Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hmm oonko ainut jota ei haittaa syksyn tulo toki on oma lehmä ojassa kun odottaa varmempia raskausviikkoja ja muita muutoksia
Mun mielestä siittiöillä ei kestä inssissä kovin pitkään päästä munasolun luo kun truutataan suoraan paraatipaikalle, eiks se matka lyhene varmaan vähintään puolella tai 2/3 vs jos emättimestä matkaa.. ja ehkä kun siellä on vaan nopeimmat ja huonot poistuneet "tieltä" vois edistää asiaa kans!
Jännittää
Vielä pitäisi muutamia juttuja ostaa ja laittqq valmiiksi.
Vointi on ihan ok. Kaikenmaailman kipuja ja vaivoja unettomuuden lisäksi, mut ei tässä mahdottoman kauan tarvitse enää odotella.
Luultavasti joudun vielä yhteen ultraan, mut toisaalta kiva on käydä vauvaa kattomassa.
Oho! Onpas outoa. Ettei ultraa pyydä ens kerralla?mullahan oli la ja su kipuja ja eilen enää vähän illalla, erilaisia, oisko sit sillon irronnut jolloin inssin aikaan irtoomisesta ois kulunut ainakin 12h, plus uima-aika torviin 4-6h.. kääks toiv munasolu oli elossa vielä.nojoo ei parane liikaa spekuloida tänään sit tuntui taas pistelyä kohdun seutuvilla kuulemma ovikseen liittyvää ....hmm..
En muuten kestä miten nopeesti kesä on mennyt! Siis kohta on jo elokuu, miiiiitä ihmettä
Miten sulla muuten mennyt raskaus tähän mennessä? :angelic:
Musta on ihan jees kun syksy tulee, mutta pimeys on ehkä inhottavinta, vaikka kynttilöitä tykkäänkin poltella :bag:
Joo ehkä tulkitsin väärin tuon syksyasian!
Tää alku on mennyt kai kohtalaisen hyvin.. Oireita on joitain ja pari viikkoa oli vähän etovaakin oloa, mutta loppuneet taas viikko pari sitten ja se nyt tietenkin on huolestuttanut.. Henkisesti mennyt kuitenkin ihan ok, pystynyt luottamaankin tähän vaikka ton huolestuneisuuden/epävarmuuden kanssa myös painin kyllä. Huomenna tulis rv 10+0 :)
Siks poistin pari tuntia mut kiva jos vielä nopeempaa suoriutuvat :) vaikka sperma priimaa niin voihan meillä olla DNA ongelmia. No nyt yritän ajatella että raskaana ollaan edes viikon.
Niin miten smoothie voit? Ja NewMoon? Jännittääkö lähestyvä synnytys :)
Wau, aika menee kyllä niin siivillä, säkin oot jo siellä saakka
Kävitkös varhaisultrassa? Mä toivon oikein leppoisaa odotusaikaa ja mahan kasvattelua sinne
Kiitos! Niin, toisaalta jo täällä asti kävin 3vk sitten ja siellä kaikki ok. Pakko myöntää että oon kyllä varannu tälle perjantaille uuden ultran että saisin taas vähän mielenrauhaa nt-ultraan asti mutta en ole vielä varma meenkö..
Kävitkö siis ultrassa just ennen ovista? :)
Kiitos! Niin, toisaalta jo täällä asti kävin 3vk sitten ja siellä kaikki ok. Pakko myöntää että oon kyllä varannu tälle perjantaille uuden ultran että saisin taas vähän mielenrauhaa nt-ultraan asti mutta en ole vielä varma meenkö..
En mä tiedä, onko? Mitä siinä selviäisi enemmän kun just pari päivää sit on ultrattu kumminkin? Onhan tässä kyselty polilta kaikenlaista niille tää nyt kumminkin on enemmän sellaista liukuhihnatyötä, ei ne oo reagoineet kun kieltävästi kaikkiin poikkeaviin pyyntöihin
Säkin oot jo noin pitkällä! Ootko ostanut doppleria? Mä sillä sain suurimmat paniikit levitettyä ultrien välissä (ekan kerran sain kuuluviin just 10+0).
Luulin että aina ultrataan ainakin tietäisi just et onko jo puhjennut, vaikka en tiedä onko sillä väliä, ehkä joillekin. Tai just et sit kokeiltas lh+päivänä inssi joskus. Netissä oli plussia tullut sekä puhjenneella että kiinniolevalla rakkulalla, eli molemmat toimii ihmisestä ja ajankohdasta riippuen paljon sulla ennen inssiä ollut limakalvo ja follin koko?
Taitaa olla munkin turha kysyä ettei olis välikiertoja
Smoothie hyvin kaikki on tsemppiä! Mäkin varmaan menisin ultraan, jos huolestuttaa