Raskaaksi 2019

Mulle on 2kpl inssejä tehty niin et ovisplussa päivänä klinikalle, ei oo ironnut vielä mut negoja vaan lopputulemaksi. Haluisin kerran kokeilla vielä sillee että rakkula ois jo irronnu:facepalm: Mut meillä pääsyy on kehnommat siittiöt..

Joo välikierto :sad001 äh jotenkin jäi paha mieli tosta..jos limiski vaan 7mm.. ja rakkula jo irronnu ja äh..onneks su harrasteltiin kans..

Toi välikierto-toiminta on kyl peestä :smiley-angry003 ja en tiiä harrastetaanko sitä kui muualla kuin husissa.. Kyllä tollakin limiksellä voi raskautua mutta ymmärrän huolen. Haluais et kaikki olisi "täydellistä", vaikka toki onhan toi 7mm minimi mihin lääkärit on tyytyväisiä. Tai jos onkin oikeesti enemmän ollut. Mulle sanottiin et limis myös tiivistyy eli periaatteessa madaltuu kun ovis tapahtunut et voisko sekin ollut vaikuttamassa tässä. Musta on hyvä et kokeillaan inssejä molemmilla eli joko irronnut tai ei vielä ja sit ens kerralla (jos sitä tarvii!) saatte kokeilla toista vaihtoehtoa.

Mikä ero lugesteronilla ja lutinuksella on?

Ei varmaan sinänsä kauheesti, ehkä jossain sidosaineissa yms. Ei lukeman mukaan sottais niin paljon kuin luget ja tuoteseloste on aika hedelmötyshoitopainotteinen. Enpä siinä vaihdossa ainakaan mitään menetä:bag:

En tiiä oonko kysyny jo joskus, mutta onko sulla kokeiltu Teroluteja?

On joo, ei toimineet mulla yhtään tähän vuotohäiriöön. Mulla tuli tyyliin koko limakalvo kokonaisena ulos pari päivää ovulaation jälkeen, kun kokeilin teroja.

Ei varmaan sinänsä kauheesti, ehkä jossain sidosaineissa yms. Ei lukeman mukaan sottais niin paljon kuin luget ja tuoteseloste on aika hedelmötyshoitopainotteinen. Enpä siinä vaihdossa ainakaan mitään menetä:bag:

Näin mäkin oon ymmärtäny ja ei kyllä sotanneet nyt tuoresiirrossa läheskään yhtä paljon kuin luget!

Niin mäkin olisin ollu mutta se ei ees maininnu sitä vaihtoehtona, vaan sano että vaikee kontroloida.. mutta toivottavasti sä saat mulla on paino vähän yli sallitun niin siihenhän hän tarttui siis joo just yksityisellä. Tuu kertoo kuinka kävi!

Mulla se voi takertua siihen että yk5 vasta kkm jälkeen mutta katsotaan, yritän pysyä tiukkana!

Toivotaan nyt kumminkin parasta:Heartred mullakin on tunne että inssi päivinä ovis on jo tapahtunut... Jos nyt pääsee elokuussa hoitoon, niin pitäisköhän kysyä jos kans ovisplussapäivänä sais inssin. Ajattelin myös kysyä jos luget vaihdettais lutinukseen. On taas suunnitelmia, varmaan kaikki taas torpataan kun sinne saakka pääsee:rolleyes:

Eiks ne oo siis sanonu et onko jo rakkula irronnut inssissä?

Eiks ne oo siis sanonu et onko jo rakkula irronnut inssissä?

Kummallakaan kerralla ei ole enää inssissä ultrattu, niin en tiedä:sorry: mut tää on mun oma veikkaus, koska mulla on aina oviskivut ovisplus päivänä, monesti myös vuoto on alkanut heti niiden perään:wtf:

Nyt käyty! Rakkula oli jo irronnut, sanoi että lyhistynyt jo...ja ens ma labrassa progesteroni.. eli tsekataan tapahtuiko ovulaatio. Ja ens kerralla jo ovisplus päivänä inssi. Ja välikierto väliin :sad001 miehen tavara oli hyvää

Onneks toista kertaa ei tuu ;) nyt se plussa!

En muuten kestä miten nopeesti kesä on mennyt! Siis kohta on jo elokuu, miiiiitä ihmettä:stop:

En mäkään! Syyskyyssa ois ollu meidän pienen laskettu ja vieläkään ei oo tärpänny uudestaan.. Pelottaa jo kun tulee syksy ja pimee miten saa pidettyä itteensä kasassa :nailbiting:

Kummallakaan kerralla ei ole enää inssissä ultrattu, niin en tiedä:sorry: mut tää on mun oma veikkaus, koska mulla on aina oviskivut ovisplus päivänä, monesti myös vuoto on alkanut heti niiden perään:wtf:

Oho! Onpas outoa. Ettei ultraa o_O pyydä ens kerralla?mullahan oli la ja su kipuja ja eilen enää vähän illalla, erilaisia, oisko sit sillon irronnut :wideyed: jolloin inssin aikaan irtoomisesta ois kulunut ainakin 12h, plus uima-aika torviin 4-6h.. kääks toiv munasolu oli elossa vielä.nojoo ei parane liikaa spekuloida o_O tänään sit tuntui taas pistelyä kohdun seutuvillao_O kuulemma ovikseen liittyvää ....hmm..

En mäkään! Syyskyyssa ois ollu meidän pienen laskettu ja vieläkään ei oo tärpänny uudestaan.. Pelottaa jo kun tulee syksy ja pimee miten saa pidettyä itteensä kasassa :nailbiting:

Mä mietin tätä ihan samaa! :wideyed:
Mulla la. ois ollut 13.8 eli ens kuussa :sorry:
Hui tosiaan miten aika menee nopeasti..Meilläkin muutto ihan pian, rempat pitäis alottaa ja koulukin alkaa kohta :nailbiting:

Miksei vois vaan alottaa nyt sen mahan kasvattamisen, ois jo korkein aika :smiley-angelic001

Oho! Onpas outoa. Ettei ultraa o_O pyydä ens kerralla?mullahan oli la ja su kipuja ja eilen enää vähän illalla, erilaisia, oisko sit sillon irronnut :wideyed: jolloin inssin aikaan irtoomisesta ois kulunut ainakin 12h, plus uima-aika torviin 4-6h.. kääks toiv munasolu oli elossa vielä.nojoo ei parane liikaa spekuloida o_O tänään sit tuntui taas pistelyä kohdun seutuvillao_O kuulemma ovikseen liittyvää ....hmm..

Mun mielestä siittiöillä ei kestä inssissä kovin pitkään päästä munasolun luo kun truutataan suoraan paraatipaikalle, eiks se matka lyhene varmaan vähintään puolella tai 2/3 vs jos emättimestä matkaa.. :joyful: ja ehkä kun siellä on vaan nopeimmat ja huonot poistuneet "tieltä" vois edistää asiaa kans!

Takaisin