Ja niin te inssikonkarit, oliko jotain mitä pitäisi ottaa huomioon inssiin mentäessä???Luin sieltä omapolulta, että pitää huolellisesti perehtyä inssiohjeisiin. Anteeksi mihin inssiohjeisiin. Luin kyllä vastaukset useimmin kysyttyihin kysymyksiin, mutta en kyllä bongannut netistä erillistä ohjetta. Ei me ainakaan mitään kirjallisia ohjeita saatu. Jossain vissiin ainakin suositeltu, että rakko ois täynnä ennen toimenpidettä, yms... miten sen kanssa?
Rakko täynnä ja miehellä edellisestä veivistä enintään 4 päivää (täs on kyl joka kerta ollu meil vähän eri ohje
). Siinä ne tärkeimmät. Se kestää ihan yhtä vähän aikaa mitä sanoit et nytkin meni. Housut pois, ne truuttaa tavaran sisään, housut ylös, pari sanaa ja ulosDpo8, ei se ole edelleenkään oikea
ei oo mitään oireita, vuotohäiriökin on ollut käynnissä jo pari päivää. Kyllä ihme olis, jos ei olis tyhjä arpa vetämässä
kun onhan siellä kaikenlaista ihopoimua jne niin tulee pelko, onko syöpä tai kondylooma tai jotaaaiin
ei ole kyllä kaunis paikka..

miten mä oon ollut siinä uskossa että lapsettomuus on lisääntynyt kaikissa ikäryhmissä..?
Melko valmista alkaa olla pienen tuloon. Olo alkaa jo olla melko tukala, vaikka vielä on pienellä aikaa kasvaa. Selkä on kipeä ja herkästi supistelee ja oon joutunut olee pois töistä, mutta pakko laittaa pieni kaiken edelle
Millä viikoilla sä nyt oletkaan? Täällä 31+2
Onko jo ollut ultria, neuvoloita tms? :)
Makkari ja keittiö alkaa oleen jo ok, lamppuja pitäisi vielä vaihtaa ja yksi huone purkaa romuista
Enkä oo lainkaan kärsinyt yhtä pahoista mielialaoireista kuin yleensä, aika tasaista on ollut.