Raskaaksi 2019

Huutelen täältä sivusta, että se on sairaalakohtaista. Oys:ssa oltiin tiukkoina siitä, että jos on jonossa, ei saa olla yksityisellä mitään hoitoja menossa.

Hitsi ku en muista kuka tästä puhui ja missä oli hoidossa. Mutta siis täällä foorumilla luin sen, saattoi olla HUS ja joku ivf keskustelu..

Ei olla päätetty.. Tekis mieli yksi ivf kokeilla tuolla yksityisellä ja ollaan säästetty vähän sitä varten. Mut onhan se kallis paukku.. Katotaan mikä tilanne kolmannen inssin jälkeen :)

On varmasti kallis, mutta toivotaan ettei teidän tarvitse edes kohta enään miettiä IVF kun tärppää nyt :):woot:

Sama täällä..mies ei tosin oikein ymmärrä yksityistä, koska niin kallista.. sit toinen vaihtoehto ois käydä parit inssit yksityisellä kun on ivf jonossa, mut toisaalta, siihenkin menis melkein tonni per inssi??:facepalm:

Juu ei ne inssitkään halpoja oo.. Plus kaikki hilut päälle, ensikäynneistä lähtien..

Löysin ivf keskustelusta (taisi olla sivu 76), husilla saa kuulemma julkisen ivf jonon aikana olla hoidossa yksityisellä :) mutta ehkä ne pari inssiä riittäisi, ellei jonot veny enemmän..en osaa sanoa nyt :)

Husilla saa olla yksityisellä hoidossa jonossa ollessa. Ees jotain positiivista husillakin :rolleyes:
itse en halunnut hussata rahaa enää insseihin jonossa ollessa. Jotenkin oli vain usko niihinkin täysnolla etten nähnyt järkeä maksella ja miettiä aikatauluja ja ehkä tauko hoidoista olikin odotuksen tuskasta huolimatta paikallaan siinä vaiheessa.

Juu ei ne inssitkään halpoja oo.. Plus kaikki hilut päälle, ensikäynneistä lähtien..

Oon käyny siellä yksityisellä ennenkin, niin en tiedä onnistuisko vaan soittaa että menkat alkoi, julkiselle ei mahdu inssiin, voitteko antaa reseptin ja tulen ultraan sillon ja sillon :grin jolloin tulis toki ultrasta hinnat ja inssi ja lääkkeet mutta ei mitään ensikäyntejä. No, toivon että mahdun julkiselle eikä tarvi soitella yksityiselle..

Tää on niin outoa kun ei ole perus pms oireita..esim iho on hyvässä kunnossa.. mietin vaan ovuloinko edes? Venyykö kierto? Ehkä hiiva ja flunssa sekoitti asioita? No ti/ke pitäis menkat alkaa :nailbiting: toivotaan ettei veny pahemmin

Husilla saa olla yksityisellä hoidossa jonossa ollessa. Ees jotain positiivista husillakin :rolleyes:
itse en halunnut hussata rahaa enää insseihin jonossa ollessa. Jotenkin oli vain usko niihinkin täysnolla etten nähnyt järkeä maksella ja miettiä aikatauluja ja ehkä tauko hoidoista olikin odotuksen tuskasta huolimatta paikallaan siinä vaiheessa.

Joo toki..mutta en jaksa 6kk taukoa :wtf::hilarious: tai ehkä jopa 8kk jos korona ja kesäsulut siihen..

Oon käyny siellä yksityisellä ennenkin, niin en tiedä onnistuisko vaan soittaa että menkat alkoi, julkiselle ei mahdu inssiin, voitteko antaa reseptin ja tulen ultraan sillon ja sillon :grin jolloin tulis toki ultrasta hinnat ja inssi ja lääkkeet mutta ei mitään ensikäyntejä. No, toivon että mahdun julkiselle eikä tarvi soitella yksityiselle..

Tää on niin outoa kun ei ole perus pms oireita..esim iho on hyvässä kunnossa.. mietin vaan ovuloinko edes? Venyykö kierto? Ehkä hiiva ja flunssa sekoitti asioita? No ti/ke pitäis menkat alkaa :nailbiting: toivotaan ettei veny pahemmin

Aika monta tarinaa oon lukenu siitä että ei pms-oireita - - > plussa :angelic:

Rahoittukaahan, tottahan toki :grin Ihan nauratti tää teidän testausinnostus. :hilarious: Yleensä oon tosi hätänen testailija, mutta nyt en ole yhtään tai ei oo sitä fiilistä, että tarvis mut testaan silti :grin

Missä päivän testikuva? :wacky:

En tiedä, jääköhän kemialliseksi vai nouseekohan hcg hitaasti.. Aamupissasta tein ja rfsun herkkä oli eilistä paljon hailumpi, mut toisaalta pc liuska antoi jo näkyvää punertavaa toista viivaa, mitä ei eilen antanut lainkaan :think005. Mut molemmat kyllä hailakoita. En tiedä saako kuvista oikein selvää, livenä se punnerrus viivoissa näkyy. Silti mietin että jäiköhän vaan yritykseksi.. Ei auta kun vaan tarkkailla tilannetta :confused005 En jaksa kyllä paniikkia tästä ottaa, varsinkin kun tiedän et ovis on voinut olla milloin vain. Huomenna pitäisi olla jo selkeämpi viiva, toisaalta oon raskauksissani plussannut aina myöhään eli ei se hcg vaan vissiin alussa niin kiivaasti mulla erity. Katsellaan :smiley-angelic001

Liitteet

• IMG_20200913_103706.jpg
    IMG_20200913_103706.jpg
    21.8 KB · Katsottu: 173
  • IMG_20200913_105630.jpg
    IMG_20200913_105630.jpg
    20.7 KB · Katsottu: 163
Aika monta tarinaa oon lukenu siitä että ei pms-oireita - - > plussa :angelic:

No eilen kahdella testillä täys nega..luulis dpo13 näkyvän jotain :p

Zarar, ehkä nyt oli laimeampi pissa! Toivotaan että lähtee vahvistumaan! Eikä se vahvistukaan kuin joka toinen tai kolmas päivä :)

Zarar toivottavasti viiva vahvistuu :happy:

Mä jännitän tiistaita (alkionsiirtopäivä) ihan superisti. Yritän lähettää rakkausajatuksia meidän alkioille, että saatais sieltä elinvoimainen tyyppi kyytiin. Meen vielä töihin ennen siirtoa, en tiedä miten pystyn keskittymään mihinkään! Pelkään varmasti että tulee soitto taas, ettei ole siirrettävää.. Huh huh jännittää.

Mä jännitän tiistaita (alkionsiirtopäivä) ihan superisti. Yritän lähettää rakkausajatuksia meidän alkioille, että saatais sieltä elinvoimainen tyyppi kyytiin. Meen vielä töihin ennen siirtoa, en tiedä miten pystyn keskittymään mihinkään! Pelkään varmasti että tulee soitto taas, ettei ole siirrettävää.. Huh huh jännittää.

Huh varmasti jännittävää! Toivotaan että kyytiläinen tarraa tiukasti kiinni:love7

https://www.vau.fi/raskauden-yritta...utta-suunniteltaessa/raskaaksi-pelleilemalla/

Ajatukset sun mukana ja toivon todella, että onnistuu! :Heartred

Kiintoisa artikkeli, olen ehkä ennenkin sen jakanut. Mikä sut sais nauramaan sinä päivänä kunnolla, joku komedia?  :smiley-bounce013:smiley-bounce012

Kp28 vaihtuikin kp1:banghead: menkkoja osasin odottaa ku torstaista lähtien jo vähän tiputteli ku kävi kakkosella.

Mies lähtee huomena 5 päivän työreissulle tornioon, onneks ei oo ovulaatioo silloin niin ei haittaa vaikka ikävä tulee varmasti. 4 vuoden aikana ei olla oltu paljoo öitä erossa, kerran aikasemmin oli kans viikon reissu muuten on ollu maks 2päivän reissu. En tiiä et miten sitä taas saa nukuttua ilman että oma mies on vieressä nukkumassa:sad010

Kp28 vaihtuikin kp1:banghead: menkkoja osasin odottaa ku torstaista lähtien jo vähän tiputteli ku kävi kakkosella.

Mies lähtee huomena 5 päivän työreissulle tornioon, onneks ei oo ovulaatioo silloin niin ei haittaa vaikka ikävä tulee varmasti. 4 vuoden aikana ei olla oltu paljoo öitä erossa, kerran aikasemmin oli kans viikon reissu muuten on ollu maks 2päivän reissu. En tiiä et miten sitä taas saa nukuttua ilman että oma mies on vieressä nukkumassa:sad010

Pahoittelut! Mullaki oli mies nyt yhen yön poissa, aamulla heräsin hirveeseen painajaisen, ettei se enää tykkää musta.. unessa itkin mutta todellisuudessa hengitin syvään. Joskus oon kyllä itkien herännyt kun, jos unessa itkenyt.

Takaisin