Raskaaksi 2019

Ajattelin sanoa kuiteskin, että toimenpide KYS:lla ja saattaa vaatia kaksi sairaspäivää ja sitten kutakuinkin viiden päivän päästä on jälkikäynti. Tuota toimenpide termiä ehdottivat klinikalta. Ja se nyt kertoo kuitenkin, ettei kyse ole pikaisesta lääkärikäynnistä.

Kai testaat heti huomenna????

Rahoittukaahan, tottahan toki :grin Ihan nauratti tää teidän testausinnostus. :hilarious: Yleensä oon tosi hätänen testailija, mutta nyt en ole yhtään tai ei oo sitä fiilistä, että tarvis mut testaan silti :grin

Ajattelin sanoa kuiteskin, että toimenpide KYS:lla ja saattaa vaatia kaksi sairaspäivää ja sitten kutakuinkin viiden päivän päästä on jälkikäynti. Tuota toimenpide termiä ehdottivat klinikalta. Ja se nyt kertoo kuitenkin, ettei kyse ole pikaisesta lääkärikäynnistä.

Punktiopäivä on saikkupäivä, mulla KYS:ssä kysyivät punktion jälkeen montako saikkupäivää haluan siihen päälle. En ottanut yhtään, koska olin opiskelija. 2-3 päiväisen alkion tuoresiirto saattaa siis vielä osua saikkupäiville jos niitä on monta. Muuten en usko että siirrosta saikkua saa, kuten ei ultristakaan. Mutta en tosiaan ole paras asiantuntija tässä, kun en itse ole niitä tarvinnut.

Voi perhana, ettei ehken saa siirtopäivästä virallista sairaspäivää. No, toivottavasti se termi jälkikäynti kattaa työnantajalle sen käynnin, eivätkä siitä ala pyydellä todistusta.

Mä kerroin esimiehelle hoidoista kun se kysyi keväällä "mitä sulle oikeasti kuuluu" ja romahdin täysin. Oltiin juuri saatu tyyliin samana päivänä tietää miehen simppa tulokset missä alentumaa ja hoidot kutsui. En ois sanonut varmaan muuten mutta siinä hetkessä oksensin kaiken ulos. Suhtautui onneksi tosi kivasti ja oon saanut töissä sumplittua hyvin et pääsen käymään lääkärissä yms

Mä vielä hetki sitten ajattelin, että kerron töissä kun mennään ivf hoitoihin, mut nyt oon alkanut empimään. Jos hypoteettisesti vois ajatella et olis ens vuoden alkupuolella, niin ehkä sittenkin pyydän vaan palkatonta:pompus: "talviloma" ei välttämättä olis yhtään huono idea:wink tai sit sanon et mulla on joku endoon liittyvä toimenpide...

Joo on kyllä, eka koronan takia klinikka meni hetkeks kiinni, sit kesäsulku melkeen heti perää.. Ja sit viime kierrossa se ovis tuli tukossa olevalta puolelta nii plörinäks meni sekin. Jotenki sellanen olo et haluun vaan vihdoin pois alta sen vikan inssin, ei tarvii enää murehtia et miltä puolelta se ovis tulee kun ivf sillä ei oo enää väliä. Plussaa en uskalla ees ajatella, varmaa pyörtyisin jos semmonen tulis :laughing002

Anteeksi en muista jatkatteko IVF myös yksityisellä? :)

En oo työn vuoksi ehtinyt foorumia lukea, tänään pikaisesti vilkaisin. Pian katson paremmin, kun on vapaapäivä.

Tämmönen tuli testiin, yhtään en odottanut mitään, mitä ihmettä. Voiko olla tän kaiken paskan jälkeen, voiko?? :nailbiting::smiley-angelic001:sad010
Jopa mies näki tän. Kädet täristen tuijottelin testiä, tuli vaan 4h pidätyksellä. Apua mä en tiedä mitä ajatella! Päivistä mulla ei oo mitään tietoa, muuta kun et menkat myöhässä. En tiedä näkyykö tossa kuvassa mitään kun foorumi, mutta livenä ihan selkeä punertava joskin hailu viiva :nailbiting:
En oo saanut tämmösiä ikinä tällä testillä et ne erottuisi näin hyvin.

Tuahan on ihan selvä! Paljon onnea! :Heartred:Heartred

Tsemppiä röökin lopetukseen! Muistan miten tuskasia oli ekat viikot kun lopetti.. Välillä saatan huppelissa polttaa mut selvinpäin ei kyllä enää maistu. Ja harvemmin tulee juotua nykyään:dontknow

Mä syön siis champixia nyt ja se auttaa kyllä ihan sikana. :) haluisin kans huppelissa polttaa mutta en tuu pystyyn siihen vielä vähään aikaan etten sorru :hilarious: mutta kiva kuulla että muutkin on pystynyt!

Anteeksi en muista jatkatteko IVF myös yksityisellä? :)

Ei olla päätetty.. Tekis mieli yksi ivf kokeilla tuolla yksityisellä ja ollaan säästetty vähän sitä varten. Mut onhan se kallis paukku.. Katotaan mikä tilanne kolmannen inssin jälkeen :)

Ei olla päätetty.. Tekis mieli yksi ivf kokeilla tuolla yksityisellä ja ollaan säästetty vähän sitä varten. Mut onhan se kallis paukku.. Katotaan mikä tilanne kolmannen inssin jälkeen :)

Sama täällä.. onko teilläkin päin pitkä jono ivf julkisella?

Sama täällä.. onko teilläkin päin pitkä jono ivf julkisella?

Vissiin n. 4kk. Täytyy tosiaan vielä miettiä ja kattoa tilannetta inssin jälkeen, mutta ainakin nyt tuntuu siltä että kaikki odotus on vaan niin tuskaa..

Vissiin n. 4kk. Täytyy tosiaan vielä miettiä ja kattoa tilannetta inssin jälkeen, mutta ainakin nyt tuntuu siltä että kaikki odotus on vaan niin tuskaa..

Sama täällä..mies ei tosin oikein ymmärrä yksityistä, koska niin kallista.. sit toinen vaihtoehto ois käydä parit inssit yksityisellä kun on ivf jonossa, mut toisaalta, siihenkin menis melkein tonni per inssi??:facepalm:

Sama täällä..mies ei tosin oikein ymmärrä yksityistä, koska niin kallista.. sit toinen vaihtoehto ois käydä parit inssit yksityisellä kun on ivf jonossa, mut toisaalta, siihenkin menis melkein tonni per inssi??:facepalm:

Tota vaihtoehtoa en ookaa miettiny! Mut niin meneehän siihenki sitten rahaa. Hittoku ne pas-siirrotkin maksaa yksityisellä tonnin luokkaa:troll:

Tota vaihtoehtoa en ookaa miettiny! Mut niin meneehän siihenki sitten rahaa. Hittoku ne pas-siirrotkin maksaa yksityisellä tonnin luokkaa:troll:

Eli ehkä 6-7tonnia riittäisi kahteen siirtoon :scratch joo o.. täytyy vuoden vaihteessa miettiä, pystynkö odottamaan, luultavasti elokuulle, että päästäis tositoimiin...ääh tuntuu hirveältä. Ja yksityisen hoito olis sit yks miinus julkiselta..:( ja mitäs jos lääkitys viturallaan eikä edes tule siirrettävää :facepalm: sitten se ei ehkä miinustu julkiselta? noh, en mieti vielä :) muutaman kuukauden päästä sit :grin luomuplussaan en usko pätkääkään, inssiplussaan vähän..

Eli ehkä 6-7tonnia riittäisi kahteen siirtoon :scratch joo o.. täytyy vuoden vaihteessa miettiä, pystynkö odottamaan, luultavasti elokuulle, että päästäis tositoimiin...ääh tuntuu hirveältä. Ja yksityisen hoito olis sit yks miinus julkiselta..:sad001 ja mitäs jos lääkitys viturallaan eikä edes tule siirrettävää :facepalm: sitten se ei ehkä miinustu julkiselta? noh, en mieti vielä :) muutaman kuukauden päästä sit :grin luomuplussaan en usko pätkääkään, inssiplussaan vähän..

Samoja mietteitä täällä. Yritän kans miettiä vaan askelleen kerrallaan, vaikka oikeestaan jo tiiän et toi vika inssikään ei plussaa tuo. Luomuplussaan en kans usko en sit yhtään enää:rolleyes:

Meillä oli julkisella ivf jonoon asettamisen ehtona, ettei ole mitään hoitoja käynnissä missään. Muuten ois varmaan kans kokeiltu pari inssiä yksityisellä ku julkinen ei niitä meille tarjonnu.

Meillä oli julkisella ivf jonoon asettamisen ehtona, ettei ole mitään hoitoja käynnissä missään. Muuten ois varmaan kans kokeiltu pari inssiä yksityisellä ku julkinen ei niitä meille tarjonnu.

Voihan ne silloin jonoon päästyä sit aloittaa. Ei tietääkseni ole kiellettyä. Jotkut jopa ovat yksityisellä ivf samalla kun julkisen ivf jonossa :eek:

Voihan ne silloin jonoon päästyä sit aloittaa. Ei tietääkseni ole kiellettyä. Jotkut jopa ovat yksityisellä ivf samalla kun julkisen ivf jonossa :eek:
Huutelen täältä sivusta, että se on sairaalakohtaista. Oys:ssa oltiin tiukkoina siitä, että jos on jonossa, ei saa olla yksityisellä mitään hoitoja menossa.

Takaisin