Sofia2016m
Asioista perillä oleva
Kp32 ja puhdas nega rtestissä. Ehkä ne menkat alkaa tänään. Nyt on taas aamulla ollu pikkasen menkkakipuja
Hmp voi surku
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kp32 ja puhdas nega rtestissä. Ehkä ne menkat alkaa tänään. Nyt on taas aamulla ollu pikkasen menkkakipuja
Puuh, oltiin kotimaan lomareissulla niin olitte ehtineet aikamoisen paljon kirjoitella sillä välin. Kahlailin kaiken läpi. Mutta nyt tuntuu etten muista mitään.
Mulle oli tullut reissun aikana ohjeet polilta. Primolut pitää aloittaa jo ylihuomenna. Apua kun rupesi jännittämään. Kävin heti tänään apteekissa hakemassa nuo primot ja kysyin samalla niiden pistoslääkkeiden tilaamisesta. No se katsoi reseptin ja kysyi, että montako haluan?!? No eihän minulla lue niissä ohjeissa montako piikkiä laitetaan. Vaihtoehdot oli yksi tai viiden paketti. Pitänee nyt soitella sinne polille huomenna ja kysyä miten paljon niitä pitäisi varata jemmaan.
Ihan mahtavaa, onnittelut!Pahoittelut Wusti.
Tänään tuli vuoden odotetuin kirje.
IVF suunnitteluaika 6.8. En voi uskoa, että päästiin 4kk jonotuksella ja saatetaan päästä tositoimiin vielä tän vuoden puolella.
Voi tätä onnea ja autuutta tänään tuli viesti, että sunnuntaina yöllä oli syntynyt 7 pientä vauvaa (koiraa) ja yksi tytteli on meille sain jo kuviakin pienistä karvaisista pötkylöitä emän tissillä, en kestä
Voi tätä onnea ja autuutta tänään tuli viesti, että sunnuntaina yöllä oli syntynyt 7 pientä vauvaa (koiraa) ja yksi tytteli on meille sain jo kuviakin pienistä karvaisista pötkylöitä emän tissillä, en kestä
Onko täällä muita piinailijoita nyt? Mulla dpo9 ja menee kyllä taas vähän yli tää piinailu
Ihanaa! Miten maltat odottaa 7vk
Tässä mun toinen vauva vähän alle 3vkon ikäisenä, eka kerta kun nähtiin :)
Voi että mikä ihana