Raskaaksi 2019

Mulla on kp4, otin tänää ekan geleen ja oudon niukat menkat ollu nyt mikä vaan positiivinen asia tietty, kun oon tottunu aina sellaseen häränkurkkuvuotoon, ei nää siis vielä loppu oo. Kipuja on sit senkin edestä ollu ja tissit kans super kipeet ja tosi ahdistunu olo kokoajan :wtf: mulla normistikki menkoilla usein
ahdistus päällä.
Tavallaan tosi kiva olo ajatuksena tulevasta oviksen tikutuksesta vaikka mulla ei oo ees tikkuja hommattuna vielä :hilarious:... ja alotan varmaan kaikesta huolimatta terot, joskus about kp15 tyyliin, et jos tää kierto vois muka oikeesti tasaantua, ei välttis kerkee kyllä ovis tulla tällä taktiikalla, tai ainakaan tuskin tulee.

Ja vähän häiritsee et oisko pitäny merkata et ois jo kp5 kun ei ollu niinku, kunnolla menkat alkanu vaikka tuli verta jo hmm nää on näitä :hilarious:
entiiä onkohan kellää muulla ollu koskaa tällästä ongelmaa.

Oon ainaki sitä pohtinut et onko kp1 "tänään vai huomenna" jos ollut niukka vuoto ekana :grin riippuu kuinka niukkaa vielä klo 18 jälkeen

Tältä näyttää aamun ovistestit..vaaleeta on ..

Liitteet

• IMG_20200828_070254.jpg
    IMG_20200828_070254.jpg
    19.8 KB · Katsottu: 125
Vitutus ollut sieltä eilisaamusta lähtien :shifty:. Miksi se o-plussa ei voinu ajoittua iltaan :mad: Täällä nyt odottelen insseen pääsyä, pari tuntia ootosta :meh: Ajatukset käy jo IVF-hoidoissa :nailbiting:
Kaikennäköistä ollut mielessä. Toiseksi viimeisen Menopur-piikin kohdalla huomattiin, että ampulli oli hajonnut pakkaukseensa. Mies kävi tekemässä siitä reklamaation ja saatiin uusi pakkaus tilalle. Nyt oon sitten miettiny, että olisiko sillä ollut jotain merkitystä, että se yksi piikki olisi jäänyt pistämättä, että jos follikkeli olisi kehittynyt hitaammin ilman sitä. Mutta miksei se rikkinäisen ampullin pakkaus jäänyt sitten viimeiseksi illaksi, niin että se olisi jäänytkin pistämättä... plääh!

Voi harmitus sentään:sad001 Todella ärsyttävää tuollainen! Oliko sulla seurantaultraa jossain vaiheessa? Sori kun en nyt muista.

Mulla ei vastetta letroille oikein ollut. Neljä kiertoa kokeiltiin, yhdessä ovis todistetusti tapahtui, kaksi kiertoa ei ovista (toinen kierto näistä venyi noin 50 päivään) Vika letrokierto keskeytettiin sit. Ei todella sopinut mulle letrot, mutta vaati kypsyttelyä mulla piikkien pistäminen...

Siis sepä tässä on tosi kummallista koska kp11 oli vasemmalla 24mm kokoinen folli ja oikealla 12mm... Kivut oli nyt oikealla. Joko vasen on kasvanut ihan liian isoksi tai si surkastunut ja oikee alkanu kasvaa? Tiedä näistä..

Mulla ei tullut ekassa Letrokierrossa ovista ollenkaan. Oli tosi pettymys. Seuraavassa olikin sit kp10-11. Kokeile vielä ainakin yksi kierto, jos keholla kestää sopeutua niihin.

Hyvä kuulla et muilla on sit kuitenkin alkanu toimiin vaikka eka ollu hankaluuksia! No mietin että pitäiskö kokeilla vielä vai pitäisikö välikierron.. Turhauttaa jos tulee kaks tällästä kiertoo putkeen :bored:

Täällä oli taas tapahtunut paljon muutamassa kymmenessä sivussa! Paljon hoitoja alkamassa ja paljon pettymyksiäkin, tsemppiä niihin kaikkiin ja myös onnittelut Senille plussasta! :Heartred

Mitä NewMoonille kuuluu? Entä onko StellaMomin kuulumisista tietoa? Jesben viestejä en myöskään muista nyt nähneeni.

:arghh::arghh::arghh::arghh::arghh::arghh::arghh:

Tässäpä teille itkuvirsi:

Tän aamun ovistesti oli sitten positiivinen. Ja talletteluista ei tullut eilen eikä toissapäivänä, eikä koko saatanan alkukierona mitään molemminpuolisten suorituspaineiden takia. No, tänään marssin sinne Naistenklinikalle. Kerrankin osui todella kylmäkiskoinen lääkäri kohdalle :sorry: Ei ottanut tulta alleen mun hormoniselitykset. Otti papan ja värkki alkoi taas vuotaa kuin häränkurkusta ja loopiin päädyttiin, vaikka parhaani koitin puhua itseni ulos siitä.

Ultrassa näkyi 11mm kolmikaikuinen limakalvo, ovulaatio tapahtuu hetkenä minä hyvänsä vasemmalta, ihan kuin tuntemukset kertookin. KERRANKIN kun kaikki on oppikirjamaisesti, tehdään sitten loop :sad010

Katselin loopin näytöltä, näytti todella ällöttävältä ja siltä, ettei koko tötteröstä enää värkkiä tule, mutta kuului kuulemma asiaan. No nyt hiihdellään vaippa housuissa ja kolmen viikon seksikieltolappu taskussa. Ehkä sit seuraavaan ovikseen. Nyt ei millään jaksais. Onneksi tänään on firman kesäjuhlat, jos vaikka saisi koronan tähän samaan läjään. Sitten olisi 30v päivään mennessä uusi värkki ja koronavastustuskyky :grumpy: Tavoitteena oli olla 30v päivänä raskaana.

Kohti uusia pettymyksiä :dance008

Mulla on lapsi syntynyt 1/18 ja oikeastaan vasta nyt ei tuu enää maitoa :joyful: Eli voi viedä aikansa. Prolaktiini-arvo mulla on ollut kuitenkin ihan normaali.

Hyvä kuulla! Kun se mun tk lääkäri oli vähän sitä mieltä että kyllä sen nyt vaan pitäisi olla jo loppunut (7/18 syntyneen imettämisen olin lopettanut ja sit oli se toinen raskaus joka oli tuulimuna ja näiden välissä ehti ns loppua hetkeksi). Prolaktiini arvot oli ihan ok:t sillon ennen kesää. Mutta luulen että se seuraavan raskauden päättyminen vaan herätti ns hanat, kun imetyksestä ei ollut kulunut niin paljoa aikaa...

Mutta pysyäkseni osittain eilisessä asiassa (että mikäs nyt kun taas heruu), niin kiinnittymisteoria sai tukea, kun tänään jäi verestävää pyyhkiessä. Mietin että uskaltaisko vähän innostua :excited001

:arghh::arghh::arghh::arghh::arghh::arghh::arghh:

Tässäpä teille itkuvirsi:

Tän aamun ovistesti oli sitten positiivinen. Ja talletteluista ei tullut eilen eikä toissapäivänä, eikä koko saatanan alkukierona mitään molemminpuolisten suorituspaineiden takia. No, tänään marssin sinne Naistenklinikalle. Kerrankin osui todella kylmäkiskoinen lääkäri kohdalle :sorry: Ei ottanut tulta alleen mun hormoniselitykset. Otti papan ja värkki alkoi taas vuotaa kuin häränkurkusta ja loopiin päädyttiin, vaikka parhaani koitin puhua itseni ulos siitä.

Ultrassa näkyi 11mm kolmikaikuinen limakalvo, ovulaatio tapahtuu hetkenä minä hyvänsä vasemmalta, ihan kuin tuntemukset kertookin. KERRANKIN kun kaikki on oppikirjamaisesti, tehdään sitten loop :sad010

Katselin loopin näytöltä, näytti todella ällöttävältä ja siltä, ettei koko tötteröstä enää värkkiä tule, mutta kuului kuulemma asiaan. No nyt hiihdellään vaippa housuissa ja kolmen viikon seksikieltolappu taskussa. Ehkä sit seuraavaan ovikseen. Nyt ei millään jaksais. Onneksi tänään on firman kesäjuhlat, jos vaikka saisi koronan tähän samaan läjään. Sitten olisi 30v päivään mennessä uusi värkki ja koronavastustuskyky :grumpy: Tavoitteena oli olla 30v päivänä raskaana.

Kohti uusia pettymyksiä :dance008

Voi vitsi mikä ajoitus :sorry: no jos yhtään lohduuttaa niin kun olen työkseni papoja ottanut niin ne joilla loop hoito tehty niin ei oo kovib merkittävää eroa, kun vertaa ns "normaalin näköiseen" eli kyllä siitä ihan toimiva vielä tulee :)

Voi vitsi mikä ajoitus :sorry: no jos yhtään lohduuttaa niin kun olen työkseni papoja ottanut niin ne joilla loop hoito tehty niin ei oo kovib merkittävää eroa, kun vertaa ns "normaalin näköiseen" eli kyllä siitä ihan toimiva vielä tulee :)

Thanks! Toivon todella, ettei tule mitään takapakkia. Ektopia otettiin pois ja ihan muutaman millin syvyydeltä. Nyt on ainakin sitten KAIKKI mahdollinen näkyvä vika hoidettu pois, eli jos tiputtelu tästä vielä jatkuu, niin sitten kyllä alan taistella niiden hormoniverikokeiden puolesta.

Pelkään kyllä sitä hiton ruven irtoamista, kun verenvuototaipumusta on. Toivottavasti nyt seuraava ovis päästään hyödyntämään. Kirjoitti nyt ainakin tietoihin, että ollaan jo yritetty jyystää tuloksetta :shy: Ehkä tämmöinen pakollinen välikierto on sitten hyväksi molempien pääkopille. Nyt vaan harmittaa, että kun ei päästä sinne Irkkuihin lähtemään nyt (kun tämä vauvaprojekti ei ole edennyt), niin ukolta lähtee sitten työt alta. Toivottavasti tämä koronatilanne hellittäisi ja tulisi uusia paikkoja hakuun :smiley-angelic001

Pakostakin tuntuu, että mun takia menetettiin nyt mahdollisuus ulkomaille muutosta ja mies menettää melkein 10 vuoden työpaikkansa ja palkan, jolla elättäisi tarvittaessa minut ja vauvan siellä ulkomailla pari vuotta :sorry:

Tsemppiä! Vuotojen takiako loop tehtiin?
Toivottavasti ei kauaa kestä jälkivuoto. Kurjaa aikaa se oli, mullakin oli kahdesti just oviksen aikaan loop/leep (jos ne nyt on sama asia..) lyhyen kierron takia se aina ajoittui. Ja jälkivuotokin kesti melkein seuraavaankin ovikseen, ei siis kivaa. (no viimisimmän vuodot kesti maaliskuusta toukokuun loppuun, mut mulla oli vähän ongelmallinen tapaus..).
Pikaista paranemista siis!

Joo, vuotamisen takia hyvinkin. Näin näki, että tuosta johtuisi, tiedä sitten. Varmaksi voi sanoa vasta kun paikat parantuneet. Ehkä tää ovisaika nyt sitten oli paras tehdä se... Pari viikkoa tästä niin alkaa menkat, ja sitten menee yleensä melkein se kolme viikkoa seuraavaan ovikseenkin :smiley-angelic001

Toivottavasti ei nyt kovin kauaa vuotaisi... Tosiaan otti ihan ikkipikkisen.

Oon ainaki sitä pohtinut et onko kp1 "tänään vai huomenna" jos ollut niukka vuoto ekana :grin riippuu kuinka niukkaa vielä klo 18 jälkeen

Tältä näyttää aamun ovistestit..vaaleeta on ..

Mikä kp sulla yleensä plussaa
onks mitään tiettyä aikaväliä kierrossa,
et milloin on :happy:
hitto miten vaikee nyt tääki oli muodostaa
sanoiks, toivottavasti tajusit :hilarious:
Ehkä meen keittämään lisää kahvia, tää päivä on ollu muutenki, yhtä sekoilua.

Ikävempiä uutisia parilla, halit:Heartpink

Newmoon MITÄ tuntuu että just iloittiin sun plussasta, voi vitsi miten jännää :nailbiting::dummy:
ikäviä noi kivut kyllä.

Alcyone miten voit? toivottavasti kaikki hyvin ja operaatio saatiin tehtyä:Heartpink

Mikä kp sulla yleensä plussaa
onks mitään tiettyä aikaväliä kierrossa,
et milloin on :happy:
hitto miten vaikee nyt tääki oli muodostaa
sanoiks, toivottavasti tajusit :hilarious:
Ehkä meen keittämään lisää kahvia, tää päivä on ollu muutenki, yhtä sekoilua.

Ikävempiä uutisia parilla, halit:Heartpink

Newmoon MITÄ tuntuu että just iloittiin sun plussasta, voi vitsi miten jännää :nailbiting::dummy:
ikäviä noi kivut kyllä.

Alcyone miten voit? toivottavasti kaikki hyvin ja operaatio saatiin tehtyä:Heartpink

Letroilla kp13-15 ja luomuna ennen oli sit joku kp16-18 mutta tänä vuonna alkanut olee noita kp23-25 oviksia :facepalm: että saa nähdä. Testaan kohta uusiks ja toki aamuisin kunnes plus..

Kp15.
Mua pelottaa et menis verta takasin sinne lääkkeeseen :bag: ja varmasti jännitän ainakin ekaa kertaa

Ei oo onneksi moista käynyt. Mutta onhan toi pistely varsinkin tällaiselle piikkikammoiselle melkoinen koettelemus. Mutta kaikkeen tottuu ja turtuu.

Kunpa siellä ovis nyt tulisi pian. Miten sulla muuten siinä inssissä piti ilmoittautua sit toimenpiteeseen?

Siis sepä tässä on tosi kummallista koska kp11 oli vasemmalla 24mm kokoinen folli ja oikealla 12mm... Kivut oli nyt oikealla. Joko vasen on kasvanut ihan liian isoksi tai si surkastunut ja oikee alkanu kasvaa? Tiedä näistä..

Ompa kyllä outoa:( oliko sulla limakalvo kuinka paksu tuolloin? Kuulostaisi siltä, että juuri ois voinut olla ovis tuloillaan/ollut mittojen puolesta. Mulla oli ekassa piikityskierrossa ikinä folli ultrassa kp10, n. 23 mm, joka oli jo surkastumassa ja josta sit raskauduin..

Puuh, mulla on ollut ihan törkeän raskas viikko ja sellaisena jatkuu vielä viikonlopun yli. Luin teidän juttuja, mutta olen niin väsynyt ettei mikään pysy mielessä. Tsempit silti kaikille!

Minä en ole ehtinyt juuri piinailla. Lähinnä välillä vain miettinyt toiveikkaasti. Alkion siirrosta on nyt reilu viikko. Normaalikierrossa olisi nyt kp1, mutta tämähän toki on kaikkea muuta kuin normaali näiden kaikkien lääkkeiden ja punktion jälkeen. Ja terolutit menevät edelleen.
Mies kysyi tänään milloin meinaan testata. Kerrankin hän miettii ensin ääneen asiaa enkä minä.:hilarious: Minusta tuntuu siltä, etten halua testata. Niin kauan kuin en testaa niin voin kuvitella olevani raskaana.:rolleyes: Valkkaria on tullut reilusti koko ajan ja tuntuu että lisääntyy vain. Tänään tuli valkkarin seassa vähän ruskehtavaa verta. Epäilys tuli ensin, että nytkö ne menkat alkavat teroista huolimatta. Mutta ylipuhuin itseni vielä siihen, että kyllähän raskaudenkin aikana joskus tulee vähän vuotoja. Liitoksissa on tuntunut myös välillä. Mistään ei kuitenkaan voi päätellä mitään koska lääkkeet.:confused005

Ääh, tonni, onpa tylsää. Toivon todella että operaatio parantaa vuoto-ongelmat:Heartred tuttua tuo itsensä syyllistäminen ja mitä jos - ajattelu. Eihän se tilannetta muuta, kun tulee ehkä vaan kurjempi fiilis, mutta minkäs sitä ajatuksilleen voi:Heartred

Vähän kärsimättömät fiilikset itellä. Olis kiva tietää jo lopputulos, mutta ei auta kun odotella ens viikon loppuun. Ens la testaan ennen mun polttareita, jos on negaa, niin sit voi vetää (v*tutus) perseet:hilarious: sit tuleekin taukokuukaus ja lokakuussa uudella innolla piikkiä nahkaan.

Tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin. Jospa meillekin vielä koittaisi se plussapäivä:Heartred

Tsemppiä NewMoonille loppuvastukseen. Ei enää pitkä aika ja kaikki odotus on tullut vihdoin päätökseen.:wav

Täällä sitä vaan kärvistellään ja odotellaan, koska pieni päättää syntyä.
Supistukset on nykyään kovempia ja niitä tulee useammin. Kivut myös on laajempia, nivusiin asti sattuu, mut vielä tosiaan ei ole lähtenyt käyntiin. Onhan tässä vielä reilu viikko laskettuun aikaan ja voihan mennä yliaikaiseksi. Aikamoinen paine on kun seisoo/kävelee ettei sekään enää ole mielekästä.

Mitä sulle kuuluu?

No muistelinkin, että lähellä on jo laskettu aika! Ihanaa, kohta teillä on pieni sylissä :Heartred

Kiitos, ihan hyvää tännekin. Kipeitä supistuksia alkoi tulla liian aikaisin, nyt täytyy malttaa ottaa rauhallisesti. Synnytys alkaa jo vähän jännittää ja pesää on rakennettu :hilarious: Uskomatonta, että aikaa on mennyt jo niin paljon... :eek:

Takaisin