Raskaaksi 2019

Niin hämmentävää, ovislimat bongattu. Raskauden keskeytyksestä lukien on nyt kp 21 ja jälkivuoto loppunut, mutta en odottanut ovista tähän kiertoon. Voiko LH olla koholla, vaikka munasolu ei irtoaisikaan, voi varmaan? Ymmärtääkseni HCG aiheuttaa sen, ettei ovista pitäisi vielä tulla? Tein hätäpäissäni PC:n raskaus- ja ovistestit, mutta mitäpä noista voi edes päätellä, kun HCG saa plussan aikaiseksi molempiin. :pompus: Tulisipa jo pian nega r-testiin. :sour:

IMG_20200721_174143.jpg

Hyvin taas huomaa, ettei malttaisi odottaa kunnolla paranemista, jo pitäisi päästä uudelle yritykselle. :bag:

Täällä dpo13, odottelen piinailun päättymistä, että pääsisi soittamaan klinikalle viimeisestä kevyestä hoidosta, toivottavasti on puhelinpalvelu jo käytössä kesäsulun jäljiltä ja saa tilattua tarvittavat reseptit :bored:
Ja niinpä se jo päättyikin, huomenna toivon mukaan vastaavat :angelic:

Mä oon ollut hiljaiselossa hetken, kun viikonloppuna käytiin rilluttelemassa (joo multa aika harvinaista, mut siskon mies halusi väkisin lähteä meidän kanssa kapakkaan :grin) ja nyt ei edelleenkään mitään merkkejä ovulaatiosta. Ehdin hetken kyllä miettiä, että oliko se jo ja en saanut vaan kiinni, kun ihan törkeä kolmen vuorokauden hedari oli nyt viikonloppuna (ei, ei ollut edes rapulaa kun vesilinjalla menin :hilarious:)... En tiedä, seurailen tilannetta. Tosin en ihmettelis, vaikkei tässä kierrossa ovulaatiota edes tapahtuisi, kun oon nyt joutunut napsimaan niitä vahvempia lääkkeitä, koska oli aivan pakko. Tuli niin kova turvottelu/kutinakohtaus, että ei tehonnut muut kuin tää ebastiini, joka aiheuttaa näitä kiertohäiriöitä, prkle :banghead:

Meillä muutenkin muutto alkaa olla jo liian lähellä, samoin mun kesäkurssien deadlinet ja kuten arvata saattaa, en oo taas oikein mitään saanut aikaiseksi ja kohta sähellän täällä taas paniikissa :facepalm::hilarious:
Mun yks nuoruuden tuttavakin halus yllättäen nähdä mua nyt vklp, mutta mä jouduin perumaan tapaamisen, minkä muunkaan kuin tän urtikarian takia (olin siis sunnuntaina päästä varpaisiin rakkuloilla ja turvonnut), mut lopulta mietin et ehkä ihan hyvä niin. Mulla nimittäin oli jotenkin tosi vahva tunne siitä, että se olis kertonut jotain lisääntymissuunnitelmistaan tai siitä, että on raskaana, kun sen kanssa viestiteltiin - ihan niinkun oisin joku meedio tai et se toisen onni ois multa pois :facepalm::laughing002 No ei oo, mut jotenkin sitä putkiaivoillaan taas mietti, että jos se pamauttaa jonkun raskausuutisen niin varmaan pyörryn siihen paikkaan, etenkin kun sai vakkarityön pari vuotta sitten, ostivat nyt oman talon ja kaikki näyttää olevan oikein kunnossa :smiley-ashamed004 Kohtahan mä sen sit tosta somesta nään, jos se niikseen on :grin:bag:
Okei kuulostan ihan kahelilta katkeralta akalta :hilarious:

Mulle olis vissiin parempi, että jättäisin noi ovistestitkin kaappiin kun ne vaan stressaa mua ja tekisin vaan ihan mitä tahansa muuta nyt. Onneks on tässä hommia niin ei ehdi liikaa pyöritellä näitä asioita päässään :grin

Nyt hän on jo 9v, oli niin söpö kun nukkui mun ja miehen välissä aamulla :Heartred ja toinen oli jalkopäässä :hilarious: miten vielä joku lapsi mahtuis mukaan :laughing001

Meillä on kans turret nukkuneet aina sängyssä:hilarious: toisin kun tytär. Se ei vielä tänä päivänäkään suostu ottaa silmällistäkään samassa sängyssä meidän kanssa:hilarious: toisaalta hyvä niin, nukun paremmin kun on yks vähemmän häiritsemässä. Mieskin on tehnyt tässä yötöitä, ni mulla on ollut rauhallista:hilarious:

Meillä on kans turret nukkuneet aina sängyssä:hilarious: toisin kun tytär. Se ei vielä tänä päivänäkään suostu ottaa silmällistäkään samassa sängyssä meidän kanssa:hilarious: toisaalta hyvä niin, nukun paremmin kun on yks vähemmän häiritsemässä. Mieskin on tehnyt tässä yötöitä, ni mulla on ollut rauhallista:hilarious:

Oho, harvoin kuulee lapsesta joka ei tule vanhempien sänkyyn :grin varmaan ihanaa! Tai helppoa ainakin.

Oho, harvoin kuulee lapsesta joka ei tule vanhempien sänkyyn :grin varmaan ihanaa! Tai helppoa ainakin.

Joo, ollaan oikein yritetty opettaa kun herää kukon pierun aikaan, et vois tulla pötköttää viereen, mut ei sovi neidille:hilarious:

Jannn mikä suloisuus, muistan kun omat oli näin pieniä... <3 nyt isompi on edelleen sen 65 Kilpinen ja pienet liki 15 kiloisia... Isoin ei asu minun kanssani enää mutta pikkuneidit kyllä. En uskaltanut tuoda isoa tänne koska se on maalaiskoira eikä olisi tänne sopeutunut. Tuntuu kauhealta kirjoittaa tämä mutta päätös tehtiin tuolloin ja hyvä koti poitsulla on :)

Nipanderi on melko jännä ettei neiti tuu nukkumaan, mutta itse asiassa mä en suostunut kuulemma lapsena. Ennemmin sitte leikin yksin olkkarissa ja ootin että muut herää et olin ilmeisesti kuitenkin helppo siinä mielessä :wideyed:

Tämä siis kyllä on varmasti vähän tottumiskysymys. Kun esikoinen syntyi, niin asuttiin vielä pienessä kaksiossa, missä nukuttiin parvella. Luonnollisesti siellä ei sitten voinut pitää vauvaa, ettei se vaan tipu, niin tytär on alusta saakka nukkunut omassa sängyssä. Muutettiin meidän nykyiseen kotiin, kun hän oli vähän reilu 1v. Sitten kun olis ollut mahdollisuus päästä myös viereen, niin eihän se sitten häntä enää kiinnostanut:hilarious:

Joo, ollaan oikein yritetty opettaa kun herää kukon pierun aikaan, et vois tulla pötköttää viereen, mut ei sovi neidille:hilarious:

Meillä on myös tämmönen lapsi :D❤️ Ihan vauvana nukkui vieressä, mutta sit pian opetettiin omaan sänkyyn ja omaan huoneeseen, ja sitten hän ei ole halunnut eikä osannut nukkua vieressä! Herää myös aina viimeistään kuudelta (paitsi jos on hoidossa, silloin nukkuu pidempään:hilarious:).. Nyt kesällä kun ollaan reissattu, niin on pakosti nukkunut välillä vieressä ja on nyt illalla pari kertaa pyytänyt päästä meidän sänkyyn. En kyllä usko että siinä haluaa oikeasti olla, kunhan tulisi vaan riehumaan :smiley-bounce012

Meillä on myös tämmönen lapsi :D❤️ Ihan vauvana nukkui vieressä, mutta sit pian opetettiin omaan sänkyyn ja omaan huoneeseen, ja sitten hän ei ole halunnut eikä osannut nukkua vieressä! Herää myös aina viimeistään kuudelta (paitsi jos on hoidossa, silloin nukkuu pidempään:hilarious:).. Nyt kesällä kun ollaan reissattu, niin on pakosti nukkunut välillä vieressä ja on nyt illalla pari kertaa pyytänyt päästä meidän sänkyyn. En kyllä usko että siinä haluaa oikeasti olla, kunhan tulisi vaan riehumaan :smiley-bounce012

Kuulostaa hyvin tutulta:hilarious::Heartred

Paska, klinikka on suljettu edelleen, avataan seuraavan kerran 3. päivä :arghh: Enpä saa siis Menopur-reseptiä kun pistelyt pitäisi aloittaa (kp5) ja edellisestä hoitokerrasta on jäänyt vain neljä piikkiä ottamatta :shifty: Muutamasta päivästä jää siis kiinni :mad: Niin ja en muuten tullut käyttäneeksi niitä Terolutkia, niillä olisi saattanut kierto pitkittyä muutamalla päivällä :sad001
Viimeksi sentään puhelinpalvelu oli avattu jo ennen polin aukeamista, nyt sitten ei!

Muokattu viimeksi:
Primolut alkoi ja kasvoi taas semmonen tatti otsaan, että huh.. Aina nää on tuskaa, tätä vielä seuraavat 10 päivää :dead:

Mä oon ollut hiljaiselossa hetken, kun viikonloppuna käytiin rilluttelemassa (joo multa aika harvinaista, mut siskon mies halusi väkisin lähteä meidän kanssa kapakkaan :grin) ja nyt ei edelleenkään mitään merkkejä ovulaatiosta. Ehdin hetken kyllä miettiä, että oliko se jo ja en saanut vaan kiinni, kun ihan törkeä kolmen vuorokauden hedari oli nyt viikonloppuna (ei, ei ollut edes rapulaa kun vesilinjalla menin :hilarious:)... En tiedä, seurailen tilannetta. Tosin en ihmettelis, vaikkei tässä kierrossa ovulaatiota edes tapahtuisi, kun oon nyt joutunut napsimaan niitä vahvempia lääkkeitä, koska oli aivan pakko. Tuli niin kova turvottelu/kutinakohtaus, että ei tehonnut muut kuin tää ebastiini, joka aiheuttaa näitä kiertohäiriöitä, prkle :banghead:

Meillä muutenkin muutto alkaa olla jo liian lähellä, samoin mun kesäkurssien deadlinet ja kuten arvata saattaa, en oo taas oikein mitään saanut aikaiseksi ja kohta sähellän täällä taas paniikissa :facepalm::hilarious:
Mun yks nuoruuden tuttavakin halus yllättäen nähdä mua nyt vklp, mutta mä jouduin perumaan tapaamisen, minkä muunkaan kuin tän urtikarian takia (olin siis sunnuntaina päästä varpaisiin rakkuloilla ja turvonnut), mut lopulta mietin et ehkä ihan hyvä niin. Mulla nimittäin oli jotenkin tosi vahva tunne siitä, että se olis kertonut jotain lisääntymissuunnitelmistaan tai siitä, että on raskaana, kun sen kanssa viestiteltiin - ihan niinkun oisin joku meedio tai et se toisen onni ois multa pois :facepalm::laughing002 No ei oo, mut jotenkin sitä putkiaivoillaan taas mietti, että jos se pamauttaa jonkun raskausuutisen niin varmaan pyörryn siihen paikkaan, etenkin kun sai vakkarityön pari vuotta sitten, ostivat nyt oman talon ja kaikki näyttää olevan oikein kunnossa :smiley-ashamed004 Kohtahan mä sen sit tosta somesta nään, jos se niikseen on :grin:bag:
Okei kuulostan ihan kahelilta katkeralta akalta :hilarious:

Mulle olis vissiin parempi, että jättäisin noi ovistestitkin kaappiin kun ne vaan stressaa mua ja tekisin vaan ihan mitä tahansa muuta nyt. Onneks on tässä hommia niin ei ehdi liikaa pyöritellä näitä asioita päässään :grin

Siis mulla on nykyään joka kerta semmonen ennakko fiba, että nyt tulee varmaan taas vauvauutisia jos joku kysyy kahville tms, ilman mitään kunnon alustuksia tms. Sit kun yleensä ei kuitenkaan tule niin tulee tyhmä olo :rolleyes: sen sijaan mun fb ja insta on yhtä vauvauutista ja mahoja ja vasta syntyneitä..

Meilläkin on kaksi koiraa. Isommalle tulee helposti kuuma, niin ei tykkää nukkua edes samassa huoneessa. Pienempi on karvaton ja nukkuisi kyllä miehen peiton alla jos saisi. On siis alun perin miehen yksin ottama ja ihan omistautunut sille. Mä olen pakollinen paha, jota joutuu sietämään :grin Jos ovat miehen kanssa sängyllä makkarissa, niin koiran mielestä mulla ei ole sinne mitään asiaa. Siksi helpompi et nukkuvat muualla.

Suomipopilta tänään kuultua, että on joku tuore tutkimus jonka mukaan munasolu valitsisi siittiöt, jotka voivat sen hedelmöittää... Ok, mun munasolut sitten varmaan viestittää kaikille siittiöille, että painukaa *elvettiin?? :hilarious: vai mikä on se syy, että mitään ei kuukaudesta tai vuodesta toiseen tapahdu? :bag:

Suomipopilta tänään kuultua, että on joku tuore tutkimus jonka mukaan munasolu valitsisi siittiöt, jotka voivat sen hedelmöittää... Ok, mun munasolut sitten varmaan viestittää kaikille siittiöille, että painukaa *elvettiin?? :hilarious: vai mikä on se syy, että mitään ei kuukaudesta tai vuodesta toiseen tapahdu? :bag:

Samaa sanoo Flo..:inpain:

Meillä oli 4 mustikkaa toisessa puskassa :love7:hilarious:

Liitteet

• Screenshot_20200618-195929.jpg
    Screenshot_20200618-195929.jpg
    17.8 KB · Katsottu: 164

Kuulin samasta tutkimuksesta, että munasolu ei erityisesti suosisi oman kumppanin siittiöitä vaan riittävän erilaisen perimän omaavia. Parantaa tulevan yksilön elinkelpoisuutta. Teillä kun on jo yksi niin tuskin tuosta on kyse, ellei munasolusi ole yhtäkkiä alkaneet nirsoiksi.

Ku mies tuli töistä selitti että oli kuunnellu tätä, kun kuuntelee aina suomipoppia :hilarious:
hassu sattuma vaa ku avas foorumin nii ekana näki tän.

Takaisin