Raskaaksi 2019

Täällä kans grillataan pihvejä ja viiniä otin lasillisen. Mahaan sattunut sikana koko päivän:sad001

Pahoittelut negoista ja kp1 :mad:
 
Ajatus alkoi kypsyä aamullisen raskaustestin tekemisen jälkeen ja iltapäivällä minä päätin, että nyt minä lopetan. Lopetan laskemasta ovulaatiopäiviä, dpo-päiviä jne.siitäkin huolimatta, että joinakin kuukausina se tarkoittaa pienempää mahdollisuutta raskautua. Lopetan nostamasta jalat seinälle rakastelun jälkeen. Lopetan "pakkoyhdynnät" (siemenet saatava sisälle) hedelmällisinä päivinä, jos on kuivuutta - huipulle voi päästä muutenkin ja nautinto on jatkossa tärkein. Lopetan elämisen kahden viikon sykleissä. Lopetan raskaustestien teon etukäteen. Lopetan siksi, koska en enää jaksa elää näin.

Ei ole mitään taka-ajatusta, että näin raskautuisin paremmin. Mutta tjottailuksiko sitä tällaista täällä kutsutaan. Foolihapon syömistä en kuitenkaan lopeta, koska vauva saa tulla jos tulee. Täällä käymistä en lopeta, mutta ehkä vähennän, koska on mukava keskustella teidän kanssa ja saamani tuki on ollut merkittävää. Sitä haluaa myös kannustaa muita ja tietää tilanteen.

Ainakin nyt minusta tuntuu todella vapautuneelta. :happy093 Nyt vasta tajusin ja tunnen miten tämä on stressannut, vaikka aiemmin olin sitä mieltä, että ei se stressaa, minä vain seuraan tilannetta.

Uskon tällä hetkellä, että kyllä meillä viimeistään viiden vuoden kuluttua se vauva on. :happy119
 
Ajatus alkoi kypsyä aamullisen raskaustestin tekemisen jälkeen ja iltapäivällä minä päätin, että nyt minä lopetan. Lopetan laskemasta ovulaatiopäiviä, dpo-päiviä jne.siitäkin huolimatta, että joinakin kuukausina se tarkoittaa pienempää mahdollisuutta raskautua. Lopetan nostamasta jalat seinälle rakastelun jälkeen. Lopetan "pakkoyhdynnät" (siemenet saatava sisälle) hedelmällisinä päivinä, jos on kuivuutta - huipulle voi päästä muutenkin ja nautinto on jatkossa tärkein. Lopetan elämisen kahden viikon sykleissä. Lopetan raskaustestien teon etukäteen. Lopetan siksi, koska en enää jaksa elää näin.

Ei ole mitään taka-ajatusta, että näin raskautuisin paremmin. Mutta tjottailuksiko sitä tällaista täällä kutsutaan. Foolihapon syömistä en kuitenkaan lopeta, koska vauva saa tulla jos tulee. Täällä käymistä en lopeta, mutta ehkä vähennän, koska on mukava keskustella teidän kanssa ja saamani tuki on ollut merkittävää. Sitä haluaa myös kannustaa muita ja tietää tilanteen.

Ainakin nyt minusta tuntuu todella vapautuneelta. :happy093 Nyt vasta tajusin ja tunnen miten tämä on stressannut, vaikka aiemmin olin sitä mieltä, että ei se stressaa, minä vain seuraan tilannetta.

Uskon tällä hetkellä, että kyllä meillä viimeistään viiden vuoden kuluttua se vauva on. :happy119

Ihanaa, kuulostaa hyvältä :) itsellä on käynyt sama mielessä useasti, mutta en siihen pysty. Nyt on hieman rauhoittunut ainakin kirjoittelu, käynnit ei. Kirjoittelu varmaan siksi, kun 2019 on hiljaisempi nykyään, tietyistä valitettavasti syistä (toisaalta hyväkin että hiljaisempaa), mutta aina täältä saa tukea :Heartred välillä koitan ottaa myös rennommin :hello
 
Odotan kyl et tää turvotus lähtis menkkojen myötä, outoa ku näytän edelleen raskaana olevalta ja pakko käyttää mahd löysiä vaatteita, ja silti moni tuijottaa mun mahaa :sorry::sour:
 
Ajatus alkoi kypsyä aamullisen raskaustestin tekemisen jälkeen ja iltapäivällä minä päätin, että nyt minä lopetan. Lopetan laskemasta ovulaatiopäiviä, dpo-päiviä jne.siitäkin huolimatta, että joinakin kuukausina se tarkoittaa pienempää mahdollisuutta raskautua. Lopetan nostamasta jalat seinälle rakastelun jälkeen. Lopetan "pakkoyhdynnät" (siemenet saatava sisälle) hedelmällisinä päivinä, jos on kuivuutta - huipulle voi päästä muutenkin ja nautinto on jatkossa tärkein. Lopetan elämisen kahden viikon sykleissä. Lopetan raskaustestien teon etukäteen. Lopetan siksi, koska en enää jaksa elää näin.

Ei ole mitään taka-ajatusta, että näin raskautuisin paremmin. Mutta tjottailuksiko sitä tällaista täällä kutsutaan. Foolihapon syömistä en kuitenkaan lopeta, koska vauva saa tulla jos tulee. Täällä käymistä en lopeta, mutta ehkä vähennän, koska on mukava keskustella teidän kanssa ja saamani tuki on ollut merkittävää. Sitä haluaa myös kannustaa muita ja tietää tilanteen.

Ainakin nyt minusta tuntuu todella vapautuneelta. :happy093 Nyt vasta tajusin ja tunnen miten tämä on stressannut, vaikka aiemmin olin sitä mieltä, että ei se stressaa, minä vain seuraan tilannetta.

Uskon tällä hetkellä, että kyllä meillä viimeistään viiden vuoden kuluttua se vauva on. :happy119

Täällä ihan tosi samoja fiiliksiä. Sain tänään yhden kokonaisen kurssin kasaan ja vielä olisi muutama kurssi jäljellä. Tuli siitäkin jo niin jees fiilis. Joka tapauksessa tajusin myös tänään näiden menkkojen myötä, että mä olen todellakin ihan uupunut tai vähintäänkin stressaantunut tähän yritykseen. Se aika, kun en testaa ovulaatiota, odotan sen alkamista, sitten jos se on, mietin tapahtuuko sitä lainkaan ja, kun se tapahtuu, elän seuraavat pari viikkoa kuin pannassa karttaen sitä tätä tai tuota, jos olenkin raskaana tai tunnustelen joka ikistä pienintä vihlaisua ja lasken päiviä, että voin testata. Sitten kun testaan, en muuta teekään kun etsin epätoivoisesti viivanpaikkoja taskulampun kanssa ja jos jotain näkyisikin stressaan sitä, ettei se vahvistu. Minäkin päätin siis lopettaa tämän, oon niin poikki. Vastaavasti ajattelin alkaa elämään. :thumleft

Meinaan panostaa vähän terveellisempään ruokavalioon, liikkua ja ottaa rennommin. Rempataan ja päätin, että syön näitä vahvempia lääkkeitä hetken. Ei se maailma tähän yhteen kiertoon kaadu, kivempi yrittää kun oma vointi ei ole koko ajan kipeä. Oikeasti en usko, että plussa tulee ennen kun tää tulehdusreaktio mun kehossa sammuu. Jos siihen menee kaksi vuotta, niin sitten menee. En mä itse pysty pakottamaan kehoani toimimaan paremmin.

Ainoa vinkki vitonen teille leidit tän paskulin keskelle: nauttikaa elämästä ja tehkää olo mukavaksi. Jos se tarkoittaa kännejä ovulaation aikaan tai sen jälkeen, sitten se on niin. Tai jos tekee mieli vetää hesen mätöt, ottaa karkkiöverit tai olla syömättä mammavitskuja thats it :playful: ite aattelin tätä alkaa noudattamaan, päähän tässä räjähtää muuten. :grin ehkä pitäs ottaa muutenkin mallia noista äijistä, tää mun ukkeli ainakin on niin löysin rantein menijä, että kävis mullekin :hilarious:
 
Voin kertoa jotain naurettavaa... Oltiin siis järvellä ja itse join puolikkaan siiderin. Mieshän veti täys laidallisen. Noh mulla on tänään pitkäpäivä ja heräsin 3 yöllä siihen kun se ei ollu vielä kotona. Noh se tuli kotiin enkä saanu enään unta millään. Just kun olin saamassa unta niin se urpo tippuu sängystä. Noh menin lapsien huoneeseen nukkuun enkä saanu unta enää.. Oli kauhee kyrpä ottassa.. Sitten herään 2minuuttia ennenkun kello soi kauheeseen kolisteluun ja mitä tekee hän. HÄN ON PISSALLA MEIDÄN LAPSIEN HUONEESSA!? ISTUI PYYKKIKOPASSA. en tiedä oisko pitäny itkee vai huutonauraa samaan aikaan. :banghead::laughing001
 
Voin kertoa jotain naurettavaa... Oltiin siis järvellä ja itse join puolikkaan siiderin. Mieshän veti täys laidallisen. Noh mulla on tänään pitkäpäivä ja heräsin 3 yöllä siihen kun se ei ollu vielä kotona. Noh se tuli kotiin enkä saanu enään unta millään. Just kun olin saamassa unta niin se urpo tippuu sängystä. Noh menin lapsien huoneeseen nukkuun enkä saanu unta enää.. Oli kauhee kyrpä ottassa.. Sitten herään 2minuuttia ennenkun kello soi kauheeseen kolisteluun ja mitä tekee hän. HÄN ON PISSALLA MEIDÄN LAPSIEN HUONEESSA!? ISTUI PYYKKIKOPASSA. en tiedä oisko pitäny itkee vai huutonauraa samaan aikaan. :banghead::laughing001

Eikäää:hilarious: mä oisin raivonnu:hilarious: pissasko sinne koppaan?
 
Eikäää:hilarious: mä oisin raivonnu:hilarious: pissasko sinne koppaan?



Siis mä olin ihan sanaton :blackeye: siis se istu siinä kopalla ihan ku ois ollu paskalla mutta en tiä oliks sinne Lissu mutku se on täynnä reikiä nii lasten huoneen matto meni kuseen ja pari lelua.. Eniten ehkä vit... Aa se että ite halusin olla juomatta jo ihan senkin takia kun ovis on näillä näppäimillä mutta herrahan ei si voi olla juomatta. Ihankun tää vauva projekti ois vaan mun juttu. Si ku sille puhuu ees röökin ja alkoholin vaikutuksista niin se ei ees usko. Se vetää vaan sen kortin että kyllä aineitaki käyttävät tulee raskaaks:banghead:
 
Siis mä olin ihan sanaton :blackeye: siis se istu siinä kopalla ihan ku ois ollu paskalla mutta en tiä oliks sinne Lissu mutku se on täynnä reikiä nii lasten huoneen matto meni kuseen ja pari lelua.. Eniten ehkä vit... Aa se että ite halusin olla juomatta jo ihan senkin takia kun ovis on näillä näppäimillä mutta herrahan ei si voi olla juomatta. Ihankun tää vauva projekti ois vaan mun juttu. Si ku sille puhuu ees röökin ja alkoholin vaikutuksista niin se ei ees usko. Se vetää vaan sen kortin että kyllä aineitaki käyttävät tulee raskaaks:banghead:

Voi ei :laughing002 :disgust ymmärrän kyllä ärsytyksen :hilarious: varsinkin kun yhdistää ton tähän lisääntymishommaan :violent001 toivottavasti ite siivos jälkensä :rolleyes:
 
Apua Sofia:hilarious::banghead:

Huh, vikat luget aamulla. Vuoto tässä pikkuhiljaa alkaa runsastumaan, että Olispa jo illalla kp1. On niin tukala olo. Hirvee ja ällöttävä lugeturvotus ja epämiellyttävä olo ollut monta päivää. Itku herkässä ja henkisesti inhottava olo. Onneksi toi kesäsulku nyt päättyy ja pääsee taas hommassa eteenpäin:happy: olokin varmasti taas helpottuu, kun menkat pääsee alkamaan
 
Apua Sofia:hilarious::banghead:

Huh, vikat luget aamulla. Vuoto tässä pikkuhiljaa alkaa runsastumaan, että Olispa jo illalla kp1. On niin tukala olo. Hirvee ja ällöttävä lugeturvotus ja epämiellyttävä olo ollut monta päivää. Itku herkässä ja henkisesti inhottava olo. Onneksi toi kesäsulku nyt päättyy ja pääsee taas hommassa eteenpäin:happy: olokin varmasti taas helpottuu, kun menkat pääsee alkamaan



Se on kyllä niin ärsyttävä tunne kun tuntuu aina ennen menkkoja välillä sellanen tunne et räjähtäisi ja on tukalaolo. Onneks se helpottuu kun menkat alkaa.. Ihanaa kun kesäsulku loppuu ja monet pääsee taas kunnolla alottaa hoidot! Nyt toivotaan ettei toi korona pääse valloilleen..
 
Sofia en kestä:rolleyes::woot: voi miehet...

Mulla on piiiitkästä aikaa vapaa sunnuntai, aamu siivottu ja nyt hetken vaan makaan sohvalla. Miehen sukulaisia tulee myöhemmin katsomaan meidän uutta kotia ja kahvittelemaan. Olokin alkaa olla parempi, yö oli tuskanen kun mahaa vaan väänti ja sattui. Huoh. Huomenna sitten soitto klinikalle kun aukeaa, katotaan mitä tuumaavat.
 
Tsemppiä Sofia, kyl noi miehet osaa :banghead: :laughing002

Mulla semmonen niagara meneillään, et huh huuh. :bag: Veikkaan, että oli ovuloimaton kierto. Pakko sanoa, että olo kyllä helpottui heti kun tää vuoto alkoi.
 
Tsemppiä Sofia, kyl noi miehet osaa :banghead: :laughing002

Mulla semmonen niagara meneillään, et huh huuh. :bag: Veikkaan, että oli ovuloimaton kierto. Pakko sanoa, että olo kyllä helpottui heti kun tää vuoto alkoi.

Tykkäys sille, että olo helpottui.

Minulla myös mieliala parani kohta vuodon alettua, tänään siis ennustetusti kp1.
 
Tänään jo toinen Gonal-f piikitetty. Vielä vähän tiputellut verta, kp7 siis nyt. Niin toivoisin että nää lääkkeet toimis halutusti! :nailbiting:
 
Tänään jo toinen Gonal-f piikitetty. Vielä vähän tiputellut verta, kp7 siis nyt. Niin toivoisin että nää lääkkeet toimis halutusti! :nailbiting:

Toivottavasti toimivat:Heartred uteliaisuudesta, eikö sulla ollut nyt pas? Tuotetaanko siinä ovulaatio myös vai miten se käytännössä toimii? Entä teoreettisesti olisko mahdollista tulla esim. Kaksoset siten että pasissa ovulaatiosta luomusti raskautuisi ja myös siirretty alkio kiinnittyisi? Anteeksi typerät kysymykset, kiinnostaa:happy:
 
Toivottavasti toimivat:Heartred uteliaisuudesta, eikö sulla ollut nyt pas? Tuotetaanko siinä ovulaatio myös vai miten se käytännössä toimii? Entä teoreettisesti olisko mahdollista tulla esim. Kaksoset siten että pasissa ovulaatiosta luomusti raskautuisi ja myös siirretty alkio kiinnittyisi? Anteeksi typerät kysymykset, kiinnostaa:happy:

Joo olis PAS tulossa, jos vaan asiat menee hyvin! PAS voidaan tehdä omaan kiertoon, ovulaation induktioon tai lääkkeelliseen kiertoon. Mulla tehää nyt OI-kiertoon, kun sitä itse pyysin :) Olisi mahdollisuus raskautua myös luomusti, mutta meillä ei, koska miehellä niin vähän siittiöitä. Mutta myös siirretty alkio voi jakautua kahdeksi ja näin voi tulla kaksoset, vaikka se onkin ihan superharvinaista! Tuleeko sullakin seuraavaan kiertoon Gonal-f?
 
Joo olis PAS tulossa, jos vaan asiat menee hyvin! PAS voidaan tehdä omaan kiertoon, ovulaation induktioon tai lääkkeelliseen kiertoon. Mulla tehää nyt OI-kiertoon, kun sitä itse pyysin :) Olisi mahdollisuus raskautua myös luomusti, mutta meillä ei, koska miehellä niin vähän siittiöitä. Mutta myös siirretty alkio voi jakautua kahdeksi ja näin voi tulla kaksoset, vaikka se onkin ihan superharvinaista! Tuleeko sullakin seuraavaan kiertoon Gonal-f?

En mä tiedä vielä. Pitää pistää huomenna viestiä kp1:sestä polille ja kysyä a) pääseekö koko inssiin ja b) millä lääkityksellä. Ainoastaan kannasta kesällä luin, että ne oli työryhmän kanssa pohtineet tätä mun vuoto-ongelmaa ja että seuraavaa inssiä kokeiltas fsh-pistoksin.
 
Takaisin
Top