Itsellä oli piikkiroskis mutta mun mielestä voi mihin vaan suljettavaan astiaan. Millon sulla eka piikki?
Perjantaina aamulla pistän ennenku lähen töihin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Itsellä oli piikkiroskis mutta mun mielestä voi mihin vaan suljettavaan astiaan. Millon sulla eka piikki?
Onnea vielä Jesbelle ja Vausalle, on ihanaa kuulla että kaikki sujuu hyvin! Rauhoittaa ihmeellisesti omaakin mustaa mieltä.
Olen ollut niin väsyksissä, etten juuri saa aikaiseksi mitään kirjoitella. Kovasti pidän teille muille peukkuja ja toivon jokaiselle pikaista plussaa. Meidän vauvan uurna laskettiin sunnuntaina ja odottelen tässä ensimmäisiä keskeytyksen jälkeisiä menkkoja loppuvaksi. Kp 14 ja hiukan vielä vuotelee, keskeytyksestä on jo 6 vko mennyt. Paraneminen on ollut valitettavan hidasta.
edit. Raskaustestikin näytti tosi pitkään plussaa, mutta eilen tuli vihdoin nega PC:llä.
Sen painon sai kyllä hyvin vähän viilattuu kun eihän ne ite sitä kato vaan kysyy asiakkaalta, mutta sai mä 2cm lisää pituuttaBmi raja julkisen hoitoihin tais olla se 35.. Tepsu jos kukkaron nyörit missään vaiheessa antaa periksi niin suosittelen ihan yksityisen lapsettomuusklinikan vastaanottoa letrojen hankintaan. Bmi ei yleensä ole siellä niin tarkka ja ymmärrystä ja ultraseurantaa luulis saavan helposti.
Edit. Ja ajan julkista nopeammin.
Kiva kuulla, itellä on ollu vähä huono tuuri. Me ollaan hämeessä se olis sit pääkaupunkiseutu jos jonnekki.Tepsu, meidän oli tarkoitus yksityisellä käydä teettämässä vaan alkututkimukset, mut sit koettiin et palvelu oli vaan niin hyvää niin jäätiinkin tekee inssit myös. Voin suositella Ovumiaa, en tiedä mistä päin olette mutta ainakin täällä Keski-Suomessa homma on toiminut tosi hyvin ja henkilökunta huippua
Kiva kuulla, itellä on ollu vähä huono tuuri. Me ollaan hämeessä se olis sit pääkaupunkiseutu jos jonnekki.
Mä ehkä ite ajattelin sen niin että jos ne letrotn olis saannu jostain muualta niin ei olis tarvinnu tuhlata muitten aikaa niillä ensikäynneillä. (Täällä viimeistään on huomannu että ne on henkisesti tosi rankkoja
, mietin välillä kuinka te jaksatte) Nythän musta on tehty se yksin käynti ja sit miehen pitäs mennä ja sit vielä yhessä
Mä en tiiä mitä se kuvittelee että siellä tehään kun ei nyt haluu lähtee. hän tarvii taas oman aikansa, ehkä.
Onnea vielä Jesbelle ja Vausalle, on ihanaa kuulla että kaikki sujuu hyvin! Rauhoittaa ihmeellisesti omaakin mustaa mieltä.
Olen ollut niin väsyksissä, etten juuri saa aikaiseksi mitään kirjoitella. Kovasti pidän teille muille peukkuja ja toivon jokaiselle pikaista plussaa. Meidän vauvan uurna laskettiin sunnuntaina ja odottelen tässä ensimmäisiä keskeytyksen jälkeisiä menkkoja loppuvaksi. Kp 14 ja hiukan vielä vuotelee, keskeytyksestä on jo 6 vko mennyt. Paraneminen on ollut valitettavan hidasta.
edit. Raskaustestikin näytti tosi pitkään plussaa, mutta eilen tuli vihdoin nega PC:llä.
Oon lukenut et Dextraa suositeltu kans pääkaupunkiseudulta :) Tsemppiä!
Nyt pakko kysyä teidän mielipidettä, me ollaan siis nyt yk6 kkm jälkeen. Menisittekö nyt jo alkututkimuksiin vai odottaisitteko että yritystä on vuosi täynnä? Toisaalta haluisin miehen lykätä jo sperma testiin kun turhauttais si vuoden jälkeen jos siellä olisikin jotain puutetta
Nyt pakko kysyä teidän mielipidettä, me ollaan siis nyt yk6 kkm jälkeen. Menisittekö nyt jo alkututkimuksiin vai odottaisitteko että yritystä on vuosi täynnä? Toisaalta haluisin miehen lykätä jo sperma testiin kun turhauttais si vuoden jälkeen jos siellä olisikin jotain puutetta
Ultrassa kaikki oli hyvin en viitsinyt kysellä oisko sukupuolesta saanut viitteitä en halua kuitenkaan laittaa nyt itse ultrakuvia tänne koska muistan itse että huonompina aikoina ne saattoivat tuntua piikkinä sydämessä, enkä halua aiheuttaa sitä kenellekään täällä vaikka moni kokikin täällä että ovat tervetulleita. Varmasti siis jakaa mielipiteitä ja tunteita tämä. Mutta varmaan ymmärrätte pointin
Oliko teillä miten paljon yritystä ennen tuota kkm plussaa? Mun mielestä jos haluat ja saat mielenrauhaa testeistä niin miksipä ei. Toisaalta teillä on vielä hyvät mahikset ja jos oot ainakin 2krt ollu raskaana niin oletettavasti miehen sperma ok. Toki jos oiskin heikentynyttä niin vois edetä nopeampaa vaikka insseihin, joita yleensä suositellaan jos spermassa pientä häikkää.