Raskaaksi 2019

!!!! Tiedän että testi ollut usein ihan susi, mut mulla ollut aina nega ja kemiallisessa vaan haamu. Meinasin testata loman lopetus negan, ettei sit ensi viikolla ärsytä kun menkat alkaa, mut mut :smiley-angelic001

Hyvältä näyttää Sen:) varovaiset onnittelut!! Ihanaa saada plussia tänne.

zarar, tsemppiä muuttopuuhiin! Se on kyllä aina raskasta, mutta lopulta ihanaa kun on tavarat paikoillaan jne. uuteen asuinympäristöön tutustuminen

täällä kp1:(. Oli menkat myöhässä päivän ja huomenna oisin testannut. Mutta eipähän sit tarvinnut. Tässä kierrossa jopa kuvittelin tärpänneen, kun lämmöt nousi oviksen jälkeen ja pysyi hyvin ja tasaisesti korkealla. No ilmo laitettu hoitokierrokselle, mutta viimeksikään ei mahduttu niin ei ole suuria odotuksia, että nytkään päästäisiin.

Hyvältä näyttää Sen:) varovaiset onnittelut!! Ihanaa saada plussia tänne.

zarar, tsemppiä muuttopuuhiin! Se on kyllä aina raskasta, mutta lopulta ihanaa kun on tavarat paikoillaan jne. uuteen asuinympäristöön tutustuminen

täällä kp1:sad001. Oli menkat myöhässä päivän ja huomenna oisin testannut. Mutta eipähän sit tarvinnut. Tässä kierrossa jopa kuvittelin tärpänneen, kun lämmöt nousi oviksen jälkeen ja pysyi hyvin ja tasaisesti korkealla. No ilmo laitettu hoitokierrokselle, mutta viimeksikään ei mahduttu niin ei ole suuria odotuksia, että nytkään päästäisiin.

Voi höh :( Missä käytte hoidoissa? Mun mielestä on ihan kamalaa, että vaan osa mahtuu hoitoihin! Ei niin saisi olla! Lapsettomuus on kumminkin luokiteltu sairaudeksi ja siihen pitää saada hoitoa. Ei muillekaan sairauksista kärsiville sanota että sori, ei nyt ehditä auttaa sua.. :mad:

Tiiättekö sen tunteen kun saatte jonkun arvoituksellisen viestin kuten "arvaa mitä?!" Ja sit joudutte hetken kerää itseänne et no, pamahtaako sieltä vauvauutinen... Mä en edes nykyään mieti muita vaihtoehtoja, tavallaan tuntuu tyhmältä, mut sit toisaalta oon monin kerroin iloisempi kun uutiset onkin, että mentiin kihloihin, ostin koiranpennun, tai mitä ikinä.. yritin selittää tätä mun miehelle ja hän ei kuulemma tiedä tätä tunnetta, mut en tiedä miksi mä edes yllätyin, esitteleehän se mulle sen kavereiden vastasyntyneidenkin kuvat ja videot ilman varoitusta :facepalm:o_O

Voi höh :sad001 Missä käytte hoidoissa? Mun mielestä on ihan kamalaa, että vaan osa mahtuu hoitoihin! Ei niin saisi olla! Lapsettomuus on kumminkin luokiteltu sairaudeksi ja siihen pitää saada hoitoa. Ei muillekaan sairauksista kärsiville sanota että sori, ei nyt ehditä auttaa sua.. :mad:

Joo niinpä! Kesälomista varmaan osittain johtui ja Koronan takia jonot varmasti myös venyneet. Hussilla siis ollaan.

Kiitos kaikille! Ollaan miehen kanssa vaan tuijotettu tuota testiä koko päivä :wideyed: Aamulla sit seuraavat. Mä niin toivon että te kaikki ihanat naiset saatte tänä vuonna ne plussat ja ensi vuonna pienet syliin. Ootte kaikki olleet täällä yrittämässä paljon pitempään kuin minä. Ihan epäreilua että toiset joutuu vuosia odottamaan ja toivomaan ja pettymään ja toiset tulee ehkäisyn läpi raskaaksi :Heartbigred

Tiiättekö sen tunteen kun saatte jonkun arvoituksellisen viestin kuten "arvaa mitä?!" Ja sit joudutte hetken kerää itseänne et no, pamahtaako sieltä vauvauutinen... Mä en edes nykyään mieti muita vaihtoehtoja, tavallaan tuntuu tyhmältä, mut sit toisaalta oon monin kerroin iloisempi kun uutiset onkin, että mentiin kihloihin, ostin koiranpennun, tai mitä ikinä.. yritin selittää tätä mun miehelle ja hän ei kuulemma tiedä tätä tunnetta, mut en tiedä miksi mä edes yllätyin, esitteleehän se mulle sen kavereiden vastasyntyneidenkin kuvat ja videot ilman varoitusta :facepalm:o_O

Joo niin tuttua!

Siskan mietteet täälläkin älyttömän tuttuja. Myötäelän siis mukana.

Kosmosta ja Sinistä Kirahvia komppaan, on kyllä tyhmää, että kaikki halukkaat ei pääse silloin kun pitäisi hoitoihin. Muutenkin kun tää on yhtä odotusta (eikä aina niin ihanaakaan enää) niin pitkittyy ihan turhaan koko homma. Tietty on rajalliset resurssit, mutta silti :sad001
Tsemppiä kuitenkin tilanteisiinne kaikille hoitolaisille :Heartred
Ja kiitos tsempistä tyttäret :Heartred:notworthy

Mulle iski aivan j ä ä t ä v ä migreeni ja aivan varmasti on nyt ovulaatio särky. Pitäisköhän tässä mies kuitenkin kellistää :playful: (olo on oikeesti kauhee, mut mitä sitä ei vauvan eteen tekis :cool:)
Sitä paitsi mies ollut koko ajan kimpussa, ootteko te huomanneet et mies jotenkin aistii ovulaatiota vai keksinkö mä nyt vaan tän päästäni (tai sit toi yks on muute vaa liian aktiivinen) :grin

Täällä kans veikkasin et ois voinu mennä kunnolla jo tänään kp1 kun tulee vessassa pyyhkiessä vähän verta ja muuten tuhnuttanu ja edelleen tullu ruskeeta jo pari päivää et jos huomenna sit kunnolla uus kierto käyntiin :happy:
ainakin toivottavasti, ettei nyt ala mikään vuotosekoilu taas.

Joo niinpä! Kesälomista varmaan osittain johtui ja Koronan takia jonot varmasti myös venyneet. Hussilla siis ollaan.

Voi helvetti joo toi on paskaa ettei mahdu.. toivotaan että mahdut ja mua jännää kans mahdunko mä sit joskus :sour:

Anteeksi pikainen omanapailu täältä suomen reissun päältä. Menkat ei oo vieläkään alkanu. Huomenna joku dpo 14-16. Vv tullu vaan enkä muuten voi sekottaa sitä spermaan kun ei oo mahdollista :hilarious: nippailuja, keltsi kipuja, selkäkipuja,tissit on turvonnut... Uskaltaisko huomenna illalla 10km lenkin jälkeen testata jos hanat ei oo auennu?

Anteeksi pikainen omanapailu täältä suomen reissun päältä. Menkat ei oo vieläkään alkanu. Huomenna joku dpo 14-16. Vv tullu vaan enkä muuten voi sekottaa sitä spermaan kun ei oo mahdollista :hilarious: nippailuja, keltsi kipuja, selkäkipuja,tissit on turvonnut... Uskaltaisko huomenna illalla 10km lenkin jälkeen testata jos hanat ei oo auennu?

Joojoojoojoo:smiley-bounce013

Kyllä sitten pitää jo testata:happy:

Käytiin kattoo tänään meidän tulevaa hauvavauvaa:love7 se oli I H A N A:love7:love7:love7 pitäis vielä suorittaa toi ovitrellen pistäminen. Oon koko päivän vitkutellu sen kanssa, kun ei jotenkin yhtään huvittaisi tunkea nahkaan sitä piikkiä:hilarious: jos kävis suihkussa ja sit hoitais sen alta pois:hilarious:

Joojoojoojoo:smiley-bounce013

Kysyin mieheltä pitäiskö huomenna ostaa raskaustesti ja se oli heti sillan "Ei". Hänhän on siis taas ihan varma että oon raskaana nii kun joka ikisessä muussakin kierrossa :hilarious: nyt oikeesti vähän ärsyttää kun ei tiedä varmaksi millon se ovis oli kun ei oo yhtään varma tosta dpo:sta. :nailbiting: mun mielestä se oli kaksiviikkoo sitten lauantaina 8.8..mut tämäkin testi aamupäivästä kun ei enää ehtiny illasta testaan

Liitteet

• IMG_20200808_113707.jpg
    IMG_20200808_113707.jpg
    9.7 KB · Katsottu: 154
Varovaisen onnisttelit senille :love017 ihana nähä täällä taas plussia!!
Nyt jäädään siis oottamaan sofin testiä :hello2

Zarar, tsemppiä loppumuuttoin tai siihen varsinaiseen tai ihan kaikkee siihen liittyvään, hengitä pari kertaa kyllä se siitä :happy119
Ja siihen aistiiko mies ovulaation, mä oon sitä mieltä että aistii!! Ehdottomasti!! Jotenki jostain ne tietää että nyt pitää pariutua ja sitte taas lähellä menkkoja meillä ei ainakaan oo miteenkään kauheen aktiivista miehenkään puolelta.

Me edelleen ootellaan täällä niitä simppa tuloksia... nyt heti mulle kaikki, mulla oli puhelin aika varattu gynelle mutta peruin sen kun ei ne tullukkaan vielä, ihan meinasin kysellä ne tarvuttavat verikokeet ja mennä teetättää ihan vaan parilla sanalla voisin tätä ovulaatiota mainita mutta en kuvittele enää mitään!!:smiley-angry003 vastapainoksi viimekuun pitkälle kierrolle taitaa tulla nyt lyhyt kierto eilen alko järkyt vatsakivut (kp24)

Kysyin mieheltä pitäiskö huomenna ostaa raskaustesti ja se oli heti sillan "Ei". Hänhän on siis taas ihan varma että oon raskaana nii kun joka ikisessä muussakin kierrossa :hilarious: nyt oikeesti vähän ärsyttää kun ei tiedä varmaksi millon se ovis oli kun ei oo yhtään varma tosta dpo:sta. :nailbiting: mun mielestä se oli kaksiviikkoo sitten lauantaina 8.8..mut tämäkin testi aamupäivästä kun ei enää ehtiny illasta testaan

Ei muuta ku rtestiä kehiin :wink

Apuaaa nyt se plus tulee :nailbiting::love7 miksei pitäis testiä tehdä jos on varma että raskaana?:grin toi on just sellainen ovis plus mikä tulee kun on raskaana :smiley-bounce016

Testihullu täällä huomenta :wacky: Kai se on uskottava. Eka kuva testiajalla ja toka kuivana (alin testi eilinen). Sofian testiä myös odottelen :wink

Liitteet

• 20200824_054144.jpg
    20200824_054144.jpg
    26.7 KB · Katsottu: 185
  • 20200824_071403.jpg
    20200824_071403.jpg
    29.7 KB · Katsottu: 191
Täällä odotellaan inssiin menoa. Pitäis jatkaa tästä suoraan yhteen aika tiukkaan palaveriin, keskittyminen huipussaan :hilarious: isäntä laittoi aamulla tsemppiviestit ja kertoi veivanneensa nii hyvin kun osasi:hilarious: tein piruuttani aamulla ovistestin, kun halusin nähdä onko se ovitrellen jälkeen jotenkin erilainen. Todella räiskyvä testi viiva, kun normaalisti on vaan tasavahva mulla. En nyt jaksa ottaa mitään isoa huumaa, mutta ihan hyvillä mielin jään odottamaan lopputulosta:happy:

Takaisin