Raskaaksi 2019

Miten sulla on mennyt? :)
Hyvin kiitos, en kirjoita lasketun ajan ryhmissä kun odottavat täällä kotimaassa ku siel kaikista ultrista ja maan käytännöistä enemmän. Aika menee vauhdilla, kohta ei onnistu peittää mitenkään mahaa. Toisaalta sekin iltaisin et ihmeen hoikka oon muutoinkin. En kärsi pahasti huonoa oloa ja muutenkin selvinnyt vähällä. Viime yönä oli kovin kivuliasta ja mietin että tässäkö se taas oli mut onneks kaikki hyvin. Onnellinen olo. Käyn lukee täällä aina kun taivallettu kuraa porukalla niin et tulee hyvä fiilis ku porukka plussaa jne

Mulla lääkäri sano et vasemmalla ei mitään kasva ja kivut tuntui oikealla mut vasen puoli kuitenkin irrotti ja siitä tää tulikin ainakin näin mä oon ymmärtänyt ajatellut... eli heijastuskipua mul tuntuu useasti et oikealla kivut mut on todistetusti tullu vasemmaltakin ja tuolloin pieni kipuilu sillä puolen kuitenkin ennemmän oikealla aina

Ootko Jesbe käyny ultrassa sen ekan jälkeen? Eikö siellä joku neuvola systeemi kuitenkin ole? :)

Masukuvia saa laittaa ja ultrakuvia kans <3

Smoothie laita säkin nt-ultrakuvasta niin voidaan nubista arvata sukupuoli :p

Mäkin laitan teille terveiset, seurailen täällä taustalla ja toivon kaikille plussia. :Heartred

Tänään oli np-ultra ja kaikki oli hyvin. :love7 kovasti on jännittänyt raskauden eteneminen, mutta ehkä tässä voi jo rentoutua! Ultran jälkeen tuli ainakin heti olo, että haluan kertoa kaikille. :hilarious:

Liitteenä ultrakuva. Mitään nubbeja tästä ei kyllä näy, ei ehkä ollut niin tehokkaat laitteet tuolla kuin jossain!

Liitteet

• IMG_20200812_141159.jpg
    IMG_20200812_141159.jpg
    21.9 KB · Katsottu: 183
Mäkin laitan teille terveiset, seurailen täällä taustalla ja toivon kaikille plussia. :Heartred

Tänään oli np-ultra ja kaikki oli hyvin. :love7 kovasti on jännittänyt raskauden eteneminen, mutta ehkä tässä voi jo rentoutua! Ultran jälkeen tuli ainakin heti olo, että haluan kertoa kaikille. :hilarious:

Liitteenä ultrakuva. Mitään nubbeja tästä ei kyllä näy, ei ehkä ollut niin tehokkaat laitteet tuolla kuin jossain!

Ainiin säkin jo noin pitkällä! Ihanaa:love7

Mulle ei vastattu vielä husilta, joko ovat niin kiireisiä että ei ole vielä tärkeää vastata, mutta toivon että kysymykseni menee jonkun lääkärin päätettäväksi.

Täältä sivusta huutelen ja toivottelen tsemppiä kaikille. Toivottavasti typerä korona ei nyt sotke hoitoja. Supernaisia olette kaikki ja jokainen teistä ansaitsee oman pikku käärön. Tää ryhmä oli vaan niin parasta silloin omassakin tilanteessa. Nipanderia mun on pitänyt erityisesti kiittää, kun aikanaan kannustit sitä gyneaikaa varaamaan. En tiedä toiko ne terot silloin plussan, mutta joku taika siinä käynnissä oli. Joten kiitos perseelle potkimisesta! :Heartred Meidän poika täyttää tänään 1 kk. Toivottavasti jokainen täältä on kohta samassa tilanteessa! :Heartred

Kiitos, ihan tippa tuli linssiin, että joku minut muistaa:Heartred:sad010 onnea pikkuisesta pojasta oikein kovasti:Heartred kivaa jos on voinut olla jollekin hyödyksikin:happy:

Ja onnea hyvistä ultra-uutisista vausa:happy:

Sekä Jesbelle isot onnen toivotukset myös.

Täällä tapan aika töissä ja odottelen sormet syyhyten, että pääsen ryntäämään apteekkiin ja tutustumaan mun pistelykynään:hilarious: en nyt mitenkään erityisesti osaa ladata toiveita tähän kolmanteenkaan inssiin, lähinnä tää on tällainen pakollinen paha että päästään joskus sinne ivf:än.

Mites jukkiksella menee? :happy:

Kiitos, ihan tippa tuli linssiin, että joku minut muistaa:Heartred:sad010 onnea pikkuisesta pojasta oikein kovasti:Heartred kivaa jos on voinut olla jollekin hyödyksikin:happy:

Ja onnea hyvistä ultra-uutisista vausa:happy:

Sekä Jesbelle isot onnen toivotukset myös.

Täällä tapan aika töissä ja odottelen sormet syyhyten, että pääsen ryntäämään apteekkiin ja tutustumaan mun pistelykynään:hilarious: en nyt mitenkään erityisesti osaa ladata toiveita tähän kolmanteenkaan inssiin, lähinnä tää on tällainen pakollinen paha että päästään joskus sinne ivf:än.

Mites jukkiksella menee? :happy:

Kp 5 nyt. Menkat alkaa loppumaan, letroja pitää vielä pari pv popsia. Ei oikeen mitää fiiliksiä suuntaan tai toiseen. Ens ma kp 10 ultra, hope so tulis se ovis auki olevalta puolelta niin sais vikan inssin alta pois. Samoja ajatuksia, et sais alta pois nii olis lähempänä ivf. :shy:

Omanapaan kokoajan mut tänään ovistesti tälläinen, hämmentää:bored: Teen aamusta kyl salee raskaustestinkin koska miks ei, mut eiliseen verrattuna nyt on testiviiva vahvempi kuin kontrolli, vaikka oisin laskenu jo eilisen mulle plussaks.
On kyl talleteltu vaan kerran, eilen jos kyseessä ovis, mut menee kyl ihan puihin kai taas koska alotin eilen terotkin:wacky: kun eiks terot pitäis aloittaa pari päivää oviksen jälkeen vai muistanko väärin.
Vois kyl kaataa ton miehen vielä tänään :love022

Must on kiva kuulla kyl plussanneiden kuulumisia
juu mahakuvat ja ultrakuvat on kans mun puolesta
tervetulleita kyllä :grin On vaan ihana kuulla että kaikki sujuu.

Edit: Tämmönen pc äsken ja ihan heti kun kastui, kyllä vähän leuka tippu ei oo koskaa pc ollu mulla näin vahva :hilarious:
08253EB7-1E61-43C7-89CA-40B3EDC1EF6C.jpeg

Liitteet

• 27A65B2C-A66B-4C40-B07D-2C539444F89E.jpeg
    27A65B2C-A66B-4C40-B07D-2C539444F89E.jpeg
    10.7 KB · Katsottu: 160
Muokattu viimeksi:
Ei oo tälleen yrittäjänä sellasta, en mä oikein enää tiedä mistä mä kysyisin, mä eilen kuitenkin moneen kertaan selkeesti ilmaisin huoleni kystistä ja ovuloimattomasta kierrosta voisin kuulemma terkkarin kautta saada lähetteen neuvola lääkärille (tästä puhuttiin siis kystien yhteydessä) jotenki se on kerran viikossa paikalla mutta kun kysyin että siis ainut mistä saa ovulaatioon apua on se lapsettomuuspoli niin joo

Mut jos ootte miehen kanssa valmiita hoitamaan ovuloimattomuutta, niin miksi ette menisi lapsettomuuspolille? Ovulaation induktiolla (eli letroilla) siellä hyvin varmasti aloitetaan, eikä hoitoja ole mikään pakko jatkaa sen pidemmälle, jos ei tunnu hyvältä. Ja sitten taas toisaalta, jos mies pikkuhiljaa kuitenkin kypsyy muillekin hoidoille, niin olisitte jo valmiiksi asiakkaita :)

Sympatiat kaikille painon kanssa kamppaileville.:Heartbigred On tämä melekosta paskaa, ku ulkoisen ominaisuuden takia saa tuntea ihtensä huonommaks kun muut. Ja yleisesti yhteiskuntaa tarkotan tällä, en ketään tässä ketjussa kirjottavaa.

Mut jos ootte miehen kanssa valmiita hoitamaan ovuloimattomuutta, niin miksi ette menisi lapsettomuuspolille? Ovulaation induktiolla (eli letroilla) siellä hyvin varmasti aloitetaan, eikä hoitoja ole mikään pakko jatkaa sen pidemmälle, jos ei tunnu hyvältä. Ja sitten taas toisaalta, jos mies pikkuhiljaa kuitenkin kypsyy muillekin hoidoille, niin olisitte jo valmiiksi asiakkaita :)
Mä ehkä ite ajattelin sen niin että jos ne letrotn olis saannu jostain muualta niin ei olis tarvinnu tuhlata muitten aikaa niillä ensikäynneillä. (Täällä viimeistään on huomannu että ne on henkisesti tosi rankkoja
, mietin välillä kuinka te jaksatte) Nythän musta on tehty se yksin käynti ja sit miehen pitäs mennä ja sit vielä yhessä
Mä en tiiä mitä se kuvittelee että siellä tehään kun ei nyt haluu lähtee. hän tarvii taas oman aikansa, ehkä.

Onnea vielä Jesbelle ja Vausalle, on ihanaa kuulla että kaikki sujuu hyvin! :Heartred Rauhoittaa ihmeellisesti omaakin mustaa mieltä.

Olen ollut niin väsyksissä, etten juuri saa aikaiseksi mitään kirjoitella. Kovasti pidän teille muille peukkuja ja toivon jokaiselle pikaista plussaa. Meidän vauvan uurna laskettiin sunnuntaina ja odottelen tässä ensimmäisiä keskeytyksen jälkeisiä menkkoja loppuvaksi. Kp 14 ja hiukan vielä vuotelee, keskeytyksestä on jo 6 vko mennyt. Paraneminen on ollut valitettavan hidasta.

edit. Raskaustestikin näytti tosi pitkään plussaa, mutta eilen tuli vihdoin nega PC:llä.

Onnea vielä Jesbelle ja Vausalle, on ihanaa kuulla että kaikki sujuu hyvin! :Heartred Rauhoittaa ihmeellisesti omaakin mustaa mieltä.

Olen ollut niin väsyksissä, etten juuri saa aikaiseksi mitään kirjoitella. Kovasti pidän teille muille peukkuja ja toivon jokaiselle pikaista plussaa. Meidän vauvan uurna laskettiin sunnuntaina ja odottelen tässä ensimmäisiä keskeytyksen jälkeisiä menkkoja loppuvaksi. Kp 14 ja hiukan vielä vuotelee, keskeytyksestä on jo 6 vko mennyt. Paraneminen on ollut valitettavan hidasta.

edit. Raskaustestikin näytti tosi pitkään plussaa, mutta eilen tuli vihdoin nega PC:llä.

Lämmin halaus teille:Heartbigred

Ostin tänään etupihan terassille tuolit mitä oon koko kesän kuolannut:love7 nyt ne oli vihdoin sellaiseen hintaan, millä viitsin edes harkita ostamista. Ajattelin että kokoan ne, istun, juon teetä ja tutkin mun pistoskynää. Noh, vettä sataa, joten antaa olla:banghead::hilarious: olin muuten iloisesti yllättynyt ton gonalin hinnasta:happy: olin valmistautunut pahempaan. Toki mun pistomäärät ja päivät on vielä vähäisiä:happy:

Sinpura, miestä kaatoon, jospa nyt olisi vuorossa se kuuluisa kultamuna.

Tepsu, ymmärrän pointin ja valitettavasti niissä julkisen hoidoissa taitaa myös olla se jokin BMI raja, joka ensin pitäisi alittaa, ennen kuin suostuvat aloittamaan hoidot:sorry:

Paljon voimia teille.:Heartred

Bmi raja julkisen hoitoihin tais olla se 35.. Tepsu jos kukkaron nyörit missään vaiheessa antaa periksi niin suosittelen ihan yksityisen lapsettomuusklinikan vastaanottoa letrojen hankintaan. Bmi ei yleensä ole siellä niin tarkka ja ymmärrystä ja ultraseurantaa luulis saavan helposti.

Edit. Ja ajan julkista nopeammin.

Voimia teille:Heartred itsestäkin tuntui ja tuntuu kyllä niin pahalta teidän pienen menetys, ota aikaa suruun :Heartbigred

Kai noita piikkejä voi kerätä mihin tahansa suljettavaan astiaan:pompus: ei mulle ainakaan mitään piikkisäiliötä edes tyrkytetty mukaan, vaikka olisihan toki voinut itsekin ajatella että tietenkin tästä syntyy myös tätä piikkijätettä:banghead:

Kai noita piikkejä voi kerätä mihin tahansa suljettavaan astiaan:pompus: ei mulle ainakaan mitään piikkisäiliötä edes tyrkytetty mukaan, vaikka olisihan toki voinut itsekin ajatella että tietenkin tästä syntyy myös tätä piikkijätettä:banghead:

Itsellä oli piikkiroskis mutta mun mielestä voi mihin vaan suljettavaan astiaan. Millon sulla eka piikki? :hello2

Takaisin