Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joo välikierto äh jotenkin jäi paha mieli tosta..jos limiski vaan 7mm.. ja rakkula jo irronnu ja äh..onneks su harrasteltiin kans..
Mikä ero lugesteronilla ja lutinuksella on?
En tiiä oonko kysyny jo joskus, mutta onko sulla kokeiltu Teroluteja?
Ei varmaan sinänsä kauheesti, ehkä jossain sidosaineissa yms. Ei lukeman mukaan sottais niin paljon kuin luget ja tuoteseloste on aika hedelmötyshoitopainotteinen. Enpä siinä vaihdossa ainakaan mitään menetä:bag:
Omakannan mukaan nyt limis vaan 7mm..kui se viimeks oli 7,5mm ja nyt sanoi et vähän on kasvanut viime kerrasta plääh
Niin mäkin olisin ollu mutta se ei ees maininnu sitä vaihtoehtona, vaan sano että vaikee kontroloida.. mutta toivottavasti sä saat mulla on paino vähän yli sallitun niin siihenhän hän tarttui siis joo just yksityisellä. Tuu kertoo kuinka kävi!
Mulla oli limis helmikuussa 7 mm (Vai jopa vähän alle? ) terv. 26+1
Toivotaan nyt kumminkin parasta mullakin on tunne että inssi päivinä ovis on jo tapahtunut... Jos nyt pääsee elokuussa hoitoon, niin pitäisköhän kysyä jos kans ovisplussapäivänä sais inssin. Ajattelin myös kysyä jos luget vaihdettais lutinukseen. On taas suunnitelmia, varmaan kaikki taas torpataan kun sinne saakka pääsee
Eiks ne oo siis sanonu et onko jo rakkula irronnut inssissä?
Nyt käyty! Rakkula oli jo irronnut, sanoi että lyhistynyt jo...ja ens ma labrassa progesteroni.. eli tsekataan tapahtuiko ovulaatio. Ja ens kerralla jo ovisplus päivänä inssi. Ja välikierto väliin miehen tavara oli hyvää
En muuten kestä miten nopeesti kesä on mennyt! Siis kohta on jo elokuu, miiiiitä ihmettä
Kummallakaan kerralla ei ole enää inssissä ultrattu, niin en tiedä mut tää on mun oma veikkaus, koska mulla on aina oviskivut ovisplus päivänä, monesti myös vuoto on alkanut heti niiden perään
En mäkään! Syyskyyssa ois ollu meidän pienen laskettu ja vieläkään ei oo tärpänny uudestaan.. Pelottaa jo kun tulee syksy ja pimee miten saa pidettyä itteensä kasassa
Oho! Onpas outoa. Ettei ultraa pyydä ens kerralla?mullahan oli la ja su kipuja ja eilen enää vähän illalla, erilaisia, oisko sit sillon irronnut jolloin inssin aikaan irtoomisesta ois kulunut ainakin 12h, plus uima-aika torviin 4-6h.. kääks toiv munasolu oli elossa vielä.nojoo ei parane liikaa spekuloida tänään sit tuntui taas pistelyä kohdun seutuvilla kuulemma ovikseen liittyvää ....hmm..