Raskaaksi 2019

No nyt tuli ekaa kertaa elämässäni rfsu:n testiin tasavahvat viivat. :wideyed:
Olo ei kyllä hehkeimmillään ole, kun turvotukset riehaantui eilen ja tänäänkin on ollut, mutta luoja tätä limojen määrää, vissiin polviin saakka ja nää halut :hilarious:
No me hommailtiinkin sit 2h putkeen ja nyt vielä toiset 2h että hyvä et pystyn kohta ees istumaan :laughing002
Kaverit ois siellä nyt kuitenkin ootteemassa, joskos jotain tapahtuis :angelic::sign19

Ukkeli oli sitä mieltä, että kohta tulee lisää, vaikka mulle riittäis hyvin huominen eli menee sit varmaan yökin näissä hommissa laughing7
Huh huh, jospa huomenna siirtyis möksälle huilaan (naimaan) :grin Hiukan migreenin kaltaista kipuilua on nyt ollut mut katsotaan tuleeko tähänkin kiertoon vai ei :think005

Olo ei kyllä hehkeimmillään ole, kun turvotukset riehaantui eilen ja tänäänkin on ollut, mutta luoja tätä limojen määrää, vissiin polviin saakka ja nää halut :hilarious:
No me hommailtiinkin sit 2h putkeen ja nyt vielä toiset 2h että hyvä et pystyn kohta ees istumaan :laughing002
Kaverit ois siellä nyt kuitenkin ootteemassa, joskos jotain tapahtuis :angelic::sign19

Ukkeli oli sitä mieltä, että kohta tulee lisää, vaikka mulle riittäis hyvin huominen eli menee sit varmaan yökin näissä hommissa laughing7
Huh huh, jospa huomenna siirtyis möksälle huilaan (naimaan) :grin Hiukan migreenin kaltaista kipuilua on nyt ollut mut katsotaan tuleeko tähänkin kiertoon vai ei :think005

Hyvä että ukko jaksoi ja jaksaa vaikka eilen oli rimpsalla :cool::happy::grin päästää sit aika samoissa jännäämään! Mekin tänään varuiks talleteltiin, jos vasta ke inssi :nailbiting:

Onko täällä kukaan käyttänyt IBS-oireisiin Sunwic-ravintovalmistetta? Huomasin mainoksen televisiossa ja jäin miettimään että saisiko siitä helpotuksen umnetusoireisiin :hilarious:

Huh huh, toosaan koskee pelkästä ajatuksesta:hilarious:

Huh huh, toosaan koskee pelkästä ajatuksesta:hilarious:

Älä muuta virko laughing7
Toi yks seksiaddikti yritti vielä lämmitellä uusintayritykseen mua äsken, mut eihän siitä mitään tullu kun mua vaan nauratti ja väsytti :hilarious:
Mieluummin huomenna sitten uusiks :laughing002

Anteeksi kun tungen tänne teidän keskusteluun, mutta pakko kommentoida että kokeilkaa Repadina Plus-emätinpuikkoja kuiville limakalvoille. Ne on ihan pelastus! Ovat hormonittomia, voi käyttää aluksi kuurina muutaman illan ajan ja sit harventaa käyttöä esim kertaviikkoiseksi. Olen itse kokeillut kuiville limakalvoille vähän vaikka mitä ja nää on ainoat, joista on tullut välitön apu. Mekin aiemmin jouduttiin aina käyttämään liukkaria, mutta näitä käyttäen on oma kosteus taas lisääntynyt. Myös Vagisan Fem-voide pitäisi käsittääkseni olla siittiöystävällistä, mutta kannattaa vielä varmistaa apteekista.
Kiitos vinkeistä!

Voitteko koittaa esim Ceridal öljyä? Se vois olla hyvä :) Apteekista saa myös hormoonittomia voiteita jotka liukastaa paikkoja :) Siis ei liukkareita vaan ihan pimpin voiteluun :D

No itseasiassa käytetään juuri Ceridalia. Positiivista kuulla, että se olis mahdollisesti parempaa. :)

Ceridalista vielä, kun luin että vesipohjaiset liukasteet olisivat parhaita siittiöiden kannalta. Ja Ceridal on öljyä, siksi ajattelin että sekään ei ole hyvä. Toisaalta se ei ole silikonivalmiste, ne taisivat olla haitallisia. :bookworm:Ceridalista liukkarina en löytänyt mitään tietoa, keskustelupalstoja en laske. Virallisesti se ei ole liukkari, mutta esim. papa-kokeessa minulla kätilö käytti vähän apuna. Siitä sainkin idean. :hilarious:

Toimii kyllä niissä hommissa hyvin. Aika ajoin joutuu lisäämään, mutta suihkepullo on kätevä ja jos kädet menevät öljyyn, ne voi pyyhkiä kuiviksi iholle mihin vain.

Ilmottauduttu inssiin :nailbiting:

Liitteet

• IMG_20200727_074246.jpg
    IMG_20200727_074246.jpg
    32.6 KB · Katsottu: 152
Onpas nyt paskoja uutisia täällä:grumpy::Heartred

Tonni, mun äidillä myös pari vuotta sit löydettiin joku patti päästä, sanottiin että uusi kuvaus 2v päästä, eli loppuvuodesta menee taas. Toiv ei ole kasvanut :sorry: pska juttuja :Heartred

Pääsin tädin hommiin kun veli perheineen tuli käymään :) asuvat ulkomailla niin nähdään pari kertaa vuodessa.

Kaveri joka tuli raskaaksi ekasta inssistä, saa kaksoset :grin kätevää, niin ei tarvitsisi uudelleen raskautua välttämättä, mutta kyllä mielummin ottaisin yhden kerrallaan :p mutta mielummin kaksoset kuin ei mitään:sorry:
Mä haluaisin kaksoset, oon ollu viikon mökillä veljen lasten kanssa siis 2+1 ja se kaksosten yhteen kuuluvuus ja kumppanuus on jotain niin kaunista niillä on aina toisen turva ja rakkaus. Se on ihan varmasti jotain sellasta mitä me yksiköt ei voida koskaan ymmärtää :Heartred:Heartblue

Mä olin lomalla ja tietosesti olin myös pois täältä, en saannu ovista kiinni ja oottelin menkkoja viimeviikolla mutta eipä oi kuulunnu nyt kp31 ja eilen raskaustesti nega siis ootellaan. (En jaksa uskoo et olis tärpänny sen verran vähän on peittoo heilutettu) Oon mittaillu itekseen niitä sokereita kun se yksityinen suositteli mm sitä sokerirasitusta niissä ei mun mielestä mitään suurta vikaa meen parin viikon päästä juttelee neuvolaan niistä muista testeistä katotaan mitä ne sanoo näihin kystiin ja siihen ettei ovista saa kiinni... saako apua sitte vasta lapsettomuushoidoissa jonne se mies ei ollu innossaan menossa. Oliko se sit siinä?!

Täällä dpo1 päivällä alkoi taas tutut tiputtelukuviot. Tänään sit täytyy aloittaa luget, ni jospa suuremmalta verilöylyltä vältyttäisiin...

Noh, hulluksi tämä testaamattomuuskin näköjään ajaa :banghead: Tiputteli huolella taas menkkojen jälkeen ja eilen havahduin et hetkinen! Tiputtelu oli loppunut?! Kahtena päivänä munasarjakipuja, jotka kuittasin kasvukivuiksi. Eihän se tiputtelukaan yleensä lopu ennenkö oviksen tienoilla! Käsi kyynärpäätä myöten värkkiin ja olin löytävinäni ovislimoja!

Tästä johtuen sit hätäpäissä panofestit pystyyn aamusta :hilarious: En oo enää yhtään kartalla missä mennään. Eletään nyt kuitenkin kp11 ja mun ENNÄTYSAIKAINEN ovis on joskus ollut kp16 ja yleensä kp20-25 :bored: No vidut. Talletellaan nyt ainakin kun ei vuoda sentäs :hungry:

Good luck piinailuun sitten kun ei ovispäivästä ole tuon taivaallista hajuakaan...

Nopeasti lukasin täältä mökin sohvalta ketjua. Jess Jann nyt se plussa sit!! Pidän kaikki peukut ja varpaat pystyssä! :Heartred

Täällä tänään kp1. Gynelle soittopyyntö keskiviikoksi saisko letrot käyttöön. Onko mitään vinkkiä millä voisin perustella että tarviin ja haluan kokeilla niitä :scratch buustaamaan omaa ovista?

Nopeasti lukasin täältä mökin sohvalta ketjua. Jess Jann nyt se plussa sit!! Pidän kaikki peukut ja varpaat pystyssä! :Heartred

Täällä tänään kp1. Gynelle soittopyyntö keskiviikoksi saisko letrot käyttöön. Onko mitään vinkkiä millä voisin perustella että tarviin ja haluan kokeilla niitä :scratch buustaamaan omaa ovista?

Kiitos! Tuohan tämä uutta toivoa, mutta toisaalta ajattelen, miksi nytkään tärppäisi..

Toivottavasti saat letrot! Tepsu vai kelle sanottiin ettei saa? En muista enää miksi ei saanut..toiv sulla suotuisampi gyne.. buustaamaan juu, ja jos sanot ettet aina saa kiinni ovista tai on epäsäännöllinen kierto?:scratch

Takaisin