Vatsanahkaan joo:) mä mietin myös ihan samaa asiaa kun aloittelin toista hoitokierrosta. YouTubesta löytyy hyvin ohjevideoita jos tarvii, vaikka samalla lailla kyllä toimii kuin Gonal
Kiitos
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vatsanahkaan joo:) mä mietin myös ihan samaa asiaa kun aloittelin toista hoitokierrosta. YouTubesta löytyy hyvin ohjevideoita jos tarvii, vaikka samalla lailla kyllä toimii kuin Gonal
Päivittelen taas vähän ohi aiheiden. Me ei saatukaan tänään edes osaa siitä määrästä vietyä, mitä oltiin ajateltu viedä, kun paku olikin niin paljon pienempi kun mitä tiedettiin. Ens viikolla olis sitten virallinen muuttopäivä, ottaa vaan päähän kun toi ukkeli ei oo vieläkään saanut soitettua isälleen siitä autosta, jolla muutetaan ja muuttopäiväkin on siksi auki :banghead:mikä siinä on, että näitä ukkoja pitää aina patistaa eikä mikään tunnu tapahtuvan oma-aloitteisesti Ärsyttää elää näiden tavaroiden keskellä.
Käytiin sen verran läpi uuden asunnon huoneistoa, että remppaa tarvii tehdä. Hiton paljon hommaa, ei oo vielä materiaalejakaan ostettu, pitäs kodinkoneitakin uusia ja vaikka mitä. Oon ihan kuollut, nukkunut monta yötä aivan surkeesti ja nähnyt vaan painajaisia. Vituttaa tää homman määrä ja tuntuu, et toi ukkeli ei paljoa jalkaansa hetkauta asioiden eteen. :banghead: Ite oon sellanen, et haluaisin varautua ja suunnitella mahdollisimman paljon valmiiksi nopeasti, et olis helppo alottaa mut toi toinen on ihan vähän erilainen.
En jaksa ees kirjottaa, enkä ajatella. Ahdistin itteäni vaan lisää ku somessa etusivulla tutut on just synnyttäneet. Tällä hetkellä on se olo, et voisin heittää romukoppaan muutakin kun vaan vanhoja rojuja, vaikka tän elämän. Mut oon nyt varmaan vaan liian väsynyt, nyt koitan nukkua ees tänä yönä, ehkä tää joskus helpottaa.
Tsemppiä, väsyneenä kaikki tuntuu vähän vaikeammalta me muutettiin viimeksi niin, että kannettiin viimeiset kamat illalla 22 sisään ja mies lähti aamulla 05 työreissulle Bahamalle 4 viikoksi. Mies oli tehnyt remonttia 1,5kk ja kaikki oli AIVAN kesken. Täällä mä sit olin vuoden ikäisen tytön ja kaikkien laatikoiden, pussien ja remontin keskellä yksin:banghead: toimi mulla telkkari, sänky, vessanpytty ja suihkuun pääsi just ja just.
Siitäkin kyllä lopulta selviytyi, vaikka vaati hieman asennoitumista. En pystynyt edes purkamaan mitään, kun ei ollut mitään mihin purkaa (kaikki hyllyt ym asentamatta) ja pyykinpesukoneen sain tästä vasta joku 6kk eteenpäin, kun saatiin kylppäriremppa valmiiksi ei ihanne tilanne tällaiselle mulle kaikki heti nyt - tyypille, mutta pakon edessä sitä sopeutuu monenlaisiin ratkaisuihin
No joo, tiedän kyllä, ettei monet keskeneräiset jutut oo maailmanloppu, mutta näin väsyneenä sitä helposti kadottaa oman suhteellisuudentajunsa :bag: ehkä opettaa itsellekin sitä maltillisuutta :)
Pikkuhiljaa hyvä tulee, vai miten se meni mua ärsyynnyttänyt tää ihokin tänään ja eilen. Jospa tää tästä levolla. :bag:
Joo lepoa nyt vaan
toi just kun väsyneenä helposti kaikki tuntuu vaan niin maailmanlopulta kun on niin herkässä tilassa, huomaan tosi paljon samaa itsessäni ja tajuun todellaki ton miesjutun, ite oon sellanen kaikki heti mulle nyt ja että suunnittelen ja varaudun ja tykkään että asiat tapahtuu ja nopeasti mies just sellanen yltiöpositiivinen kaikki kyllä järjestyy ajallaan tyyppi meinaan olla välillä ihan hermoraunio ja mietin vaan et noniin nyt hengitetään, älä räjähdä
Potkit sitä nyt vaan perseelle että hoituu sit kaikki hommat!
!!!! Tiedän että testi ollut usein ihan susi, mut mulla ollut aina nega ja kemiallisessa vaan haamu. Meinasin testata loman lopetus negan, ettei sit ensi viikolla ärsytä kun menkat alkaa, mut mut
!!!! Tiedän että testi ollut usein ihan susi, mut mulla ollut aina nega ja kemiallisessa vaan haamu. Meinasin testata loman lopetus negan, ettei sit ensi viikolla ärsytä kun menkat alkaa, mut mut
Lupaavalta näyttää, onnittelut!!!!! Tiedän että testi ollut usein ihan susi, mut mulla ollut aina nega ja kemiallisessa vaan haamu. Meinasin testata loman lopetus negan, ettei sit ensi viikolla ärsytä kun menkat alkaa, mut mut