Huonoa kieltä ja muuta avautumista.
Mua ärsyttää niin paljon ja kaikki nyt kp24 ja vituttaa niin paljon, pitäis varmaan aloittaa terot et sais menkat, (kukapa ei haluisi syödä sekopillereitä et saa itsensä vuotamaan niagran lailla joka kuukausi, kun muuten tää kyseinen toiminta ei itsestään tapahdu) Jos antaa kierron venyä, ennenkuin aloittaa terot, tulee megamenkat, ihanku ne ei sitä olis ilman kierron venyttämistäkin, jos odotan ihmettä että kuukautiset tulis luonnollisesti ja vitut. Vituttaa tää paska kroppa, paino ei putoa, menkat ei tuu ilman lääkkeitä, kilpparit taas päin persettä, rauta-arvot päin persettä kokokoajan, oviksen metsästys on paskaa kun ei omista normaalisti toimivaa kuukautiskiertoa, joka olis säännöllinen ilman et söis noita fakin teroja. (ei silti oo säännöllinen)
Eli ovistestejä kuluu jokakierto aivan naurettava määrä koska ei tietoakaan millon se olisi, jos edes tapahtuu. Gyne mulle keväällä sano et syö joku 2kk putkeen teroja kierron säännöllistämiseen? ja missäköhän unelmissa sen pitäis/ois pitäny tasaantua? ei mulla oo kuukautiskiertoa ilman näitä tai on mut ei ne menkat sit vaan koskaan ala, joo kyllä on odoteltu monet kerrat yli kp100 ilman että mitään tapahtuu, ei ilman teroja.
Tekis mieli luovuttaa tää koko homma, haaveet/unelmat omasta lapsesta tosin jo murskaantuu kokoajan pikkuhiljaa kun ei näistä asioista tuu vaan mitään. Jo kauan ennen yritystä tai koko parisuhdetta, oli aina tunne että en vaan saa lapsia, vaikka niitä kovasti haluaisin, pitää varmaan paikkansa. Tuskallista edes olla ystävien seurassa, kaikilla lapsia/vauva, eikä kukaan ymmärrä mun surua.
Meidän naistentautienklinikalle yritin olla yhteydessä mutta siellä ollaan tietenkin kesälomalla, entiedä miten en tajunnut sitä jo ennen soittoa, tosta teroasiasta haluaisin puhua ja päästä pcos tutkimuksiin, tai jumalauta edes johonkin tutkimuksiin.
Mun käsityksen mukaan, pitää vissiin tosin terveyskeskuksen kautta mennä että saa lähetteen tonne polille, kai? Mikä tuntuu alkujaan jo naurettavalta, kuullut vaan tosi negatiivisia kokemuksia kun lähetään terveyskeskuksen kautta tutkimaan pcos asiaa, sellainen että ei oteta tosissaan, jopa vähän halveksuva ja silti sen kautta pitäisi mennä.
Anteeks tää kaikki valitus oon vaan ihan loppu, pakko pitää taukoa täältä, varmaan somestakin en kestä enää yhtään mitään vauvajuttua, tuntuu että tää on nyt tässä hetkessä ihan liikaa, kaikki katkeruus, suru ja viha mitä koen just esim. somessa, muiden onnesta mikä on väärin ja tiedän sen, miks ihmeessä mua surettaa se, kun siinä ei ole kyse mun elämästä. Tässä kohtaa aloin itkeä kun kirjotan tätä, surettaa, maailman ihanin haave, kaikista suurin unelma, oma vauva, oma lapsi joka oli yrityksen alussa sellainen vatsanpohjaa kihelmöivä ajatus, mietittiin nimiä, miltä meidän lapsi näyttäis, miten meistä tulis perhe, kaikki se haaveilu on muuttunu tähän järkyttävään tyhjään oloon ja pohjattomaan suruun. Kiitos jos jaksoit lukea loppuun ja jos jollaan neuvoja miten lähtä etenemään ton pcos keissin kanssa, niin kiitos jo etukäteen.
Tsemppiä ihan kaikille, toivottavasti tulisi nyt plussia, me ihan kaikki, jos jotkut ne ansaittais, ootte mielessä