Raskaaksi 2019

Jeee!!! Hitto miks en keväällä vetänyt geleetä :hilarious: täytyy hoitojen jälkeen taas kokeilla jos oon ivf jonossa. Mähän tulin ekasta gelee kierrosta raskaaksi, en tiedä oliko sattumaa vai ei. Mutta se oli sit km tai tuulimuna.. sen jälkeen jonkun kierron kokeilin tuloksetta..ja jäi vähän pelko niistä, mut kyl uskaltaisin taas, jos en ois hoidoissa.

Aijaa :wideyed:!
joo no itekkin kelasin ihan piruuttaan kokeilla kun lukenu et monella toiminu tosi kivasti tää, tää on nyt eka kierto ja ekakerta kun kokeilen tätä ja otin ekan vasta muistaakseni kp3-4?
mullahan normisti ovisplus aina ollu vasta joskus kp22-->

Koen että geleet on auttaneet toipumaan keskeytyksestä. Eka kierto oli mielestäni lyhyt eli 32 pv ja myös mahdollisesti tuli ovis, ihan varma en ole. Nyt tokassa kierrossa oli jo varma ovis, tai niin varma kun nyt voi olla, ja kierto 29 päivää mikä on ollut mulle uusi normaali geleen aikana. Ja on ihme, että oli normaali kierto, koska mulla oli edelleen se istukan palanen kohdussa. Ennen geleen käyttöä mun kierto oli n. 32-36 päivää, eli on lyhentynyt ihan mukavasti. Edelleen vaan tarvin Terolutit luteaalia pidentämään.

Kp5 ja edelleen vuotaa.. Ja ihan tosi ahdistunut olo, tulee varmaan tosta Progynovasta koska tää jatkuu aamusta iltaan eikä mikään auta. Pelottaa ettei tääkään kierto onnistu, jos en lopeta vuotamasta ollenkaan :sad001 Ääääh.

Täällä iski flunssa kirkkaalta taivaalta yks kaks.. toiv ei vaikuta hoitoon pääsyyn :(

On tässä tikutettukin JA NYT VASTA kp13
kiitos gelee jos tää on nyt tosi juttu, jos ei oo plus nii ei oo varmaan kaukana
vahveni vielä entisestään kuvanoton jälkeen
:happy093

muoks ehkä kp14 mut appien mukaan 13

Mahtavaa! Onnea!

Täällä iski flunssa kirkkaalta taivaalta yks kaks.. toiv ei vaikuta hoitoon pääsyyn :sad001

Toivon kovasti, ettet juuri nyt sairastu! Se olisi tosi kurjaa juuri nyt, kun olet odottanut hoitoon pääsyä!

Ystävälläni oli ivf-hoitojen aikana kierto, jossa hänellä oli jotain ongelmia terveyden kanssa, en muista, että muuten vainko terveydessä vai kierrossa jotain epänormaalia. Hän harmitteli jälkeenpäin, että olisi pitänyt olla menemättä hoitoon siinä kierrossa, koska onnistumisen todennäköisyys oli luultavasti laskenut. Hän harmitteli, että tuhlasi yhden rajallisista mahdollisuuksista siksi, että tuntui siltä että on tultava mahdollisimman nopeasti raskaaksi.

Kerroin tämän, koska ymmärrettävästä kärsimättömyydestä huolimatta asian kokeneen henkilön mukaan kannattaa miettiä tarkkaan hoitoon menoa ja yhden kerran käyttöä, jos näyttää olevan selviä ongelmia. Mutta en tiedä, onko flunssa lopulta sellainen.

Sinä päätät itse ja tunnet kyllä kehossasi olosi. Vai olikos niin, että olet menossa inssiin ja niiden määrää ei ole rajoitettu kuten ivf-hoidoissa?

Toivon kovasti, ettet juuri nyt sairastu! Se olisi tosi kurjaa juuri nyt, kun olet odottanut hoitoon pääsyä!

Ystävälläni oli ivf-hoitojen aikana kierto, jossa hänellä oli jotain ongelmia terveyden kanssa, en muista, että muuten vainko terveydessä vai kierrossa jotain epänormaalia. Hän harmitteli jälkeenpäin, että olisi pitänyt olla menemättä hoitoon siinä kierrossa, koska onnistumisen todennäköisyys oli luultavasti laskenut. Hän harmitteli, että tuhlasi yhden rajallisista mahdollisuuksista siksi, että tuntui siltä että on tultava mahdollisimman nopeasti raskaaksi.

Kerroin tämän, koska ymmärrettävästä kärsimättömyydestä huolimatta asian kokeneen henkilön mukaan kannattaa miettiä tarkkaan hoitoon menoa ja yhden kerran käyttöä, jos näyttää olevan selviä ongelmia. Mutta en tiedä, onko flunssa lopulta sellainen.

Sinä päätät itse ja tunnet kyllä kehossasi olosi. Vai olikos niin, että olet menossa inssiin ja niiden määrää ei ole rajoitettu kuten ivf-hoidoissa?

Juu inssi vain. Ja pistokset alkaisi vasta n. 2vkon päästä. Toki vaikuttaa kuinka paha flunssa, kunhan ei olisi koronaa.. ja heti käy mielessä, voiko olla alkuraskauden flunssaa :hilarious: mutta eipä taida voida alkaa jo dpo6.. toivon ettei tule kovaa kuumetta ja menisi nopeasti ohi :)

Juu inssi vain. Ja pistokset alkaisi vasta n. 2vkon päästä. Toki vaikuttaa kuinka paha flunssa, kunhan ei olisi koronaa.. ja heti käy mielessä, voiko olla alkuraskauden flunssaa :hilarious: mutta eipä taida voida alkaa jo dpo6.. toivon ettei tule kovaa kuumetta ja menisi nopeasti ohi :)

No kyllä se varmasti siinä ajassa ohi menee. :thumleft

No kyllä se varmasti siinä ajassa ohi menee. :thumleft

No juu, mutta en tiedä kuinka tarkkoja ovat.. kuinka monta viikkoa pitää olla oireeton ennen hoitoja jne.. no aika näyttää. Oispa nyt vaan raskaana niin hoituisi tämäkin ongelma :hilarious: tosin alkiolle ei ole kuume hyväksi, kuumetta mulla ei siis kai vielä ole.. lämpöä ehkä..

Minua suorastaan pelottaa huominen testin teko. :eek: En ole niin välinpitämätön tuloksen suhteen kuin haluaisin olla... :oops:

On tässä tikutettukin JA NYT VASTA kp13
kiitos gelee jos tää on nyt tosi juttu, jos ei oo plus nii ei oo varmaan kaukana
vahveni vielä entisestään kuvanoton jälkeen
:happy093

muoks ehkä kp14 mut appien mukaan 13

Ihan selvästi tuo on plus! Minä en edellisessä raskaudessa edes saanut noin vahvaa viivaa testatessa ja heti uskoin olevani raskaana. Ja olinkin. Ohjepaketissa luki, että viiva kuin viiva, sen värisävyllä ei ole väliä.

Mahtavaa! :cheers

Ihan selvästi tuo on plus! Minä en edellisessä raskaudessa edes saanut noin vahvaa viivaa testatessa ja heti uskoin olevani raskaana. Ja olinkin. Ohjepaketissa luki, että viiva kuin viiva, sen värisävyllä ei ole väliä.

Mahtavaa! :cheers

Entiiä tajusinko jotain nyt väärin mut toi on siis ovulaatiotesti :bag:

Kp1 täällä tänään, säästyin tässä kierrossa pms:ltä ja tänäänkin jaksanut ajatella yllättävän positiivisesti. Ehkä huomenna sit vituttaa tänkin päivän edestä :confused005

Ei tässä varmaan mitään näy, kun tän tänne lataa, mut on tää nyt yhdenlaista näiden testien kanssa:mad: onkohan nää pc:t ihan paskoja?

Varmaan ryssin eilen viimeistään sit, jos jotain yrittää tapahtua:banghead: Tein eilen vielä rfsu 6 päivää ennen testin (en kyllä aamupissasta) ja sekin oli ihan tyhjä.... Että kyllä mä sitten eilen pari lasia viiniä ja skumppakin join:banghead:

Liitteet

• IMG_20200906_081512.jpg
    IMG_20200906_081512.jpg
    26.1 KB · Katsottu: 229
Ei tullut mukaan kun pc ja hyvin blancolta näyttää. Noi cb earlyt on varmaan jotain ihan susia... Kyllä taitaa ihminen olonsa tuntea:sad001 olisi se ollutkin ihme, jos näin "helpolla" olis päässyt.... Halauksia Alcyone:Heartred ja kaikki muutkin:Heartred kyllä sitä aina välillä tuntee itsensä ihan surkeaksi:sorry:

On kyllä todella susi jos olisi vain viivanpaikka, ja musta siinä sun pcssäkin oli jotain viivaa. Jos viiva ei nyt vahvistu niin voisko kuitenkin olla kemiallisesta kyse? Vaikka eipä se pettymystä poista :sad001 toivottavasti sait vietettyä silti rentouttavan polttaripäivän :Heartred

Ei tässä varmaan mitään näy, kun tän tänne lataa, mut on tää nyt yhdenlaista näiden testien kanssa:mad: onkohan nää pc:t ihan paskoja?

Varmaan ryssin eilen viimeistään sit, jos jotain yrittää tapahtua:banghead: Tein eilen vielä rfsu 6 päivää ennen testin (en kyllä aamupissasta) ja sekin oli ihan tyhjä.... Että kyllä mä sitten eilen pari lasia viiniä ja skumppakin join:banghead:

Kyl mä nään tossa haamun! Aika jännä jos se rfsu ei antanut mitään :wideyed:

Hyvin tässä näkyy!!!! :excited001 ihan plussa! ja ei todellakaan haittaa jos juo noin alussa!! Ei se aiheuta keskenmenoa. Onko nyt siis dpo13 vai 12? :smiley-bounce016

Kyl mä nään tossa haamun! Aika jännä jos se rfsu ei antanut mitään :wideyed:

Joo siis tää tän aamun pc on kyl paljon selkeempi mitä esim. Se perjantainen pc, minkä tein cb:n kanssa. Mut eilisessä pc:ssä ei kyl näkynyt oikeesti kyllä mitään....

Takaisin