Raskaaksi 2019

Nyt vasta dpo 3 mutta mua kutittaa aivan törkeesti vasemmalle puolelle alavatsaan, iiks :nailbiting:
Ei tullut migreeniä, eikä muutakaan, vähän turvottelee taas. Ja itkeskely alkanut, samoin rageeminen :playful::facepalm:

Teen nyt koulujuttuja, etten liikaa rupee tunnustelemaan omaa oloa :hilarious: oon niin tylsistynyt tähän kouluun, mutta pakko jaksaa, jos meinaa joskus valmistuakin :yuck: Ollaan varmaan keskusteltukin joskus tästä, mutta mitä te palstailijat teette työksenne/olette ammatiltanne? :grin Itehän oon hoitaja+ kohta sossu/varhaiskasvatuksen opettaja :bag: niin ja ihan mielenkiinnosta kyselen tähän tylsyyteeni :laughing002

Mulla dpo2 ja ummettaa ja oon turvonnut ja tuskissani :hilarious: mut eipä tässä vielä voi oireita olla :( :scratch
Mä oon samalla alalla ku sä mutta hoitaja :)

Voi Sinpura :Heartred (anteeks mut käytän välillä kirosanana "simpura" :p:hilarious:)

Sinänsä huvittavaa myös tossa on se, että voisi pokalla väittää et vuosi yritystä on takana. Kaveri kertoi jossain vaiheessa sen jostain hiukan erikoisesta puolitutusta joka oli valehdellut että yritystä vaik kuin pitkään just että pääsee tutkimuksiin/hoitoihin "kun ei pää kestä tätä yrittämistä".. mies oli sit todennut et joo yk3 tässä vasta. No sanomattakin selvää ettei kyseessä ollut mikään tasapainoisin ihminen.

No minä just viestiketjua lukiessa mietinkin, että kuka sen millään todistaa, miten pitkään on yrittänyt. :wideyed: Heti sen ajatuksen perään sain todeta tarinastasi, että varmaan moni saattaa valehdella.

Voi Sinpura :Heartred (anteeks mut käytän välillä kirosanana "simpura" :p:hilarious:)

Hah just hyvä :hilarious:
joo kai tää kaikki tästä vielä joskus hyväks kääntyy, välil sitä räpiköi vaan niin jossain pohjamudissa, mut aina sitä nousee ylös sieltä, tää vauvahaave on just sellanen et ei tässä kyl olla luovuttamassa, niin paljon sitä haluaa ja kaikkensa on kyl, valmis sen eteen tekemään:wacky:
Kyllä on monesta teistä on ollu niin iso apu, ja monta kertaa:oops:
on tää ryhmä vaan niin :Heartpink ei sitä vaan voi tarpeeks painottaa.

Sinpura hirveesti tsemppiä sulle :Heartred:smiley-angelic003

Tiedän miltä tuntuu, kun kaikki menee perseelleen. (niin kuin moni muukin täällä)
Meillä kanssa todennäköisesti ongelma kylppärissä sekä sitten lattiassa kans jotain persettä, kun olivat asentaneet väärin ja heittäneet jonkun hiton liiman aikanaan kun tekivät, mitä ei ois saanut laittaa :shifty: Onneksi muutto elokuun lopussa, sekin jänskättää sairaasti :nailbiting:

Mutta mä toivon, että teille löytyis pikapikaa hyvä asunto :smiley-angelic001 + muutkin asiat saisitte kuntoon. Pienistä asioista se lähtee, asioiden sutviutuminen, tai niin oon itteäni ainakin yrittänyt lohduttaa.

Mulla dpo2 ja ummettaa ja oon turvonnut ja tuskissani :hilarious: mut eipä tässä vielä voi oireita olla :sad001 :scratch
Mä oon samalla alalla ku sä mutta hoitaja :)

Joo täälkin ummettaa, ärsyttävää :bag: Hyvä, etten oo ainoo turpoilija :playful:

Mietittekö te koskaan, mitä mahdollisesti juuri nyt tapahtuu kohdun alueella? Mä saatan rakastelun jälkeen miettiä siittiöitä uimassa porukalla kohdunsuusta sisälle ja myöhemmin mietin, joko ne on perillä munsnjohtimissa. Pari pöivää myöhemmin mietin, kulkeeko jakaantuva munasolu munanjohtimessa juuri kohti kohtua. Tänään olen miettinyt, että mahdollisesti hedelmöittynyt ja hurjasti jakaantunut munasolu ehkä yrittää kiinnittyä kohdun seinämään. Pohdin, saako se otteen... Netissä on hienoja animaatioita, jotka auttavat kuvittelemaan.

Ei kerta kaikkiaan näitä minun aivoituksia... :hilarious:

Mäkin jo mietin tota tupla annosta mutta pakko eka katsoa mitä tää ihan määrätty annos tekee :laughing002 pidättekö siis aina välikierrot kun syötte letroja? Kun gyne ei niistä maininnut mulle mitään

Oon nyt käyttänyt letroja 6kk putkeen ilman mitn välikiertoja, aluksi yksityisen ja lopulta myös julkisen luvalla.

Oon tällä hetkellä sote-alalla. Oli kovaa vauhtia alanvaihdos käynnissä kunnes korona:banghead: noh, ehkä joskus. Täällä ainakin töitä piisaa. Mitä huonommin yhteiskunnassa asiat menee, sitä enemmän on asiakkaita:bag:

Mietittekö te koskaan, mitä mahdollisesti juuri nyt tapahtuu kohdun alueella? Mä saatan rakastelun jälkeen miettiä siittiöitä uimassa porukalla kohdunsuusta sisälle ja myöhemmin mietin, joko ne on perillä munsnjohtimissa. Pari pöivää myöhemmin mietin, kulkeeko jakaantuva munasolu munanjohtimessa juuri kohti kohtua. Tänään olen miettinyt, että mahdollisesti hedelmöittynyt ja hurjasti jakaantunut munasolu ehkä yrittää kiinnittyä kohdun seinämään. Pohdin, saako se otteen... Netissä on hienoja animaatioita, jotka auttavat kuvittelemaan.

No kyllä!
ja ihan on muutamat youtubevideot asiasta myöskin katsottu :shy::hilarious:
Mun mielestä ihana miettiä tälläisiä asioita.

Mietin näitä asioita hyvin vähän. Jos kaikki toimis normaalisti, niin ehkä sitten tulis mietittyä:angelic:

Ite en oo youtube linjalle lähtenyt, mut en voi olla ajattelematta, etenkin kun kutittaa niin pirusti tota vasenta puolta :hilarious:

Oon nyt käyttänyt letroja 6kk putkeen ilman mitn välikiertoja, aluksi yksityisen ja lopulta myös julkisen luvalla.

Oon tällä hetkellä sote-alalla. Oli kovaa vauhtia alanvaihdos käynnissä kunnes korona:banghead: noh, ehkä joskus. Täällä ainakin töitä piisaa. Mitä huonommin yhteiskunnassa asiat menee, sitä enemmän on asiakkaita:bag:

Oon vähän ummikko näissä asioissa mutta miksei letrojen lisäksi anneta sitä irrotuspiikkiä. Esim jos letroilla kypsyy se 2 munista niin miksei si anneta sitä piikkiä niin ois paremmat mahkut kun irrotus on varmaa et kummatkin kypsyneet esim irtoo? Valaiskaa mua :hilarious:

Oon vähän ummikko näissä asioissa mutta miksei letrojen lisäksi anneta sitä irrotuspiikkiä. Esim jos letroilla kypsyy se 2 munista niin miksei si anneta sitä piikkiä niin ois paremmat mahkut kun irrotus on varmaa et kummatkin kypsyneet esim irtoo? Valaiskaa mua :hilarious:

Nääkin on vähän näitä. Riippuu hoitavasta tahosta ja lääkäristä. Jotkut sen saa, toiset ei....

Huh, muutto ohi! Selasin nopeasti viestit läpi äsken mutta nyt en enää osaa vastata mihinkään. Sinpuralle iso hali :Heartred hyvin pohjamudissa täälläkin on käyty asian suhteen, mutta pakko vain uskoa et vielä meidän kaikkien aika koittaa. Pakko. :Heartred
Tää ryhmä on kyllä kultaakin kalliimpaa.

Niin ja ammattikysymykseen, oon pienessä kaupassa myymälävastaavana

Nääkin on vähän näitä. Riippuu hoitavasta tahosta ja lääkäristä. Jotkut sen saa, toiset ei....

Eli kannattaako sitä kuitenkin kysyä kun on se ultra kp11. Jouduin varaan sen ultran vielä eri gynelle ja kauemmas kun se paikka missä oon käyny niin siellä seuraavat ajat vasta elokuun lopussa :facepalm:

Eli kannattaako sitä kuitenkin kysyä kun on se ultra kp11. Jouduin varaan sen ultran vielä eri gynelle ja kauemmas kun se paikka missä oon käyny niin siellä seuraavat ajat vasta elokuun lopussa :facepalm:

Ainahan kysyä voi, ei siitä mitään haittaakaan ole. Kuten Nipakin tuossa ylempänä sanoi, nää on tosi lääkärikohtaisia asioita. Jotkut on sitä mieltä että kun kerran hoidoissa ollaan niin kaikki keinot heti vaan käyttöön, ja toiset sitten suosii "luonnollisempaa" linjaa. Esim. alkionsiirroissa monet lääkärit haluaa ainakin alkuun kokeilla siirtoa luonnolliseen kiertoon, sitten vasta oi-kiertoon, ja jos sekään ei toimi niin vasta sitten täysin lääkkeelliseen kiertoon. Mun lääkäri olisi halunnut mulle tehdä alkionsiirron luonnolliseen kiertoon, "kun ei sitten tarttis käyttää niin paljon lääkkeitä ja olis mukavampaa", mutta en suostunut. Koin mukavammaksi sen, että tiedän että siirto voidaan tehdä, eikä tarvitse jännätä suvaitseeko kroppa ovuloida, ja odottaa pari kuukautta uutta mahdollisuutta.

Jos on säännölliset kierrot jne niin olettavat että ovuloi itse. Ja saa oviksen kiinni testeillä. Mähän meen nyt ma progesteroni testiin, et jos se ois huono niin varmaan saisin irrotuksen ja gonalit jne.. mut uskon et ovis on kyllä tapahtunut

Takaisin