Raskaaksi 2019

Hmm oonko ainut jota ei haittaa syksyn tulo :rolleyes: toki on oma lehmä ojassa kun odottaa varmempia raskausviikkoja ja muita muutoksia :shy:

Miten sulla muuten mennyt raskaus tähän mennessä? :angelic:
Musta on ihan jees kun syksy tulee, mutta pimeys on ehkä inhottavinta, vaikka kynttilöitä tykkäänkin poltella :bag:

Mun mielestä siittiöillä ei kestä inssissä kovin pitkään päästä munasolun luo kun truutataan suoraan paraatipaikalle, eiks se matka lyhene varmaan vähintään puolella tai 2/3 vs jos emättimestä matkaa.. :joyful: ja ehkä kun siellä on vaan nopeimmat ja huonot poistuneet "tieltä" vois edistää asiaa kans!

Siks poistin pari tuntia mut kiva jos vielä nopeempaa suoriutuvat :) vaikka sperma priimaa niin voihan meillä olla DNA ongelmia. No nyt yritän ajatella että raskaana ollaan :hilarious: edes viikon.

Niin miten smoothie voit? Ja NewMoon? Jännittääkö lähestyvä synnytys :)

Jännittää :rolleyes:
Vielä pitäisi muutamia juttuja ostaa ja laittqq valmiiksi.
Vointi on ihan ok. Kaikenmaailman kipuja ja vaivoja unettomuuden lisäksi, mut ei tässä mahdottoman kauan tarvitse enää odotella.
Luultavasti joudun vielä yhteen ultraan, mut toisaalta kiva on käydä vauvaa kattomassa. :happy:

Millon äippäloma alkaa?

Oho! Onpas outoa. Ettei ultraa o_O pyydä ens kerralla?mullahan oli la ja su kipuja ja eilen enää vähän illalla, erilaisia, oisko sit sillon irronnut :wideyed: jolloin inssin aikaan irtoomisesta ois kulunut ainakin 12h, plus uima-aika torviin 4-6h.. kääks toiv munasolu oli elossa vielä.nojoo ei parane liikaa spekuloida o_O tänään sit tuntui taas pistelyä kohdun seutuvillao_O kuulemma ovikseen liittyvää ....hmm..

En mä tiedä, onko? Mitä siinä selviäisi enemmän kun just pari päivää sit on ultrattu kumminkin? Onhan tässä kyselty polilta kaikenlaista:hilarious: niille tää nyt kumminkin on enemmän sellaista liukuhihnatyötä, ei ne oo reagoineet kun kieltävästi kaikkiin poikkeaviin pyyntöihin:hilarious:

Miten sulla muuten mennyt raskaus tähän mennessä? :angelic:
Musta on ihan jees kun syksy tulee, mutta pimeys on ehkä inhottavinta, vaikka kynttilöitä tykkäänkin poltella :bag:

Joo ehkä tulkitsin väärin tuon syksyasian! :happy:
Tää alku on mennyt kai kohtalaisen hyvin.. Oireita on joitain ja pari viikkoa oli vähän etovaakin oloa, mutta loppuneet taas viikko pari sitten ja se nyt tietenkin on huolestuttanut.. Henkisesti mennyt kuitenkin ihan ok, pystynyt luottamaankin tähän vaikka ton huolestuneisuuden/epävarmuuden kanssa myös painin kyllä. Huomenna tulis rv 10+0 :)

Joo ehkä tulkitsin väärin tuon syksyasian! :happy:
Tää alku on mennyt kai kohtalaisen hyvin.. Oireita on joitain ja pari viikkoa oli vähän etovaakin oloa, mutta loppuneet taas viikko pari sitten ja se nyt tietenkin on huolestuttanut.. Henkisesti mennyt kuitenkin ihan ok, pystynyt luottamaankin tähän vaikka ton huolestuneisuuden/epävarmuuden kanssa myös painin kyllä. Huomenna tulis rv 10+0 :)

Wau, aika menee kyllä niin siivillä, säkin oot jo siellä saakka :Heartred:love017
Kävitkös varhaisultrassa? Mä toivon oikein leppoisaa odotusaikaa ja mahan kasvattelua sinne :thumright

Siks poistin pari tuntia mut kiva jos vielä nopeempaa suoriutuvat :) vaikka sperma priimaa niin voihan meillä olla DNA ongelmia. No nyt yritän ajatella että raskaana ollaan :hilarious: edes viikon.

Niin miten smoothie voit? Ja NewMoon? Jännittääkö lähestyvä synnytys :)

No siis joo toi oli vaan mun "looginen päättely" eli ei mitään faktaa kui paljo aika lyhenee :hilarious:

Wau, aika menee kyllä niin siivillä, säkin oot jo siellä saakka :Heartred:love017
Kävitkös varhaisultrassa? Mä toivon oikein leppoisaa odotusaikaa ja mahan kasvattelua sinne :thumright

Kiitos! :Heartred Niin, toisaalta jo täällä asti :nailbiting: kävin 3vk sitten ja siellä kaikki ok. Pakko myöntää että oon kyllä varannu tälle perjantaille uuden ultran että saisin taas vähän mielenrauhaa nt-ultraan asti mutta en ole vielä varma meenkö..

Kiitos! :Heartred Niin, toisaalta jo täällä asti :nailbiting: kävin 3vk sitten ja siellä kaikki ok. Pakko myöntää että oon kyllä varannu tälle perjantaille uuden ultran että saisin taas vähän mielenrauhaa nt-ultraan asti mutta en ole vielä varma meenkö..

Okei! No mutta eiköhän siellä ole kaikki ihan hyvin ja ainahan voit tosiaan ultrassa käydä jos siltä tuntuu :angelic::)

Kävitkö siis ultrassa just ennen ovista? :)

Joo, kävin. Mulla oli joulukuussa se kkm, mikä varmaan osin aiheutti sen kystan tammikuussa ja sen kontrolli puolestaan oli helmikuussa. Tosin silloin oli kyllä itseasiassa jo muutama päivä oviksesta :) Toivottavasti tää ois nyt plussa sulle! :smiley-angelic001

Meet tietty, kyllä se on ihan money well spend että saa mielenrauhaa:Heartred kumminkin näissä puuhissa yks varhaisultra ei enää maksa mitään:happy: silleen tää rahantaju kyllä katoaa tässä, kun on käyttänyt tuhansia euroja tähän puuhaan:bag:

En mä tiedä, onko? Mitä siinä selviäisi enemmän kun just pari päivää sit on ultrattu kumminkin? Onhan tässä kyselty polilta kaikenlaista:hilarious: niille tää nyt kumminkin on enemmän sellaista liukuhihnatyötä, ei ne oo reagoineet kun kieltävästi kaikkiin poikkeaviin pyyntöihin:hilarious:

Luulin että aina ultrataan:scratch ainakin tietäisi just et onko jo puhjennut, vaikka en tiedä onko sillä väliä, ehkä joillekin. Tai just et sit kokeiltas lh+päivänä inssi joskus. Netissä oli plussia tullut sekä puhjenneella että kiinniolevalla rakkulalla, eli molemmat toimii ihmisestä ja ajankohdasta riippuen :grin paljon sulla ennen inssiä ollut limakalvo ja follin koko?
Taitaa olla munkin turha kysyä ettei olis välikiertoja:hilarious:

Smoothie hyvin kaikki on :Heartred tsemppiä! Mäkin varmaan menisin ultraan, jos huolestuttaa

Säkin oot jo noin pitkällä! Ootko ostanut doppleria? Mä sillä sain suurimmat paniikit levitettyä ultrien välissä (ekan kerran sain kuuluviin just 10+0).

En oo mutta saisin lähipiiristä lainaan kun vaan hakisin, ja ajattelin kyllä hakea vaikka jotku sanoneet että älä ettei tuu turhaa stressiä. Oon menos pian avoneuvolaan jos saisivat siellä jo kuulumaan (toiv eivät potki ulos sieltä..). Jos ei kuulu niin sit meen varmaan ultraan pe. Kiitos kaikille tsempeistä!

Luulin että aina ultrataan:scratch ainakin tietäisi just et onko jo puhjennut, vaikka en tiedä onko sillä väliä, ehkä joillekin. Tai just et sit kokeiltas lh+päivänä inssi joskus. Netissä oli plussia tullut sekä puhjenneella että kiinniolevalla rakkulalla, eli molemmat toimii ihmisestä ja ajankohdasta riippuen :grin paljon sulla ennen inssiä ollut limakalvo ja follin koko?
Taitaa olla munkin turha kysyä ettei olis välikiertoja:hilarious:

Smoothie hyvin kaikki on :Heartred tsemppiä! Mäkin varmaan menisin ultraan, jos huolestuttaa

Folli on ollut ekalla kerralla 13mm ja limakalvo 7,6. Tokalla kerralla ultra oli liian aikaisin, kun liuskat reagoi jotenkin tohon letrozoliin ja oli tosi tummana jo kp8 lähtien. Ultra tais olla jo kp9. oli 2 follia, 11mm ja 10mm ja limis siinä kohtaa vasta jotain 5mm luokkaa.

Takaisin