Raskaaksi 2019

Zarar toivottavasti viiva vahvistuu :happy:

Mä jännitän tiistaita (alkionsiirtopäivä) ihan superisti. Yritän lähettää rakkausajatuksia meidän alkioille, että saatais sieltä elinvoimainen tyyppi kyytiin. Meen vielä töihin ennen siirtoa, en tiedä miten pystyn keskittymään mihinkään! Pelkään varmasti että tulee soitto taas, ettei ole siirrettävää.. Huh huh jännittää.

Ihana, mäkin lähetän teidän alkiolle (rakkaus) ajatuksia:Heartred kumpa sieltä lähtisi elinvoimainen yksilö kohti 9kk matkaa:happy:

Pistin tänään kaikuun viestiä, kun pyysivät viestittämään milloin vuoto alkaa. Sanoin että pidetään väliä ja että toivotaan, että meidät siirrettäisi jo vihdoin siihen ivf-jonoon ja pyysin edistämään sitä tähystysasiaa, jos se edelleen on ehtona, että päästään ivf:ään.

Zarar, tsemppiä viivan vahvistumiseen, huomenna taas uusiks:thumright

Halauksia kp1 ja negatesteihin ja tsemppiä kaikille kierron eri vaiheisiin:Heartred

Ihana, mäkin lähetän teidän alkiolle (rakkaus) ajatuksia:Heartred kumpa sieltä lähtisi elinvoimainen yksilö kohti 9kk matkaa:happy:

Pistin tänään kaikuun viestiä, kun pyysivät viestittämään milloin vuoto alkaa. Sanoin että pidetään väliä ja että toivotaan, että meidät siirrettäisi jo vihdoin siihen ivf-jonoon ja pyysin edistämään sitä tähystysasiaa, jos se edelleen on ehtona, että päästään ivf:ään.

Zarar, tsemppiä viivan vahvistumiseen, huomenna taas uusiks:thumright

Halauksia kp1 ja negatesteihin ja tsemppiä kaikille kierron eri vaiheisiin:Heartred

Kiitos ajatuksista ❤️ Toivottavasti pääsette jo ivf-jonoon! Onko sulla muuten runsaampi vuoto nyt kuin normaalisti, kun oli tuo kemiallinen?

Kiitos ajatuksista ❤️ Toivottavasti pääsette jo ivf-jonoon! Onko sulla muuten runsaampi vuoto nyt kuin normaalisti, kun oli tuo kemiallinen?

No se ei ihan kunnolla oo vielä startannut, mut eiköhän iltaan mennessä oo hanat täysillä auki:nailbiting:

Selasin monta sivua läpi, kaikille omiin tilateisiin :Heartred paljon on kerenny tapahtuu pienessä ajassa

Mä oon viettäny ensin lomaa ja sitte sairastupaa, nyt ootellaan korona tuloksia, negatiivista epäilen. Selkä alkaa olee kipee tästä makaamisesta. :puke_r

Se ovulaatio jäi sitte hyödyntämättä, no ens kerralla sitte!! Mutta jotain muutakin ne sn analyysin tulokset oltiin soitettu jotain hitautta mutta ei pitäs vaikuttaa yritykseen tää on tää mies ja lääkäri kaksin keskustelu ja saat kaiken tiedon tonkii pihdeillä :thumleft jahka nyt paratuu molemmat kunnolla ja sitte miettiin josko ne hakis netin syövereistä..

Selasin monta sivua läpi, kaikille omiin tilateisiin :Heartred paljon on kerenny tapahtuu pienessä ajassa

Mä oon viettäny ensin lomaa ja sitte sairastupaa, nyt ootellaan korona tuloksia, negatiivista epäilen. Selkä alkaa olee kipee tästä makaamisesta. :puke_r

Se ovulaatio jäi sitte hyödyntämättä, no ens kerralla sitte!! Mutta jotain muutakin ne sn analyysin tulokset oltiin soitettu jotain hitautta mutta ei pitäs vaikuttaa yritykseen tää on tää mies ja lääkäri kaksin keskustelu ja saat kaiken tiedon tonkii pihdeillä :thumleft jahka nyt paratuu molemmat kunnolla ja sitte miettiin josko ne hakis netin syövereistä..

Nojoo ei miehistä saa mitään irti! Hyvä että kertoo rehellisesti. Pistät sen syömään sit vitamiineja. Entäs kaverin tulos?:hilarious: Paranemisia! Johan täällä on nyt koronatestit lisääntynyt, toiv kaikilla negaa!

Pc näyttää vahvistuneen kuitenkin, joskin sekin vielä ihan haamulainen :nailbiting: punertaa kumminkin eli ei ole viivanpaikka, kuvaan vaikea saada kun menee täällä aina ihan sutuksi.

Laskin just, että ovis oli aika paljon oletettua myöhemmin ja hyvin todennäköisesti eilen oli dpo 10 ja tänään dpo 11. Menkkojen pitäisi alkaa kp 40 eli keskiviikkona. Aika aikaisessa ollaan siis :bag:
Kivaa kun kierto sekaisempi kun seinäkello, ettei tää laskeminen liian helppoa olis :grin:facepalm:

Katsellaan mihin kehittyy :nailbiting:

Nyt on etonut ihan kauheasti ja rinnat superkipeät :bag: Oon mä silti tyytyväinen, vaikka jäisi vain yritykseksi. Ainakin jotain on mahdollista tapahtua, vaikkei pitkään aikaan tapahtunut mitään. :wideyed:

Liitteet

• IMG_20200913_154809.jpg
    IMG_20200913_154809.jpg
    17.9 KB · Katsottu: 192
Pc näyttää vahvistuneen kuitenkin, joskin sekin vielä ihan haamulainen :nailbiting: punertaa kumminkin eli ei ole viivanpaikka, kuvaan vaikea saada kun menee täällä aina ihan sutuksi.

Laskin just, että ovis oli aika paljon oletettua myöhemmin ja hyvin todennäköisesti eilen oli dpo 10 ja tänään dpo 11. Menkkojen pitäisi alkaa kp 40 eli keskiviikkona. Aika aikaisessa ollaan siis :bag:
Kivaa kun kierto sekaisempi kun seinäkello, ettei tää laskeminen liian helppoa olis :grin:facepalm:

Katsellaan mihin kehittyy :nailbiting:

Nyt on etonut ihan kauheasti ja rinnat superkipeät :bag: Oon mä silti tyytyväinen, vaikka jäisi vain yritykseksi. Ainakin jotain on mahdollista tapahtua, vaikkei pitkään aikaan tapahtunut mitään. :wideyed:

Hyvältä näyttää ja kuulostaa :) Siitä se lähtee vahvistumaan :joyful:

Nojoo ei miehistä saa mitään irti! Hyvä että kertoo rehellisesti. Pistät sen syömään sit vitamiineja. Entäs kaverin tulos?:hilarious: Paranemisia! Johan täällä on nyt koronatestit lisääntynyt, toiv kaikilla negaa!
Mä kysyin kanssa mutta se veikkas ettei se oo ees välttämättä vastannu, ovat olleen hän eripuolilla hommissa niin ei oo soitellu

Mä luotan siihen ettei ne oo niin hitaita etteikö tästä vois kotikonstein tulla mitään (jos se lääkäri oli kerta näin aanonnu), lääkäri oli sanonnu tosta istumatyöstä mutkun et voi oikein seustenkään ajaa

Mä noita vitamiineja mietin, kertojaa te viisaat mitkä olis miesten hitaille siittiöille hyväks?

Hyvältä näyttää ja kuulostaa :) Siitä se lähtee vahvistumaan :joyful:

Iiks :nailbiting:
Iltapissi ja taas sen 4-3h rakossa. Nyt pc:ssä jo selkeämpi värillinen viiva tuli ihan minuutin sisällä. Ei vaan pysty olla testaamatta :hilarious: foorumi vaan sotkee tän kuvan.
Mä en tiedä, miten päin oon huomenna töissä. Tää on liian jännittävää!

Liitteet

• IMG_20200913_184200.jpg
    IMG_20200913_184200.jpg
    6 KB · Katsottu: 211
Mä kysyin kanssa mutta se veikkas ettei se oo ees välttämättä vastannu, ovat olleen hän eripuolilla hommissa niin ei oo soitellu

Mä luotan siihen ettei ne oo niin hitaita etteikö tästä vois kotikonstein tulla mitään (jos se lääkäri oli kerta näin aanonnu), lääkäri oli sanonnu tosta istumatyöstä mutkun et voi oikein seustenkään ajaa

Mä noita vitamiineja mietin, kertojaa te viisaat mitkä olis miesten hitaille siittiöille hyväks?

Meillä mies syö sermatrop alfa valmistetta, aika hintavaa mutta oli parantunut näyte. Sit tääkin vois olla hyvä: https://www.yliopistonapteekki.fi/inoman-kaps-60-kpl-66522.html

Iltapissi ja taas sen 4-3h rakossa. Nyt pc:ssä jo selkeämpi värillinen viiva tuli ihan minuutin sisällä. Ei vaan pysty olla testaamatta :hilarious: foorumi vaan sotkee tän kuvan.

Voi mahtavaa!!! :excited001

Sun plussa on ollu mun ilonaihe tänään, vaikkei oikeasti tunnetakaan. Tuntuu hyvältä ajatella, että jissain on jotkut, joille on käynyt hartaasti toivottu asia.

Voi mahtavaa!!! :excited001

Sun plussa on ollu mun ilonaihe tänään, vaikkei oikeasti tunnetakaan. Tuntuu hyvältä ajatella, että jissain on jotkut, joille on käynyt hartaasti toivottu asia.

Te kaikki ootte kyllä niin :Heartbigred :smiley-angelic003

Oikeesti, mä tuskailen täällä sitä, kun tiedän et toukokuun loppuun varmaan menis la, niin ketään teistä ei oo siellä (vaikka monia muita tietysti on) - en siis malta olla kirjoittelematta tänne, koska te ootte vaan niin mahtava tuki, kaikessa :shy:

Joku muukin mietti tätä samaa orpoa oloa, jos plussaa :playful:

Sitähän voi edelleen aktiivisesti kirjoitella tännekin. :smiley-angelic003

Lisäys : Mutta ymmärrän, mitä tarkoitat. :shy: itsestä tuntui silloin keskenmenon jälkeen orvolta lähteä pois elokuisista (olin ollut siellä kuitenkin jo yli kome kuukautta) ja mennä muihin ryhmiin, esim. Enkeleiden vanhempiim. Piti "tutustua" uusiin ihmisiin.

Muokattu viimeksi:

Ihanaa :love7 just ku sait työpaikankin :Heartpink oliko ihan vaki? Mä saisin kans opesijaisuuden mut en vaan haluis sitä vastuuta ja stressiä, ku stressaa jo oman vauvan saamista.. meijän ihana tiimi rikottiin :sad010

Must ois kans kiva tän porukan kanssa olla la ryhmässä :joyful: toiv jonkun kanssa sit ehkä joskus :p

Ihanaa :love7 just ku sait työpaikankin :Heartpink oliko ihan vaki? Mä saisin kans opesijaisuuden mut en vaan haluis sitä vastuuta ja stressiä, ku stressaa jo oman vauvan saamista.. meijän ihana tiimi rikottiin :sad010

Must ois kans kiva tän porukan kanssa olla la ryhmässä :joyful: toiv jonkun kanssa sit ehkä joskus :p

Ei oo ihan vaki, mut pitkä määräaikaisuus ja itseasiassa kun soppari päättyis nii jäisin äippälomalle, jos siis sinne asti ikinä päästäisi. Ja tietty voihan olla, et pitää jäädä jo aiemmin mut kuitenkin :hilarious: Aika varma kyllä oon, että saisin täältä töitä lisääkin ton määräajan jälkeen, tai niin ymmärsin pomon puheista, kun se oli tästä vakaopen tutkinnosta niin innoissaan :grin
Tietty tää vähän sekottaa näitä mun opintokuvioita, mutta ei mikään oo nyt niin tärkeetä, kun toi pieni :Heartred
Kaikki muu tulee sitten sen jälkeen ja ihan varmana saan tän tutkinnon taputeltua omaan tahtiin valmiiksi :)

Pahoittelut! Mullaki oli mies nyt yhen yön poissa, aamulla heräsin hirveeseen painajaisen, ettei se enää tykkää musta.. unessa itkin mutta todellisuudessa hengitin syvään. Joskus oon kyllä itkien herännyt kun, jos unessa itkenyt.

Siis mä en pysty nukkuun edes jos mies on juomassa ja mä kotona.. Just se oli lauantaina harjakaisissa ja mä kotona niin en meinannut saada unta ja heräilin koko yön.. :hilarious:

Siis mä en pysty nukkuun edes jos mies on juomassa ja mä kotona.. Just se oli lauantaina harjakaisissa ja mä kotona niin en meinannut saada unta ja heräilin koko yön.. :hilarious:

Joo juominen pahin :grin nyt oli onneks vaan pelireissu, mut kävi ne ravintolassa, rupee koronat pelottaa..no itsekin kävin ostoskeskuksessa..

Huh huuh :nailbiting::nailbiting::nailbiting:

Ei kai näistä viivoissa voi erehtyä?! :bag: :hilarious:

Liian jännittävää :help:happy093

Meni 9kk keskenmenosta, että uusi raskaus alkoi, että se siitä nopeasta uudesta tärpistä :think005:happy3

Liitteet

• IMG_20200914_065915.jpg
    IMG_20200914_065915.jpg
    6.5 KB · Katsottu: 182
  • IMG_20200914_070802.jpg
    IMG_20200914_070802.jpg
    7.9 KB · Katsottu: 199
Ääh kauheen vaikee keskittyä töissä mihinkään, pitää lähteä vähän aiemmin et ehdin ultraan. Ahdistaa jos se ovis tulee tukossa olevalta puolelta ja taas inssi siirtyy.. Ollut nippailuja vähän molemmin puolin mutta saas nähdä

Takaisin