Raskaaksi 2019

Okei nyt oon satavarma, että ovis oli johonkin ihme aikaiseen aikaan :shifty: Sinänsä ei kyllä haittaa, koska puuttuvan tiputtelun takia alkukierto oltiin aktiivisia, toisin kuin nyt. Lämmöt on olleet koholla ja ainut vuoto so far on valkoista liisteriä. Sit vielä kun osaisi arvata sen dpo:n :hilarious:
 
Nyt ultrassa käyty, ei kirjoittanut irrotuspiikkiä. Mutta vasemmalla ainakin hyvänkokoinen 24mm, jäi vähän epäselväksi oliko siellä myös 20mm kokoinen. Oikealla oli 12mm suurin. Limakalvo oli 8.2 ja kaikki muuten näytti vissiin hyvältä.. Eli ovulaatio on todennäköisesti vasemmalla nyt tapahtumassa lähipäivinä. se on se mun luottopuoli kun siltä puolelta viimeksikin raskaus alkoi. Tikutan vielä kun pääsen kotiin..Gyne muistutteli vielä siitä että ei sitä kokoaikaa tarvitse kuksia että kyllä ihan joka toinen päivä riittää.. :hilarious:
 
Tsemppiä kosmos:Heartred kuulostaa vähän kisaväsyltä, mutta eiköhän ne fiilikset ehdi tässä vielä muuttumaan... Itellä ainakin on välillä just sellaista vuoristorataa näiden kanssa:happy:

Sofialle talletteluonnea, kuulosti hyvältä käynti:happy:

Täällä dpo12, tuhrua tulee edelleen, mut ei onneks vielä kunnon vuotoa. Kauhee menkka päänsärky, mut koitan tässä nyt kaks päivää vielä taistella tuulimyllyjä vastaan. Ukko onneksi lähti omiin polttareihinsa, niin saan pmsrageta yksinäni:hilarious:
 
Kosmos ja Sofia, hyvältä kuulostaa! Samoin Tonni, ehkä tärppi on käynyt:smiley-angelic003 (harmi kun ei ole pelkkää peukkua)

Mulla vielä 50-60pvää seuraavaan inssiin :shifty:
Muoks, tai no, 40-50pvää että inssikierto kp1 alkaa..

Nipa toivotaan ettei vuotoa ennen ma :smiley-angelic001
 
Meijän viikonloppu hesassa aikaistu huomiselle :Heartred meillä on saunallinen hotellihuone varmaan arvaatte mitä siellä tehdään... seuraava viikonloppu olis ollu lähempänä ovista, mutta minkäs teet...
Mies oli jo tutkaillu sitä siemenneste analyysiä ja totes ettei se kovin kallis oo sano menevänsä hotelliviikonlopun jälkeen mutta saas nähä kuin kiireinen sillä ens viikko on, mulla on maanantaina se neuvola katotaan kuin meijän käy :sign19
 
Meijän viikonloppu hesassa aikaistu huomiselle :Heartred meillä on saunallinen hotellihuone varmaan arvaatte mitä siellä tehdään... seuraava viikonloppu olis ollu lähempänä ovista, mutta minkäs teet...
Mies oli jo tutkaillu sitä siemenneste analyysiä ja totes ettei se kovin kallis oo sano menevänsä hotelliviikonlopun jälkeen mutta saas nähä kuin kiireinen sillä ens viikko on, mulla on maanantaina se neuvola katotaan kuin meijän käy :sign19

Tsemppiä nyt paljon ja pysy tiukkana käynnillä, että saatte nyt apuja:Heartred Jos se on tosiaan joku painojuttu mistä kiikastaa, niin kaiketi voisivat tehdä lähetteen esim. Ravintoterapeutille tms asian edistämiseksi:pompus:
 
L
Tsemppiä nyt paljon ja pysy tiukkana käynnillä, että saatte nyt apuja:Heartred Jos se on tosiaan joku painojuttu mistä kiikastaa, niin kaiketi voisivat tehdä lähetteen esim. Ravintoterapeutille tms asian edistämiseksi:pompus:
Kiitos, se kun ei oo monesta kilosta kiinni mä jo mietin että viittiskö huijata jos ei vaakaan käske :wtf:
 
Kiitos, se kun ei oo monesta kilosta kiinni mä jo mietin että viittiskö huijata jos ei vaakaan käske :wtf:

Multa on kysytty kahesti paino, ku mentiin tutkimuksiin ja nyt ku tehän ivf. Kummalkaki kerralla on sana riittäny. Meillä laskivat muuten bmi:n vanhalla tyylillä ku olin ite varmuuden vuoks käyttäny uutta laskuria.
 
No vihdoin se kp1 tuli. Maanantaina aukeaa klinikka, että jännä nähdä pääseekö vikan inssin tekemään tässä kierrossa vai meneekö ens kiertoon. Ja miten tää korona hässäkkä tästä kehittyy..
 
Nyt oli tällänen. Yks ovis tikku jäljellä.. En varmaan tänään enää ehdi testaan kun lähdetään järvelle.. Huomenna pitkä päivä töissä. Talleteltu kuitenkin tänään jo.
 

Liitteet

  • IMG_20200808_113707.jpg
    IMG_20200808_113707.jpg
    9.7 KB · Katsottu: 137
No vihdoin se kp1 tuli. Maanantaina aukeaa klinikka, että jännä nähdä pääseekö vikan inssin tekemään tässä kierrossa vai meneekö ens kiertoon. Ja miten tää korona hässäkkä tästä kehittyy..

Hui, toivottavasti pääsette. Itteä kans jännittää toi korona. Täällä yhä taistellaan kp1 vastaan. Joka päivä enemmän tiputtaa, mut nyt ei enää olis ku reilu 24h:nailbiting: jos vuoto alkaa su iltapäivästä ni lasken kyllä surutta maanantain kp1:seksi:angelic:
 
Hui, toivottavasti pääsette. Itteä kans jännittää toi korona. Täällä yhä taistellaan kp1 vastaan. Joka päivä enemmän tiputtaa, mut nyt ei enää olis ku reilu 24h:nailbiting: jos vuoto alkaa su iltapäivästä ni lasken kyllä surutta maanantain kp1:seksi:angelic:

Mä laskisin vaikka alkais huomenna aamustakin :grin Eiks sulla oo letrot kumminkin, niiden kanssa ei oo niin tarkkaa kp:t
 
Hui, toivottavasti pääsette. Itteä kans jännittää toi korona. Täällä yhä taistellaan kp1 vastaan. Joka päivä enemmän tiputtaa, mut nyt ei enää olis ku reilu 24h:nailbiting: jos vuoto alkaa su iltapäivästä ni lasken kyllä surutta maanantain kp1:seksi:angelic:

Munkin mielestä surutta vaan sanot maanantain kp1:ksi vaikka ois jo kp2. Gonal pistot alkaa muutenkin vasta kp5 paikkeilla, eikös sulla tullu nyt ne? Sitä en kyl tiiä kantsisko sit lääkkeet kuitenkin aloittaa oikeana kp5 vai sit vaan kp6..
 
Munkin mielestä surutta vaan sanot maanantain kp1:ksi vaikka ois jo kp2. Gonal pistot alkaa muutenkin vasta kp5 paikkeilla, eikös sulla tullu nyt ne? Sitä en kyl tiiä kantsisko sit lääkkeet kuitenkin aloittaa oikeana kp5 vai sit vaan kp6..

Mulla alkaa kp6 Gonalit, ei ole väliä silläkään! :)
 
Pistokset pitäis tulla, mutta ei oo mitään reseptejä vielä. Hyvä, hyvä, että tekin ootte tota mieltä, niin ei tunnu sitten ihan konnalta ilmoittautua maanantaina hoitoihin:hilarious: ja voihan se olla, että kunnon vuoto alkaa vasta maanantaina:rolleyes:
 
Toivottavasti hoidot tärppää tässä kierrossa kaikilla!

Minä tein vielä uudestaan herkän testin, nega edelleen. Huomenna pitäisi olla kp1.
 
Kiitos, se kun ei oo monesta kilosta kiinni mä jo mietin että viittiskö huijata jos ei vaakaan käske :wtf:

Kokemuksia mitä itse tiedän että jokapaikassa ei anneta sen ns. "haitata" jos ihan muutamasta kilosta on kiinni, jos ei vaan ole mitään muuta syytä/estettä. Kun on niin pienestä kiinni.
:)

Ihan älyttömästi tsemppiä toivottavasti menee hyvin!
 
Täällä tosiaan dpo 12 näyttää vaihtuvan kp 1. Hyvin osasin ennustaa, että menkat ne sieltä alkoi. Kyllä tää silti aina vähän surettaa :sad001 Noh, joskus muulloin sitten.
 
Takaisin
Top