!!!! Tiedän että testi ollut usein ihan susi, mut mulla ollut aina nega ja kemiallisessa vaan haamu. Meinasin testata loman lopetus negan, ettei sit ensi viikolla ärsytä kun menkat alkaa, mut mut![]()
Hyvältä näyttää Sen:) varovaiset onnittelut!! Ihanaa saada plussia tänne.
zarar, tsemppiä muuttopuuhiin! Se on kyllä aina raskasta, mutta lopulta ihanaa kun on tavarat paikoillaan jne. uuteen asuinympäristöön tutustuminen
täällä kp1

Aamulla sit seuraavat. Mä niin toivon että te kaikki ihanat naiset saatte tänä vuonna ne plussat ja ensi vuonna pienet syliin. Ootte kaikki olleet täällä yrittämässä paljon pitempään kuin minä. Ihan epäreilua että toiset joutuu vuosia odottamaan ja toivomaan ja pettymään ja toiset tulee ehkäisyn läpi raskaaksi 

(olo on oikeesti kauhee, mut mitä sitä ei vauvan eteen tekis 

nippailuja, keltsi kipuja, selkäkipuja,tissit on turvonnut... Uskaltaisko huomenna illalla 10km lenkin jälkeen testata jos hanat ei oo auennu?

se oli I H A N A
mun mielestä se oli kaksiviikkoo sitten lauantaina 8.8..mut tämäkin testi aamupäivästä kun ei enää ehtiny illasta testaan
ihana nähä täällä taas plussia!! 

vastapainoksi viimekuun pitkälle kierrolle taitaa tulla nyt lyhyt kierto eilen alko järkyt vatsakivut (kp24)
Kai se on uskottava. Eka kuva testiajalla ja toka kuivana (alin testi eilinen). Sofian testiä myös odottelen