Siis täähän on vielä kevyt moka! Edellisessä kämpässä mietin keittiössä, että mikä hitto haisee?! Useemman päivän joku haisi mun nokkaan, kunnes viimein se haju muuttui niin sietämättömäksi, että aloin purkaan paikkoja päästäkseni lähteeseen käsiksi. Ja pääsinkin.
Herralla oli ollut kaveri kotikaupungista kylässä kun olin mutsilla viikonlopun PARI VIIKKOA AIEMMIN. Olivat tehneet Nespresso keittimellä Irish Coffeet baarin jälkeen. Ja joo, maito oli jäänyt sinne maidonvaahdottimeen Se tuli ulos sieltä sellaisena kotijuuston näköisenä kiekkona ja haju oli Onneks en ite käytä ikinä sitä kahvikonetta, mulle kelpaa ihan perus suodatinkahvi.
Ukot. Joskus ennen lasta isäntä piti poikien iltaa meillä, kun mä olin likkojen kanssa isolla kylällä. Jossain kohtaa kaverillansa oli tullut huono olo ja se oli oksentanut meidän keittiöön JOKA PAIKKAAN kaaressa. Pojat oli tietenkin paniikissa siivonnut, etten sais tietää. Siistiä olikin... Ainut vaan, että ne oli unohtaneet tiskata. Kaikki muut paikat kiilsi, mutta tiskiallas oli täynnä yrjötiskiä... Että miten meni noin omasta mielestä