Raskaaksi 2019

Ihan ihme menkat menossa. Perjantaina alkoi, lauantai ja sunnuntai tullut mitään juuri nimeksikään. Ilman Naistenklinikan ultraa ja todettua 11mm limakalvoa, olisin pitänyt limistä ihan onnettomana. Mihinköhän se nyt jäi vuotamaan? :hilarious: Noh, kai se sieltä pihalle tulee. Hienoa kun ei vuoda silloin kun pitäis...

Ja sit! Oma Kannasta oli hävinnyt papa-pyyntö! Mihin!? Se otettiin silloin Naistenklinikalla, niin jätin perjantaina menemättä vuosiseulontaan. Ja nyt siellä ei sitten näykään kun se loop preparaatti tutkittavana :mad: Taas saa olla soittamassa ja kysyä että mitä veetä. Tuleekohan tästä hommasta kuunaan mitään :angry7

Ollaan nyt ootettu 5,5kk, enkä tiiä ollaanko vieläkään ees oysin 3-6kk jonossa, ku ei sieltä oo kuulunu mitään. Haluan tietää millon tämä paska loppuu.:smiley-angry017

Ihan ihme menkat menossa. Perjantaina alkoi, lauantai ja sunnuntai tullut mitään juuri nimeksikään. Ilman Naistenklinikan ultraa ja todettua 11mm limakalvoa, olisin pitänyt limistä ihan onnettomana. Mihinköhän se nyt jäi vuotamaan? :hilarious: Noh, kai se sieltä pihalle tulee. Hienoa kun ei vuoda silloin kun pitäis...

Ja sit! Oma Kannasta oli hävinnyt papa-pyyntö! Mihin!? Se otettiin silloin Naistenklinikalla, niin jätin perjantaina menemättä vuosiseulontaan. Ja nyt siellä ei sitten näykään kun se loop preparaatti tutkittavana :mad: Taas saa olla soittamassa ja kysyä että mitä veetä. Tuleekohan tästä hommasta kuunaan mitään :angry7

Ei hemmetti kuin ärsyttää sun puolesta tommonen säätö! :inpain:

Ei hemmetti kuin ärsyttää sun puolesta tommonen säätö! :inpain:

Sanos muuta! Kai ne sieltä soittaa, että kaaaamee muutos löytynyt papassa ja tälleen puhelimessa pitää kertoa :scared001 Ai mitenniin lähtee mielikuvitus laukalle :lurking:

Mä oon vaan niin kypsä näihin menkkoihin ja nyt kolmen viikon vuoteluun. Voisko jo loppua, niin pääsis stressaan ja tikuttaan ovista ja joskus ehkä taask kuumeileenkin :arghh: 2020 ryhmässä kaikki vaan plussaa ja ite hiihtelee kolmatta viikkoa ilman seksiä vaipat housuissa :hungry:

Ultrasta kotiuduttu, oikealta eli auki olevalta puolelta on irtoamassa kaksi follia :Heartred limakalvon paksuus 11,6. Varattiin ke inssi. Nyt tässä tuumailen että pitäiskö tänään vielä talletella, miehellä aika keskiviikko aamuna. Tulisi 1,5vrk about pidättäytymistä. Jos ei niin sit tulis 2,5vrk kun eilen illalla touhuttiin:laughing002

Ultrasta kotiuduttu, oikealta eli auki olevalta puolelta on irtoamassa kaksi follia :Heartred limakalvon paksuus 11,6. Varattiin ke inssi. Nyt tässä tuumailen että pitäiskö tänään vielä talletella, miehellä aika keskiviikko aamuna. Tulisi 1,5vrk about pidättäytymistä. Jos ei niin sit tulis 2,5vrk kun eilen illalla touhuttiin:laughing002

This very goooood :nailbiting:

Viimiseen asti ajattelin et päin persusta menee kuitenkin mutta näköjään sitä voi yllättyä:shy:

Pessimisti ei pety:hilarious:

Tonni:Heartred tätä tää on tää vaippahousut elämä:sorry: mutta toivottavasti sulla ei kohta oo enää tätä ongelmaa:Heartred olis ne varmaan soitellut jos epäilisivät jotain vakavaa?

Sieltä sit kaksoset kerralla :love7:notworthy:wav ja en osaa sanoa tallettelusta! Kumpikin hyvä??? Paha kysymys! Miten on siis ennen mennyt? Millaset tulokset tullu milläkin pidättäytymisellä?

tääl kaamee masis ja väsymys plääh
nyt kp22 ja oon ihan pihalla et mikä dpo on, oli parinpäivän putki tossa et ovistesti oli tosi plus ja kelasin et noni oon raskaana ja sit ne ovistestit loppukin.
En usko et oon raskaana eikä testit niin oo näyttänykkää ja kaikkien laskureiden mukaan oiskin sellaset viikot et ei näyttäis kyl vielä mut silti, mietin et mitä se ovisplussaputki oli ? uus ovis? vai mikä hormonisekoilu entiedä :wtf:

Ekan ovisplussan mukaan ois apin mukaan dpo8
ja toisen mukaan joku dpo4-5
et oon nyt vaa ihan pihalla niii en oo osannu oikee kirjotellakkaan, perjantaina otan vikan terolutin.

Täällä on paljon tapahtunut, tsempit kaikille:hello:Heartpink

Sieltä sit kaksoset kerralla :love7:notworthy:wav ja en osaa sanoa tallettelusta! Kumpikin hyvä??? Paha kysymys! Miten on siis ennen mennyt? Millaset tulokset tullu milläkin pidättäytymisellä?

Ekalla kerralla oli 4pv ja tulos huono, toisella kertaa oli parantunut ja sillon taisi olla 2pv pidättäytymistä. Mies oli sitä mieltä et enään ei talletella vaan eilis iltanen riittäis:wacky: nyt ei tietoa toukokuun jälkeen minkä laatuista tavara on, toivotaan että vitamiinikuuri ja tipaton olis auttanut!

Nipanderi :Heartbigred seuraavasta inssistä sitten! :smiley-angelic001

Zararille paljon onnea plussasta ja pikkuiselle tarrasukkia! :wav Ihan mahtavaa! :love7

Pahoittelut kp ykkösistä ja tsempit jokaiselle omiin tilanteisiin! :Heartred

Mulla on ovis tuloillaan jos stressiltä kykenee, mutta usko raskautumiseen on pyöreä nolla, eikä juuri nyt jaksa koko asia paljon innostaakaan. :sorry:

Iiks :nailbiting:
Iltapissi ja taas sen 4-3h rakossa. Nyt pc:ssä jo selkeämpi värillinen viiva tuli ihan minuutin sisällä. Ei vaan pysty olla testaamatta :hilarious: foorumi vaan sotkee tän kuvan.
Mä en tiedä, miten päin oon huomenna töissä. Tää on liian jännittävää!

Ihanaa Zarar onnittelut<3 olen todella onnellinen teidän puolesta!

Takaisin