Raskaaksi 2019

Ihanaa Nipanderi, että limakalvo näyttää paremmalta ja pääsette inssiin!
Mutta kurjaa, että kiire ja huono mieli välittyy potilaisiin saakka. Pitäisi siellä oppia henkilökunnan hengähtämään ja hymyilemään ennen kuin tulee potilaan luo. Muut asiat pitäisi siinä kohtaa jättää mielestä.

Minulla on nyt yksi alkio matkassa mukana! :woot: Ihan mahtavaa. Tämä on vähän niin kuin raskaana kunnes toisin todistetaan tilanne.:grin Virallinen testipäivä on 3.9. Yritän malttaa omien testienkin kanssa mahdollisimman pitkälle. :nailbiting:
Pari alkiota oli jo pakastettu tänään ja loppuja kasvattelevat vielä huomiseen. Ilmoittelevat sitten montako sinne pakkaseen saatiin. Mutta tänään ei ainakaan ollut vielä hävikkiä niiden määrässä.

Muistaako kukaan kauvanko miehellä on menny siemennesteanalyysin tuloksiin? Raukka kun ei ees muista miten saa tulokset tietää pitikö soittaa vai tuleeko s-postilla vai mitä :banghead:

Meillä meni pari viikkoa yksityisellä. Muistaakseni soittivat :scratch ja paperi tuli kai postissa, niitä ei saa mihinkään nettiin laittaa, ainakaan Mehiläisellä ei saanut. Joku suojaus juttu. Aina niitä ei saa kuin puhelulla.

Mahtavaa Aida :love7

Meillä meni pari viikkoa yksityisellä. Muistaakseni soittivat :scratch ja paperi tuli kai postissa, niitä ei saa mihinkään nettiin laittaa, ainakaan Mehiläisellä ei saanut. Joku suojaus juttu. Aina niitä ei saa kuin puhelulla.

Mahtavaa Aida :love7
Näin mä kanssa päättelin että kannasta niitä tuskin löytyy, minä täällä malttamattomana mutta ootellaan :hungover:

Parissa viikossa tuli joku pikatulos postissa, tarkka tulos tuli parin kuukauden päästä.

Niin paljon oli taas tullut viestejä ja monella hoidot päällä niin menin jo sekaisin mitä kenelläkin, mut tsempit kunkin omaan tilanteeseen :grin

Edelleen mulla koitetaan ferrejä saada nousuun oli huiket 12 huhtikuussa. Pitäs nyt mennä uusimaan koe että onko noussut. Sit selvii miten ois jatkot, et oisko lähete yksityiseltä julkisille vai miten, jotain ovulaatio induktiosta se oli kirjannut jatko suunnitelmaan, mut sitä ei lähetä tommosilla varastoraudoilla vissiin tekemään (siis jos ne ei oo noussut).

Aida, aivan mahtavaa:love7 toivotaan nyt oikein kovasti että kyytiläinen sieltä tarttuu kovasti kiinni:Heartbigred

Mä en ole viitti nyt edes tutkia miehen analyysin tuloksia. Jollain käynnillä ne käytiin läpi ja tavara todettiin hyväksi. Vois kai sitä joskus pyytää ukkoa vilauttamaan sitä tulosta kannasta:rolleyes:

Aidalle supervauvaliimaa ja pikkuruisia tarrasukkia! :Heartred

Mulle tuli yllättäen ovis.:) Pupuiltiin, kun en tänään ole vuotanut ja noh, kyllä oli intoakin miehen kaatamiseen. :bag: Tikutin plussan jälkikäteen, kun huomasin kesken kaiken ovislimat. Hysteroskopia/kaavinta on tiistaina, joten raskautta tästä ei voi tulla, mutta olen iloinen siitä että paikat toimii taas. :)

Kp4 ja menkat lusittu jo eilen. Mieskin äsken kysy et joko muka sun menkat loppu ku huomas et mul on stringit jalassa eikä normi alushousut mitä pidän vaan menkkojen aikaan:laughing002

Mulle tuli töissä tänään ohjattavaks opiskelija. Vähän pelottaa ja kauhistuttaa ohjata sitä ja sit viel arvioida ku itekkin valmistuin vast marraskuussa ja ollu tuol töissä vast puolvuotta:bag: mut eiköhän se mee ihan hyvin. Toivottavasti.

Onpahan ainakin muuta ajateltavaa nyt 1,5kk ja sit viel pitäis Love-tentti suorittaa jossain vaiheessa

Rupesin tässä jo hyvissä ajoin ennen alkionsiirtoa pohtimaan, että mitenköhän mun testipäivä ajoittuu :hilarious: Eilen pistin Ovitrellen ja sehän tulee mulle myös luteaalitueksi. En tiedä miten monta kertaa se pistetään, saan ohjeet maanantaina.. Jokunen naksaus sitä kuitenkin tulee. Ehkä teen niin, että testaan ens viikon lopulla miten se pieni määrä näkyy testissä o_O

Kosmos: Minulle ainakin merkitsivät testipäiväksi tasan kaksi viikkoa siirrosta.

Biologi soitti vielä tänään, että olivat saaneet vielä kaksi alkiota pakkaseen. Eli meidän saldo tästä ekasta (ja toivottavasti ainoasta) hoitokierroksesta 7 munasolua, joista 7 hedelmöittyi, 1 siirrettiin ja 4 pakastettiin. Jospa näistä sitten yhden vauvan saisi syliin saakka.:smiley-angelic001

Kosmos: Minulle ainakin merkitsivät testipäiväksi tasan kaksi viikkoa siirrosta.

Biologi soitti vielä tänään, että olivat saaneet vielä kaksi alkiota pakkaseen. Eli meidän saldo tästä ekasta (ja toivottavasti ainoasta) hoitokierroksesta 7 munasolua, joista 7 hedelmöittyi, 1 siirrettiin ja 4 pakastettiin. Jospa näistä sitten yhden vauvan saisi syliin saakka.:smiley-angelic001

Mutta mun mielestä ton Ovitrellen kanssa testipäivä on pidemmällä HUSissa, ainakin jos se on luteaalivaiheessa tukena..

Hieno saldo, onnittelut vielä! :)

Mulla on keskeytyksestä 7 vko ja nyt sitten löytyi kohdusta vielä iso pala istukkaa. :confused: Se otetaan ensi viikolla nukutuksessa pois, ensin yritetään hysteroskopialla ja jos ei onnistu, niin kaavitaan. Masentavaa kun kestää tämä paraneminen.
Voi hitto sentään, toivottavasti saisivat ensimmäisellä yrityksellä pois....
Iso hali täältä sinulle :Heartpink

Minulla on nyt yksi alkio matkassa mukana! :woot: Ihan mahtavaa. Tämä on vähän niin kuin raskaana kunnes toisin todistetaan tilanne.:grin Virallinen testipäivä on 3.9. Yritän malttaa omien testienkin kanssa mahdollisimman pitkälle. :nailbiting:
Pari alkiota oli jo pakastettu tänään ja loppuja kasvattelevat vielä huomiseen. Ilmoittelevat sitten montako sinne pakkaseen saatiin. Mutta tänään ei ainakaan ollut vielä hävikkiä niiden määrässä.
Paljon tarrasukkia sinne :smiley-angelic001:hello2
ja hieno saalis!

Hienoja uutisia nipa! :happy:
kurja vaan tunnelma käynniltä.. ei kiva:confused:

On tää touhu kyllä yhtä vuoristorataa, iloa ja surua vuoronperään, kaikille muutenkin isot tsempit ja halit:Heartpink Tipahdan kyl aina ihan kärryiltä kun muutamia päiviä ei oo seuraamassa ja sit kahlaa kerralla kaikki läpi:grin:p
Mulla kp47 ja eilen oli vika terolut, nyt jos aloittais noi terot vähän aikasemmin ei tarvis turhautua niin pitkään :hilarious: joskus kp15? mikä ois vissiin about hyvä? jos haluis kiertoa tasaiseks.
Vuotoa tässä odotellessa vaan.

Voi hitto sentään, toivottavasti saisivat ensimmäisellä yrityksellä pois....
Iso hali täältä sinulle :Heartpink

Paljon tarrasukkia sinne :smiley-angelic001:hello2
ja hieno saalis!

Hienoja uutisia nipa! :happy:
kurja vaan tunnelma käynniltä.. ei kiva:confused:

On tää touhu kyllä yhtä vuoristorataa, iloa ja surua vuoronperään, kaikille muutenkin isot tsempit ja halit:Heartpink Tipahdan kyl aina ihan kärryiltä kun muutamia päiviä ei oo seuraamassa ja sit kahlaa kerralla kaikki läpi:grin:p
Mulla kp47 ja eilen oli vika terolut, nyt jos aloittais noi terot vähän aikasemmin ei tarvis turhautua niin pitkään :hilarious: joskus kp15? mikä ois vissiin about hyvä? jos haluis kiertoa tasaiseks.
Vuotoa tässä odotellessa vaan.

Onko sun hiukset kuvassa? Hienot!
Montako päivää terojen lopetuksesta yleensä menkat alkaa? Varmaan joo kp15-20 jos alotat terolutit..ei varmaan kerkee ovista sitä ennen tulemaan? Mut jos sit sen jälkeisessä kierrossa tulisi aiemmin :scratch ootko kokeillut geleetä tai jotain, jolla mahd saisi oviksen aiemmin? Jo nyt on kumma jos et saa letroja tmv..

Jestas, näin yhtä kaveria kuka ei tiedä meidän tilanteesta mitään. Tokasi yhtäkkiä että alkavat _tekemään_ nyt sitten vauvaa kun on vihdoin vakkari työsopparin saanut:rolleyes::banghead: oli mulla iso työ pitää suu kiinni etten vaan lipsauttanut mitään tökeröä.

Takaisin