Raskaaksi 2019

Joo on tämä kyllä jännä, että tämän tuskan jälkeen jaksaa pieni toivo herätä aina..

Kiitos kaikille! "Onneksi" en ole ainut yksin tässä suossa :sorry::Heartred

Niinpä, onneksi ei ole ainut kenellä tämä on hankalaa:Heartred turhauttaahan se, että julkisella tää hoitoprotokolla on niin tuskaisen pitkä kaikkine välikiertoineen ja kommervinkkeineen, mutta yritetään pitää maali kirkkaana mielessä:Heartred
 
Pahoittelut ja halit kaikille sitä tarvitseville :sorry::Heartpink
ei mitään uutta tai ihmeellistä raportoitavaa täältäkään, tiistaina meen neuvolalääkärille juttelemaan näistä ongelmista, tajusin kans etten oo ees teroja alottanu :hungover::bag::hilarious: plääh tavallaan ei jaksa ees kiinnostaa, kai sitä on niin väsyny tähän, eipä mua oo tosin neuvottu edes että pitäisi jokakierto niitä edes napsia, ootan sitä tiistaita nyt vaan. Aloin funtsii kans enemmän tota et mikä dpo ois ja menin ihan sekasin joten unohdan koko jutun, menee vaan oma mieli sekaisin, ei täs raskaana olla. Sinpura/kp32
 
Täällä kp10 ja ovis testi alkaa pikkuhiljaa lupaileen taas ovista. Huomenna se ultra. Kummallakin puolella muniksia tuntemuksia vieläkin.
 

Liitteet

  • IMG_20200806_174403.jpg
    IMG_20200806_174403.jpg
    7.7 KB · Katsottu: 103
Mua on oksettanut koko päivän ja vatsa temppuilee vieläkin nyt jo kaikesta ruuasta :banghead: :bag:
No tietenkin elättelen täällä jotain turhaa toivoa kun vasta dpo10. Tosi viisasta taas, mutta minkäs teet. Jatkan testailuja siis varmaan niin kauan, kunnes vuoto alkaa :hilarious::confused:
 
Mua on oksettanut koko päivän ja vatsa temppuilee vieläkin nyt jo kaikesta ruuasta :banghead: :bag:
No tietenkin elättelen täällä jotain turhaa toivoa kun vasta dpo10. Tosi viisasta taas, mutta minkäs teet. Jatkan testailuja siis varmaan niin kauan, kunnes vuoto alkaa :hilarious::confused:

Kyl mäkin ainakin la asti elättelen toiveita :banghead: jospa vaikka vasta kiinnittymässä tai hitaasti nousee hcg:rolleyes::wacky:
 
Hento toivo yrittää itselläkin nousta. Kp1 pitäisi olla sunnuntaina. Ei kyllä kannattaisi toivoa liikoja. Mutta olen vielä noudattanut kahvikiintiötä yms ruokarajoituksia, joita oviksen jälkeen noudatan, vaikkei ehkä tarvitsisi.
Lähdemme mökille, otan yhden testin mukaan...
 
Mä kyllä otan lasin viiniä huomenna, ainakin yhden lasin..ja lauantaina.. koska itsellä toivoa realistisesti nolla
 
Itse yritän olla juomatta nyt kun ovis on tulossa.. Kuinkahan helposti se ovis kärsii edes alkoholista? :smiley-angry026

En mä tiedä kärsiikö.. ite en oo about viiteen viikkoon juonu, nyt tulee parit juhlat seuraavina viikonloppuina, ni vähän juon. Sit taas lopetan, korkeintaan munasolujen laatuun vaikuttaa? Tupakka kai se pahin, onneks sen lopetin kokonaan n. 4-5vkoa sitten.. mutta kai vaikutukset voi näkyä positiivisena vasta 2-3kk lopettamisesta.. vaikea uskoa että pahemmin vaikuttavat, mutta ehkä tosiaan vaikuttaa jos jotain ongelmaa jossain muutenkin :sorry::scratch jotkut ne polttaa läpi raskauden eikä mitään..
 
Onko kukaan saanu tuota Flon virtuaaliavustajaa hengiltä? Miten? :scratch

Mulla ei oo muuten näkynyt aikoihin. Joskus laitoin x enkä ole tainnut sen jälkeen nähdä? Oisko se vaan yhden kuukauden? Tai sit ilmestyy vielä. Ihan hauska se oli :hilarious:
 
Rakkaat kanssakulkijat, negahan se siellä aamupissastakin tuli :meh: :sorry:

Dpo11 ja mitäpä sitä nyt muuta odottelisi. Mä mietin, että tapahtuikohan ovulaatiota lainkaan :think005 rinnatkaan ei oikein ole arat olleet missään vaiheessa, samoin ollut normaalia enemmän tykytyksiä iltaisin ja vv ei tullut loppukierrosta oikeastaan yhtään ja se vähä mitä on nyt tullut, niin siinä ei oo ollut sitä kellertävää sävyä niin kuin niissä kierroissa, missä ovulaatio tapahtuu.

Plääh. Ens kierto on varmaan meillä lepoa, kun hammaslääkärissä käyn tarkistuttamassa ton visurin ja sitten on se mahdollinen poisto :sick009
Nyt ei ihme kyllä enää edes itketä tai tee mieli raivota, lähinnä pohdin mitenköhän paljon kierto tosta 32 venähtää ja ehkä teen jotain hyvää ruokaa.
Ootte mahtavia tsemppareita, en kyllä selviäis näistä romahduksista ilman teitä :Heartred:hug013
 

Liitteet

  • IMG_20200807_073701.jpg
    IMG_20200807_073701.jpg
    20.9 KB · Katsottu: 129
  • IMG_20200807_074447.jpg
    IMG_20200807_074447.jpg
    11.1 KB · Katsottu: 125
Muokattu viimeksi:
Istun polin odotusaulassa odottamassa omaa vuoroa ja ahdistaa. Pitäis varmaan olla innoissaan kun hoidot jatkuu, mutta oon jotenkin tosi pessimistinen. Oon ihan varma, että kaikki menee päin persettä niinkuin tässä 1,5 vuoden aikana on muutenkin mennyt. Jotenkin tekis mieli unohtaa tää kaikki, mutta se ei vie haavetta toisesta lapsesta eteenpäin.
 
En mä tiedä kärsiikö.. ite en oo about viiteen viikkoon juonu, nyt tulee parit juhlat seuraavina viikonloppuina, ni vähän juon. Sit taas lopetan, korkeintaan munasolujen laatuun vaikuttaa? Tupakka kai se pahin, onneks sen lopetin kokonaan n. 4-5vkoa sitten.. mutta kai vaikutukset voi näkyä positiivisena vasta 2-3kk lopettamisesta.. vaikea uskoa että pahemmin vaikuttavat, mutta ehkä tosiaan vaikuttaa jos jotain ongelmaa jossain muutenkin :sorry::scratch jotkut ne polttaa läpi raskauden eikä mitään..


Nii riippuu varmaan määristäkin jos puhutaan polttamisesta ja Alkosta. :bookworm: saispa itteensä sellasen motivaation että sais lopetettua ton tupakanpolton.. Iiik venaan täällä nyt et pääsen gynelle. Toiv on mukava gyne
 
Takaisin
Top