Anteeksi kun tungen tänne teidän keskusteluun, mutta pakko kommentoida että kokeilkaa Repadina Plus-emätinpuikkoja kuiville limakalvoille. Ne on ihan pelastus! Ovat hormonittomia, voi käyttää aluksi kuurina muutaman illan ajan ja sit harventaa käyttöä esim kertaviikkoiseksi. Olen itse kokeillut kuiville limakalvoille vähän vaikka mitä ja nää on ainoat, joista on tullut välitön apu. Mekin aiemmin jouduttiin aina käyttämään liukkaria, mutta näitä käyttäen on oma kosteus taas lisääntynyt. Myös Vagisan Fem-voide pitäisi käsittääkseni olla siittiöystävällistä, mutta kannattaa vielä varmistaa apteekista.Täällä on ovis nyt viikonloppuna.
Mulla on vaan se ongelma, että vieläkin tuppaa olemaan kuivuutta keskenmenon jälkeen. En tiedä, onko hormonaalista vai onko yhä kalvava suru tai jännitys tai joku muu syynä... Tuo oviksen laskeminen ja kalenterin mukaan harrastettu seksi ei ainakaan minulle tunnu sopivan. Mutta ei voi olla laskurilla testaamattakaan.
Pakko käyttää liukkaria, ja se kai haittaa siittiöitä... Mutta ei voi mitään, kun ilman ei onnistu. Apteekissa isommallakaan paikkakunnalla ei ollut pre-seed -liukkaria. Täytyy hankkia seuraavaan kiertoon, jos ei tule mitään.
Kesä on mennyt nopeasti. Taas ovis, eli kuukausi kulunut. Lomaa enää reilu viikko.