Raskaaksi 2019

Joo Li Andersson vielä jotenkin meni, mutta tää tän aamun Iltapaskan otsikko "Olet mitä syöt: Kohukaunotar Henna Kalinainen juo viikossa ämpärillisen alkoholia ja nukkuu 16 tuntia yössä." pisti vituttamaan. Tämähän on myös raskaana heti tämän kuntoremppansa jälkeen.

Pitäiskö itsekin vetää muutaman vuoden ränni ja kokeilla sitten uudestaan....

Nii en tiiä miten tässä pitäis alkaa syömään, jotta tärppäis :sorry: eihän se Henna enää oo epäterveellinen..?

Jutellaanko hetki taas mun huonosta tuurista? :hilarious: Hienosti luki, miten 1% saa sähkösilmukkahoidon jälkeen tulehduksen. Täällä! Kiva kuulua taas vähemmistöön :dead:

Soitin eilen Naistenklinikan päivystykseen ja sieltä vastaus "Ota Buranaa ja soita uudestaan kun nousee kunnolla kuume." :eek: Onneksi kävin Kannasta katsomassa aamulla, että mitä sinne oli tarinoitu. Olivat kirjottaneet, että "Soittaa tänään kolposkopiayksikköön." Joten niinhän mä sit soitin. Ja nyt viiden päivän antibioottikuuri :grumpy:

Aika jännä ettei jo edeltävästi määrätty kun kroonista tulehdusta ollut noissa papa kokeissa. Josko tää antibiootti sitten veis sen, ei ehkä raskautumiseenkaan vaikuta kauheen positiivisesti tommoset tulehdukset :facepalm:

Voi meidän surkeiden otusten kerhoa, kun ei mikään mee kun strömssössä:inpain: onneksi ollaan jo totuttu tähän:hilarious: :hungover: tosiaan, ei ne tulehdukset taida hyvästäkään olla.

Huomenna olis sit aika testata nega, viikonloppuna juhlia omat polttarit ja maanantaina alkaa kuumottaa polia siitä tähystyksestä:hungover: kaukaiselta tuntuu ajatus:dummy:

Näin viimeyönä unta siitä miten oon viimeisenä täällä lapsettomana ja puhuin täällä vaan yksikseni, ai mikä masis :hilarious:
Joo vauvauutisia taas joka tuutista ei jaksa.
Tsemppiä naiset :Heartred

Näin viimeyönä unta siitä miten oon viimeisenä täällä lapsettomana ja puhuin täällä vaan yksikseni, ai mikä masis :hilarious:

Älä huoli, täällä ollaan ja roikutaan vielä piiitkääään! Pian kp1, mahaan koskee. Kävin hakemassa jo aamulla pistokset valmiiksi apteekista ettei tarvii viikonloppuna sit raahautua.

Joo meilläkään ei oo kun 3 alkiota ja vaikee uskoa että niistä vauvaa saataisiin kun 5 edellistäkin siirtoa mennyt huti, niin täällä ollaan!

Hah, tuli vastaus Kaikussa, että vastasit kyselyssä että haluaisit tavata psyk hoitajan, ota asia puheeksi keskussairaalassa. Kysyin mihin pitäis olla yhteydessä niin naistentautien polille, josta oot lähetteen oysiin saanut. Miten erehyin taas luulemaan, että nyt menee helposti ja mukavasti tieto johonki, aika tulee ja täyttämäni kysely ois siellä kivasti keskustelun pohjana. Miten voi mennä perse eellä puuhun joka kerta.:hilarious:

Voi meitä :sorry::Heartred
Juu enköhän itsekin ole täällä vielä pitkään..

Mun hiiva(?) Alkaa ehkä vihdoin vähän väistymään. Huh oli aika tuskaa. Tai toiv menee ohi kunnolla, eikä jatku. Uskon että hiivaa, niin hyvin oireet mätsäsi. Mistä lie sekin yhtäkkiä tullut :wideyed:

Älä huoli, täällä ollaan ja roikutaan vielä piiitkääään! Pian kp1, mahaan koskee. Kävin hakemassa jo aamulla pistokset valmiiksi apteekista ettei tarvii viikonloppuna sit raahautua.
Joo meilläkään ei oo kun 3 alkiota ja vaikee uskoa että niistä vauvaa saataisiin kun 5 edellistäkin siirtoa mennyt huti, niin täällä ollaan!

Meinasin kirjoittaa jotain siitä et onneks on noin mahtavia tyyppejä täällä ryhmässä munkanssa, vaikka entietenkään haluis että kukaan joutuis käymään tämmösiä vaikeuksia/asioita läpi :Heartred
Miten sitä sit osais joskus olla kun tuliskin raskaaksi ja menis oman lasketunajan ryhmään palloilemaan, ku sit te ette ois siinä :biggrin vaikka siis tietty joku muukin vois olla, samasta ryhmästä täältä mut tajuutte varmaan mitä tarkoitan.

Voi meitä :sorry::Heartred
Juu enköhän itsekin ole täällä vielä pitkään..

Mun hiiva(?) Alkaa ehkä vihdoin vähän väistymään. Huh oli aika tuskaa. Tai toiv menee ohi kunnolla, eikä jatku. Uskon että hiivaa, niin hyvin oireet mätsäsi. Mistä lie sekin yhtäkkiä tullut :wideyed:

Ei oo kyl mukava vaiva, toivottavasti menis pian pois! joo katala kyl toi hiiva.

Olitko siis HUS? Kyllä omapolulla on vaikka mitä ohjeita "tehtävissä". Mutta eipä se ole käytännössä tuon kummempaa kuin mitä Nipa sanoi.

Ja juu nyt on kaikenmaailman maitohapot ja hiivalääkkeet vedetty..tuli vaan samalla pitkästä aikaa tutkittua miltä tuolla alakerrassa näyttää :hilarious: ja koska en ole koskaan kenenkään toisen naisen alapäätä nähnyt, niin herää aina huoli, onko oma normaali :hilarious: yritin googlata asiaa myös :laughing001 kun onhan siellä kaikenlaista ihopoimua jne niin tulee pelko, onko syöpä tai kondylooma tai jotaaaiin :meh: ei ole kyllä kaunis paikka..

Ja Nipa voishan dpo8 jo näkyä mutta ymmärrän :Heartred:oops:

Juu HUS oli. Näköjään vähän siellä täällä ripoteltu tietoja inssistä. Mutta jotenkin olisi fiksua että yhdessä paikassa kootusti olisi tiedot. Mutta näillä mennään:)

On se naisen keho vaan ihmeellinen:)

Katoin ton olet mitä syöt jakson ja lopussa Henna sanoi, et viikko aloituksesta huomasi olevansa raskaana. Vai kuulinkohan oikein:rolleyes:

Juu HUS oli. Näköjään vähän siellä täällä ripoteltu tietoja inssistä. Mutta jotenkin olisi fiksua että yhdessä paikassa kootusti olisi tiedot. Mutta näillä mennään:)

On se naisen keho vaan ihmeellinen:)

Meille sanottiin ensikäynnillä että pitää molempien tutustua "tehtäviin", eli näihin infoihin. Ja toki naisella lisäksi "ilmoita ovisplus" jne. En muista mitä ne ekat infotehtävät oli, vissiin ohjeita miten toimia askel askeleelta. Eli viimeisimpänä tullut tää pistoshoito. Oi toivottavasti mahdun sinne parin viikon päästä eikä korona sulje paikkoja :smiley-angelic001 koska luotto luomuplussaan nolla..

Katoin ton olet mitä syöt jakson ja lopussa Henna sanoi, et viikko aloituksesta huomasi olevansa raskaana. Vai kuulinkohan oikein:rolleyes:

Joo:hilarious: ei kyl sit ole varmaan liittynyt tohon ruokavalioon. Ja ilmankos lopetti tupakan ja alkoholin :bag::angelic::rolleyes: mut hyvä hänelle :) oispa itelki yhtä helppo raskautua :)

Kiitti kaikille inssivinkeistä! Eli täydestä rakosta on kahta eri koulukuntaa, eli ei vissiin suurempaa väliä silläkään.

Ollut äärimmäisen kiireinen viikko töissä, joten en oo onneksi ehtinyt miettimään koko inssiä. Vaikka kyllähän se vähän jänskättää.

Meille sanottiin ensikäynnillä että pitää molempien tutustua "tehtäviin", eli näihin infoihin. Ja toki naisella lisäksi "ilmoita ovisplus" jne. En muista mitä ne ekat infotehtävät oli, vissiin ohjeita miten toimia askel askeleelta. Eli viimeisimpänä tullut tää pistoshoito. Oi toivottavasti mahdun sinne parin viikon päästä eikä korona sulje paikkoja :smiley-angelic001 koska luotto luomuplussaan nolla..

Joo me tehtiin näitä tehtäviä viime jouluna ensikäynnin jälkeen, niin ei enää oikein tahdo muistaa:)

Uskonpa, että hyvät mahikset teillä on päästä hoitoihin seuraavasta kierrosta. Lomakausikin vetää jo viimeisiään

Mä olin kanssa tänne tulossa kirjottamaan näistä tälläviikolla joka tuutista raskaus ilmotuksia... mutta selkeesti te muutkin ootte kaikki huomannu sen saman o_O Toi hennan olet mitä shöt pyörii mulla just telkkarissa...

Tulin katsomaan, mitä kaikilke kuuluu, ihania uutisia täällä :Heartred

Täälläkin jo 35+5. Raskaus mennyt hirmu nopeasti, ollut niin kiire muutoin elämässä, että en oo ees oikeen ehtiny pysähtymään ja nauttimaan. Lähinnä hirvittää, että kuukauden päästä se jo syntyy. Ehkä sitä vielä ehtii asennoitumaan (pakotan itteni :whacky011).

Nyt ei vielä saa innostua, tossa pcssä ei näy oikeen juuri mitään. Mietin et voisko näissä herkissä testeissä vielä näkyä se irroituspiikki? Ei ole kyllä nimittäin mitenkään olo, että toi vois olla todellinenkaan.

Liitteet

• IMG_20200904_064613.jpg
    IMG_20200904_064613.jpg
    11.1 KB · Katsottu: 248
Tulin katsomaan, mitä kaikilke kuuluu, ihania uutisia täällä :Heartred

Täälläkin jo 35+5. Raskaus mennyt hirmu nopeasti, ollut niin kiire muutoin elämässä, että en oo ees oikeen ehtiny pysähtymään ja nauttimaan. Lähinnä hirvittää, että kuukauden päästä se jo syntyy. Ehkä sitä vielä ehtii asennoitumaan (pakotan itteni :whacky011).

Just mietin sua yks päivä :) kiva että kaikki mennyt hyvin :)

Nipaaaaa!! Kyl mä vähän innostun. Pc en nää oikein mitään mut CB kunnon plus? Montako päivää piikistä? Eihän se enää näy 10/11 pvän jälkeen?? Ja kyl toi pc myös vähän pilkistää!!??

Takaisin