Raskaaksi 2019

Jos on säännölliset kierrot jne niin olettavat että ovuloi itse. Ja saa oviksen kiinni testeillä. Mähän meen nyt ma progesteroni testiin, et jos se ois huono niin varmaan saisin irrotuksen ja gonalit jne.. mut uskon et ovis on kyllä tapahtunut

Mut eiks jos proge on matala, niin siihen auttais sit luget/terot jos ovis on tapahtunut kumminkin?

Mietittekö te koskaan, mitä mahdollisesti juuri nyt tapahtuu kohdun alueella? Mä saatan rakastelun jälkeen miettiä siittiöitä uimassa porukalla kohdunsuusta sisälle ja myöhemmin mietin, joko ne on perillä munsnjohtimissa. Pari pöivää myöhemmin mietin, kulkeeko jakaantuva munasolu munanjohtimessa juuri kohti kohtua. Tänään olen miettinyt, että mahdollisesti hedelmöittynyt ja hurjasti jakaantunut munasolu ehkä yrittää kiinnittyä kohdun seinämään. Pohdin, saako se otteen... Netissä on hienoja animaatioita, jotka auttavat kuvittelemaan.

Ei kerta kaikkiaan näitä minun aivoituksia... :hilarious:

Siis pelkästään se ei riitä, että ajattelee. Huomasin tän siinä kemiallisessa :hilarious: Mä aloin JUTTELEEN :hilarious: Siis tsemppaamaan sitä kaveria kiinnittymään kun aika oli. Voin kuvitella, että jos joskus onnistun tuleen raskaaksi, niin ei oo 9kk minä vaan aina me :hilarious:

Voi luoja. Että näin.

Titteliltäni olen toimintovastaava, käytännössä hoidan asiakaspalvelua Baltiassa ja vedän logistiikkatiimiä, joka koostuu yhdestä varastopäälliköstä, kolmesta rekkakuskista ja kotimaan asiakaspalvelusta. My dream job, jossa riittää haasteita ja ihania ihmisiä :Heartred

Mut eiks jos proge on matala, niin siihen auttais sit luget/terot jos ovis on tapahtunut kumminkin?

En kyllä usko että mun keltarauhasessa vikaa, luteaali niin pitkä, et uskon et enemmän tosta nähdään tapahtuuko ovis..mut tiedä näistä! Luulis kyllä että tapahtui kerta rakkulakin oli jo irronnut, ellei ollut jotenkin huono:eek: en ymmärrä, musta ihan turha käydä edes nyt labrassa

Täällä dpo 4 ja fiilikset todella maassa. En tiedä, mutta johtuu taas varmaan tästä mun vaikeasta turvottelusta..:sorry:
Aamulla oli kielikin turvonnut, samoin nielu niin, että ääni oli ihan käheenä, ei auttanut oikein lääkkeetkään. Sitten aika pian turposi jalat, kädet ja maha. Väsyttää vaan järkyttävästi ja masentaa. Tuntuu, että oon todella kaukana normaalista elämästä. Jos en plussaa, niin mun on kyllä pidettävä välikiertoa ja aloitettava se vahvempi antihistamiinilääkitys. En jaksa tätä enää yhtään enempää. Oon niin uupunut tähän sairauteeni, että välillä tekisi mieli luovuttaa. :sad010
Oon ollut varmaan tosi kiva kaveri tänään, kun oon miehellekin ollut äkäinen ihan tyhjästä.:sad001

Mä mietin vaan, että selviinkö edes koulustakaan ikinä, kun tää tauti pilaa mun elämän. Olisimpa edes terve, jos en kerta sitä lastakaan saa. Vissiin liikaa pyydetty elämältä.

Siis pelkästään se ei riitä, että ajattelee. Huomasin tän siinä kemiallisessa :hilarious: Mä aloin JUTTELEEN :hilarious: Siis tsemppaamaan sitä kaveria kiinnittymään kun aika oli. Voin kuvitella, että jos joskus onnistun tuleen raskaaksi, niin ei oo 9kk minä vaan aina me :hilarious:

Voi luoja. Että näin.

Titteliltäni olen toimintovastaava, käytännössä hoidan asiakaspalvelua Baltiassa ja vedän logistiikkatiimiä, joka koostuu yhdestä varastopäälliköstä, kolmesta rekkakuskista ja kotimaan asiakaspalvelusta. My dream job, jossa riittää haasteita ja ihania ihmisiä :Heartred

Mäkin juttelen :hilarious: juttelin jo sillon esikoista yrittäessä kun yritys alkoi venyä. Kemiallisesta kun tiputteli monta päivää ennen kuin kunnon menkat alkoi niin juttelun lisäksi rukoilin jumalat, maailmankaikkeudet ja kaikenmaailman kotitontut läpi ihan varuiksi vaikken kuulu edes kirkkoon tms :smiley-ashamed008

Täällä menkkajomoa edelleen ja leukaan puski finni... Kaipa se on siirrettävä toiveet seuraavaan kiertoon. Liekö joku tarttumisyritys näkynyt testeissä tai sit mun ovis arvio heittää enempikin ja jotain toivoo olis.

Täällä dpo 4 ja fiilikset todella maassa. En tiedä, mutta johtuu taas varmaan tästä mun vaikeasta turvottelusta..:sorry:
Aamulla oli kielikin turvonnut, samoin nielu niin, että ääni oli ihan käheenä, ei auttanut oikein lääkkeetkään. Sitten aika pian turposi jalat, kädet ja maha. Väsyttää vaan järkyttävästi ja masentaa. Tuntuu, että oon todella kaukana normaalista elämästä. Jos en plussaa, niin mun on kyllä pidettävä välikiertoa ja aloitettava se vahvempi antihistamiinilääkitys. En jaksa tätä enää yhtään enempää. Oon niin uupunut tähän sairauteeni, että välillä tekisi mieli luovuttaa. :sad010
Oon ollut varmaan tosi kiva kaveri tänään, kun oon miehellekin ollut äkäinen ihan tyhjästä.:sad001

Mä mietin vaan, että selviinkö edes koulustakaan ikinä, kun tää tauti pilaa mun elämän. Olisimpa edes terve, jos en kerta sitä lastakaan saa. Vissiin liikaa pyydetty elämältä.

Mut eikö toi pahene aina kotona, eli homeen takia? Sehän on aika normaalia. Voisitko nukkua ulkona? Ja milloin pääsette pois sieltä lopullisesti? Jospa sitten helpottaisi :Heartred

Mä rukoilen ja toivon aina mahdollisuuden tullen vauvaa...eilen viimeksi keijuilta :bag:

En kyllä usko että mun keltarauhasessa vikaa, luteaali niin pitkä, et uskon et enemmän tosta nähdään tapahtuuko ovis..mut tiedä näistä! Luulis kyllä että tapahtui kerta rakkulakin oli jo irronnut, ellei ollut jotenkin huono:eek: en ymmärrä, musta ihan turha käydä edes nyt labrassa

Ai niin ku sulla on superpitkä luteaali :D sitte luulis että keltarauhanen toimii!

Mut eikö toi pahene aina kotona, eli homeen takia? Sehän on aika normaalia. Voisitko nukkua ulkona? Ja milloin pääsette pois sieltä lopullisesti? Jospa sitten helpottaisi :Heartred

Mä rukoilen ja toivon aina mahdollisuuden tullen vauvaa...eilen viimeksi keijuilta :bag:

Pahenee joo välillä siis täällä kämpässä. Ei oo enää montaa viikkoa muuttoon ja tänään lähdetään möksälle. Mutta siis näitä turvotteluja tulee välillä muulloinkin, vaikka ei oltais kotona kun mulla on ne vasta-aineet koholla liittyen tähän autoimmuunitulehdukseen :sad001
Lääkäri sanoi et realistinen arvio siitä millon rauhottuu on 2 vuotta... :facepalm:
Mut katotaan jos mökkeily tekis tehtävänsä :)

Tsempit kaikille omiin tilanteisiin:happy: millanes olo Jannnilla on? :happy: täällä dpo5, tänään eka päivä kun alkaa huomaamaan lugejen vaikuttavan vuotoa vähentävästi, on tää kyl tällaista yhtä:banghead::banghead: noh, 10 päivää nyt pitäis taistella uuden kierron käynnistymistä vastaan. Mun luteliaalilla kuulostaa kyllä ikuisuudelta. Eikä ole kyse huonosta keltarauhasesta, se on ultrattu ainakin 3 kertaa ovulaation jälkeen ja aina se on ollut oikein oppikirjamainen kaveri:bag:

Tsempit kaikille omiin tilanteisiin:happy: millanes olo Jannnilla on? :happy: täällä dpo5, tänään eka päivä kun alkaa huomaamaan lugejen vaikuttavan vuotoa vähentävästi, on tää kyl tällaista yhtä:banghead::banghead: noh, 10 päivää nyt pitäis taistella uuden kierron käynnistymistä vastaan. Mun luteliaalilla kuulostaa kyllä ikuisuudelta. Eikä ole kyse huonosta keltarauhasesta, se on ultrattu ainakin 3 kertaa ovulaation jälkeen ja aina se on ollut oikein oppikirjamainen kaveri:bag:

Toivon ja rukoilen että raskaana oltais...mut eipä sitä vielä voi tietää. Kovin turvottaa, näytän kyllä raskaana olevalta..täytyy käyttää löysiä vaatteita. Mutta aina luteaalissa enemmän tai vähemmän turvottaa, en kyllä muista, onko näin aikaisin alkanut :scratch ja vv tulee mutta niin sitä aina tähän aikaan. Ostin rfsu, en löytänyt PC liuskoja :(
Voi sun vuotojas :Heartpink

Voi hitto noita vuoteluja kyllä :smiley-angry007
Mulla ois kans omien laskujen mukaan dpo5 jos ovis tapahtu, tai niin ainakin päättelin ovistikuista, vaikka ei ihan oppikirjamainen plus ollut mutta riippuu niin ovistikusta mulla, et mikä on se the plussa. Hyvin menee myös tää tauon pitäminen, ei täältä osaa olla pois :shy::bag:
JA yhtä piinaa tää, odotan ku kuuta nousevaa et vois testata, voisin testata jo vaikka heti se vasta järkevää oiski.

Voi hitto noita vuoteluja kyllä :smiley-angry007
Mulla ois kans omien laskujen mukaan dpo5 jos ovis tapahtu, tai niin ainakin päättelin ovistikuista, vaikka ei ihan oppikirjamainen plus ollut mutta riippuu niin ovistikusta mulla, et mikä on se the plussa. Hyvin menee myös tää tauon pitäminen, ei täältä osaa olla pois :shy::bag:
JA yhtä piinaa tää, odotan ku kuuta nousevaa et vois testata, voisin testata jo vaikka heti se vasta järkevää oiski.

Mun tekis mieli kans testata :hilarious: joo taukoja mahdoton pitää..toivotaan et sulle tulis ylläriplus:Heartred

Joo ja käsittääkseni voi olla myös huono ovulaatio, joten senkin boostaaminen voi auttaa.

Mä en tiä minkälaisia munia mulla on, yhden kerran ollu ennen ovista ultrassa mutta silloinkin se oli heti kkm jälkeen jolloin ovis oireetkin oli tosi vahvat. Mietin tässä vaan voiko ovis olla huono vaikka muuten esim muniksien koko olis normi ennen irtoomista mutta voihan ne munatkin olla kuraa..

Toivon ja rukoilen että raskaana oltais...mut eipä sitä vielä voi tietää. Kovin turvottaa, näytän kyllä raskaana olevalta..täytyy käyttää löysiä vaatteita. Mutta aina luteaalissa enemmän tai vähemmän turvottaa, en kyllä muista, onko näin aikaisin alkanut :scratch ja vv tulee mutta niin sitä aina tähän aikaan. Ostin rfsu, en löytänyt PC liuskoja :sad001
Voi sun vuotojas :Heartpink

Toivon varpaitani myöten että tää on se sun plussa :Heartred

Täällä nyt kp3 tai 4..meen sen kp4 mukaan. Toinen päivä letroja ja siis ei jummijammi mikä päänsärky niistä tulee.. Nyt täytyy kyllä nostaa hattua niiden popsijoille jos kestää nää sivuvaikutukset. Pakko oli ottaa tänään särkylääke. Mutta muniksissa selvästi jo tuntemuksia :)

Täällä nyt kp3 tai 4..meen sen kp4 mukaan. Toinen päivä letroja ja siis ei jummijammi mikä päänsärky niistä tulee.. Nyt täytyy kyllä nostaa hattua niiden popsijoille jos kestää nää sivuvaikutukset. Pakko oli ottaa tänään särkylääke. Mutta muniksissa selvästi jo tuntemuksia :)

Voih :Heartred mulla ei pahoja oireita. Viimeksi pari pvää pääkipu. Oireet voi kai helpottuakin kiertojen myötä. Ootko huomannut "Letrozolen käyttäjät" aloitusta? Sulla ens vkolla ultra?

Eka letrokiertoon oli se pahin, muissa ei ole ollut läheskään niin pahaa päänsärkyä:)

Voi hitsi joku ahdistaa nyt. Ehkä pelko jälleen negasta. Kaikki ärsyttää, en haluu seksiä (pelkään myös et olis huono kiinnittymiselle) ääh..

Takaisin