Raskaaksi 2019

Mä en kestä jos kärsin tätä oksettavaa turvotusta ja ällöoloa ilman raskautta..äsken ainakin iltapissasta negat, sofi nosti jo toiveet kun oli niin törkee värinkertymä (luulin haamuksi), mutta rfsu jopa blancompi kuin eilen. :finger::facepalm::banghead:
 
Mä en kestä jos kärsin tätä oksettavaa turvotusta ja ällöoloa ilman raskautta..äsken ainakin iltapissasta negat, sofi nosti jo toiveet kun oli niin törkee värinkertymä (luulin haamuksi), mutta rfsu jopa blancompi kuin eilen. :finger::facepalm::banghead:

Just mietin tätä samaa, kun käytiin miehen kanssa ajelemassa läheisillä maanteillä ja piipahdettiin myöhäisillasta vielä abc:llä. Koko ajan etoi ja toi vatsan sekoilu :banghead: Aivan ennenkuulumattoman *askaa, jos tää nyt on vaan hormonihommia ja menkat sieltä päräyttää paikalle parin pv:n päästä.:grumpy: Varmaan taas masennun, mutta en enää osaa odottaa vissiin muuta kun niitä menkkoja, kuukaudesta toiseen sama homma. :meh:

Tuplalääkityskin menee edelleen, ei mitään toivoa ollut enää illasta, että oisin kaksinkertaisella lääkityksellä pärjännyt. Mahaa koski niiiin paljon. Tunne on edelleenkin se, että tämä kierto oli tässä. :oops:

Mut mä pidän peukkuja niin paljon sulle Jann, ehkä siellä on kyytiläinen mukana, oot niin aikasessakin vielä :Heartred:smiley-angelic001
 
Joo negaa..en usko että raskaudun ilman ivf, jos silloinkaan..en saa edes pistoshoitoja inssien kylkeen vielä seuraavaksi.. joku tuossa hedelmöittymisessä mättää :scratch jos ivf ei hedelmöity yksikään, eikö sit voi miettiä myös icsi?
 
Täällä dpo 10 tai ehkä 11. Nega rfsu:n herkällä testillä heti aamusta. Vain kontrolliviiva aivan valkealla pohjalla, ei sitä kannata kuvata. :sad010

Mä en seuraa enkä usko enää mitään oireita luteaalivaiheessa.
 
Täällä dpo 10 tai ehkä 11. Nega rfsu:n herkällä testillä heti aamusta. Vain kontrolliviiva aivan valkealla pohjalla, ei sitä kannata kuvata. :sad010

Mä en seuraa enkä usko enää mitään oireita luteaalivaiheessa.

Sama täällä :Heartred
 
Onnenomena ja Jann: mä tiedän :Heartbigred

Täällä en ole vielä tehnyt testiä, mutta koska alkoi taas nää kuumat aallot ja hikoilu niin tiedän jo tuloksen :sad010 Viime kierrossa tismalleen sama juttu 2pv ennen menkkoja. Teen toki testin vielä, kunhan oon tarpeeksi tässä ehtinyt pidätellä.

Pakko meidän on saada ne vauvat tavalla tai toisella. Usko tässä kyllä alkaa menemään ja omia oireita ei kyllä enää edes jaksa kytätä. :sad001

Eilen illalla sain ihan totaalisen hermoromahduksen, itkin vaan sängyssä. Silti tänä aamuna yritän ajatella, että ehkä tää vielä joskus onnistuu. Mietin kyllä sitäkin, että jos ei onnistu, niin jäädään sitten varmaan kokonaan lapsettomiksi, mutta en tiedä, miten pystyn jatkamaan elämää sellaisen asian kanssa.

Eteenpäin on mentävä. Mä keskittynen koulujuttuihin tän päivän, ettei ahdistus kasva liiaksi.

Tsemppiä kaikille näihin tilanteisiin :Heartred
 
Täälläkin nega testattu alta pois, kp 28 tänään.. Pian siis alkanee menkat. Vmp. Tsemppiä jann, zarar ja onnenomena:Heartred on tää yhtä paskaa :finger:
 
Joo negaa..en usko että raskaudun ilman ivf, jos silloinkaan..en saa edes pistoshoitoja inssien kylkeen vielä seuraavaksi.. joku tuossa hedelmöittymisessä mättää :scratch jos ivf ei hedelmöity yksikään, eikö sit voi miettiä myös icsi?

Mä oon miettinyt samaa.. Tai uskon et meillä solut ei kohtaa, kun miehen tavara ei priimaa. Mut ahdistaa jos just ivf tai icsikään ei sit auttais. Huoh. Onneksi niissä hoidoissa alkaa kyllä onnistumisprosentit olee eri luokkaa kun insseissä.
 
Joo negaa..en usko että raskaudun ilman ivf, jos silloinkaan..en saa edes pistoshoitoja inssien kylkeen vielä seuraavaksi.. joku tuossa hedelmöittymisessä mättää :scratch jos ivf ei hedelmöity yksikään, eikö sit voi miettiä myös icsi?


Mä haluan puhtaasti uskoa siihen että teillä on ollu vaan paskaa tuuria ja se tärppi tulee insseillä! :Heartred
 
Onnenomena ja Jann: mä tiedän :Heartbigred

Täällä en ole vielä tehnyt testiä, mutta koska alkoi taas nää kuumat aallot ja hikoilu niin tiedän jo tuloksen :sad010 Viime kierrossa tismalleen sama juttu 2pv ennen menkkoja. Teen toki testin vielä, kunhan oon tarpeeksi tässä ehtinyt pidätellä.

Pakko meidän on saada ne vauvat tavalla tai toisella. Usko tässä kyllä alkaa menemään ja omia oireita ei kyllä enää edes jaksa kytätä. :sad001

Eilen illalla sain ihan totaalisen hermoromahduksen, itkin vaan sängyssä. Silti tänä aamuna yritän ajatella, että ehkä tää vielä joskus onnistuu. Mietin kyllä sitäkin, että jos ei onnistu, niin jäädään sitten varmaan kokonaan lapsettomiksi, mutta en tiedä, miten pystyn jatkamaan elämää sellaisen asian kanssa.

Eteenpäin on mentävä. Mä keskittynen koulujuttuihin tän päivän, ettei ahdistus kasva liiaksi.

Tsemppiä kaikille näihin tilanteisiin :Heartred



Onneksi niiden hermoromahduksien jälkeen tulee parempi päivä ja asiat näyttää taas vähän positiivisimmilta. Näin ainakin toivon vaikka joka päivähän tää asia on mielessä :Heartred
 
Mä en oo edes viitsinyt testailla, mä tiedän että se on niin turhaa, kuitenkaan ei oo raskaana:sorry: uhkaavasti tuhruvuoto edelleen. Kun nyt vaan pysyisi tuhruna. Muutama päivä vielä:smiley-angelic001 tänään dpo11
 
Suunnittelukäynti takana. Käytiin läpi mitä hoitojen aikana tapahtuu ja mitkä riskit sekä ultrattiin, mikä on aina riemua näin kp1. Lähete lähtee oysiin ja sieltä tulee piakkoin postissa jotkut kaavakkeet ja tiedot mitä lääkkeitä käytetään ja millon päästään alottaan. Lyhyt kaava tulee.
 
Onneksi niiden hermoromahduksien jälkeen tulee parempi päivä ja asiat näyttää taas vähän positiivisimmilta. Näin ainakin toivon vaikka joka päivähän tää asia on mielessä :Heartred

Joo on tämä kyllä jännä, että tämän tuskan jälkeen jaksaa pieni toivo herätä aina..

Kiitos kaikille! "Onneksi" en ole ainut yksin tässä suossa :sorry::Heartred
 
Takaisin
Top