Raskaaksi 2019

Nyt ei vielä saa innostua, tossa pcssä ei näy oikeen juuri mitään. Mietin et voisko näissä herkissä testeissä vielä näkyä se irroituspiikki? Ei ole kyllä nimittäin mitenkään olo, että toi vois olla todellinenkaan.

Sori en voi silti olla innostumatta!! :woot: :woot: ehkä se on mahdollista et ois irrotuspiikistä mut yhtä mahdollista että ei! Huomenna uusi testi samoilla niin näät onko vahvistusta, joohan? :grin voi vitsit eilen illalla mietinkin et huomenaamulla tuun heti kattoo sun testituloksen :happy:

Muoks. EN USKOKAAN et vois olla ovitrellesta kun kattelin sun aiempia viestejä niin eiks siitä pistosta oo jo ainakin 12 päivää? Ei voi olla sit siitä enää :smiley-bounce013

Muokattu viimeksi:
Pistin sen sunnuntaina illalla ja ma oli inssi sillon, siit on nyt sit käytännössä 11,5 päivää. Täytyy testaa huomenna uudestaan, et onko ne kadonneet. Siis toi pc on kyl niin haalea, ettei tossa kuvassa mitään näy! Paljaalla silmälläkin joutuu pohtimaan että onkohan siinä mitään vai kuvitteleeko vaan. En nyt sit kumminkaan ehkä taida varmuuden vuoksi uskaltaa juoda viikonloppuna.... Onneks mun polttarit on muutenkin enemmän hyvinvointi kun dokauspainotteiset:hilarious:

Pistin sen sunnuntaina illalla ja ma oli inssi sillon, siit on nyt sit käytännössä 11,5 päivää. Täytyy testaa huomenna uudestaan, et onko ne kadonneet. Siis toi pc on kyl niin haalea, ettei tossa kuvassa mitään näy! Paljaalla silmälläkin joutuu pohtimaan että onkohan siinä mitään vai kuvitteleeko vaan. En nyt sit kumminkaan ehkä taida varmuuden vuoksi uskaltaa juoda viikonloppuna.... Onneks mun polttarit on muutenkin enemmän hyvinvointi kun dokauspainotteiset:hilarious:

No mut tos herkemmäs näkyy kyl selvästi! Ja jos muistat niin mullahan pct anto ihan surkeeta viivaa.

Joo Li Andersson vielä jotenkin meni, mutta tää tän aamun Iltapaskan otsikko "Olet mitä syöt: Kohukaunotar Henna Kalinainen juo viikossa ämpärillisen alkoholia ja nukkuu 16 tuntia yössä." pisti vituttamaan. Tämähän on myös raskaana heti tämän kuntoremppansa jälkeen.

Pitäiskö itsekin vetää muutaman vuoden ränni ja kokeilla sitten uudestaan....

Hahha anteeksi mut nauroin ääneen :hilarious: mä voisin vetää kunnon rännit. Vedin kyllä jo viime viikonloppuna 2päivää ja nyt aattelin valkasta nenäni.. Eilen poltin vain 3tupakkaa! Edes jotain edistystä.

Hienoa, että oot saamassa apua.

Mulla on aika ristiriitaset fiilikset. Tiiän, että on pakko saada apua, mutta en missään tapauksessa haluais mennä. Kysyin mieheltä haluaako se tulla mukaan ja halus, mutten tiiä saanko sitte ite puhuttua mitään ku tyyppi on sosiaalisempi. Mies on tosi vähän suostunu puhumaan koko lapsettomuudesta, kuuntelee kyllä, että jos siellä sais vähänkään tietää sen ajatuksista niin ois vaivan arvosta. Joka tapauksessa itken koko käynnin, se on mun bravuuri.

Mulla on ollu tällä viikolla kans ajatus mennä työterveys psykologille. Ei vaan kuuppa enään oikeesti kestä. Tuntuu että koko parantuminen keskenmenosta on mennyt päin mäntyä koska se on aiheuttanut mulle ja miehelle riitaa erinäisistä syistä. (mies ei ymmärtänyt miksi mulle tuli pahamieli kun sen sisko pamautti oman raskautensa ilmoille 3viikkoa meidän keskenmenosta) tämän jälkeen pystyin avautuum asiasta yhdelle kaverille. Puhuin siis vain että kuinka pahalta se tuntui koska hekin tiesivät keskenmenosta. Noh tää mun kaveri oli sanonut mun miehelle että haukun sen siskoa.. Anteeksi kauhee romaani. Oon vedellyt niin syvissä vesissä ja vaan itkenyt ettei oo ollut voimia oikeen mihinkää..kp38 ja pms varmaan tekee osansa..

Nyt ei vielä saa innostua, tossa pcssä ei näy oikeen juuri mitään. Mietin et voisko näissä herkissä testeissä vielä näkyä se irroituspiikki? Ei ole kyllä nimittäin mitenkään olo, että toi vois olla todellinenkaan.

No nyt jumalaare :woot: Mun kääpä, ulospäin pyrkivä limakalvo ottaa pian itteensä :hilarious:

Nipanderi miten sun vuotelut?? Onko loppunut?

Joo, ne oli dpo1-dpo2 ja dpo8-dpo9:bored: en kyl kuitenkaan puhuis mistään kiinnittymisvuodosta, tai sit se oli aika runsasta sellaista:hilarious: ei todellakaan siis mikään kaks punaista tippaa - juttua, mistä oon kuullut.... En mä tiedä.... En pysty keskittymään töissäkään mihinkään, tekis mieli rynnätä ostamaan sata testiä ja tehdä niitä taukoamatta.... Tosiaan ei siis ole yhtään sellainen olo, että tässä vois olla jostakin raskauden alusta kysymys....

Joo, ne oli dpo1-dpo2 ja dpo8-dpo9:bored: en kyl kuitenkaan puhuis mistään kiinnittymisvuodosta, tai sit se oli aika runsasta sellaista:hilarious: ei todellakaan siis mikään kaks punaista tippaa - juttua, mistä oon kuullut.... En mä tiedä.... En pysty keskittymään töissäkään mihinkään, tekis mieli rynnätä ostamaan sata testiä ja tehdä niitä taukoamatta.... Tosiaan ei siis ole yhtään sellainen olo, että tässä vois olla jostakin raskauden alusta kysymys....

Teetkö tänään jo uutta testiä? :whacky011 ja eihän niitä oloja tossa vaiheessa läheskään kaikilla olekaan :)

Teetkö tänään jo uutta testiä? :whacky011 ja eihän niitä oloja tossa vaiheessa läheskään kaikilla olekaan :)

En mä tiedä:nailbiting: lähden töistä suoraan kaverin kanssa mökille:hilarious: huomenna tulee loput kaverit:hilarious: onneks kaikki tietää meidän hoidoista, ni ei tarvi selitellä jos ei juo mitään:nailbiting: inhottaa vaan tietty sanoo jostain näin epävarmasta asiasta vielä mitään:dead:

Nipanderi, nyt jännittää!:nailbiting: Jos sanot vaan ettet varuilta halua inssin jälkeen ottaa?

Mulla on ollu tällä viikolla kans ajatus mennä työterveys psykologille. Ei vaan kuuppa enään oikeesti kestä. Tuntuu että koko parantuminen keskenmenosta on mennyt päin mäntyä koska se on aiheuttanut mulle ja miehelle riitaa erinäisistä syistä. (mies ei ymmärtänyt miksi mulle tuli pahamieli kun sen sisko pamautti oman raskautensa ilmoille 3viikkoa meidän keskenmenosta) tämän jälkeen pystyin avautuum asiasta yhdelle kaverille. Puhuin siis vain että kuinka pahalta se tuntui koska hekin tiesivät keskenmenosta. Noh tää mun kaveri oli sanonut mun miehelle että haukun sen siskoa.. Anteeksi kauhee romaani. Oon vedellyt niin syvissä vesissä ja vaan itkenyt ettei oo ollut voimia oikeen mihinkää..kp38 ja pms varmaan tekee osansa..

Ei helvetti kui lapsellista, ethän sä enää voi tollekaa kaverille avautua :/ miksköhän se otti miehes puolen..

Mun kaveri yk1 tärppi..en kestä :smiley-angry017 siis että itse en voi myös tärpätä.. puristaa vaan rintaa tekis mieli itkee..

Ei helvetti kui lapsellista, ethän sä enää voi tollekaa kaverille avautua :/ miksköhän se otti miehes puolen..

Mun kaveri yk1 tärppi..en kestä :smiley-angry017 siis että itse en voi myös tärpätä.. puristaa vaan rintaa tekis mieli itkee..

Voiei! Mulla oli jouluna sama tunne kun kaveri laitto viestiä et tärppäs yk 1.. Pian se on synnyttämässä jo, tai ainaki la kai meni äske. Tässä sitä ite vieläki vaa yritetää.. Voi meitä:Heartred

NO ÖÖ MITEN EI VOIS OLLA INNOSTUMATTA !!???!:woot::woot::woot:
okei chillaan.
tsemppiä:Heartred toivottavasti on tosi kyseessä!

Täällä inssi takana. Ei ollut ovis vielä tapahtunut, folli 20 mm, limis reilu 10 mm. Sinänsä ihan hyvät lähtökohdat kai. Mutta mutta.. miehen tulos oli huono, siis todella huono. On ollut aikaisemminkin vaihtelevuutta tuloksissa, mutta ei mitään tällaista. Eli tämän jälkeen suoraan ivf-jonoon, jos ei tärppi käy. Ei enää kevyitä hoitoja. Eli tapauksessamme kai siirtyminen yksityiselle. Huoh.

Voi Jann<3 tiedän tunteen.

Nipalla siellä jännät paikat, näyttää kyllä lupaavalta! Mukavia polttareita!

Täällä inssi takana. Ei ollut ovis vielä tapahtunut, folli 20 mm, limis reilu 10 mm. Sinänsä ihan hyvät lähtökohdat kai. Mutta mutta.. miehen tulos oli huono, siis todella huono. On ollut aikaisemminkin vaihtelevuutta tuloksissa, mutta ei mitään tällaista. Eli tämän jälkeen suoraan ivf-jonoon, jos ei tärppi käy. Ei enää kevyitä hoitoja. Eli tapauksessamme kai siirtyminen yksityiselle. Huoh.

Voi Jann:Heartred tiedän tunteen.

Nipalla siellä jännät paikat, näyttää kyllä lupaavalta! Mukavia polttareita!

Pidetään peukut pystyssä että tärppää nyt! Meilläkin miehellä alentumaa liikkuvuudessa ja määrässä, mutta meille suositeltu se kolme inssiä. Onneksi sit ivf on paaaljon paremmat onnistumisprosentit:Heartred

Takaisin