heartred

Enkä tarkoita, että onnistunut raskaus sulla olisi ihme, vaan jokainen raskaus on ihme ja rankalla historialla tuntuu vielä suuremmalta sellaiselta :love017

Kosmos tsemppiä! Ei tule soittoa :smiley-angelic001

Tunnen että kohta menkat alkaa mutta vuotoa ei näy! Tuntuu että mitä aiemmin ilmoittaudun hoitoon sitä varmemmin pääsee.. alkaispa pian vuoto!

Siirtopäivä.. Pelottaa ihan sikana että tulee soitto, ettei päästäkään siirtoon.

Nyt isot tsempit siirtoon ja pikkuiselle alkiolle kaikki ajatukset, että jää tiukasti kiinni:Heartred

En saanut eilen mitään vastausta kaikusta. Tekis mieli pistää, et älkää nyt jättäkö roikkuu:hilarious: mut ehkä vaan oottelen kärsivällisesti, kun ei mulla mitään akuuttia siinä kuitenkaan ollut:hilarious: ehkä niillä on taas niin kiire:angelic:

Takaisin