Raskaaksi 2019

Kiitoskiitoskiitos:Heartred ilma ei oo ku morsian, mut ei se mitään:hilarious: just kiidän taksissa meikkiin ja hiustenlaittoon:nailbiting:

Ai niin ja ovistikku oli piirun vajaa tasavahva, joko illalla tai huomen aamulla on kyl jo posi.

Muokattu viimeksi:
Kiitoskiitoskiitos:Heartred ilma ei oo ku morsian, mut ei se mitään:hilarious: just kiidän taksissa meikkiin ja hiustenlaittoon:nailbiting:

Ai niin ja ovistikku oli piirun vajaa tasavahva, joko illalla tai huomen aamulla on kyl jo posi.

Saisko tukasta kuvaa vaikka takaa :love7 Onnea!

Rakas 2020. Paskan määrä ihmiselämässä pitäisi olla vakio, mutta nyt alkaa läikkyä yli tässä taloudessa.

Rakkaalla äidilläni on todettu keväällä aivokasvain. Tämä asia tuli "silleen ohimennen" minun tietooni näin kesälomalla ja vitsit, että lähti matto alta! Lisää tonkimalla sain selville, että kasvain itsessään ei vaikuta pahanlaatuiselta, mutta sijainti on sellainen, että eivät voi leikkaamalla poistaa.

Mielessä alkoivat tietenkin vilistä täälläkin keskustellut plussatestit ja läheisen kuolemat :sad015 En tiedä mitä nyt ajatella tästä lisääntymisestä. Toisaalta haluaisin nyt mahdollisimman pian onnistua, jotta äiti saisi toivomansa lapsenlapsen, mutta tämä uusi tilanne ei ainakaan vähennä omaa stressiä.

Kumpa olisi se kristallipallo, josta näkisi vaikka edes muutaman vuoden päähän :sad010

voi kuinka ikävä kuulla<3 tsemppiä ja lämpimiä ajatuksia sinulle

Ihanaa hääpäivää Nipanderille!:) Nauti!

Kiitos kaikille tsempeistä! Olo alkaa jo helpottaa. Jos jollain on suosituksia pk-seudun yksityisistä klinikoista/lääkäreistä, saa vinkata. Täytyy vähän kartoittaa sitäkin puolta..

Emery, ovulaation tapahduttua lämmöt jää
alkukiertoon verrattuna korkeammalle. Nousu on yksilöllistä, mutta noin puolisen astetta korkeammalla lämmöt ovat loppukierrosta. Vähintään kolme päivää putkeen pitää lämpöjen pysyä korkeammalla, jotta ovulaatio varmistuu. Aloin itse mittaamaan lämpöjä, kun aiemmin kierrot oli pitkiä enkä ikinä tiennyt milloin menkat alkaa tai ovuloinko edes.

Kiitos kaikille tsempeistä! Olo alkaa jo helpottaa. Jos jollain on suosituksia pk-seudun yksityisistä klinikoista/lääkäreistä, saa vinkata. Täytyy vähän kartoittaa sitäkin puolta..

alkukiertoon verrattuna korkeammalle. Nousu on yksilöllistä, mutta noin puolisen astetta korkeammalla lämmöt ovat loppukierrosta. Vähintään kolme päivää putkeen pitää lämpöjen pysyä korkeammalla, jotta ovulaatio varmistuu. Aloin itse mittaamaan lämpöjä, kun aiemmin kierrot oli pitkiä enkä ikinä tiennyt milloin menkat alkaa tai ovuloinko edes.

Oon käynyt Felicitaksella Helsingissä, oon tykännyt, yks lääkäri oli vähän töks :bored: Ainakin Seija on mukava.

Nipanderille ihanaa hääpäivää, nauti täysillä :angelic:

Mitähän Vausalle kuuluu? Kuinkahan pitkällä raskaus jo on :)

Ultra takana, yllättävän hyvin letrot toimineet tänä vuonna. Nyt kp11 ja yksi johtofolli jo 16-17mm. Limis kuulemma hyvä, en kehdannut kysyä tarkemmin :bag: täytyy katsoa omakannasta lukeeko tai sit inssissä. Ehkä jo ma inssi!
Edit* omakannassa luki 7,5mm limis

Mulla oli eilen ihan järkyt ovis kivut. Siis ei oo varmaan koskaan ollut noin, nyt ei onneks enään mitään. Saatiin silti puuhailtua illalla :woot:

Jukkapalmu: toivotaan, että nyt olis tärpännyt - lupaavan kuuloista ainakin :rolleyes::smiley-angelic001
Jann: Jänniä aikoja eletään sielläkin, pidän niin peukkuja et kaikki menee hyvin :woot:

Mulla oli eilen aivan jäätävät negafiilikset, mut tänään jo huomattavasti parempi. En tiedä, kai mä reagoin näihin hormonitasojen heilahteluihin sitten niin voimakkaasti. Testeihinkin alkanut jo jotain viivaa piirtymään, että joskos se ovis sieltä tulis kuitenkin :shy:

Mä alotin viiihdoooin ja viimeeiin kouluhommat :grin huh, huh. On kyllä taas yks henkinen työmaa, tän kaiken muun lisäksi :yuck: Meinasin jo pyörtyä kun näin syksyn lukkarini, joka siis on niin täyteen ahdettu A:sta Ö:hön, ettei mitään rajaa. En mä kerkee mitään muuta, kun tenttiä ja asumaan koululla :help Noh, itsepä tän syksyn suunittelin ja halusin opinnot näin duunata :hilarious:
Eipä jää nyt liiaksi aikaa ajatella muuta eikä varmana pysty kyllä vielä talvella mitään hoitojakaan ajatella, pakko rämpyttää tää surkea opinahjo ensin loppuun :confused1

Niin ja taas löydän itseni vau.fi foorumilta esseen sijaan.. :laughing002

Mutta nouseeko jos on ovuloimaton kierto,lämmöt loppukierrosta?

Mutta nouseeko jos on ovuloimaton kierto,lämmöt loppukierrosta?

Mulla lämmöt heittelee ovuloimattomissa kierroissa eli käyrä menee ikään kun ylös ja alas. Eli voi nousta, muttei se pysy siellä ylhäällä vaan heittelee normilämpöön.

Dextralle 100% suositus! :) aina hyvää ja empaattista asiakaspalvelua ja saa soittaa ties mistä tyhmistä kysymyksistä :hilarious: lääkärit myös huippuammattilaisia.

Niiiin tuttua! :rolleyes:

Jannn kuulostaa hyvältä ultrakuulumiset! Toivottavasti ma sit inssi :)

Rupes pelottaa että rakkula ei irtoo tai irtoo sit ku rakkula liian iso ja pilalla :bag: koska ei mitään oiretta vielä ja liuskat haaleena.. mikähän olisi liian iso rakkula? Jos nyt lähes 17 ja kasvaa milli pari päivässä, se olis yli 20 jo ma.. hyvä jos ma tai ti olisi inssi.. toiv huomenna vähän tummempi liuska :hungover:

Takaisin