Raskaaksi 2019

Voi hitto sentään, toivottavasti saisivat ensimmäisellä yrityksellä pois....
Iso hali täältä sinulle :Heartpink

Paljon tarrasukkia sinne :smiley-angelic001:hello2
ja hieno saalis!

Hienoja uutisia nipa! :happy:
kurja vaan tunnelma käynniltä.. ei kiva:confused:

On tää touhu kyllä yhtä vuoristorataa, iloa ja surua vuoronperään, kaikille muutenkin isot tsempit ja halit:Heartpink Tipahdan kyl aina ihan kärryiltä kun muutamia päiviä ei oo seuraamassa ja sit kahlaa kerralla kaikki läpi:grin:p
Mulla kp47 ja eilen oli vika terolut, nyt jos aloittais noi terot vähän aikasemmin ei tarvis turhautua niin pitkään :hilarious: joskus kp15? mikä ois vissiin about hyvä? jos haluis kiertoa tasaiseks.
Vuotoa tässä odotellessa vaan.
Kiitos! :Heartred

Onko sun hiukset kuvassa? Hienot!
Montako päivää terojen lopetuksesta yleensä menkat alkaa? Varmaan joo kp15-20 jos alotat terolutit..ei varmaan kerkee ovista sitä ennen tulemaan? Mut jos sit sen jälkeisessä kierrossa tulisi aiemmin :scratch ootko kokeillut geleetä tai jotain, jolla mahd saisi oviksen aiemmin? Jo nyt on kumma jos et saa letroja tmv..

hah kiitos :happy::angelic: Mulla ollu vuosia kirkas punainenväri päässä, mutta nyt ollu jo hetken tällästä kultaista/oranssia kivaa vaihtelua.
No menkat alkaneet tyyliin heti vikan teron jälkeen tai joskus melkeen viikkokin on pitäny odottaa, vähän riippuen siitä miten pitkä kierto ollu :scratch
En oo kokeillu tota geleetä pitää ottaa siitä ehkä selvää paremmin, omia kokemuksia kuulen mielellään varmaan joillaan on :grin
joo... pitää oottaa nää menkat ja sit kaikki verikokeet ja siitä sit eteenpäin ultrat jne. tulee menee vielä aikaa.
Ja siis joo ei varmaan kerkee kyl ovis tulla jos aloitan terot tolleen mut no saas nyt nähä. Mulla kaks edellistä kertaa ainakin tullu ovisplussa samana päivänä/parin päivän päästä ekasta terosta kun oon alottanu ja ajatellu et huoh ei sitä ovisplussaa tuu tässä kierrossa, tullu aina niin myöhään. plääh.

Onks muuten missä vaiheissa kiertoa kaikki
t. ihan pihalla :wacky:

hah kiitos :happy::angelic: Mulla ollu vuosia kirkas punainenväri päässä, mutta nyt ollu jo hetken tällästä kultaista/oranssia kivaa vaihtelua.
No menkat alkaneet tyyliin heti vikan teron jälkeen tai joskus melkeen viikkokin on pitäny odottaa, vähän riippuen siitä miten pitkä kierto ollu :scratch
En oo kokeillu tota geleetä pitää ottaa siitä ehkä selvää paremmin, omia kokemuksia kuulen mielellään varmaan joillaan on :grin
joo... pitää oottaa nää menkat ja sit kaikki verikokeet ja siitä sit eteenpäin ultrat jne. tulee menee vielä aikaa.
Ja siis joo ei varmaan kerkee kyl ovis tulla jos aloitan terot tolleen mut no saas nyt nähä. Mulla kaks edellistä kertaa ainakin tullu ovisplussa samana päivänä/parin päivän päästä ekasta terosta kun oon alottanu ja ajatellu et huoh ei sitä ovisplussaa tuu tässä kierrossa, tullu aina niin myöhään. plääh.

Ai hyvä jotain hoitoja on tulossa tai apuja :happy: ei se pysty muistaa :wacky: täällä kp9 ja alottelen oviksen tikuttelun :p vaikka voi olla vielä 2vkoa ovikseen tai sit se on ens vkolla. Mutta lähinnä hoitoa odotellessa ens kiertoon..pari päivää päätä särkenyt :eek::confused:

Jestas, näin yhtä kaveria kuka ei tiedä meidän tilanteesta mitään. Tokasi yhtäkkiä että alkavat _tekemään_ nyt sitten vauvaa kun on vihdoin vakkari työsopparin saanut:rolleyes::banghead: oli mulla iso työ pitää suu kiinni etten vaan lipsauttanut mitään tökeröä.

Huoh mulla kans osunut tollanen tilanne eteen yhden tutun kanssa, kyllä teki tiukkaa etten motannu tuolilla sitä päähän, kun kertoi miten nyt on niin hyvä aika elämässä, tehdä bebe, koska sehän tietty just tehdään vaan :finger: ja tuli vähän oksennusta suuhun kun puhuu aina että "bebe" :troll::inpain: Välttelen sitä henkilöä kyllä muutenkin kun ruttoa, selittelee tuolla miten on niin lapseton ja byhyy kun ovat yrittäneet jonkun 4kk nyt. en jaksa.
En pystyis pitää kyl turpaani kiinni enää jos tulis tilanne että joutuisin hänen kanssa samaan tilaan.
On kyl rankkaa tollanen.

Vähän samaa kategoriaa kun pari mun kaveria, jotka sai ekan helpolla, sanoo että vois kohta tehdä toisen..tai yrittää, ihan sama, särähtää kuitenkin..niin sitä vaan varmaan saadaan kohta tokat vaikka mulla ei vielä ekaakaan..

Vähän samaa kategoriaa kun pari mun kaveria, jotka sai ekan helpolla, sanoo että vois kohta tehdä toisen..tai yrittää, ihan sama, särähtää kuitenkin..niin sitä vaan varmaan saadaan kohta tokat vaikka mulla ei vielä ekaakaan..

Joo tässä on pian oikeesti ainut lähipiiristä/tutuista kellä ei oo lasta. Vaikka turha sitä nyt on vertailla tälleen, mut tuli taas heti vaan fiilis et nonni kohta on toikin raskaana. Huoh

Mulla samoja fiiliksiä, tosin vihjailijoina miehen vanhemmat, joilla on jo useampi lapsenlapsi. Mun vanhemmat sai vasta ekan ja eivät huomaa siltä huumalta mitään, mut nämä appivanhemmat vihjailee et sieltä voitais ottaa mallia :banghead: Miten sitä nyt nätisti sanoisi, et ei siihen mallit auta ja sitäkin lasta sisko oli yrittänyt melkein 2v ja 2 km.

Muutenkaan ei tee mieli avautua näin arasta aiheesta kummankaan vanhemmille. Parille kaverille olen puhunut ja ymmärtävät ja tsemppaavat. Yksi kaveri on käynyt luovuttamassa munasoluja ja sillä on yliaktiiviset munasarjat, niitä tuli jotain yli 20 minilääkeannoksella. Sanoin että lainaan sit siltä, jos multa ei irtoa, mut sanoi ihanasti, et jos niitä on niin kyllä nykyisillä lääkkeillä kypsäksi saadaan :)

T. Dpo9 ja menkkajomot alkoi

Nyt on muuten Luontaistukussa Royal gelee tarjouksessa 1000mg 9e 60kpl. Alotin tässä kierrossa vasta kp7, ovislimaa tuli ainakin paljon, mut ovis oli ennallaan kp15. Ehkä ensi kierrossa toimii kunnolla.

Mulla on samanväriset hiukset, oli kesällä ihan punaset mutta tykkään just tälläsestä vaalean oranssista eniten! Ja tuosta geleestä, söin sitä 2tbl pvssä ja sillon ainakin oli kauheet ovis kivut niin vähensin 1tbl pvssä ovikseen asti. En muista oisko aikaistanut mulla ovista.. Mut letrot ainakin aikaistaa 2/3pv.

Niin ja täällä odotellaan menkkoja. Tänään varmaan joku dpo13. Mies kertoi aamulla että oli nähnyt unta että oon raskaana ja miehen nuorimmainen kysyi eilen ravintolassa että oonko raskaana. Se haluis kauheesti pikkusisaruksen :hilarious:

Tytärkin toissapäivänä ekaa kertaa puhui sisaruksesta. On oppinut nyt piirtää hienoja pääjalkaisia ja kysyin kenet piirsi. Kuulemma pikkuveljen:Heartred näin myös yks yö unta että syöksysynnytin vauvan:hilarious: voi kumpa vielä joskus olis vauva:sad010

Nyt on muuten Luontaistukussa Royal gelee tarjouksessa 1000mg 9e 60kpl. Alotin tässä kierrossa vasta kp7, ovislimaa tuli ainakin paljon, mut ovis oli ennallaan kp15. Ehkä ensi kierrossa toimii kunnolla.
Kiitos paljon vinkistä, pistin tilaukseen kun käytän juuri tuota merkkiä muutenkin! :) Olen itse kokenut hyötyväni geleestä. Nytkin tuli ovis, vaikka kohtua runneltiin keskeytyksellä ja siellä on edelleen istukkaa. Luulisi, että hormonit olisi vielä ihan sekaisin, mutta ei näköjään.

Urjalan makeistukussa on Pregcheckin eri testejä edullisesti, tilasin alkuviikosta kaikenlaista kamaa ja nopeasti tuli. Esim. liuskaraskaustestit on 1,90 €/paketti.

Kiitos paljon vinkistä, pistin tilaukseen kun käytän juuri tuota merkkiä muutenkin! :) Olen itse kokenut hyötyväni geleestä. Nytkin tuli ovis, vaikka kohtua runneltiin keskeytyksellä ja siellä on edelleen istukkaa. Luulisi, että hormonit olisi vielä ihan sekaisin, mutta ei näköjään.

Urjalan makeistukussa on Pregcheckin eri testejä edullisesti, tilasin alkuviikosta kaikenlaista kamaa ja nopeasti tuli. Esim. liuskaraskaustestit on 1,90 €/paketti.

Kiitos! 6 pakettia tilattu :hilarious:

Tuli teidän viestejä lukiessa ihan älytön vauvan kaipuu. Kumpa edes yhden vauvan saisi :smiley-angelic001

Tosi tutun kuuloista tuo muiden vihjailu aiheesta :sad001 Yksi tuttavapariskunta usein kyseli, kunnes sitten yks kerta avauduin ja sanoin, etten tiedä tuleeko milloinkaan, ollut asian suhteen vaikeuksia. Ei oo sitten onneks enää kyselleet. Sitten mun miehen puolelta on kans sellasta vihjailua ja ääneen sanomattomia odotuksia asian tiimoilta, enkä siitäkään oikein pidä. Kerran mä sit sanoin miehelle, et sanokoot porukoilleen sen, miten asiat on ja, ettei tää onnistu siitä vaan, mut en tiedä sanoiko mitään, ei oo nyt onneksi taas kuulunut sieltäpäin erityistä. Sit on tietty sitä, kun ei mun sisaruksillakaan lapsia ole (vaikka ne on mua vanhempia), niin jotenkin tuntuu et ne odotukset tän asian suhteen on koko ajan meissä ja vaik oon sanonut, ettei se ole itsestäänselvyys, että lapsia edes tulee, niin ei ne mitään kuuntele :meh:Sisko siis ei halua lapsia, tai niin ainakin väittänyt viimeiset 15 vuotta ja veljellä ei sopivaa puolisoa. Tosin kuulin tossa kesällä, että sisko oli alkanut miettimään lapsia, mut tiedä siitä miten tosissaan oli pohtinut asiaa.
Mut tosiaan tänä vuonna on moni tuttu lisääntynyt huimaa tahtia, että aika yksin saadaan jäädä näppejä pyörittelemään kohta puoliin :bag:

Kumpa olisikin siihen joukkoon kuuluva, joka raskautuu heti yk1 ehkäisyn poisjätettyään :smiley-ashamed008

Oon vaa jotenki ihan hukassa ton geleen kans :hilarious: tablettei vai onks sitä nestemäisenä wat entiiä mitä ostan oisko purkeist/purnukoista kuvaa laittaa, uskaltaaks sitä kokeilla jos on mehiläisillä allerginen? entiiä oonko :hilarious: moi vaan

Hyvä toi pc juttu pitää käydä katsomassa jos tilais itekkin, jos niitä nyt on enää jäljellä :p

Oon vaa jotenki ihan hukassa ton geleen kans :hilarious: tablettei vai onks sitä nestemäisenä wat entiiä mitä ostan oisko purkeist/purnukoista kuvaa laittaa, uskaltaaks sitä kokeilla jos on mehiläisillä allerginen? entiiä oonko :hilarious: moi vaan

Hyvä toi pc juttu pitää käydä katsomassa jos tilais itekkin, jos niitä nyt on enää jäljellä :p
Geleet on usein kapselissa kuivattuna jauheena, mutta myös hunajaa tms. on saatavilla jossain. Mä olen vaikka mille allerginen, kuten siitepölyille ja mahdollisesti myös mehiläisten pistoille, mutta olen pystynyt käyttämään noita. Taitaa selvitä vaan kokeilemalla, käykö ne sinulle. :) Itse pohdin tuota aikanaan siltä kannalta, että koska pystyn syömään hunajaa, niin ehkäpä myös gelee sopii. En kyllä tietä, oliko miten fiksusti järkeilty. o_O

Sarjassamme typerät kysymykset, mutta mihin te ootte ovitrellen pistäneet? Myös vatsanahkaa? Luin just ohjeita ja siinä luki, että lääkärin määrittämälle alueelle:pompus: mä olen kyllä melko varma, että mulle ei määritetty sitä erikseen... Se vittuuntunut hoitaja vaan nopeasti näytti, että kierrä koko tulppa ylös niin pitkälle kun menee ja pistät kaiken ittees:pompus:

Sarjassamme typerät kysymykset, mutta mihin te ootte ovitrellen pistäneet? Myös vatsanahkaa? Luin just ohjeita ja siinä luki, että lääkärin määrittämälle alueelle:pompus: mä olen kyllä melko varma, että mulle ei määritetty sitä erikseen... Se vittuuntunut hoitaja vaan nopeasti näytti, että kierrä koko tulppa ylös niin pitkälle kun menee ja pistät kaiken ittees:pompus:

Vatsanahkaan joo:) mä mietin myös ihan samaa asiaa kun aloittelin toista hoitokierrosta. YouTubesta löytyy hyvin ohjevideoita jos tarvii, vaikka samalla lailla kyllä toimii kuin Gonal

Takaisin