Raskaaksi 2019

Rupes pelottaa että rakkula ei irtoo tai irtoo sit ku rakkula liian iso ja pilalla :bag: koska ei mitään oiretta vielä ja liuskat haaleena.. mikähän olisi liian iso rakkula? Jos nyt lähes 17 ja kasvaa milli pari päivässä, se olis yli 20 jo ma.. hyvä jos ma tai ti olisi inssi.. toiv huomenna vähän tummempi liuska :hungover:

Mullakin tais suurimmat rakkulat ivfs olla 20mm paremmalla puolen.. Ymmärrän et stressaa kaikkea mutta toisaalla et voi itse vaikuttaa enkä oikeestaan ees usko et suuri rakkula tarkottas automaattisesti mätämunaa. Onko sulla ma uus ultra vai ilmoitatko vaan sit ku on plus? :)

Mullakin tais suurimmat rakkulat ivfs olla 20mm paremmalla puolen.. Ymmärrän et stressaa kaikkea mutta toisaalla et voi itse vaikuttaa enkä oikeestaan ees usko et suuri rakkula tarkottas automaattisesti mätämunaa. Onko sulla ma uus ultra vai ilmoitatko vaan sit ku on plus? :)

Ilmoitan ku plus. Joillakin ollu irrotuspiikki letrojen kanssa, ei mulle puhuttu siitä mahdollisuudesta :scratch no ehkä sit jos tää menee plörinäks

Hih, ihana:hilarious: kai se sitten on vähän nii et kun ollaan oltu niin pitkään, niin tietää jo mitä tässä loppuelämäkseen on saamassa:hilarious: sit kun meillä ei oo nyt juhlia vasta kun myöhemmin, et mennään vaan perhepiirillä syömään, niin ei siinäkään oo mitään jännittämistä. Tai se nyt vähän jännittää että onko meillä ruokaa kun mies on hoitanut ne hommat:hilarious:

Paljon onnea! :smiley-angelic003

Täällä on ovis nyt viikonloppuna.

Mulla on vaan se ongelma, että vieläkin tuppaa olemaan kuivuutta keskenmenon jälkeen. En tiedä, onko hormonaalista vai onko yhä kalvava suru tai jännitys tai joku muu syynä... Tuo oviksen laskeminen ja kalenterin mukaan harrastettu seksi ei ainakaan minulle tunnu sopivan. Mutta ei voi olla laskurilla testaamattakaan.

Pakko käyttää liukkaria, ja se kai haittaa siittiöitä... Mutta ei voi mitään, kun ilman ei onnistu. Apteekissa isommallakaan paikkakunnalla ei ollut pre-seed -liukkaria. Täytyy hankkia seuraavaan kiertoon, jos ei tule mitään.

Kesä on mennyt nopeasti. Taas ovis, eli kuukausi kulunut. Lomaa enää reilu viikko.

Mulla on vaan se ongelma, että vieläkin tuppaa olemaan kuivuutta keskenmenon jälkeen. En tiedä, onko hormonaalista vai onko yhä kalvava suru tai jännitys tai joku muu syynä... Tuo oviksen laskeminen ja kalenterin mukaan harrastettu seksi ei ainakaan minulle tunnu sopivan. Mutta ei voi olla laskurilla testaamattakaan.

Pakko käyttää liukkaria, ja se kai haittaa siittiöitä... Mutta ei voi mitään, kun ilman ei onnistu. Apteekissa isommallakaan paikkakunnalla ei ollut pre-seed -liukkaria. Täytyy hankkia seuraavaan kiertoon, jos ei tule mitään.

Kesä on mennyt nopeasti. Taas ovis, eli kuukausi kulunut. Lomaa enää reilu viikko.
Voitteko koittaa esim Ceridal öljyä? Se vois olla hyvä :) Apteekista saa myös hormoonittomia voiteita jotka liukastaa paikkoja :) Siis ei liukkareita vaan ihan pimpin voiteluun :D

Onko täällä kellään ollut luteaalivaiheessa tukena Ovitrelle/Pregnyl? Miten on toiminut, miten pitkään sitä käytetään?

Mulla on tulossa pas jälkeen Terolutit mutta ajattelin pyytää myös hcg-pistokset..

Onko täällä kellään ollut luteaalivaiheessa tukena Ovitrelle/Pregnyl? Miten on toiminut, miten pitkään sitä käytetään?

Mulla on tulossa pas jälkeen Terolutit mutta ajattelin pyytää myös hcg-pistokset..

Mulla on ollut ovitrelle muutamassa ovulaationinduktiossa ja inssissä. Oon laittanut siitä yhden naksun, kun on valmis annosteleva kynä, joka kolmas päivä oviksesta alkaen. Helppo. Pregnyliä laitettiin tuoresiirrossa blaston siirtopäivänä pieni annos.

Mulla on ollut ovitrelle muutamassa ovulaationinduktiossa ja inssissä. Oon laittanut siitä yhden naksun, kun on valmis annosteleva kynä, joka kolmas päivä oviksesta alkaen. Helppo. Pregnyliä laitettiin tuoresiirrossa blaston siirtopäivänä pieni annos.

Kuinka pitkään sitä käytetään? Oliko sulla myös lisäksi keltarauhashormoni?

Kuinka pitkään sitä käytetään? Oliko sulla myös lisäksi keltarauhashormoni?

Ovitrellea tais olla 4 pistosta yhteensä eli dpo3, 6,9,12. Yhdessä oi:ssa oli ilman keltarauhashormoneja ja lopuissa ollut myös luget. Tuoresiirrossa oli lutinukset ja terolut vielä pregnylin lisäksi.

Mulla kans kuivuutta, en vaan syty enää helpolla, kai tästä on tullu niin pakkopullaa. Käytetään lähes aina preseed tai toista siittiöille sopivaa, molemmat raskauskeijulta vai oliko toinen kotitestistä tmv. En vaan tiedä onko niistä oikeasti haittaa. Ceridal tekis mieli kokeilla. Mut ehkä inssit auttaa myös.. en tosin usko et lapsettomuuden syy olisi pelkästään liukkarissa

Joo on kyl tullu pakkopullaa. Nytkin piti ihan laskea kalenteri kourassa että ehditäänkö hyödyntää ovis ennen miehen reissua, huoh. Ja tuskin edes tärppää omin avuin vaikka kuinka yrittää, mut silti se on pakko yrittää tehä kaikkensa asian eteen:rolleyes::rolleyes:

Voi helvetti tyyliin blancoa ovistestit. Vahvasta aamupissasta. Voiko olla liian vahvaa? Kokeilen iltaisin tai päivällä liuskalla myös.

Voi helvetti tyyliin blancoa ovistestit. Vahvasta aamupissasta. Voiko olla liian vahvaa? Kokeilen iltaisin tai päivällä liuskalla myös.

Voi höh :( Mä oon saanut plussat aina aamupissasta vaikka sanotaan ettei siitä sais tehdä. Toivottavasti sulla olis vahvempi illalla! Onko sulla vielä ultraa jos ei tuu ovisplussaa vai miten ootte sopinut?

Tolla digillä käskettiin vaan aamulla testaamaan, mut oon lisäksi liuskalla (Sofi) ja sillä meinaan myös iltasinkin. Yleensä tummenee pikkuhiljaa testit, eikä kerralla pamahda plussaksi, mutta katsotaan. Ehkä alkaa enemmän oireita jo olemaan, toivotaan et pamahtaa plussaks lähipäivinä.. ei tule uutta ultraa, mutta jos nää ei ala tummenee ni kysyn sitä irrotuspiikkiä.

Nyt ei Jannn kyl tullut yhtään kuvaa otettua takaapäin:hilarious:

Oli ihana päivä ja just sellainen kun toivottiin. Sukulaiset jäivät anoppilaan bilettämään ja me karattiin kylpylään. Rentoa ja ihanaa:Heartred digi hymyili aamulla ja hyödynnetty on. Sit sellaiset isommat juhlat syksyllä:happy:

Olikos se täällä kun joku vinkkaa, et oli nyt digitestit ollu jossain alessa. Jos (kun) seuraavaa kiertoa ajatellen tarvis ostaa, kun nyt tuli viimeinen käytettyä:angelic:

Tsempit ja halit jokaiselle omiin tilanteisiin:Heartred

Nyt ei Jannn kyl tullut yhtään kuvaa otettua takaapäin:hilarious:

Oli ihana päivä ja just sellainen kun toivottiin. Sukulaiset jäivät anoppilaan bilettämään ja me karattiin kylpylään. Rentoa ja ihanaa:Heartred digi hymyili aamulla ja hyödynnetty on. Sit sellaiset isommat juhlat syksyllä:happy:

Olikos se täällä kun joku vinkkaa, et oli nyt digitestit ollu jossain alessa. Jos (kun) seuraavaa kiertoa ajatellen tarvis ostaa, kun nyt tuli viimeinen käytettyä:angelic:

Tsempit ja halit jokaiselle omiin tilanteisiin:Heartred

Raskauskeijussa perus aina suht halvalla, ite tilasin 20packin joku 40e :scratch eiku kotitestistä, mut samat hinnat niillä. Kiva et oli ihana päivä ja digissä hymy :sex toiv tuun huomenna perässä!

Ääh, täällä alkais olemaan semmoset olotkin, että ovis olis lähellä, testit mukavasti alkoi tummua, vaikka ajattelin että näinköhän ovuloin lainkaan :wideyed:
Mut tuli vähän eripuraa ton ukkelin kanssa :sad001Lähinnä, kun luulin et tää vklp oltais suunniteltu yhdessäololle ja mahdollisesti mökkeilyllekin, kun oviskin ihan tuloillaan, mutta tämäpä oli nyt päättänyt ottaa kaveriensa kanssa kuppia ja kutsunut meillekin sitten puolet porukoistaan :mad: mä olen ihan suotuisa ottamaan kavereita kylään ja annan miehelle sen vapaa-ajan, että näkee usein ystäviään, koska tiedän että hän tarvitsee sitä, mutta kyllä tää silti ärsyttää. Ei me todellakaan usein näistä asioista riidellä, mut mua ottaa vaan päähän nyt paljon. Olis voinut eilen edes sitten puhua, että tämmöstä suunnitteli. Meillä muutenkin monen päivän tauko tallettelussa ja tiedän, että huomenna tuo ukko ei jaksa mitään.
Mä oon vääntänyt nyt yhden kokonaisen kurssin 2 vuorokaudessa melkein samoilla silmillä, vielä olis 3 kurssia jäljellä, niin en jaksa yhtään mitään ylimääräistä. Lisäksi kaikki muuttoon liittyvät pakkaamiset yms. Meinasin lähtee jo evakkoon, mut sovittiin et nuo lähtee kapakkaan alkuillasta. Pysykööt siellä :banghead:

Takaisin