Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jännä muuten, että julkisella mennään viikko ovisplussasta, eli jo dpo6, progesteroni tsekkiin.
Mä luin tästä just jostain jenkkisivuilta, sielläkin viikko oviksesta. Eiköhän se ole ihan oikein, ton jälkeen sit kumminki alkaa tasot laskea. Mulla esim luteaali sen 10 päivää, niin ei ton myöhemmin vois mitata.
Siis, minulta ei ole kuin aivan hoitojen alussa tarkistettu hormonitasot, eikä tuollaisia välimittauksia ole ollut kertaakaan olipa progetuki kierrossa mukana tai ei
Ei tota voisi tehdä jos ois progetuki (varmaan tiesitkin). Tää on eka julkisella niin kai siks. Ja sit jos ois pistoshoito, niin estradioli katottais ennen ovista.
Nyt dpo5 eikä juuri tuntemuksia ole
Onkos muilla samassa vaiheessa eläjillä?
Rinnat ei enää oikeastaan oo kipeet, ainoastaan hellät, itkeskelyt loppui (onneksi) dpo 2. Kauhea väsymys, nukun yli 12h yöunia eikä nyt ole kyllä unettomuudesta tietoakaan
Urtikarisia turvotuksia on taas esiintynyt, mutta se nyt on ihan perusmeininki. Minkäänmoisia tuntemuksia alavatsalla ei ole. Mitä nyt raivoilin miehelle eilen tyhjästä, mikä sekin ihan basic kiertoon nähden eikä migreeniä tullut ovulaation tienoille lainkaan.. Siksi mietin vieläkin tapahtuiko ovulaatio vai ei mutta nähtäväksi jää.
Jospas sitä koittaisi taas kepillä jäätä ja lähtisi juoksulenkille tonne metsän keskelle.
Dpo4 eikä tänään oo tuntunut missään mitään.
Kosmos, HUSilla näin
Ite oon päiväkodissa hoitajana töissä.
Tänään kp13. Yks sovellus näyttää et tänään olis ovulaatio, toinen et kahen päivän päästä ja kolmas näyttää et kolmen päivän päästä olis ovis. En oo jaksanu tikuttaa. Hirveet himot ollu kyllä nyt pari päivää ja kosteeta on ollu aika reilustikin. Eilen töissä varsinkin huomas vessa käynnillä et on tosi kosteeta.
Rinnat on ollu nyt varsinkin tänään pikkasen arat varsinkin nännit. Ovis tuntemuksia en oo huomannu ainakaan viel.
Toivottavasti tärppäis tästä kierrosta tai vaikka seuraavasta mutta usko on aika pohjissa et onnistuu ilman mitään apuja
Mies ei oo vieläkään saanu aikaseks varattua aikaa testeihin vaikka sillä on ollu jo huhti-toukokuusta asti lähete niihin. Silloin sano et menee sitten ku korona on ohi, mut en usko et korona on koskaan ohi. Oon sille yrittäny sanoo et varaa nyt se aika mut ei se silti varaa
Dpo4 eikä tänään oo tuntunut missään mitään.
Kosmos, HUSilla näin
Husilla meki ollaan!
No mutta onneksi oireettomuus ei kerro vielä mitään :) Mullahan tärppikierrossa ei ollut viimeeksi Mitään alkuoireita ja rinnatkin kipeytyi kunnolla vasta myöhemmin. Tai ehkä oli väsymystä, palelua ja huimausta, mutta se olisi voinut johtua tosi monesta muustakin asiasta :bag: Eli toivoa on niin kauan kun ei ole vuotoa :angelic:
Muuten, täällä turvottelut katosi ihmeellisesti, tai no lieventyi huomattavasti ja tänään on eka päivä 3 vkoo:n kun pystyn olemaan !kaksinkertaisella! lääkityksella kolminkertaisen sijaan. Aknea puskee nyt jotenkin ihmeen paljon kasvoihin, rintaan ja selkään..ihan mätäpäitä ja mieskin huomasi tän
Palelee kovasti, mut voi kyllä johtua siitä, että juoksemisen sijaan pelattiin 45 min. sulkapalloa ja hiki kerkesi tulla ja sitten varmaan kuivahti iholle kun jäätiin ulos hengailemaan. Mut vatsa meni sekaisin, vaikka mitään sopimatonta en ole syönyt
Liian piinalliset päivät taas tulossa...
Vaikuttaako limakalvon paksuus kuukaitisvuodon määrään?
Nim. Lähes mitättömät menkat
Kaippa se suostuu menee mut en mä sille niitä pysty varaa ku ei tääl saa ees varattua aikaa lapsettomuus lääkärille toisen puolesta. Tai en ainakaan pystyny varaa sillo viime syksynä ku yritin varata sille aikaa. Vaan itelle sain varattua ajan. Tarvii varmaan yksityiselle kohta mennä vaikka ei olis varaa.Suostuuko mies menemään jos varais sen puolesta?
Tosi vähän, kyllä siteeseen pieni läntti tulee pulessa päivässä, normisti kaks tuntuu ja ylitulon vaara.. veikkaan siis ovuloimatonta kiertooEi kai täysin kerro sitä. Mutta mulla aika ohut limis ja niukat menkat :/ kuinka paljon sulla tulee?