Raskaaksi 2019

Nopeasti lukasin täältä mökin sohvalta ketjua. Jess Jann nyt se plussa sit!! Pidän kaikki peukut ja varpaat pystyssä! :Heartred

Täällä tänään kp1. Gynelle soittopyyntö keskiviikoksi saisko letrot käyttöön. Onko mitään vinkkiä millä voisin perustella että tarviin ja haluan kokeilla niitä :scratch buustaamaan omaa ovista?
Kerro mullekkin jos keksit jonkun nimimerkillä kerran kokeillu ei onnistunu, ei voi kontroloida ym paskaa sain vastaukseksi :violent001
Tänään sain ekaa kertaa ikinä sanoo miehelle että menkat on myöhässä, sekin epäili että eihän tää nyt eka kerta oo, itseasiassa on eka kerta ilman mitään syytä (tarkotan kystaa) tänään on kyllä ollu lantio kylkien kohalta kipee, epäilen kyllä syyksi liian rentoo köllöttely päivää :dontknow

Ja vielä jaksaa jaksaa :hilarious:
En tiedä kehtaako tämmöstä ees sanoa täällä :laughing002 mutta mökkitiellä autoakti eli siemennys suoritettu napsakasti ehtoon puolella :laughing002
Ei jestas tätä lempiväisten iloa, tällästä ovista en muista koskaan olleen huh huuh :joyful:
Nyt jos tästä ei plussaa tule, niin ei sitten mistään :grin

Me rentouduttiin vielä uimalla ja kyllä ollaan ihan puhki näistä parista viimesestä vuorokaudesta, ei voi muuta sanoa :hilarious: joka paikkaan koskee, siis ihan jokaiseen paikkaan.. jalkoihin, käsiin, selkään, sormien pikkuniveliin saakka :p Ollaan miehen kanssa vissiin ihan hulluja laughing7

Niin ja ikinä ennen oo ollut mulla näin hurjia limoja, mieskin tuumasi että ohhoh :playful: jopa itse yllätyin (ällöä tiedän :hilarious:) miten venyvää tavaraa eli aivan varmasti ovis on just tapahtunut :rolleyes:

Piinat alkakoon :angelic:

Muokattu viimeksi:
Kerro mullekkin jos keksit jonkun nimimerkillä kerran kokeillu ei onnistunu, ei voi kontroloida ym paskaa sain vastaukseksi :violent001
Tänään sain ekaa kertaa ikinä sanoo miehelle että menkat on myöhässä, sekin epäili että eihän tää nyt eka kerta oo, itseasiassa on eka kerta ilman mitään syytä (tarkotan kystaa) tänään on kyllä ollu lantio kylkien kohalta kipee, epäilen kyllä syyksi liian rentoo köllöttely päivää :dontknow

Juu kattoo nauraako se gyne vaan puhelimessa mulle. Oon kyllä valmis ihan ultran maksaan jos saan ne. Ootko sää yksityiseltä kysynyt?

Sain huomenlahjaksi tällaisen älykelloa. Jäin heti koukkuun, varsinkin unen ja stressin seuranta on tosi mielenkiintoinen:hilarious:

Tsemppiä Jannnille inssiin tänään:Heartred

Sain huomenlahjaksi tällaisen älykelloa. Jäin heti koukkuun, varsinkin unen ja stressin seuranta on tosi mielenkiintoinen:hilarious:

Tsemppiä Jannnille inssiin tänään:Heartred

Mulla kans, mut enää ei jaksa niin usein seurata unta jne :) mut eka kello mitä pidän 24/7 kädessä! Miinus lataus ja suihkut/sauna. Uimaankin laitoin vahingossa, onneks kestää vettä. Kiva rusketusraita ranteessa :p

Kiitos! Nyt enää jännätään onko miehen tavara ok :grin ja saako kuljetettua ajoissa paikan päälle ja osuuko kuppiin:hilarious:

Mulla kans, mut enää ei jaksa niin usein seurata unta jne :) mut eka kello mitä pidän 24/7 kädessä! Miinus lataus ja suihkut/sauna. Uimaankin laitoin vahingossa, onneks kestää vettä. Kiva rusketusraita ranteessa :p

Kiitos! Nyt enää jännätään onko miehen tavara ok :grin ja saako kuljetettua ajoissa paikan päälle ja osuuko kuppiin:hilarious:

Monelta sulla on aika? Tuu sit heti kertomaan miten meni :smiley-bounce013(vaikka varmasti tuutkin) :grin

Juu kattoo nauraako se gyne vaan puhelimessa mulle. Oon kyllä valmis ihan ultran maksaan jos saan ne. Ootko sää yksityiseltä kysynyt?
Niin mäkin olisin ollu mutta se ei ees maininnu sitä vaihtoehtona, vaan sano että vaikee kontroloida.. mutta toivottavasti sä saat mulla on paino vähän yli sallitun niin siihenhän hän tarttui siis joo just yksityisellä. Tuu kertoo kuinka kävi!

Nyt käyty! Rakkula oli jo irronnut, sanoi että lyhistynyt jo...ja ens ma labrassa progesteroni.. eli tsekataan tapahtuiko ovulaatio. Ja ens kerralla jo ovisplus päivänä inssi. Ja välikierto väliin :( miehen tavara oli hyvää

Nyt käyty! Rakkula oli jo irronnut, sanoi että lyhistynyt jo...ja ens ma labrassa progesteroni.. eli tsekataan tapahtuiko ovulaatio. Ja ens kerralla jo ovisplus päivänä inssi. Ja välikierto väliin :sad001 miehen tavara oli hyvää

Toivotaan ettei ensi kertaa tule :happy: mikä oli limiksen tilanne kun sitä oot monesti pohtinut? Nyt sit vaan piinailemaan :nailbiting: :Heartred

Omakannan mukaan nyt limis vaan 7mm..kui se viimeks oli 7,5mm ja nyt sanoi et vähän on kasvanut viime kerrasta :hilarious: plääh

Jannn nyt vaan toivotaan et ensi kertaa ei tule! Eli ens kiertoko välikierto? Toki ei semmosta tarvii miettiä kun tästä plussaat:):)

Jannn nyt vaan toivotaan et ensi kertaa ei tule! Eli ens kiertoko välikierto? Toki ei semmosta tarvii miettiä kun tästä plussaat:):)

Joo välikierto :( äh jotenkin jäi paha mieli tosta..jos limiski vaan 7mm.. ja rakkula jo irronnu ja äh..onneks su harrasteltiin kans..

Oisko joku virhe hommassa kummassa kirjauksessa?
Millä mielellä lääkäri oli? Jos se inssi kuitenkin osui hyvään saumaan. Peukkuja sille! Onko sulla joku testipäivä? Ja meneekö tää loppuaika luomusti vai oliko jotain keltarauhastukea tms.

Oli se ihan ok mielellä, sanoi et on mahdollisuudet kuitenkin. 18.8. testipäivä ja menkat alkaa 14.8.:hilarious: toiv ei ala ollenkaan.. luomuna loppuaika

Joo välikierto :sad001 äh jotenkin jäi paha mieli tosta..jos limiski vaan 7mm.. ja rakkula jo irronnu ja äh..onneks su harrasteltiin kans..

Toivotaan nyt kumminkin parasta:Heartred mullakin on tunne että inssi päivinä ovis on jo tapahtunut... Jos nyt pääsee elokuussa hoitoon, niin pitäisköhän kysyä jos kans ovisplussapäivänä sais inssin. Ajattelin myös kysyä jos luget vaihdettais lutinukseen. On taas suunnitelmia, varmaan kaikki taas torpataan kun sinne saakka pääsee:rolleyes:

Toivotaan nyt kumminkin parasta:Heartred mullakin on tunne että inssi päivinä ovis on jo tapahtunut... Jos nyt pääsee elokuussa hoitoon, niin pitäisköhän kysyä jos kans ovisplussapäivänä sais inssin. Ajattelin myös kysyä jos luget vaihdettais lutinukseen. On taas suunnitelmia, varmaan kaikki taas torpataan kun sinne saakka pääsee:rolleyes:

En tiiä oonko kysyny jo joskus, mutta onko sulla kokeiltu Teroluteja?

Takaisin