Raskaaksi 2019

Täällä inssi takana. Ei ollut ovis vielä tapahtunut, folli 20 mm, limis reilu 10 mm. Sinänsä ihan hyvät lähtökohdat kai. Mutta mutta.. miehen tulos oli huono, siis todella huono. On ollut aikaisemminkin vaihtelevuutta tuloksissa, mutta ei mitään tällaista. Eli tämän jälkeen suoraan ivf-jonoon, jos ei tärppi käy. Ei enää kevyitä hoitoja. Eli tapauksessamme kai siirtyminen yksityiselle. Huoh.

Voi Jann:Heartred tiedän tunteen.

Nipalla siellä jännät paikat, näyttää kyllä lupaavalta! Mukavia polttareita!

Ties vaikka tärppäis kuitenkin :) anteeksi en muista, miksi yksityiselle? Ikä vai onko lapsia enemmän kuin kaksi ennestään? Mä toivon että pääsen joulu tai tammikuussa ivf jonoon, jos ei tärppää insseistä.. pohdin vielä, käynkö yksityisellä inssejä sit ivf jonon aikana vai meniskö yksityiselle ivf :woot:

Nipalle rentouttavia polttareita :happy:

Pidetään peukut pystyssä että tärppää nyt! Meilläkin miehellä alentumaa liikkuvuudessa ja määrässä, mutta meille suositeltu se kolme inssiä. Onneksi sit ivf on paaaljon paremmat onnistumisprosentit:Heartred

Kiitos<3 täytyy toivoa parasta. Onneksi tosiaan on vielä hoitomuotoja edessä. Onhan se toisaalta lohdullista että löytyy mahdollinen syy lapsettomuuteen ja toivottavasti keino korjata asia:)

Ties vaikka tärppäis kuitenkin :) anteeksi en muista, miksi yksityiselle? Ikä vai onko lapsia enemmän kuin kaksi ennestään? Mä toivon että pääsen joulu tai tammikuussa ivf jonoon, jos ei tärppää insseistä.. pohdin vielä, käynkö yksityisellä inssejä sit ivf jonon aikana vai meniskö yksityiselle ivf :woot:

Nipalle rentouttavia polttareita :happy:

Koska ikä ja kärsimättömyydelläkin on osansa asiaan:) Jos oisin nuorempi niin asia olisi toinen, mutta tuntuu ettei ole niin kauaa aikaa hukattavaksi. Lisäksi myös yksilöllisempi hoito ja paremmat mahdollisuudet rukata aikatauluja työn kanssa olisivat plussaa. Mutta mennään päivä kerrallaan.

Suosittelen muuten lämpimästi Big Fat Negative Podcastia. Oon ihan koukussa siihen:) Siinä kaksi Lontoossa asuvaa kertovat vaikeuksistaan raskautua. Lapsettomuutta, raskaustoiveita ja ivf-hoitoja yms. aiheeseen liittyvää käsitellään tosi mukavalla ja hauskalla, mutta myös tieteellisellä tavalla. Asiantuntija esim ottaa kantaa myytteihin, jotka liittyvät raskautumiseen jne.

Mukavaa viikonloppua!

Pakkohan tässä on innostua Nipanderin viivoista :nailbiting: Näyttää kyllä plussalta mun silmään! :excited001Hauskoja polttareita!

Mulla on ollu tällä viikolla kans ajatus mennä työterveys psykologille. Ei vaan kuuppa enään oikeesti kestä. Tuntuu että koko parantuminen keskenmenosta on mennyt päin mäntyä koska se on aiheuttanut mulle ja miehelle riitaa erinäisistä syistä. (mies ei ymmärtänyt miksi mulle tuli pahamieli kun sen sisko pamautti oman raskautensa ilmoille 3viikkoa meidän keskenmenosta) tämän jälkeen pystyin avautuum asiasta yhdelle kaverille. Puhuin siis vain että kuinka pahalta se tuntui koska hekin tiesivät keskenmenosta. Noh tää mun kaveri oli sanonut mun miehelle että haukun sen siskoa.. Anteeksi kauhee romaani. Oon vedellyt niin syvissä vesissä ja vaan itkenyt ettei oo ollut voimia oikeen mihinkää..kp38 ja pms varmaan tekee osansa..
Voi ei mitä kakkaa... tulee kurja olo sun puolesta. :sad001 Kovasti voimia! :Heartred
Ei helvetti kui lapsellista, ethän sä enää voi tollekaa kaverille avautua :/ miksköhän se otti miehes puolen..

Mun kaveri yk1 tärppi..en kestä :smiley-angry017 siis että itse en voi myös tärpätä.. puristaa vaan rintaa tekis mieli itkee..
jannn :Heartred vmp
Täällä inssi takana. Ei ollut ovis vielä tapahtunut, folli 20 mm, limis reilu 10 mm. Sinänsä ihan hyvät lähtökohdat kai. Mutta mutta.. miehen tulos oli huono, siis todella huono. On ollut aikaisemminkin vaihtelevuutta tuloksissa, mutta ei mitään tällaista. Eli tämän jälkeen suoraan ivf-jonoon, jos ei tärppi käy. Ei enää kevyitä hoitoja. Eli tapauksessamme kai siirtyminen yksityiselle. Huoh.

Voi Jann:Heartred tiedän tunteen.

Nipalla siellä jännät paikat, näyttää kyllä lupaavalta! Mukavia polttareita!
Vielä on mahikset kuitenkin, tsemppiä! :)

Täällä ei tapahdu oikein mitään, menossa on kp 5. Menkat tuli hysteroskopian jälkivuodon perään dpo 10, eli aivan normaalissa aikataulussa. Jos tässä kierrossa tulee ovis, niin aloitan taas Terolutit sen jälkeen. Olen kyllä niin väsynyt, surullinen ja lannistunut tämän vauvaprojektin suhteen (ja työasioista), että tuntuu turhalta yrittää yhtään mitään. Välillä on niin arvoton olo, että ihan hävettää, kun kehtaa toivoa itselleen jotain niin ihanaa. :sorry: Mutta jospa tämä olo tästä vielä kohentuisi, on vaan ollut aikamoista hormonimylläkkää viime aikoina.

Ei helvetti kui lapsellista, ethän sä enää voi tollekaa kaverille avautua :/ miksköhän se otti miehes puolen..

Mun kaveri yk1 tärppi..en kestä :smiley-angry017 siis että itse en voi myös tärpätä.. puristaa vaan rintaa tekis mieli itkee..

No en todellakaan voi.. Eikä tee mieli avautua ede kavereille kellä tärppi yk1.. Tiedän niin siis tuan fiiliksen :banghead::sorry:

Nyt jäi pyyhkiessä vähän punertavaa vuotoa, mut eikäs se kp1 lasketa siitä kun kunnon vuoto alkaa? Ja kellokin on nyt noin paljon et jos nyt vaikka kunnon vuoto alkais niin lasketaanko et huominen ois kp1? Kun pitää kp3 alkaa pistämään niin tuumailen:scratch

Nyt jäi pyyhkiessä vähän punertavaa vuotoa, mut eikäs se kp1 lasketa siitä kun kunnon vuoto alkaa? Ja kellokin on nyt noin paljon et jos nyt vaikka kunnon vuoto alkais niin lasketaanko et huominen ois kp1? Kun pitää kp3 alkaa pistämään niin tuumailen:scratch

Huomenna kp1 vaikka tänään alkais kunnolla. Ennen klo18 alkanut vuoto lasketaan kp1.

Täällä ei tapahdu oikein mitään, menossa on kp 5. Menkat tuli hysteroskopian jälkivuodon perään dpo 10, eli aivan normaalissa aikataulussa. Jos tässä kierrossa tulee ovis, niin aloitan taas Terolutit sen jälkeen. Olen kyllä niin väsynyt, surullinen ja lannistunut tämän vauvaprojektin suhteen (ja työasioista), että tuntuu turhalta yrittää yhtään mitään. Välillä on niin arvoton olo, että ihan hävettää, kun kehtaa toivoa itselleen jotain niin ihanaa. :sorry: Mutta jospa tämä olo tästä vielä kohentuisi, on vaan ollut aikamoista hormonimylläkkää viime aikoina.

No ihan varmasti uuvuttaa, tosi rankkoja juttuja nämä on, muista ottaa itsellesi myös aikaa, kyllä sinä ansaitset ihania asioita elämääsi ja olet arvokas:Heartred

Toivotaan nipalle vahvistumista viivaan, ihanaa jos nyt tärppäis :Heartred

Mä oon ehkä ekaa kertaa koskaan nyt jotenki ihan loppu tähän yrittämiseen, ekaa kertaa tännä töissä työkaveri kysy että onko kaikki hyvin oon kuulemma lllu vähän allapäin :arghh: no onneks olin puhunnu miehen työreissusta niin sain hyvin siihen piikkiin kun ei oo ollu yhteistä aikaa.. mulla oli se puhelin aika lääkärille jos olis jotain verikokeita otattannu mutta mä peruin senkin ne simppatestin tuloksetkin ilmeisesti uupuu edelleen (tai me ollaan niin eri rytmissä ettei kauheesti oo puhelimessa puhuttu) sekin painaa mieltä... ei kiinnosta ovulaatio ja kaikki vaan itkettää

Alcyone ja Tepsu, halit! :Heartbigred

Jaksamista, voimia ja luottoa siihen, että tulevaisuudessa on mahdollista olla parempaa!

Ei tullut mukaan kun pc ja hyvin blancolta näyttää. Noi cb earlyt on varmaan jotain ihan susia... Kyllä taitaa ihminen olonsa tuntea:sad001 olisi se ollutkin ihme, jos näin "helpolla" olis päässyt.... Halauksia Alcyone:Heartred ja kaikki muutkin:Heartred kyllä sitä aina välillä tuntee itsensä ihan surkeaksi:sorry:

Niin tuttua. Tosi moni kaveri on tässä oman yrityksen aikana raskautunut, samaan aikaan yrittämään alkaneiden yk1 tärppien vauvat on jo yli 1 vuotiaita taaperoita. Kaikki mammakaverit esikoisen kautta on saaneet toisen lapsen tai ovat raskaana... Mitä itse, kattelee tyhjiä testejä kuukaudesta toiseen ja on jo täysin luopunut toivosta:sorry:

Ei tullut mukaan kun pc ja hyvin blancolta näyttää. Noi cb earlyt on varmaan jotain ihan susia... Kyllä taitaa ihminen olonsa tuntea:sad001 olisi se ollutkin ihme, jos näin "helpolla" olis päässyt.... Halauksia Alcyone:Heartred ja kaikki muutkin:Heartred kyllä sitä aina välillä tuntee itsensä ihan surkeaksi:sorry:

Ei eeiii! Ei luovuta toivosta vielä :Heartred tosi törkee toi CB jos noin susi.. ehkä pc näyttää hitaasti plussaa..eikös niin ole nykyään tilanne ollutkin? Ei enää niin hyvä testi

Jospa ei vielä vain näy, toivon sitä kovasti! :Heartred

Itsellä on huomenna kp 1 tai sitten ei. En osaa sanoa. Olen yrittänyt olla ajattelematta enempiä, mutta alavatsaa on vihlonut välillä puolentoista viikon ajan. Voi olla kyllä myös suolesta/vatsalihastreenistä johtuvaa. Muuten ei kyllä mitään muuta oiretta, tissitkin vähemmän kipeät kuin yleensä ennen menkkoja. Ei sitä kuitenkaan kokonaan pysty olemaan seuraamatta oloa, vaikka olen vähemmälle seuraamisen yms jättänyt, kun sen kehossaan tuntee. Mutta sanoinkin miehelle, että ei sitä voi olla ajattelematta, mutta stressaamatta olen kuitenkin pystynyt onneksi olemaan. Tietysti nega/menkat olisi pettymys. Parin päivän sisällä sen varmaan näkee.

Kiitos Onnenomena ja Nipanderi! :Heartbigred
Sinulla on niin pienet dpo:t menossa, ettei vielä anneta periksi :) Testien laatu on nykyään ihan kuraa.
Itsellä on huomenna kp 1 tai sitten ei. En osaa sanoa. Olen yrittänyt olla ajattelematta enempiä, mutta alavatsaa on vihlonut välillä puolentoista viikon ajan. Voi olla kyllä myös suolesta/vatsalihastreenistä johtuvaa. Muuten ei kyllä mitään muuta oiretta, tissitkin vähemmän kipeät kuin yleensä ennen menkkoja. Ei sitä kuitenkaan kokonaan pysty olemaan seuraamatta oloa, vaikka olen vähemmälle seuraamisen yms jättänyt, kun sen kehossaan tuntee. Mutta sanoinkin miehelle, että ei sitä voi olla ajattelematta, mutta stressaamatta olen kuitenkin pystynyt onneksi olemaan. Tietysti nega/menkat olisi pettymys. Parin päivän sisällä sen varmaan näkee.
Pidän peukut pystyssä! :nailbiting:

On tässä tikutettukin JA NYT VASTA kp13
kiitos gelee jos tää on nyt tosi juttu, jos ei oo plus nii ei oo varmaan kaukana
vahveni vielä entisestään kuvanoton jälkeen
:happy093

muoks ehkä kp14 mut appien mukaan 13

Liitteet

• 96CEC107-CA96-4830-9827-D1D807696D61.jpeg
    96CEC107-CA96-4830-9827-D1D807696D61.jpeg
    16.5 KB · Katsottu: 101
  • 327BAD5C-BFF8-4083-96BA-B248E3E17204.jpeg
    327BAD5C-BFF8-4083-96BA-B248E3E17204.jpeg
    13.7 KB · Katsottu: 115
On tässä tikutettukin JA NYT VASTA kp13
kiitos gelee jos tää on nyt tosi juttu, jos ei oo plus nii ei oo varmaan kaukana
vahveni vielä entisestään kuvanoton jälkeen
:happy093

muoks ehkä kp14 mut appien mukaan 13

Jeee!!! Hitto miks en keväällä vetänyt geleetä :hilarious: täytyy hoitojen jälkeen taas kokeilla jos oon ivf jonossa. Mähän tulin ekasta gelee kierrosta raskaaksi, en tiedä oliko sattumaa vai ei. Mutta se oli sit km tai tuulimuna.. sen jälkeen jonkun kierron kokeilin tuloksetta..ja jäi vähän pelko niistä, mut kyl uskaltaisin taas, jos en ois hoidoissa.

Takaisin