Raskaaksi 2019

Siis täähän on vielä kevyt moka! :hilarious: Edellisessä kämpässä mietin keittiössä, että mikä hitto haisee?! Useemman päivän joku haisi mun nokkaan, kunnes viimein se haju muuttui niin sietämättömäksi, että aloin purkaan paikkoja päästäkseni lähteeseen käsiksi. Ja pääsinkin.

Herralla oli ollut kaveri kotikaupungista kylässä kun olin mutsilla viikonlopun PARI VIIKKOA AIEMMIN. Olivat tehneet Nespresso keittimellä Irish Coffeet baarin jälkeen. Ja joo, maito oli jäänyt sinne maidonvaahdottimeen :wtf: Se tuli ulos sieltä sellaisena kotijuuston näköisenä kiekkona ja haju oli :dead: Onneks en ite käytä ikinä sitä kahvikonetta, mulle kelpaa ihan perus suodatinkahvi.

Ukot. Joskus ennen lasta isäntä piti poikien iltaa meillä, kun mä olin likkojen kanssa isolla kylällä. Jossain kohtaa kaverillansa oli tullut huono olo ja se oli oksentanut meidän keittiöön JOKA PAIKKAAN kaaressa. Pojat oli tietenkin paniikissa siivonnut, etten sais tietää. Siistiä olikin... Ainut vaan, että ne oli unohtaneet tiskata. Kaikki muut paikat kiilsi, mutta tiskiallas oli täynnä yrjötiskiä... Että miten meni noin omasta mielestä:bored:
 
Kiitos kysymystä, on ollut niin kiireinen päivä, että vasta ehdin linjoille:happy:

Joo, päästään inssiin:love7 pitäis hakea Gonal-f kynä, pistokset alkaa perjantaina, 50 yksikköä 5 päivää ja sit ultra. Sitä ultra-aikaa nyt vaan vähän sättään, kun osui just sellaiseen päivään kun en millään ehtis töistä, mut katotaan mitä ne siitä sanoo. Ihan iltapäivällä vasta sain tiedon, että meidät huolitaan inssii. Olin ihan tulisilla hiilillä koko päivän:nailbiting: ja toi korona, voi helvetti sentään:banghead:

Voi Tepsu, onpa paskaa, siis mitä ihmettä, miksi et saa niitä letrojao_O

Jee!!
Voi että tekis mieli purnata omapolun chattiin et saisko sittenkin pistokset. Ellei ne sulje mestat taas.. mutta oiskohan sillä mitään vaikutusta :scratch
 
Sen siemenneste analyysin y nyt tekemässä puhu jotain ens viikosta mutta menee varmaan kun kerkee ja pidätys on riittävä mutta ei liian pitkä

Mulla on vaan NIIN paska tuuri mä en sa apua ovulaatioon näköjään millään (viime kiertokin oli ovuloimatln) ja eikö täällä ollu joku joka sais yksityisen puhelinajalla? Siis ihanaa niille jotka sitä apua helpolla saa mutta meneekö nallekarkit tasan??



Etkö käynyt yksityiselläkin jo? On se nyt kumma. Jos oot käyny yksityisellä niin ottaisin soitto ajan sille samalle gynelle ja sanoisin että eikö nyt kuuluis jo saada apua että et saa ovulaatiota kiinni ja kierrot on mitä sattuu. On kyllä ihan paskaa kun ei hoideta!
 
Mulla huomenna neuvolalääkäri aamusta ja ahistaa kyl nii pirust :wtf:
Ei voi ku toivoa parasta että on mukava, osaava henkilö vastassa joka ottaa mut ja mun ongelmat vakavasti, mietin just tälläsiä juttuja aina ennen mitä tahansa käyntiä/tapaamista.
Ja ahistun totaalisesti aina tälläsistä käynneistä koska on vaan ollut huonoja kokemuksia enimmäkseen aikaisemmin. Nojoo tiedän että voi olla hyväkin kokemus että sais asioita eteenpäin ja näin ja turha sitä on etukäteen stressata mutta en voi tälle kyl mitään. Enkä hae tällä sen enempää sympatiaa kunhan halusin päästä purkaa. :dead: :nailbiting: :hilarious:
 
Oisko sun mahdollista päästä johonkin yksityiselle?
Mä oon jo kerran käynny :smiley-angry017
Kiitos kysymystä, on ollut niin kiireinen päivä, että vasta ehdin linjoille:happy:

Joo, päästään inssiin:love7 pitäis hakea Gonal-f kynä, pistokset alkaa perjantaina, 50 yksikköä 5 päivää ja sit ultra. Sitä ultra-aikaa nyt vaan vähän sättään, kun osui just sellaiseen päivään kun en millään ehtis töistä, mut katotaan mitä ne siitä sanoo. Ihan iltapäivällä vasta sain tiedon, että meidät huolitaan inssii. Olin ihan tulisilla hiilillä koko päivän:nailbiting: ja toi korona, voi helvetti sentään:banghead:

Voi Tepsu, onpa paskaa, siis mitä ihmettä, miksi et saa niitä letrojao_O
Se oli viimeks ettei pysty kontroloimaan ja tänään ettei pysty määräämään, k
Etkö käynyt yksityiselläkin jo? On se nyt kumma. Jos oot käyny yksityisellä niin ottaisin soitto ajan sille samalle gynelle ja sanoisin että eikö nyt kuuluis jo saada apua että et saa ovulaatiota kiinni ja kierrot on mitä sattuu. On kyllä ihan paskaa kun ei hoideta!
Se oli niin paska ettei mitään rajaa.. kun ei pysty kontroloimaan oli hänen kommenttinsa en mee vaikka maksettas :violent001

Jos jollain on joku varma lääkäri jolta sais apua ovuloimiseen kantahämeen alueella voisin miettiäkkin maksavani taas sen ~200€
 
Mulla huomenna neuvolalääkäri aamusta ja ahistaa kyl nii pirust :wtf:
Ei voi ku toivoa parasta että on mukava, osaava henkilö vastassa joka ottaa mut ja mun ongelmat vakavasti, mietin just tälläsiä juttuja aina ennen mitä tahansa käyntiä/tapaamista.
Ja ahistun totaalisesti aina tälläsistä käynneistä koska on vaan ollut huonoja kokemuksia enimmäkseen aikaisemmin. Nojoo tiedän että voi olla hyväkin kokemus että sais asioita eteenpäin ja näin ja turha sitä on etukäteen stressata mutta en voi tälle kyl mitään. Enkä hae tällä sen enempää sympatiaa kunhan halusin päästä purkaa. :dead: :nailbiting: :hilarious:
Toivottavasti saat apua :thumright
 
Mä oon jo kerran käynny :smiley-angry017

Se oli viimeks ettei pysty kontroloimaan ja tänään ettei pysty määräämään, k

Se oli niin paska ettei mitään rajaa.. kun ei pysty kontroloimaan oli hänen kommenttinsa en mee vaikka maksettas :violent001

Jos jollain on joku varma lääkäri jolta sais apua ovuloimiseen kantahämeen alueella voisin miettiäkkin maksavani taas sen ~200€

Jo on epäreilua :mad: Jos se ei itse pysty kontrolloimaan (ja miksei muka pystyisi...) niin voi tehdä lähetteen keskussairaalaan gynen polille. Onko sulla työterveyshuoltoa jos kysyisi sieltä lähetettä?
 
Tänään tiputtelua, veikkaan että tää annos ei kasvata folleja ja siks vuotelee :mad: Vittu mitä paskaa taas.. Onneks perjantaina ultra.
 
Gaaaah. Sain jonkun mielenhäiriön ja testasin 10mlU:lla selkeän negan :sorry: Tää dpo tietämättömyys nyt vähän nakertaa tätä uskottavuutta, mutta veikkaan eläväni dpo 10.
 
Tänään tiputtelua, veikkaan että tää annos ei kasvata folleja ja siks vuotelee :mad: Vittu mitä paskaa taas.. Onneks perjantaina ultra.

Millä annoksella sulla menee? Sain nyt siirrettyä sen ultran keskiviikolta torstaille ja tuli samalla yks pistospäivä lisää:happy: sellainen mukava jännitys alkaa taas hiipiä mielen päälle:happy:
 
Millä annoksella sulla menee? Sain nyt siirrettyä sen ultran keskiviikolta torstaille ja tuli samalla yks pistospäivä lisää:happy: sellainen mukava jännitys alkaa taas hiipiä mielen päälle:happy:

37.5 ja must se on aika vähän mitä seurannu muiden hoitoja..
 
Jo on epäreilua :mad: Jos se ei itse pysty kontrolloimaan (ja miksei muka pystyisi...) niin voi tehdä lähetteen keskussairaalaan gynen polille. Onko sulla työterveyshuoltoa jos kysyisi sieltä lähetettä?
Ei oo tälleen yrittäjänä sellasta, en mä oikein enää tiedä mistä mä kysyisin, mä eilen kuitenkin moneen kertaan selkeesti ilmaisin huoleni kystistä ja ovuloimattomasta kierrosta voisin kuulemma terkkarin kautta saada lähetteen neuvola lääkärille (tästä puhuttiin siis kystien yhteydessä) jotenki se on kerran viikossa paikalla mutta kun kysyin että siis ainut mistä saa ovulaatioon apua on se lapsettomuuspoli niin joo
 
Okei muistan väärin! Mulla nyt toi annos ei kumminkaan riitä, ja mähän en ovuloi omillani kauheen usein :meh:

Mä muistelen, että kaverilla oli ekaan inssiin annostus 50 tai jopa 85 :scratch kaksi follia tuli ja molemmat hedelmöittyi :p mutta tarkistan vielä annoksen häneltä. Luulis et 50 edes olis annos..

Mä laitoin kyselyä omapolulle saisko piikitykset ens hoitokiertoon..toiv suostuu..siellä nyt kuulemma kauhee ruuhka :/ toiv ne saa hoitoja tehtyä hyvin syksyllä kuitenkin halukkaille.. paitsi jos korona sulkee...:oops:
 
Takaisin
Top