Raskaaksi 2019

Hei hetkinen missä kierron vaihessa kaikki menee, oon jotenkin ihan pihalla :dead:
oviksia tulossa? testaajia?
mulla menossa kp17 ja oon kyllä niin pihalla että oliko ovis jo vai ei, keho käyttäytyny oudosti ja tuntuu myös että tää kierto on kestäny ikuisuuden :hilarious:
viimekierrossa oli ovisplus kp23 ja olin jo kerenny aloittaa terolutit.

Mä en oo laskenut kp:tä enkä muutakaan, mut epäilen, että ovulaatio ei oo vielä tapahtunut. Todennäköisesti kierto kuitenkin vähintään sen 32 päivää ellei pidempikin, niin vielä ei olla edes puolessa välissä :grin Tylsää siis on :yuck:

Vaihdoin tänään lääkkeet edellisiin, jotka ei varmaan tehoo niin hyvin mut katotaan, niiden kanssa ei pitäs kuitenkaan kierto häiriintyä.
Pohdittiin et pitäskö koittaa ens kierrossa/kk ottaa pieni breikki, ku on sitä remppaa ja muuta, nii voisin hetken aikaa olla voimakkaammalla lääkityksellä ja niin, en tiedä. Mietitään asiaa..

Mä sanoin miehellekin jo, että oispa se vaan niin helppoo et se panis mut vaan nyt heti paksuks ja thats it :grin (nimimerkillä, uskon maagiseen ihmeparantumiseen raskausaikana) sitä vähä nauratti :hilarious:

Mulla kp9 eikä ainakaan vielä onneks oo ovis lähelläkään. Tosin nippailuita on vähän. Jännä nähdä onko pe edes vielä mitään kehittynyt :bag: huomenna käskystä aloitettava digitestit kuitenkin, tänään tein liuskan ja lähes blanco. Tosi jännä fiilis tästä ekasta inssistä, ihan hassua että joku muu ruiskuttaa siemenet mun sisälle :bag::grin kunhan se ovis tulisi. Koitan olla toivomasta liikoja, ja odottelen piikitysinssiä.. joka olisi varmaan vasta joskus syys-lokakuussa :/

Mulla kp9 eikä ainakaan vielä onneks oo ovis lähelläkään. Tosin nippailuita on vähän. Jännä nähdä onko pe edes vielä mitään kehittynyt :bag: huomenna käskystä aloitettava digitestit kuitenkin, tänään tein liuskan ja lähes blanco. Tosi jännä fiilis tästä ekasta inssistä, ihan hassua että joku muu ruiskuttaa siemenet mun sisälle :bag::grin kunhan se ovis tulisi. Koitan olla toivomasta liikoja, ja odottelen piikitysinssiä.. joka olisi varmaan vasta joskus syys-lokakuussa :/

Tsemppiä inssiin! Mielenkiintoista kuulla sun kokemuksia inssistä, kun mahdollisesti meilläkin olisi tämä ensi kierrossa edessä. Tosin oon ihan satavarma, että omalla kohdalla ovis ajoittuu viikonloppuun seuraavassa kierrossa, mutta murehditaan sitä sitten:)

testailin itse tässä kierrossa pitkästä aikaa ovista. Vasta viidentenä päivänä oli hymynaama testissä. Meinasi jo usko loppua kesken, mutta onneksi jaksoin jatkaa testailua.

on nyt siis tässä kierrossa kyllä menneet ajoitukset kyllä nappiin, mutta lämmöt jo toista päivää laskussa, joten eiköhän se huomenna ole uuden kierron paikka...

Täällä on kp11. Nippailuja ja limaa jo on, että ei taida (tästäkään) kierrosta pitkää tulla... Testi yhä onneksi negatiivinen. On se kyllä kumma kun inssikierrossa ovis voi helposti olla joskus kp17, mut nyt kun oikeen toivois, niin ei sit millään:mad:

Täällä on kp11. Nippailuja ja limaa jo on, että ei taida (tästäkään) kierrosta pitkää tulla... Testi yhä onneksi negatiivinen. On se kyllä kumma kun inssikierrossa ovis voi helposti olla joskus kp17, mut nyt kun oikeen toivois, niin ei sit millään:mad:

tsemppihaleja sinne! Toivottavasti venyisi kiertosi kuitenkin mahdollisimman pitkälle

Täällä dpo9 ehkä. Ja siis nyt vertaistukee ja vinkkejä. Leuassa 5 finniä enkä muista koska ois ollu näin montaa finniä samaan aikaan! :hungover: ihan tosi ärsyttävää. Putooko mun hormoni tasot vaan jotenkin kun nyt yk5 kkm jälkeen? Prkl..

Kp 1, ei myöskään mahduta tällä kierrolla hoitoon, koska ei vapaita aikoja. Että näin.

Sofia, jospa tuo oiskin hyvä enne, jos ei kerran ole sinulle tavallista? Ärsyttävää varmasti kyllä on. Mulla vaikuttaa sokerin syöminen ja saa ihon kukkimaan, jos oon paljon herkutellut...

Hei te kenellä on ongelmia tai ollut ongelmia ovulaation kanssa, niin onko teillä esiintynyt matalaa mielialaa vähän silleen kestona? Kun mulla selkeesti taas tässä kierrossa vaikeet vaiheet ja mulla on vaan sellanen tasasen paska olo - siis ettei yhtään kiinnosta mikään, ei tunnu olevan aloitekykyä mihinkään ja nukkuisin kellon ympäri heittämällä. Toki mulla lääkitys vetää aika väsyneeksi, kun vaikuttaa kuitenkin keskushermostoon, mutta viime kierrossa kun ovuloin en muista, että näin vaikeita mielialaongelmia olisi ollut. Ovuloimattomissa ja niissä kierroissa, joissa heikompi ovulaatio tapahtuu on tämmöstä enemmän :facepalm:

Kp 1, ei myöskään mahduta tällä kierrolla hoitoon, koska ei vapaita aikoja. Että näin.

Sofia, jospa tuo oiskin hyvä enne, jos ei kerran ole sinulle tavallista? Ärsyttävää varmasti kyllä on. Mulla vaikuttaa sokerin syöminen ja saa ihon kukkimaan, jos oon paljon herkutellut...

Äh, no voihan kökkö toi on kyllä yhtä pasketta että hoidot on noin piukallaan porukkaa, ettei mahdu mukaan:arghh:

Äh, no voihan kökkö toi on kyllä yhtä pasketta että hoidot on noin piukallaan porukkaa, ettei mahdu mukaan:arghh:

Joo, olin tähän vähän kyllä jo varautunutkin, mutta onhan tää ihan peestä. Voi olla, että työkuvioiden puolesta ei taas ensi kierto sovi. Olisi nyt ollut ensi kertaa mahikset inssiin, niin kai sitä oli päässään jo asettanut odotuksia uudesta hoitomuodosta:banghead:

Täällä olisko kp 22 ja ovista en saanut testeillä kiinni joten tällainen turha kierto sitten...alkaa olla luovuttanut olo ja alan myös hyväksyä sen että tämä on nyt tässä...
Tsemppiä kaikille hoitoihin meneville ,toivotaan pikaista tulosta ja tsempit kaikille muillekin :)

Rakas 2020. Paskan määrä ihmiselämässä pitäisi olla vakio, mutta nyt alkaa läikkyä yli tässä taloudessa.

Rakkaalla äidilläni on todettu keväällä aivokasvain. Tämä asia tuli "silleen ohimennen" minun tietooni näin kesälomalla ja vitsit, että lähti matto alta! Lisää tonkimalla sain selville, että kasvain itsessään ei vaikuta pahanlaatuiselta, mutta sijainti on sellainen, että eivät voi leikkaamalla poistaa.

Mielessä alkoivat tietenkin vilistä täälläkin keskustellut plussatestit ja läheisen kuolemat :sad015 En tiedä mitä nyt ajatella tästä lisääntymisestä. Toisaalta haluaisin nyt mahdollisimman pian onnistua, jotta äiti saisi toivomansa lapsenlapsen, mutta tämä uusi tilanne ei ainakaan vähennä omaa stressiä.

Kumpa olisi se kristallipallo, josta näkisi vaikka edes muutaman vuoden päähän :sad010

Täyttä k*kkaa että ette mahdu hoitoon, pahoitteluni! :Heartred
Täällä olisko kp 22 ja ovista en saanut testeillä kiinni joten tällainen turha kierto sitten...alkaa olla luovuttanut olo ja alan myös hyväksyä sen että tämä on nyt tässä...
Tsemppiä kaikille hoitoihin meneville ,toivotaan pikaista tulosta ja tsempit kaikille muillekin :)
Tsempit sinulle! :Heartred Uskon että teilä on vielä toivoa kuitenkin!
Rakas 2020. Paskan määrä ihmiselämässä pitäisi olla vakio, mutta nyt alkaa läikkyä yli tässä taloudessa.

Rakkaalla äidilläni on todettu keväällä aivokasvain. Tämä asia tuli "silleen ohimennen" minun tietooni näin kesälomalla ja vitsit, että lähti matto alta! Lisää tonkimalla sain selville, että kasvain itsessään ei vaikuta pahanlaatuiselta, mutta sijainti on sellainen, että eivät voi leikkaamalla poistaa.

Mielessä alkoivat tietenkin vilistä täälläkin keskustellut plussatestit ja läheisen kuolemat :sad015 En tiedä mitä nyt ajatella tästä lisääntymisestä. Toisaalta haluaisin nyt mahdollisimman pian onnistua, jotta äiti saisi toivomansa lapsenlapsen, mutta tämä uusi tilanne ei ainakaan vähennä omaa stressiä.

Kumpa olisi se kristallipallo, josta näkisi vaikka edes muutaman vuoden päähän :sad010
Jopas oli huonoja uutisia. :sad001 Voimia koko perheelle! :Heartred

Kovasti tsemppiä kaikille muillekin! :Heartred Tämmöistä suossa tarpomistahan tämä vaikuttaa taas olevan yhdellä, jos toisellakin.

Mulla droppasi jo eilen illalla lämmöt, tänään aamulla oli 35,9 ja äsken mitatessa 37,1. Jos lämmöt vielä pysyy korkealla, niin taisi se sittenkin olla ovis, ja olisihan se kiva jos kroppa toimisi näin keskeytyksen jäljiltä.

Voimiksia Tonni :Heartred
Meilläkin miehen isällä kasvain avoissa, mutta onneksi hyvälaatuinen, eikä ole pahalaatuiseksi vieläkään kääntynyt ja ikääkin jo on, joten seurantalinja vain. Inhottavia nämä on ja elämä muutenkin tämmöstä epäreilua sontaa, mutta toivon että hyvänlaatuisena nyt teilläkin pysyisi tuo kasvain :Heartred

Tässä mekin miehen kanssa ollaan hoidoista vähän puheltu. Me päästäisiin reilun puolen vuoden päästä hoitoihin, jos haluttaisiin mennä. Meillähän nyt jo vuosi yritystä ja yksi km, mutta koska laskut lähtee alusta km kohdalla niin vasta joulun alla olis mahdollisuus lähetettä kysellä. En tiedä vaan et miten kiireiseen aikaan osuis sit kaikki, kun mulla gradun tekeminen just sillon, harkat ja muut niin mitähän sitä tekis :scratch joten senkin kohdalla kysymysmerkki ja mietitään asiaa :think005

On tää elämä kyllä semmosta paskulii toisinaan, että ei voi kun ihmetellä. Kaikilla meillä täälläkin omat haasteensa. Ei muuta kun tsemppiä naiset :hug013

Ompas turhauttavaa jos hoidot jää väliin kun ei mahdu :sorry: no juu voihan se olla hyvä merkki! Toki toi sokerikin voi olla syynä mutta ei niitä silti oo herkuttelusta ihan näin paljon tulluto_O

Voimiksia Tonni :Heartred
Meilläkin miehen isällä kasvain avoissa, mutta onneksi hyvälaatuinen, eikä ole pahalaatuiseksi vieläkään kääntynyt ja ikääkin jo on, joten seurantalinja vain. Inhottavia nämä on ja elämä muutenkin tämmöstä epäreilua sontaa, mutta toivon että hyvänlaatuisena nyt teilläkin pysyisi tuo kasvain :Heartred

Tässä mekin miehen kanssa ollaan hoidoista vähän puheltu. Me päästäisiin reilun puolen vuoden päästä hoitoihin, jos haluttaisiin mennä. Meillähän nyt jo vuosi yritystä ja yksi km, mutta koska laskut lähtee alusta km kohdalla niin vasta joulun alla olis mahdollisuus lähetettä kysellä. En tiedä vaan et miten kiireiseen aikaan osuis sit kaikki, kun mulla gradun tekeminen just sillon, harkat ja muut niin mitähän sitä tekis :scratch joten senkin kohdalla kysymysmerkki ja mietitään asiaa :think005

On tää elämä kyllä semmosta paskulii toisinaan, että ei voi kun ihmetellä. Kaikilla meillä täälläkin omat haasteensa. Ei muuta kun tsemppiä naiset :hug013

Meillä kans mahku hakeutua hoitoihin melkein samaan aikaan. Tsemppiä, ei tää vaan oo helppoo vaikka yritystä ei ookkaan vielä takana km jälkeen paljoo, mutta välillä aika matelee ja v**** käyrä nousee.

Paljon tsemppiä :Heartred

Kuinkahan pian voi odottaa kierron palautumista normaaliks km jälkeen? Ja kauankohan menee et saa r-testiin negan?
Mä en muista yhtään edellisestä et miten meni. Taisin heti seuraavasta kierrosta sillon tulla uudestaan raskaaksi. Mut miten mä tänkin kierron lasken.. Lääkkeellisestä tyhjennyksestä viime pe, vai sitä edeltävästä maanantaista kun verinen vuoto alkoi :confused005
Mua niin ärsyttää tällanen, kun ei tiedä yhtään miten oma kroppa toimii ja palautuu... :(

Lasten nukkumisista oli ollu puhetta. Meillä kaikki saaneet nukkua taaperoksi asti perhepedissä ja pienin 4v tulee edelleen 99,7% öistä mun kainaloon nukkumaan <3 Keskimmäinen 6v tulee myös usein, joskaan ei joka yö onneksi ja isoin 10v nukkuis kans viekussa jos vaan sais. Molemmat koirat nukkuu myös sängyissä, mun tai lasten. Peräkanaa valuvat yleensä yön aikana mun sänkyyn, et ahasta on kieltämättä öisin :grin

Takaisin