Raskaaksi 2019

Päivittelen taas vähän ohi aiheiden. Me ei saatukaan tänään edes osaa siitä määrästä vietyä, mitä oltiin ajateltu viedä, kun paku olikin niin paljon pienempi kun mitä tiedettiin. Ens viikolla olis sitten virallinen muuttopäivä, ottaa vaan päähän kun toi ukkeli ei oo vieläkään saanut soitettua isälleen siitä autosta, jolla muutetaan ja muuttopäiväkin on siksi auki :banghead:mikä siinä on, että näitä ukkoja pitää aina patistaa eikä mikään tunnu tapahtuvan oma-aloitteisesti :mad: Ärsyttää elää näiden tavaroiden keskellä.
Käytiin sen verran läpi uuden asunnon huoneistoa, että remppaa tarvii tehdä. Hiton paljon hommaa, ei oo vielä materiaalejakaan ostettu, pitäs kodinkoneitakin uusia ja vaikka mitä. Oon ihan kuollut, nukkunut monta yötä aivan surkeesti ja nähnyt vaan painajaisia. Vituttaa tää homman määrä ja tuntuu, et toi ukkeli ei paljoa jalkaansa hetkauta asioiden eteen. :banghead: Ite oon sellanen, et haluaisin varautua ja suunnitella mahdollisimman paljon valmiiksi nopeasti, et olis helppo alottaa mut toi toinen on ihan vähän erilainen.
En jaksa ees kirjottaa, enkä ajatella. Ahdistin itteäni vaan lisää ku somessa etusivulla tutut on just synnyttäneet. Tällä hetkellä on se olo, et voisin heittää romukoppaan muutakin kun vaan vanhoja rojuja, vaikka tän elämän. Mut oon nyt varmaan vaan liian väsynyt, nyt koitan nukkua ees tänä yönä, ehkä tää joskus helpottaa.

Päivittelen taas vähän ohi aiheiden. Me ei saatukaan tänään edes osaa siitä määrästä vietyä, mitä oltiin ajateltu viedä, kun paku olikin niin paljon pienempi kun mitä tiedettiin. Ens viikolla olis sitten virallinen muuttopäivä, ottaa vaan päähän kun toi ukkeli ei oo vieläkään saanut soitettua isälleen siitä autosta, jolla muutetaan ja muuttopäiväkin on siksi auki :banghead:mikä siinä on, että näitä ukkoja pitää aina patistaa eikä mikään tunnu tapahtuvan oma-aloitteisesti :mad: Ärsyttää elää näiden tavaroiden keskellä.
Käytiin sen verran läpi uuden asunnon huoneistoa, että remppaa tarvii tehdä. Hiton paljon hommaa, ei oo vielä materiaalejakaan ostettu, pitäs kodinkoneitakin uusia ja vaikka mitä. Oon ihan kuollut, nukkunut monta yötä aivan surkeesti ja nähnyt vaan painajaisia. Vituttaa tää homman määrä ja tuntuu, et toi ukkeli ei paljoa jalkaansa hetkauta asioiden eteen. :banghead: Ite oon sellanen, et haluaisin varautua ja suunnitella mahdollisimman paljon valmiiksi nopeasti, et olis helppo alottaa mut toi toinen on ihan vähän erilainen.
En jaksa ees kirjottaa, enkä ajatella. Ahdistin itteäni vaan lisää ku somessa etusivulla tutut on just synnyttäneet. Tällä hetkellä on se olo, et voisin heittää romukoppaan muutakin kun vaan vanhoja rojuja, vaikka tän elämän. Mut oon nyt varmaan vaan liian väsynyt, nyt koitan nukkua ees tänä yönä, ehkä tää joskus helpottaa.

Tsemppiä, väsyneenä kaikki tuntuu vähän vaikeammalta:Heartred me muutettiin viimeksi niin, että kannettiin viimeiset kamat illalla 22 sisään ja mies lähti aamulla 05 työreissulle Bahamalle 4 viikoksi. Mies oli tehnyt remonttia 1,5kk ja kaikki oli AIVAN kesken. Täällä mä sit olin vuoden ikäisen tytön ja kaikkien laatikoiden, pussien ja remontin keskellä yksin:banghead: toimi mulla telkkari, sänky, vessanpytty ja suihkuun pääsi just ja just.

Siitäkin kyllä lopulta selviytyi, vaikka vaati hieman asennoitumista. En pystynyt edes purkamaan mitään, kun ei ollut mitään mihin purkaa (kaikki hyllyt ym asentamatta) ja pyykinpesukoneen sain tästä vasta joku 6kk eteenpäin, kun saatiin kylppäriremppa valmiiksi:hilarious: ei ihanne tilanne tällaiselle mulle kaikki heti nyt - tyypille, mutta pakon edessä sitä sopeutuu monenlaisiin ratkaisuihin:happy:

Tsemppiä, väsyneenä kaikki tuntuu vähän vaikeammalta:Heartred me muutettiin viimeksi niin, että kannettiin viimeiset kamat illalla 22 sisään ja mies lähti aamulla 05 työreissulle Bahamalle 4 viikoksi. Mies oli tehnyt remonttia 1,5kk ja kaikki oli AIVAN kesken. Täällä mä sit olin vuoden ikäisen tytön ja kaikkien laatikoiden, pussien ja remontin keskellä yksin:banghead: toimi mulla telkkari, sänky, vessanpytty ja suihkuun pääsi just ja just.

Siitäkin kyllä lopulta selviytyi, vaikka vaati hieman asennoitumista. En pystynyt edes purkamaan mitään, kun ei ollut mitään mihin purkaa (kaikki hyllyt ym asentamatta) ja pyykinpesukoneen sain tästä vasta joku 6kk eteenpäin, kun saatiin kylppäriremppa valmiiksi:hilarious: ei ihanne tilanne tällaiselle mulle kaikki heti nyt - tyypille, mutta pakon edessä sitä sopeutuu monenlaisiin ratkaisuihin:happy:

No joo, tiedän kyllä, ettei monet keskeneräiset jutut oo maailmanloppu, mutta näin väsyneenä sitä helposti kadottaa oman suhteellisuudentajunsa :bag: ehkä opettaa itsellekin sitä maltillisuutta :)

Pikkuhiljaa hyvä tulee, vai miten se meni :hilarious: mua ärsyynnyttänyt tää ihokin tänään ja eilen. Jospa tää tästä levolla. :bag:

No joo, tiedän kyllä, ettei monet keskeneräiset jutut oo maailmanloppu, mutta näin väsyneenä sitä helposti kadottaa oman suhteellisuudentajunsa :bag: ehkä opettaa itsellekin sitä maltillisuutta :)

Pikkuhiljaa hyvä tulee, vai miten se meni :hilarious: mua ärsyynnyttänyt tää ihokin tänään ja eilen. Jospa tää tästä levolla. :bag:

Joo lepoa nyt vaan :Heartpink
toi just kun väsyneenä helposti kaikki tuntuu vaan niin maailmanlopulta kun on niin herkässä tilassa, huomaan tosi paljon samaa itsessäni ja tajuun todellaki ton miesjutun, ite oon sellanen kaikki heti mulle nyt ja että suunnittelen ja varaudun ja tykkään että asiat tapahtuu ja nopeasti mies just sellanen yltiöpositiivinen kaikki kyllä järjestyy ajallaan tyyppi meinaan olla välillä ihan hermoraunio ja mietin vaan et noniin nyt hengitetään, älä räjähdä :hilarious:
Potkit sitä nyt vaan perseelle että hoituu sit kaikki hommat!

Joo lepoa nyt vaan :Heartpink
toi just kun väsyneenä helposti kaikki tuntuu vaan niin maailmanlopulta kun on niin herkässä tilassa, huomaan tosi paljon samaa itsessäni ja tajuun todellaki ton miesjutun, ite oon sellanen kaikki heti mulle nyt ja että suunnittelen ja varaudun ja tykkään että asiat tapahtuu ja nopeasti mies just sellanen yltiöpositiivinen kaikki kyllä järjestyy ajallaan tyyppi meinaan olla välillä ihan hermoraunio ja mietin vaan et noniin nyt hengitetään, älä räjähdä :hilarious:
Potkit sitä nyt vaan perseelle että hoituu sit kaikki hommat!

Joo se lupas huomenna soittaa eli varauduttava vaan vielä huomennakin patistelemaan :hilarious: tää yliväsymyksen aalto on kyllä vissiin ihan huipussaan, kun oon aivan raato mut en saa nukuttua. Plääh jospa se uni tulis jollain keinolla ja veis nää fiilikset mennessään :help

!!!! Tiedän että testi ollut usein ihan susi, mut mulla ollut aina nega ja kemiallisessa vaan haamu. Meinasin testata loman lopetus negan, ettei sit ensi viikolla ärsytä kun menkat alkaa, mut mut :smiley-angelic001

Liitteet

• 20200823_085638.jpg
    20200823_085638.jpg
    30.6 KB · Katsottu: 212
Muokattu viimeksi:
!!!! Tiedän että testi ollut usein ihan susi, mut mulla ollut aina nega ja kemiallisessa vaan haamu. Meinasin testata loman lopetus negan, ettei sit ensi viikolla ärsytä kun menkat alkaa, mut mut :smiley-angelic001

Toi toinen viiva on ihan selkee! Hae vielä toinen testi? Varovaiset onnittelut:Heartred

• Tykkään
Reaktiot: Sen

Oi wau! Minullakin on kaikki testit aina ihan blankoja negakierroissa. Ihan sama mitä testiä käyttää.:wacky: Joten olisin kyllä tuosta jo itsekin innoissani! Mahtavaa Sen! Varovaisesti onnitteluja jo!:gen014:happy093

• Tykkään

Oi wau! Hyvin voi olla plus! Oliko tää letrokierto ja oliko mitään uutta erilaista tässä kierrossa?:rolleyes::love7

• Tykkään

Oi, no mutta mikäs se siellä pilkottaakaan:love7

Tässä vaiheessa näyttää hyvältä! :happy093 Loma lienee tehnyt tehtävänsä. Onnea ja vauvaliimaa! :Heartred Mahtavaa, että täällä tapahtuu tämmöisiä!

• Tykkään
Kiitos kaikille :love7 Ihan epäuskoinen olo. Nyt siis dpo10/kp25/26-30. Neljäs Letrokierto ja ekaa kertaa geleet käytössä, tosin aloitin vasta kp7. Lisäksi söin foolihappoa 800ųg ja luteaalissa magnesiumia. Greippimehua join pari lasillista alkukierrosta, mut sit unohdin sen. Punaviiniä join pienen lasillisen iltaisin dpo3 alkaen. Nyt oon myös ollut 3vk kesälomalla :grin

Ovislimat oli tosi hyvät. Talleteltiin oviksen alla joka päivä ja dpo0 tuntui et ovis oli ollut edellisenä yönä tai jopa illalla. Dpo4 myöhään illalla huomasin alkkareissa kolme tippaa verta. Dpo6 alkaen oli tosi kosteeta ja alavatsalla pieni paineen tunne, vähän niin kuin panettaisi koko ajan :hilarious: Lisäksi sitten kaikenlaista nippailua alavatsalla ja lieviä menkkajomoja tosiaan eilisestä eli dpo9. Oviksen jälkeinen nännikipu alkoi normaalisti dpo2 ja tissit kipeytyi ihan hemmetisti muutama päivä myöhemmin. Nyt tissit on ihan kosketusarat, turvonneet ja kuumottavat. Normikiertoon siis erona nuo veritipat ja tissit normaalia kipeämmät. Näin kosteaa ei ole myöskään tainnut olla. Pari kemiallista takana, joten jännittää aikalailla.

Mulla ei täällä anoppilassa (appivanhemmat ei siis ole paikalla) ole muita testejä. Kotoa löytyy Pc, Rfsu ja yksi digi. Herkkiä ei ole kuin noita One steppejä ja One step puikko. Minkähän sitä tekisi seuraavaksi :smiley-angelic002

Onnea! :love7

• Tykkään
Lupaavalta näyttää, onnittelut! :dance011

• Tykkään

Wautsi, nyt ei muuta kun viivan vahvistumista odotellen :happy: Varovaiset onnittelut täältä :angel7

• Tykkään
Täällä on tänään pää vähän selkeempi. Sain nukuttua, mut vieläkin on univelkaa :bag: ukkeli sai sen muuttoasiankin hoidettua. Eli torstaina olis virallinen muutto ja sit viikonloppuna loppusiivous tähän kämppään.
Ehkä sitä ite vois tosiaan välillä vaan höllätä, et laskis vaikka 10 ennen kun tuntuu siltä, että räjähtää :hilarious:

Mulla alkanut nippailut alavatsalla, pää vähän jomoilee ja limojakin on. Kauhee jäätelön himo iski ihan puskista. :hilarious: Voihan se olla et ovis olis sit lähettyvillä. Katotaan, miten tän muuton keskellä jaksaa mitään duunata :grin
Hammaslääkäri olis tiistaina ja jo nyt pelottaa :nailbiting:

Mies muuten lupas lopettaa tupakoinnin nyt muutettua, kun se oli sitä mieltä et alotettais yrittämään ihan kunnolla :hilarious: joo o, mitähän sekin sit sen mielestä meinaa, sekstailua all day, all night :laughing002

Takaisin