Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joo on tämä kyllä jännä, että tämän tuskan jälkeen jaksaa pieni toivo herätä aina..
Kiitos kaikille! "Onneksi" en ole ainut yksin tässä suossa
Mua on oksettanut koko päivän ja vatsa temppuilee vieläkin nyt jo kaikesta ruuasta :banghead: :bag:
No tietenkin elättelen täällä jotain turhaa toivoa kun vasta dpo10. Tosi viisasta taas, mutta minkäs teet. Jatkan testailuja siis varmaan niin kauan, kunnes vuoto alkaa
Mä kyllä otan lasin viiniä huomenna, ainakin yhden lasin..ja lauantaina.. koska itsellä toivoa realistisesti nolla
Itse yritän olla juomatta nyt kun ovis on tulossa.. Kuinkahan helposti se ovis kärsii edes alkoholista?
Onko kukaan saanu tuota Flon virtuaaliavustajaa hengiltä? Miten?
Itse yritän olla juomatta nyt kun ovis on tulossa.. Kuinkahan helposti se ovis kärsii edes alkoholista?
En mä tiedä kärsiikö.. ite en oo about viiteen viikkoon juonu, nyt tulee parit juhlat seuraavina viikonloppuina, ni vähän juon. Sit taas lopetan, korkeintaan munasolujen laatuun vaikuttaa? Tupakka kai se pahin, onneks sen lopetin kokonaan n. 4-5vkoa sitten.. mutta kai vaikutukset voi näkyä positiivisena vasta 2-3kk lopettamisesta.. vaikea uskoa että pahemmin vaikuttavat, mutta ehkä tosiaan vaikuttaa jos jotain ongelmaa jossain muutenkin jotkut ne polttaa läpi raskauden eikä mitään..