Raskaaksi 2019

Puuh, oltiin kotimaan lomareissulla niin olitte ehtineet aikamoisen paljon kirjoitella sillä välin. Kahlailin kaiken läpi. Mutta nyt tuntuu etten muista mitään.:sorry:

Mulle oli tullut reissun aikana ohjeet polilta. Primolut pitää aloittaa jo ylihuomenna.:woot: Apua kun rupesi jännittämään. Kävin heti tänään apteekissa hakemassa nuo primot ja kysyin samalla niiden pistoslääkkeiden tilaamisesta. No se katsoi reseptin ja kysyi, että montako haluan?!?:eek: No eihän minulla lue niissä ohjeissa montako piikkiä laitetaan. Vaihtoehdot oli yksi tai viiden paketti.o_O Pitänee nyt soitella sinne polille huomenna ja kysyä miten paljon niitä pitäisi varata jemmaan.

Puuh, oltiin kotimaan lomareissulla niin olitte ehtineet aikamoisen paljon kirjoitella sillä välin. Kahlailin kaiken läpi. Mutta nyt tuntuu etten muista mitään.:sorry:

Mulle oli tullut reissun aikana ohjeet polilta. Primolut pitää aloittaa jo ylihuomenna.:woot: Apua kun rupesi jännittämään. Kävin heti tänään apteekissa hakemassa nuo primot ja kysyin samalla niiden pistoslääkkeiden tilaamisesta. No se katsoi reseptin ja kysyi, että montako haluan?!?:eek: No eihän minulla lue niissä ohjeissa montako piikkiä laitetaan. Vaihtoehdot oli yksi tai viiden paketti.o_O Pitänee nyt soitella sinne polille huomenna ja kysyä miten paljon niitä pitäisi varata jemmaan.

Mullakin alkaa ylihuomenna Primolut ja sitten pistokset :) Alkionsiirto pitäisi siis tulla ovulaation induktioon jos asiat menee suunnitellusti..

Pahoittelut Wusti.

Tänään tuli vuoden odotetuin kirje.:Heartred
IVF suunnitteluaika 6.8. En voi uskoa, että päästiin 4kk jonotuksella ja saatetaan päästä tositoimiin vielä tän vuoden puolella.:love7
Ihan mahtavaa, onnittelut! :Heartred

Nyt on kuulkaa letkeä olo, ekat pupuilut keskeytyksen jälkeen. :love017 :bag: Mut joo, oviksesta ei kyllä ole mitään tietoa, eikä varmaan ole tulossakaan.

Täällähän on monella hoidot etenemässä hienosti! Jospa kohta tulisi plussiakin :)

Täällä dpo4, eipä ihmeitä.

Töissä kuulin taas raskaus uutisia, voi että tässä alkaa ihminen tulla vaan entistä enemmän kyyniseksi mitä tulee omaan onnistumiseen asian tiimoilta. No jospa tää tästä helpottaa kun elo/syyskuussa vika inssi. :rolleyes: Hyvin pitää uuden asunnon remontti ja muutto hässäkät ajatukset muualla sentäs

Oho, niin se kesä on vierähtänyt, kun alkaa ihmisillä hoidot rullaamaan:love7 toivottavasti niistä saadaan pian:binkybaby

Täällä vielä ovulaatiota odotellaan, toivottavasti olis vielä kaukana, et sais mahdollisimman pitkän kierron:happy: maistraatista tuli vastaus, että välittävät mun pyynnön vihkijälle, jännällä siis odotan millainen puhe perjantaina saadaan:hilarious:

Voi tätä onnea ja autuutta:Heartred tänään tuli viesti, että sunnuntaina yöllä oli syntynyt 7 pientä vauvaa (koiraa:hilarious:) ja yksi tytteli on meille:love7 sain jo kuviakin pienistä karvaisista pötkylöitä emän tissillä, en kestä:love7:love7:love7

Voi tätä onnea ja autuutta:Heartred tänään tuli viesti, että sunnuntaina yöllä oli syntynyt 7 pientä vauvaa (koiraa:hilarious:) ja yksi tytteli on meille:love7 sain jo kuviakin pienistä karvaisista pötkylöitä emän tissillä, en kestä:love7:love7:love7

Oijoi laita joskus joku kuva :wav:Heartred

Vooii, koiravauvat(kin) on niin söpöjä!!

Ihanaa! Miten maltat odottaa 7vk :happy:

Onko täällä muita piinailijoita nyt? Mulla dpo9 ja menee kyllä taas vähän yli tää piinailu :grumpy:

Dpo5 eli vasta ensi viikolla piinat. Millon meinasit testata?

Tässä mun toinen vauva vähän alle 3vkon ikäisenä, eka kerta kun nähtiin :)

Liitteet

• Screenshot_20200721-175737.jpg
    Screenshot_20200721-175737.jpg
    33.6 KB · Katsottu: 141
Täällä dpo13, odottelen piinailun päättymistä, että pääsisi soittamaan klinikalle viimeisestä kevyestä hoidosta, toivottavasti on puhelinpalvelu jo käytössä kesäsulun jäljiltä ja saa tilattua tarvittavat reseptit :bored:

Takaisin