Raskaaksi 2019

Täällä on ovis nyt viikonloppuna.

Mulla on vaan se ongelma, että vieläkin tuppaa olemaan kuivuutta keskenmenon jälkeen. En tiedä, onko hormonaalista vai onko yhä kalvava suru tai jännitys tai joku muu syynä... Tuo oviksen laskeminen ja kalenterin mukaan harrastettu seksi ei ainakaan minulle tunnu sopivan. Mutta ei voi olla laskurilla testaamattakaan.

Pakko käyttää liukkaria, ja se kai haittaa siittiöitä... Mutta ei voi mitään, kun ilman ei onnistu. Apteekissa isommallakaan paikkakunnalla ei ollut pre-seed -liukkaria. Täytyy hankkia seuraavaan kiertoon, jos ei tule mitään.

Kesä on mennyt nopeasti. Taas ovis, eli kuukausi kulunut. Lomaa enää reilu viikko.
Anteeksi kun tungen tänne teidän keskusteluun, mutta pakko kommentoida että kokeilkaa Repadina Plus-emätinpuikkoja kuiville limakalvoille. Ne on ihan pelastus! Ovat hormonittomia, voi käyttää aluksi kuurina muutaman illan ajan ja sit harventaa käyttöä esim kertaviikkoiseksi. Olen itse kokeillut kuiville limakalvoille vähän vaikka mitä ja nää on ainoat, joista on tullut välitön apu. Mekin aiemmin jouduttiin aina käyttämään liukkaria, mutta näitä käyttäen on oma kosteus taas lisääntynyt. Myös Vagisan Fem-voide pitäisi käsittääkseni olla siittiöystävällistä, mutta kannattaa vielä varmistaa apteekista.

Nyt ei Jannn kyl tullut yhtään kuvaa otettua takaapäin:hilarious:

Oli ihana päivä ja just sellainen kun toivottiin. Sukulaiset jäivät anoppilaan bilettämään ja me karattiin kylpylään. Rentoa ja ihanaa:Heartred digi hymyili aamulla ja hyödynnetty on. Sit sellaiset isommat juhlat syksyllä:happy:

Olikos se täällä kun joku vinkkaa, et oli nyt digitestit ollu jossain alessa. Jos (kun) seuraavaa kiertoa ajatellen tarvis ostaa, kun nyt tuli viimeinen käytettyä:angelic:

Tsempit ja halit jokaiselle omiin tilanteisiin:Heartred

Mä tilasin jostai nordicfeel sivulta. 22€ postikuluineen digitestit. Tuli nopeesti postiinkin :)

Tiedättekö voiko niin tapahtua, että ovulaatiotesti olisi plussan puolella tai lähellä plussaa, muttei ovulaatio kuitenkaan tapahtuisi? Tai siis kun ovuloidahan voi vaikka testi olisi nega, mutta mietin voiko niin käydä et lh nousee mutta mitään ei kuitenkaan irtoa :wideyed:

Mulla testit alkaneet tummua jopa rfsu melkein posi, mutta mulla ei oo lainkaan se olo mikä yleensä ovulaation aikoihin.. Ei oo mitään tuntemuksia alavatsalla, paitsi vatsassa ilmaa.. Ja jotenkin tosi ahdistunut olo, vaikka yleensä tähän aikaan oon toimelias, ja positiivinen sekä tunnen itteni edes jotenkin viehättäväksi. Nyt olo tuntuu vaan lihavalta, ärsyttävältä ja väsyneeltä. Urtikaria vaivaa taas myös erittäin pahana..:sorry: Muistan tämmösen yhden kierron keväällä heti km jälkeen, joissa samat fiilikset. Hittoo, mikä mua oikein vaivaa. :facepalm:

Mulla (oletetuissa) ovuloimattomissa kierrossa on just tota että melkein plussaa pitkään. Ja sit yhtäkkiä alkaakin menkat. Ja sit ollu pari niitä, että plus tai melkein plus tulee ilman oireita tai laimeilla oireilla, ja sit yhtäkkiä viikko sen jälkeen kunnon oireet ja vahva plus.
Nyt sit aika selkeet kipuoireet mutta blancot viivat :banghead: en ymmärrä yhtään, ei oo näin koskaan käynyt..täytyy toivoa et yhtäkkiä pamahtaa se plus, mut tosi vaikee uskoa.. aamulla uusi yritys..

Mulla (oletetuissa) ovuloimattomissa kierrossa on just tota että melkein plussaa pitkään. Ja sit yhtäkkiä alkaakin menkat. Ja sit ollu pari niitä, että plus tai melkein plus tulee ilman oireita tai laimeilla oireilla, ja sit yhtäkkiä viikko sen jälkeen kunnon oireet ja vahva plus.
Nyt sit aika selkeet kipuoireet mutta blancot viivat :banghead: en ymmärrä yhtään, ei oo näin koskaan käynyt..täytyy toivoa et yhtäkkiä pamahtaa se plus, mut tosi vaikee uskoa.. aamulla uusi yritys..

Joo kiitos kun jaoitte kokemuksianne :) on tää näköjään aikamoista salapoliisityötä välillä :pompus: :oops: Toivottavasti sullakin Jann, se ovis sieltä tulla tupsahtaisi! :)
Mä en oo pitkiin aikoihin tuntenut enää mitään ovulaatiokipuja, nytkään ei juuri mitään tunnu, paitsi tossa toukokuun mammuttikierrossa tuntui selkeesti ja tuli vähän vertakin :wideyed: vähän mietityttää mitenköhän tän kierron suhteen nyt menee tää.. Ei auta kun vaan katsoa tilannetta. Haluja kyllä nyt on, mutta silti olo aika kummallinen... Jostain syystä onestepin herkkä ei oikein reagoi tai näyttää hailuraa vaan ja rfsu melkein plussa. Hmmm.. :think005

Tänään vähän tummempi viiva digissä mut on tää outoa :( miks eilen oli sit kovat oviskivut...

Liitteet

• IMG_20200726_090904.jpg
    IMG_20200726_090904.jpg
    32.1 KB · Katsottu: 155
Tänään vähän tummempi viiva digissä mut on tää outoa :sad001 miks eilen oli sit kovat oviskivut...

Ehkä letrot tekee kipuja aikaisemmin kuin luomukierrossa. Mä ainakin huomasin et joskus letroilla/gonalilla kasvukipuja tuli huomattavasti aiemmin ennen plussaa ja myös limoja. Tsemppiä! Kyllä se sieltä tulee lähipäivinä!

Milloin sulla normaalisti tulee ovisplussa? Jospa se sieltä pikkuhiljaa tulis. Tsemppiä odotteluun. Stressaavaa varmasti!

Joku kp12-23:hilarious: siis lähinnä pelottaa, että rakkula kerkee kasvaa liikaa ja pilaantuu. Tänään folli ehkä 19-20mm:scratch

En mä usko että niin käy! Mulla oli viimeisessä ultrassa ennen punktiota pääasiassa munasolut kokoa 15-16, tästä 5 päivän päästä oli punktio.

Tiedätkö, paljonko ne oli punktiossa? Vai sanoitko jo:bag::hilarious: jos huomenna ei plussaa, niin inssi vasta keskiviikkona:nailbiting: jos siis edes tiistaina plus..

Mulla oli sellainen olo että 22 ja isompia mut en löytänyt mistään papereista merkintää. Enkä kyllä enää muista edes mitattiinko.. Mut laskukaavan mukaan ne olis ehtinyt sit 23-24cm kokoon jos kasvaisi sen 2mm/pvä. Ja mun tilanne punktiossa oli, että yhtä lukuunottamatta kaikki oli kypsiä ja yksi jäi hedelmöittymättä, joten ainakin ne toimi. Olis pitänyt vaan tehdä "hoitopäiväkirjaa". Vuoden päästä en varmaqn muista näitäkään enää.

Okei hyvä kiitos :) nyt oli liuska paaaljon tummempi, toivotaan et huomen aamulla plussa :)

Takaisin