Mä en kestä jos kärsin tätä oksettavaa turvotusta ja ällöoloa ilman raskautta..äsken ainakin iltapissasta negat, sofi nosti jo toiveet kun oli niin törkee värinkertymä (luulin haamuksi), mutta rfsu jopa blancompi kuin eilen. :banghead:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä en kestä jos kärsin tätä oksettavaa turvotusta ja ällöoloa ilman raskautta..äsken ainakin iltapissasta negat, sofi nosti jo toiveet kun oli niin törkee värinkertymä (luulin haamuksi), mutta rfsu jopa blancompi kuin eilen. :banghead:
Täällä dpo 10 tai ehkä 11. Nega rfsu:n herkällä testillä heti aamusta. Vain kontrolliviiva aivan valkealla pohjalla, ei sitä kannata kuvata.
Mä en seuraa enkä usko enää mitään oireita luteaalivaiheessa.
Joo negaa..en usko että raskaudun ilman ivf, jos silloinkaan..en saa edes pistoshoitoja inssien kylkeen vielä seuraavaksi.. joku tuossa hedelmöittymisessä mättää jos ivf ei hedelmöity yksikään, eikö sit voi miettiä myös icsi?
Joo negaa..en usko että raskaudun ilman ivf, jos silloinkaan..en saa edes pistoshoitoja inssien kylkeen vielä seuraavaksi.. joku tuossa hedelmöittymisessä mättää jos ivf ei hedelmöity yksikään, eikö sit voi miettiä myös icsi?
Onnenomena ja Jann: mä tiedän
Täällä en ole vielä tehnyt testiä, mutta koska alkoi taas nää kuumat aallot ja hikoilu niin tiedän jo tuloksen Viime kierrossa tismalleen sama juttu 2pv ennen menkkoja. Teen toki testin vielä, kunhan oon tarpeeksi tässä ehtinyt pidätellä.
Pakko meidän on saada ne vauvat tavalla tai toisella. Usko tässä kyllä alkaa menemään ja omia oireita ei kyllä enää edes jaksa kytätä.
Eilen illalla sain ihan totaalisen hermoromahduksen, itkin vaan sängyssä. Silti tänä aamuna yritän ajatella, että ehkä tää vielä joskus onnistuu. Mietin kyllä sitäkin, että jos ei onnistu, niin jäädään sitten varmaan kokonaan lapsettomiksi, mutta en tiedä, miten pystyn jatkamaan elämää sellaisen asian kanssa.
Eteenpäin on mentävä. Mä keskittynen koulujuttuihin tän päivän, ettei ahdistus kasva liiaksi.
Tsemppiä kaikille näihin tilanteisiin
Onneksi niiden hermoromahduksien jälkeen tulee parempi päivä ja asiat näyttää taas vähän positiivisimmilta. Näin ainakin toivon vaikka joka päivähän tää asia on mielessä
Jos yhtään lohduttaa, meillähän ei miehen tavara ollut lainkaan hyvä, mutta icsi avulla se plussa tuli