Raskaaksi 2019

Nipa, piti vielä sanoa et ehkä sun päiväpissa oli silti liian laimeeta sille rfsulle. Ei munkaan mielestä tarvi tihrustella yhtään tota kuvaa vaan näkyy selvästi.

Siis onhan tossa viiva! :love7 onnea! Mikä dpo sulla menossa?

Mitä täällä ehtikään tapahtua sillä välin kun kävin vauvan synnyttämässä. Pers hellänä yritän tässä hetken istua ja lueskella. Nyt kun vauva näyttää nukkuvan.

Oi ihana uutinen! Onnea!! :hello2 :Heartbigred :dummy: saako kysyä miten meni ja mikä fiilis nyt? :happy:

Mitä täällä ehtikään tapahtua sillä välin kun kävin vauvan synnyttämässä. Pers hellänä yritän tässä hetken istua ja lueskella. Nyt kun vauva näyttää nukkuvan.

Dpo13. Äh, hirveä morkkis nyt:sad010 ei siis mitään darrakuntoa tullut onneksi vedettyä, mut silti... En kyl vielä usko, että tää vois olla totta, kaiketi tässä jotain vielä käy....

Paljon onnea NewMoon:love7:love7 ihanaa, että hän on vihdoin täällä:Heartbigred

Suuret onnittelut NewMoon! :binkybaby

Nipanderille pidän myös peukkuja, että olisi tosi kyseessä.

Onnea NewMoon!

Pääsetkö Nipa veritestiin?

En tiedä, pitää varmaan kysyä... En oo yhdestäkään inssistä lähtenyt sillä fiiliksellä, et vauva tulis vaan lähinnä sillä fiiliksellä, et mitä seuraavaks tehdään kun ei tule...

Onnea! :love7

En tiedä, pitää varmaan kysyä... En oo yhdestäkään inssistä lähtenyt sillä fiiliksellä, et vauva tulis vaan lähinnä sillä fiiliksellä, et mitä seuraavaks tehdään kun ei tule...

Silti se voi tulla :hello2 nappaispa mullaki heti pistoksilla :love017

Dpo13. Äh, hirveä morkkis nyt:sad010 ei siis mitään darrakuntoa tullut onneksi vedettyä, mut silti... En kyl vielä usko, että tää vois olla totta, kaiketi tässä jotain vielä käy....

Paljon onnea NewMoon:love7:love7 ihanaa, että hän on vihdoin täällä:Heartbigred

Minäkään en usko että oot tolla juomisella mitään harmia saanut tässä vaiheessa aikaan kun mitään yhteistä verenkiertoakaan ei vielä ole :) :Heartred toivotaan että hän nyt pysyy siellä kevääseen/kesään asti! :happy:

Mä tein kans testin dpo7 :hilarious: ei ainakaan mulle one step antanut edes feikkiviivaa :hilarious:

Nipa onko oireita? Ei varmaan vuotele nyt?

Ei oo oireita. Eilen särki pää (siis en ollut sillon juonut yhtään mitään ja otin tietenkin buranaakin, kun ei ollut muuta tarjolla) ja meillä oli joogaopettaja vetämässä meille tuntia, ni välillä sattui mahaan, mut ajattelin et ehkä mua vaan sit kiertää ilmaa siellä. Siis ei oo yhtään mitään oireita! Kaikissa näissä viivattomissa kierrossa mitä tässä on ehtinyt olla ni on kyl ollut enemmän "oireita" mitä nyt....

Paljon onnea Newmoon:Heartred:Heartred

Mäkin näin selkeästi Nipan testissä toisen viivan! Nyt vaan päivä tai kaks eteenpäin niin tulee selkeempi viiva näkyviin:thumleft

Onnea pienestä ihmeestä, New Moon! :binkybaby:Heartred

Varovaisia onnitteluja plussasta, Nipa! :hello2

Täällä nega. Vähän sama kuin Siskalla, ei isoja itkupotkuraivareita. Lähinnä ihmetyttää, mikä siellä on vihlonut ja kivistänyt puolitoista viikkoa. :think005 Ehkä liikaa banaaneja olen syönyt, niistä tulee mulle aina ummetusta.

Onneksi olkoon Newmoon, vauvantuoksuisia päiviä sinne :love7

Nipalle myös Varovaiset onnet, minusta kyllä jo aika selkeä viiva, kun väriäkin on jo noin kivasti siinä! :smiley-angelic003:angelic:

Mä oon ollut hiljaisuudessa täällä taustajoukoissa, kun me ollaan ravattu kolmen kodin väliä, koska meillä ei toimi pyykkikone :hilarious:
Paljon on vielä tavaraa heittämättä pois ja laittamatta paikalleen, mutta oon nyt yrittänyt sietää tätä epäjärjestystä ja puutteita :grin Uudet kodinkoneetkin tulee karkealla arviolla vasta parin vkon päästä. Remontoidaan vasta ensi kuussa todennäköisesti. Hampaan poisto meni tosi hyvin, parani ilman ongelmia. Huomenna on ensimmäinen työpäivä uudessa paikassa, tosi jännää :nailbiting:

Niin ja talleteltu on aika epäsäännöllisesti ja nyt taidetaan olla lähellä kp 30 mutta ei vuotoa näy. Rinnatkin vain vähän arat. Ovulaatiotesti näytellyt tän kierron vähän mitä sattuu, mun mielestä positesti tuli 2 kertaa tai sitten ovuloinkin myöhemmin, mitä itse luulen tapahtuneeksi ja siksi kierto on nyt pidempi. Päätä särkenyt todella usein, nyt alkoi toissapäivänä ja vielä jatkuu. Kipuilua alavatsalla ollut, mutta niin mulla on aina tässä vaiheessa. Turvotus vatsalla aika huikeeta, mieskin kuittailee siitä :hilarious:
Vaihdoin lääkkeen siihen turvallisempaan vaihtoehtoon, mutta en jotenkin ole ladannut mitään odotuksia tähän kiertoon, oikeesti en mitään. Odottelen vain menkkoja. Tein tänä aamuna herkän rfsun mut se näytti joko jotain hailua mitä en saa kuvaan, ehkä viivanpaikka, mutta tulkitsen sen negaksi :grin Ei tullut itkua, eikä muutakaan, olin vaan et jaahas tämä oli odotettavissa :hilarious:
Muutenkin tässä kierrossa on itkeskely kadonnut, perus pms puuttuu, joskin välillä ottanut jotkut asiat päähän, mut ei mitenkään pahasti, ehkä muuttostressiä enemmän.

Oispa hienoa, jos tästä ryhmästä mahdollisimman moni sais sen kauan toivotun plussan, nyt vaan peukut pystyyn jokaisen kohdalla :rolleyes:

Muokattu viimeksi:
Nipa ihan selkeä viivahan tuo on! Kyllä se siitä kun testaa parin päivän päästä :gen014

Ja New Moon päässyt vauvantuoksuiseen aikaan, suuret onnittelut :love7

Omaa napaa, musta tuntuu, että toi antibiootti ei auta yhtään edelleenkään :pale Vasen munasarja niin perkeleen kipeä ja koko alavatsa. Kai se on pakko sitten tiistaina kuurin jälkeen soitella taas et mitäs sitten keksitään? Rupi irtoilee kivoina hiiltyneinä palasina, yök. Ja antibiootista taas kaikki mahdolliset papereissa luetellut sivuoireet lämmön noususta, lentävän paskan kautta verenmakuun suussa :thumleft Pertsahomma.

@Nipanderi varovaiset onnittelut! Kyllä näkyy toinen viiva!

Dpo 9 ja olo on, että alkuviikosta saa taas jo menkkoja odotella. Keskiviikkona dpo12 testaan kyllä jos ei ole ennen sitä alkanut. Kova pohdinta taas päällä, että pitäskö keskittyä kierto tai pari johonkin muuhun kuin vauvaprojektiin. Koulustressiä pukkaa ja kaikennäköstä muutakin. Mut sit olis vaan kova kiire saada se plussa enkä tiedä pystynkö tjottailemaan kuitenkaan:banghead:

Takaisin